abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96698058
Kreeg vandaag vanuit het niets een smsje van mn ex dat ze aan me dacht.. heb niet gereageerd en ben dit ook niet van plan. Voelt wel goed. Snap niet dat ze na al haar leugens nog smst maarja, niet mijn probleem meer.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:43:08 #52
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96698111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:18 schreef grotewillem het volgende:
gvd wat ben ik een eikel, na 2 weken helemaal geen contact te hebben stond ze gisteravond opeens op de stoep... om te praten... goede gesprekken gehad over waar we mee bezig waren en dat de lucht een beetje aan het klaren was tussen ons... en of na alle opheldringen mssn toch nog een kansje zagen... uiteindelijk is ze blijven slapen, ik de halve nacht wakker geweest van geluk, ongeloof, frustaties... de volgende ochtend alles prima, elkaar gedag gekust en beide naar werk gegaan... krijg ik net weer een sms dat ze toch weer twijfelt omdat ze zowel gevoelens voor mij als die ander heeft...

wat moet ik hier nou weer mee
Terug sms'en: "Laat het me maar weten wanneer je het wel weet. In de tussentijd wens ik geen enkele vorm van contact met je te hebben."

Lekker kort en krachtig.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:43:51 #53
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96698136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef WitteHamster het volgende:
Kreeg vandaag vanuit het niets een smsje van mn ex dat ze aan me dacht.. heb niet gereageerd en ben dit ook niet van plan. Voelt wel goed. Snap niet dat ze na al haar leugens nog smst maarja, niet mijn probleem meer.
Doet ze alleen maar om te kijken of er nog iets te halen valt bij je. Niet op reageren is het beste.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96698920
vanavond daten in den haag

Neerlands 2e poel des verderfs :')
pi_96699414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Pinguino81 het volgende:

je gaat toch niet vreemd en dan ook nog eens in mijn stad :P
pi_96699461
Mijn ex kwam uit het westland, dat is pas een poel des verderfs. :') Allemaal inteelt daaro. :P

Succes vanavond!
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:22:30 #57
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_96699795
Het Westland ligt dan ook gelukkig naast Den Haag :P
pi_96700578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:14 schreef Riddler86 het volgende:
Mijn ex kwam uit het westland, dat is pas een poel des verderfs. :') Allemaal inteelt daaro. :P

Succes vanavond!
ook daar weet ik alles van. wat een volk zeg daar. Als je niet uit het Westland komt dan moeten ze je niet
pi_96700622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef missconfessions het volgende:

[..]

je gaat toch niet vreemd en dan ook nog eens in mijn stad :P
jij wil geen wijntje meer doen dus
pi_96700639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ook daar weet ik alles van. wat een volk zeg daar. Als je niet uit het Westland komt dan moeten ze je niet
Weet ik gelijk ook waarom onze relatie niet werkte. :') :P
pi_96700651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

jij wil geen wijntje meer doen dus
durf niet, ben bang voor je ;)
pi_96700904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef WitteHamster het volgende:
Gebruik het inderdaad lekker als een soort van egoboost, verder inderdaad lekker daarbij laten en niet terugsturen :)

''Grappig'' in mijn situatie is dat mijn ex echt denkt dat ik een lang leve de lol lifestyle heb de laatste 7 maanden sinds ik in Amsterdam op kamers ben gegaan..

Hoe zij daar over denkt weet ik nog van tijdens de relatie, toen er op de helft ook ergens sprake van was dat ik op kamers zou gaan..
Haar ouders hadden tegen haar gezegd dat ze ''de relatie met mij dan wel kon vergeten'', want die mensen zien het studentenleven in Amsterdam daar thuis als een grote verzameling neuk - zuip- en feestfestijnen...

Dat merkte ik wel toen ik haar in januari eens uitgebreid sprak, ze ze een soort plagerig tegen me '' Volgens mij hoef ik met jou geen medelijden te hebben daar in Amsterdam, als je weet wat ik bedoel''..
Ik heb het maar een beetje in het midden gelaten, weet zij veel dat het laatste meisje waar ik iets meer mee heb gedaan dan zoenen met oud en nieuw was..

Sinds ik op kamers ben gegaan ben ik in haar ogen ook niet meer de ''zielige'' ex, voelt op de een of andere manier goed om te bedenken dat zij ervan overtuigd is dat ik de ene na de andere one night stand heb hier, aan de andere kant ook triest als ik bedenk dat ik nog steeds met haar zit :P
pi_96700946
bang voor me?
pi_96701335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef JiggyJ het volgende:
Ik vind het juist een beetje vreemd van haar kant dat ze nog de behoefte voelt om vanalles uit te gaan leggen mbv dat rapport, terwijl ze alweer een nieuwe vriend heeft... Duidelijk geval van er nog niet helemaal klaar mee zijn van haar kant, en aangezien jij twijfelt ook een beetje van jouw kant...
Anderzijds begrijp ik ergens best dat je nieuwsgierig bent :P Jij hebt in tegenstelling tot velen hier de kans om antwoorden te krijgen waarom ze bepaalde dingen deed, die zou ik ook stiekem wel willen hebben van mijn ex :P

Overigens, Volgens mij heeft nagenoeg iedereen wel borderline trekjes, het verschilt alleen per persoon in welke mate die aanwezig zijn...

Denk dat heel veel mensen wel ''revenche'' gevoelens naar hun ex hebben, in ieder geval in de eerste periode... Niemand zal het leuk vinden om het idee te hebben dat het bij je ex allemaal voor de wind gaat als het bij jou allemaal even kut loopt...
Daarnaast herken ik ook iets uit de post van gisteravond van iemand, dat borderliners ''kicken'' op de eerste, spannende periode van een relatie, en er daarna klaar mee zijn..

Ik zou nu ook best zin hebben in die eerste fase, maar als ik dan denk aan de fase die daarna komt, met ruzietjes, en dat je je echt op je gemak bij elkaar gaat voelen ( weet ff niet zo goed te verwoorden ) , daar heb ik echt GEEN zin in...
Als ik van die stelletjes zie die al een paar jaar bij elkaar zijn die zitten te kibbelen over familiebezoekjes denk ik gatver echt niet!
Bedankt voor je reactie. Wat je zei over dat 'kicken' op de eerste fase van een relatie merk ik ook sterk bij mijn ex. Het is de 2e of 3e gast met wie ze het probeert sinds het uit is, maar elke keer loopt het op een teleurstelling uit, en vervolgens word ik weer 'opgeroepen' omdat ze het allemaal niet meer ziet zitten en het mes op d'r polsen zet.

Ik denk dat ik aankomende zondag wel even koffie met d'r ga drinken en dat verslag ga lezen. Hoop niet dat het meer vragen oproept dan beantwoord.

*edit.
Als ik dit zo lees voel ik me echt de bitch van mijn ex :')
pi_96701483
inderdaad zeg
pi_96702880
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Wat je zei over dat 'kicken' op de eerste fase van een relatie merk ik ook sterk bij mijn ex. Het is de 2e of 3e gast met wie ze het probeert sinds het uit is, maar elke keer loopt het op een teleurstelling uit, en vervolgens word ik weer 'opgeroepen' omdat ze het allemaal niet meer ziet zitten en het mes op d'r polsen zet.

Ik denk dat ik aankomende zondag wel even koffie met d'r ga drinken en dat verslag ga lezen. Hoop niet dat het meer vragen oproept dan beantwoord.

*edit.
Als ik dit zo lees voel ik me echt de bitch van mijn ex :')
Ff niet lullig bedoeld; maar wil jij wel loskomen van je ex? Soort van oproepkracht tijdens de "het-is-weer-eens-uit-dipjes"? (van BL is toch redelijk bekend dat ze altijd een soort van 'bron' nodig hebben, een bron vanwaar ze de aandacht e.d. kunnen wegtrekken om nieuwe energie op te doen.....)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96703369
Wat is een BL?
pi_96703463
Borderliner
pi_96703517
damn, wat zijn er opeens veel borderliners in de wereld !
pi_96703524
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Pinguino81 het volgende:

Niet haten op Den Haag. 8-)
pi_96703684
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef missconfessions het volgende:
damn, wat zijn er opeens veel borderliners in de wereld !
Naja, denk dat als er ergens klappen vallen het natuurlijk wel in de hoek is van ex'en van BL'ers (thnxs H6-4ever).
'Tig draadjes geleden viel ook al eens op dat er een meer dan bovengemiddelde 'bezetting' hier was van ex'en van borderliners. Nu geven ze alijd meer drama dan de ...ahum...gewone ex....en als ze er dan ook nog eens wat meer grossieren in ex'en dan gewone ex'en...dan is die bovengemiddelde bezetting wel te verklaren.... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 12-05-2011 16:56:46 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96704223
Mijn ex was extreem verlegen, vertoonde weinig initiatief en liet nooit haar mening ergens over horen. :P Dus dan hoor ik niet echt bij de groep. ;(

Mja, dacht dat ik het altijd goed deed in haar ogen, tot het moment dat ze het uitmaakte. :')
pi_96704631
Ja dat is zo jammer altijd. Tis uit, klaar! Ik denk zo, als het niet lekker loopt of je twijfelt praat er dan over! En als het dan niet goed is of wordt oke helaas...maar goed, mijn ex vertelde wel meer dingen niet, om mij niet te kwetsen uhuh....
pi_96704675
Dan zal ik hier maar wat persoonlijks neerzetten. Ik ga binnenkort naar de psycholoog om te dealen met hoe ik omging met mijn ex toendertijd. Een kwestie ga ik ook mee dealen. Ik werd werkelijk waar gestoord van het gesms. Als hij een hele tijd niet antwoordde liep ik te huilen en trillen en kon ik niks anders meer. Ligt natuurlijk ook deels aan hem bv. als ik vroeg of een afspraak niet doorging zat ik de volgende paar uur in spanning wat hij zou terugsmsen. Of het doorging of niet.

Dit soort dingen maken me nerveus dat ik hem eigenlijk heb weggejaagd. Ik liet niet altijd wat doorschemeren hiervan, soms smste ik hem wel iets vaker dan gewenst .. maar ik ben zo bang dat als ik me chill had gedragen dat het misschien nu nog steeds goedliep. Ik freakte ook wel eens als ik 1 smsje ergens kreeg in de ochtend en vervolgens helemaal niks meer hoorde. Ik was altijd wel bang dan.. Maar hij heeft het er wel een beetje naargemaakt vaak. Dan wilde ik iets belangrijks vragen, kon niet bellen, dus dan vroeg ik of ik iets kon vragen. Pijlsnel antwoord: wat is er? Stel ik de vraag, antwoord hij pas na 2 uur.

Daar voel ik me nog steeds kut over dat ik zo deed. Als ik miss normaal had gedaan.. Ik schaam me hier nog steeds wel erg voor. Alsof ik toegeef dat mijn relatie mislukte door mij als ik naar de psycholoog ga.

Maargoed. Niks meer aan te doen helaas. Maar misschien wel te voorkomen de volgende keer want het was natuurlijk voornamelijk lastig voor mezelf. Maar daarom twijfel ik nog wel of ik moet gaan naar de psych.

[ Bericht 2% gewijzigd door LuxorBeetroots op 12-05-2011 17:27:45 ]
pi_96704948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dan zal ik hier maar wat persoonlijks neerzetten. Ik ga binnenkort naar de psycholoog om te dealen met hoe ik omging met mijn ex toendertijd. Een zaak staat daarin hoofdzaak, ik werd werkelijk waar gestoord van het gesms. Als hij een hele tijd niet antwoordde liep ik te huilen en trillen en kon ik niks anders meer. Ligt natuurlijk ook deels aan hem bv. als ik vroeg of een afspraak niet doorging zat ik de volgende paar uur in spanning wat hij zou terugsmsen. Of het doorging of niet.

Dit soort dingen maken me nerveus dat ik hem eigenlijk heb weggejaagd. Ik liet niet altijd wat doorschemeren hiervan, soms smste ik hem wel iets vaker dan gewenst.. maar ik ben zo bang dat als ik me chill had gedragen dat het misschien nu nog steeds goedliep. Ik freakte ook wel eens als ik 1 smsje ergens kreeg in de ochtend en vervolgens helemaal geen antwoord meer. Ik was altijd wel bang dan..

Daar voel ik me nog steeds kut over dat ik zo deed. Als ik miss normaal had gedaan..

Maargoed. Niks meer aan te doen helaas. Maar misschien wel te voorkomen de volgende keer want het was natuurlijk voornamelijk lastig voor mezelf. Maar daarom twijfel ik nog wel of ik moet gaan naar de psych.
Misschien kwam dit ook wel gedeeltelijk doordat jullie je sms-gesprekken niet volledig afsloten met een "spreek je later" of "hoop dat je het leuk hebt vandaag"ertussen? :P

PS. Ben er weer, voel me goed. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')