Jullie hadden dus ruzie en blijkbaar maakte hij het uit. Sowieso hadden jullie niet een al te prettige relatie wat ik tot nu toe begrijp dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:34 schreef Achtennegentig het volgende:
[..]
We hadden zo vaak ruzie. En het was eigenlijk altijd om stomme onbelangrijke dingen. Ik kon er niet tegen, moest altijd huilen. En hij werd altijd boos, waardoor ik nog verdrietiger werd.
Ik wilde niet dat het uit ging, ik zag het nog wel goedkomen als we ons best maar deden. Niet dus.
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:43 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Jullie hadden dus ruzie en blijkbaar maakte hij het uit. Sowieso hadden jullie niet een al te prettige relatie wat ik tot nu toe begrijp dan.Heb je nog wel contact met hem?
In dat soort situaties moet je jezelf ook niet laten kennen. Emoties onder controle krijgen, anders kan je beter even niet met hem in gesprek gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Achtennegentig het volgende:
[..]
Dat klopt.
Als het goed ging, dan ging het ook echt goed. Maar dit soort onzinnige dingen verpestten alles, en bleven vaak onnodig lang hangen.
Ik heb nog wel contact met hem, maar niet veel meer. Pas kwam hij ermee dat hij zoveel spijt had en dat hij er langer over na had moeten denken. Daar werd ik heel boos om, omdat het dus blijkbaar helemaal niet nodig was geweest om het uit te maken. Toen ik boos deed tegen hem, werd hij natuurlijk ook weer boos, had hij geen spijt meer, en ik was weer verdrietig.
Dat weet ik, maar dat is zo moeilijk. Ik wil gewoon dat hij een keer luistert naar wat ik er allemaal van vind, in plaats van dat hij weer boos wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
In dat soort situaties moet je jezelf ook niet laten kennen. Emoties onder controle krijgen, anders kan je beter even niet met hem in gesprek gaan.Hoelang was het al uit toen hij zei dat hij zou willen dat het weer goed kwam, omdat hij er niet lang genoeg over nagedacht had?
goed om te horen dat je je weer beter voelt, waarschijnlijk zit je in de volgende fase en hoe gaat het thuis ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Misschien kwam dit ook wel gedeeltelijk doordat jullie je sms-gesprekken niet volledig afsloten met een "spreek je later" of "hoop dat je het leuk hebt vandaag"ertussen?
PS. Ben er weer, voel me goed.
Bedankt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef missconfessions het volgende:
[..]
goed om te horen dat je je weer beter voelt, waarschijnlijk zit je in de volgende fase en hoe gaat het thuis ?
echt super en ik lees dat je alle meiden op je nieuwe school gaat versieren? Nou jouw zomer kan hopelijk niet meer stukquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Bedankt!Ik heb er veel met m'n moeder en haar vriend over gehad, en zij zorgt er nu voor dat m'n broer uit m'n buurt blijft. Ik probeer hem nu ook wat links te laten liggen, waarschijnlijk dat ik toen ook gewoon een tikje geirriteerd was. Maar gaat nu stukken beter.
Whaha ik ga hier stuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef missconfessions het volgende:
[..]
echt super en ik lees dat je alle meiden op je nieuwe school gaat versieren? Nou jouw zomer kan hopelijk niet meer stuk
volgens mij zit ik echt in de laatste fase, want ik voel me stukken beter, momenten dat ik nog wel denk 'ik ga wraak nemen', want ben gebruikt, maar dan realiseer ik me weer dat ik er zelf ook bij was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Whaha ik ga hier stuk.Meer pogen te "versieren" (voor de lol), omdat de rest van mijn klassenvolk het nog niet gedaan heeft. Maar vooral om gewoon eerst even mijn school en de mensen die erop zitten beter te leren kennen.
En hoe gaat het met jou?
ik irriteer me er gewoon aan dat mijn ex weer eens (naar mijn idee althans) half hartig contact zoekt met mij, terwijl ik haar duidelijk heb gemaakt dat ik haar nooit meer wil zien. ik weet inmiddels hoe zij is en hoe zij met anderen omgaat, ik kan dus ook geen contact met haar hebben zonder mezelf op te vreten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef JiggyJ het volgende:
Waarop wil je wraak nemen? Waarover denk je dat die moeder jou wil spreken?
Beetje raar dat die moeder jou wil spreken, en al helemaal dat dit na een half jaar nog is!
Mij ex ''schoonouders'' deden uberhaupt alsof ik nooit wat met hun dochter gehad heb toen het uitwas, wonen in hetzelfde dorp en als we elkaar tegenkomen is het altijd Hoi hoe is het goed oke mooi nou doeg! en dat al vanaf dag 1, nooit meer ergens over gehad...
Maar zo' n band had ik ook niet echt met ze, dus misschien ligt het daar wel aan dat ik het niet kan voorstellen...
ik bedoelde ook dat ik klaar ben met de situatie rond mijn ex, dat ik gevoelens voor haar zal blijven houden weet ik nu ook wel. het doet pijn, maar ik zet haar steeds verder uit mijn gedachten. dit doet me best wel pijn, omdat mijn ex nooit echt kon praten over dingen die haar dwars zaten en vervolgens mij de schuld gaf als er iets fout ging.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef JiggyJ het volgende:
Nou klaar ben je kennelijk dus nog niet helemaal met haar, dat ben je pas als ze je helemaal niets meer doet, of ze nu wel of geen contact met je opneemt...
Twijfel zelf ook of dit uberhaupt mogelijk is hoor, mensen die zeggen echt helemaal 0,0 gevoelens meer voor een ex te hebben, wat ze ook uit moge spoken, geloof ik nooit helemaal...
Tenzij het echt jaren geleden is oid...
Maar als ik het goed begrijp wou haar moeder dus niet formeel ''praten'' met je, maar tikte ze je gewoon even aan om waarschijnlijk gewoon een onderhoudend gesprekje met je te beginnen als hoe is het oid?
Vind je het dan niet een beetje onbeleefd om haar dan te negeren? Snap wel dat je misschien zoiets hebt van ik wil helemaal niets meer met haar en haar familie te maken hebben, maar gaat dit niet een beetje ver? Weet niet wat ze je allemaal heeft aangedaan verder hoor...
Ik zou er ook geen zin in hebben als mijn ex schoonmoeder opeens een ''gesprek'' met me zou willen, niet dat dit ooit zal gebeuren... Ook zij heeft in het begin niet altijd even leuke dingen over me gezegd tegen anderen, en denk zelfs dat zij behoorlijke druk op mijn ex heeft uitgevoerd om het uit te maken, maar ben wel in staat om haar normaal te groeten en een kort vriendelijk gesprekje met haar te houden...
je eerste en 2e allinea spreken elkaar nogal tegen. ga je haar nou bellen of negeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef Duubje het volgende:
Ben ik weer. Vandaag is het haar verjaardag, echt zo'n typische baal dag. Ik denk dat ik haar toch maar even bel om haar te feliciteren met haar verjaardag.. lijkt me wel het meest nette om te doen. Hoef je voor de rest ook niet zo veel waarde aan te hechten denk ik.
Voor de rest gaat het wel ok, best veel ups en downs, probeer haar nu gewoon totaal te negeren totdat zij een keer contact met mij opneemt. Anyway mooi weekend voor de deur, vandaag sollicitatie gesprek, morgen hele dag competitie tennissen en zondag naar Amsterdam voor een kampioensfeestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |