dat zal vast wel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een beter weekend dan afgelopen weekend
Ach, ik moet toch werken!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
Het mag potverdrie wel wat lekkerder weer worden dit weekend..!!
Maar ik niet!quote:
Vleesch in de vriezer en een weekje wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef tripack het volgende:
whehe iedereen lekker maken voor BBQ en dan kutweer
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenenquote:
IK WIL OOHOOK!!!quote:
In Rotterdam mag het wel regenenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenen
Met kipquote:
De regen mag dan wel in Rotterdam blijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenen
quote:
Ja of niet, dan kunnen we naar de tuin!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De regen mag dan wel in Rotterdam blijven
Lijkt me gezelligquote:
Als het weer lekker weer is?quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
Niet doen Chicken. NBT gooit je zo op de bbq
ITS A TRAP
Ik vind het best zolang het maar niet regent in Amsterdam!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Ja of niet, dan kunnen we naar de tuin!
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
ITS A TRAP
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twentequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang het maar niet regent in Amsterdam!
Nee, twente heeft afgelopen wedstrijd al oneerlijk gewonnen..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twente
Die laatste overtreding was janko zijn schuld ja. Maar twente domineerde de wedstrijd welquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, twente heeft afgelopen wedstrijd al oneerlijk gewonnen..
Volgens mij viel dat ook best wel mee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die laatste overtreding was janko zijn schuld ja. Maar twente domineerde de wedstrijd wel
I love youquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twente
en jij bent ook een schatjequote:
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag wordquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat ook best wel mee.
BAZINGA!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
ITS A TRAP
De 2-0 was inderdaad een lucky ajax goal..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag word
Hi wederhelft!quote:
hahaha Bazinga!quote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag word
Voetbal jij ook mee?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halen
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halen
Vooral met die homo scheids die gaat fluiten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.
Het boeit me allemaal niet meer.
ZOLANG het maar eerlijk gaat. Ik ben ontzettend bang dat één van de 2 ploegen een ONTERECHTE rode kaart oploopt waardoor het kampioenschap een zwart randje krijgt.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.
Het boeit me allemaal niet meer.
ZOLANG het maar eerlijk gaat. Ik ben ontzettend bang dat één van de 2 ploegen een ONTERECHTE rode kaart oploopt waardoor het kampioenschap een zwart randje krijgt.
Nope, alleen geblesseerden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Zijn er eigenlijk nog spelers geschorst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |