Ik zou der niet bellen hoor als jij wilt dat ze contact met jou zoekt moet je dan juist nu niet bellen! hooguit een smsje ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef Duubje het volgende:
Ben ik weer. Vandaag is het haar verjaardag, echt zo'n typische baal dag. Ik denk dat ik haar toch maar even bel om haar te feliciteren met haar verjaardag.. lijkt me wel het meest nette om te doen. Hoef je voor de rest ook niet zo veel waarde aan te hechten denk ik.
Voor de rest gaat het wel ok, best veel ups en downs, probeer haar nu gewoon totaal te negeren totdat zij een keer contact met mij opneemt. Anyway mooi weekend voor de deur, vandaag sollicitatie gesprek, morgen hele dag competitie tennissen en zondag naar Amsterdam voor een kampioensfeestje
Wat is trouwens jouw verhaal? Ook een ongelukkige liefde?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Octagon het volgende:
Moeilijke situatie, Miss C. Zelf zie ik het niet werken, maar wie ben ik
Het is natuurlijk nobel om voor jullie kinderen de situatie te willen verbergen. Maar merken die echt niet dat er ' iets' niet normaal is tss mama en papa ? (zal er wel van afhangen hoe jong jong is)
Samen blijven leven, al zijn er duidelijke afspraken gemaakt, het bevordert het loslaten niet. Denk ik, want ik heb geen on hands ervaring.
kom maar op met die fles!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef missconfessions het volgende:
@Pinguino81, die vino rosso wordt nu heel zuur, vind je niet?
Hoe was je date, btw?
die spullen heb ik maanden geleden gelukkig al opgehaald, ik vertrouwde haar daar gewoon niet mee. dat ze boos werd kan ik achteraf gezien een beetje inkomen, maar aan de andere kant is het ook zo dat het MIJN spullen zijn en zeker ook niet de goedkoopste (de totaal waarde ligt rond de ¤10.000,-). vandaar dat ik het recht in eigen handen nam, vooral omdat zij tijdens onze relatie al er een handje van had om afspraken te maken maar nooit na te komen (zo zou ze een half jaar lang bellen voor de ketel, wil ze al 2 jaar weg bij haar baan maar heeft ze nog steeds nergens gesolliciteerd, ook intimiteit kwam nooit naar boven, etc.).quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef JiggyJ het volgende:
@ Bad :
Natuurlijk is het klote hoe dat tussen jullie gelopen is, en je ex kan dat soort dingen eigenlijk niet maken, maar bedenk dat dit standaard gedrag is van ex' en, misschien kan je het zelfs wel een natuurlijke reactie van mensen noemen dat ze zich op zo' n manier gaan gedragen...
Misschien wil je dit niet horen, maar ik kan me best vinden in het feit dat je ex het niet bijzonder prettig vond dat jij zomaar in haar huis kwam met de sleutel..
Dit doet natuurlijk super veel pijn bij jou, en is heel kwetsend en ik kan me van mezelf ( en jij denk ik ook niet) niet voorstellen dat ik dit soort gedrag ooit zal vertonen, maar heb hier zovaak gelezen dat mensen iets vergelijkbaars meemaken..
Het is allemaal een kwestie van gevoelens die meespelen, ook bij jouw ex.. Natuurlijk die spullen zal je toch op de een of andere manier teruggekregen moeten hebben, maar helaas is dit soms de manier waarop het gaat...
De vuistregel is dat, vroeg of laat, als je je maar aan de ''regels'' van het loslaten houdt, je ex wel tot bedaring zal komen en zelf ook wel zal gaan nadenken over het gedrag dat ze heeft vertoond...
Maar net zoals jij haar moeder glashard negeert omdat je zelf gekwets bent, doet zij moeilijk over die spullen, het heeft allemaal met gevoelens te maken.. ''ex' je pesten'' is iets wat veel mensen helaas heerlijk vinden na een relatie...
Hoe ik over mijn ex denk? Is nog heel wisselend. Aan het begin gaf ik mezelf enorm de schuld van alles, en over de grote lijn heb ik het ook voor mezelf verknald.. Maar aan de andere kant kan ik nog wel eens een licht gevoel van boosheid krijgen als ik bedenk wat voor een arrogante houding mijn ex ook kreeg nadat ze het uitmaakte..
Echt zo' n houding van ik ben alles, kijk mij eens, jij bent maar een zielig mannetje, terwijl ze aan het begin zelf o zo graag een relatie met me wou, maar dat leek ze voor het gemak maar even te vergeten
Dat laatste heb ik een beetje met bepaalde momenten die ik met haar heb beleefd. Dat we samen, hand in hand, door Amsterdam liepen vlak voor kerst. Overal lampjes en sfeerverlichting. En dan in een klein restaurantje vlak bij de dam uit eten. Het gevoel alsof je samen sterk staat, en tegen de hele wereld opgewassen bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Merk vandaag wel echt dat mijn ex een deel van het verleden word. Er komen geen nieuwe herrineringen bij, we hebben geen contact meer. Hij speelt geen hoofdrol meer in mijn leven... Dat vind ik het rare, je hebt samen dingen meegemaakt zonder iemand anders. Diegene is nu weg, je kan er met niemand meer over praten die erbij was.
Doet nog wel pijn als ik opeens goed over hem ga nadenken en wat voor kleine kenmerken echt bij hem hoordde.. dan leeft het weer helemaal op.
Muzikantje/Producer? Of gewoon een audiofiel. Ik ben te nieuwschierig hehequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:24 schreef badisbad het volgende:
[..]
die spullen heb ik maanden geleden gelukkig al opgehaald, ik vertrouwde haar daar gewoon niet mee. dat ze boos werd kan ik achteraf gezien een beetje inkomen, maar aan de andere kant is het ook zo dat het MIJN spullen zijn en zeker ook niet de goedkoopste (de totaal waarde ligt rond de ¤10.000,-). vandaar dat ik het recht in eigen handen nam, v
Pffff. Dat is echt omgekeerde wereld he. Met mijn ex net zo :/quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef JiggyJ het volgende:
Echt zo' n houding van ik ben alles, kijk mij eens, jij bent maar een zielig mannetje, terwijl ze aan het begin zelf o zo graag een relatie met me wou, maar dat leek ze voor het gemak maar even te vergeten
Complimentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef missconfessions het volgende:
Ik weet ongeveer wat een Milf is, maar is dat een belediging of een compliment als iemand dat tegen je zegt?
dat snap ik niet, want het betekent 'mothers I like to fuck' is toch niet bepaald een compliment, eerder iemand waar je tussendoor alleen seks mee wilt hebben, lijkt me?quote:
Nee, het is gelukkig niet door iemand tegen me gezegd in die zin, maar een paar neven van mij, die zo rond de 25 zijn, die vertelden mij dat er zoiets bestaat als de term Milf en deden er nogal lacherig over. Ben er verder maar niet op in gegaan, want ze moesten eens weten, maar ik vroeg me wel meteen af of dat 'broekie' me misschien daarom zag zitten. En als dat zo is, dan ga ik zeker wraak nemen, dan laat ik hem struikelen of zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef Pinguino81 het volgende:
tis toch een compliment dat ze je een lekker ding vinden? Niet netjes dat het tegen je gezegd word maar toch
Mijn verhaal ? In het kort : zwaar onder de indruk geweest van mijn kortste relatie ooit. En daardoor een paar maanden geleden op dit forum, in deze thread, geleefdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Wat is trouwens jouw verhaal? Ook een ongelukkige liefde?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:05 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Nee, het is gelukkig niet door iemand tegen me gezegd in die zin, maar een paar neven van mij, die zo rond de 25 zijn, die vertelden mij dat er zoiets bestaat als de term Milf en deden er nogal lacherig over. Ben er verder maar niet op in gegaan, want ze moesten eens weten, maar ik vroeg me wel meteen af of dat 'broekie' me misschien daarom zag zitten. En als dat zo is, dan ga ik zeker wraak nemen, dan laat ik hem struikelen of zo
Het is echt een compliment, je bent moeder, dat is al een compliment waard, en je ziet er nog steeds goed uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef missconfessions het volgende:
[..]
dat snap ik niet, want het betekent 'mothers I like to fuck' is toch niet bepaald een compliment, eerder iemand waar je tussendoor alleen seks mee wilt hebben, lijkt me?
@Pinguino: ja Den Haag, geweldige stad, ben er opgegroeid, maar je ziet pas hoe leuk die stad is als je er weg bent. Eindeloos lang met een roseetje aan een terras zitten op Scheveningen met het zand dat onder je voeten kietelt, heeeeeeerlijk !!!!!!!!!
bedankt, zooooo lief! Ben moeder, maar wel één die niet vergeten dat ze ook nog vrouw is. Ik zie jammer genoeg vrouwen om me heen, die kinderen krijgen, getrouwd zijn, en denken: zo dat was het dan en zichzelf helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Het is echt een compliment, je bent moeder, dat is al een compliment waard, en je ziet er nog steeds goed uit
Edit: Moet er bij zeggen, ik heb geen idee hoe jij er uit ziet, of dat je moeder bent of niet
welcome to the club !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef Ferociousness het volgende:
Ik meld mezelf.. Sinds 10 minuten niet meer samen met de liefde van mijn leven
jij hebt alle fases dus al doorlopen hopelijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Octagon het volgende:
[..]
Mijn verhaal ? In het kort : zwaar onder de indruk geweest van mijn kortste relatie ooit. En daardoor een paar maanden geleden op dit forum, in deze thread, geleefd
Nu houd ik mij vooral op aan de zijlijn.
Wat je elders schreef over de dingen van je afschrijven, dat heb ik ook gedaan. Eens het op papier staat, lijkt het uit je systeem te kunnen gaan. Niet ?
Dat is niet zo mooi voor je, sterkte met de aankomende tijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef Ferociousness het volgende:
Ik meld mezelf.. Sinds 10 minuten niet meer samen met de liefde van mijn leven
yes! nog even voor de zekerheid morgen afwachten en als je de dag doorkomt zonder aan je ex te denken, dan mag je je certificaat officieel ik-ben-liefdesverdriet-genezen afhalen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef Pinguino81 het volgende:
ik zit gewoon heel de vrijdag avond thuis. alleen. en nergens last van!
ben ik nu genezen officieel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |