Terug sms'en: "Laat het me maar weten wanneer je het wel weet. In de tussentijd wens ik geen enkele vorm van contact met je te hebben."quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:18 schreef grotewillem het volgende:
gvd wat ben ik een eikel, na 2 weken helemaal geen contact te hebben stond ze gisteravond opeens op de stoep... om te praten... goede gesprekken gehad over waar we mee bezig waren en dat de lucht een beetje aan het klaren was tussen ons... en of na alle opheldringen mssn toch nog een kansje zagen... uiteindelijk is ze blijven slapen, ik de halve nacht wakker geweest van geluk, ongeloof, frustaties... de volgende ochtend alles prima, elkaar gedag gekust en beide naar werk gegaan... krijg ik net weer een sms dat ze toch weer twijfelt omdat ze zowel gevoelens voor mij als die ander heeft...
wat moet ik hier nou weer mee
Doet ze alleen maar om te kijken of er nog iets te halen valt bij je. Niet op reageren is het beste.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef WitteHamster het volgende:
Kreeg vandaag vanuit het niets een smsje van mn ex dat ze aan me dacht.. heb niet gereageerd en ben dit ook niet van plan. Voelt wel goed. Snap niet dat ze na al haar leugens nog smst maarja, niet mijn probleem meer.
je gaat toch niet vreemd en dan ook nog eens in mijn stadquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Pinguino81 het volgende:
vanavond daten in den haag
Neerlands 2e poel des verderfs
ook daar weet ik alles van. wat een volk zeg daar. Als je niet uit het Westland komt dan moeten ze je nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:14 schreef Riddler86 het volgende:
Mijn ex kwam uit het westland, dat is pas een poel des verderfs.Allemaal inteelt daaro.
Succes vanavond!
jij wil geen wijntje meer doen dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef missconfessions het volgende:
[..]
je gaat toch niet vreemd en dan ook nog eens in mijn stad
Weet ik gelijk ook waarom onze relatie niet werkte.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ook daar weet ik alles van. wat een volk zeg daar. Als je niet uit het Westland komt dan moeten ze je niet
durf niet, ben bang voor jequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
jij wil geen wijntje meer doen dus
Gebruik het inderdaad lekker als een soort van egoboost, verder inderdaad lekker daarbij laten en niet terugsturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef WitteHamster het volgende:
Kreeg vandaag vanuit het niets een smsje van mn ex dat ze aan me dacht.. heb niet gereageerd en ben dit ook niet van plan. Voelt wel goed. Snap niet dat ze na al haar leugens nog smst maarja, niet mijn probleem meer.
Bedankt voor je reactie. Wat je zei over dat 'kicken' op de eerste fase van een relatie merk ik ook sterk bij mijn ex. Het is de 2e of 3e gast met wie ze het probeert sinds het uit is, maar elke keer loopt het op een teleurstelling uit, en vervolgens word ik weer 'opgeroepen' omdat ze het allemaal niet meer ziet zitten en het mes op d'r polsen zet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef JiggyJ het volgende:
Ik vind het juist een beetje vreemd van haar kant dat ze nog de behoefte voelt om vanalles uit te gaan leggen mbv dat rapport, terwijl ze alweer een nieuwe vriend heeft... Duidelijk geval van er nog niet helemaal klaar mee zijn van haar kant, en aangezien jij twijfelt ook een beetje van jouw kant...
Anderzijds begrijp ik ergens best dat je nieuwsgierig bentJij hebt in tegenstelling tot velen hier de kans om antwoorden te krijgen waarom ze bepaalde dingen deed, die zou ik ook stiekem wel willen hebben van mijn ex
Overigens, Volgens mij heeft nagenoeg iedereen wel borderline trekjes, het verschilt alleen per persoon in welke mate die aanwezig zijn...
Denk dat heel veel mensen wel ''revenche'' gevoelens naar hun ex hebben, in ieder geval in de eerste periode... Niemand zal het leuk vinden om het idee te hebben dat het bij je ex allemaal voor de wind gaat als het bij jou allemaal even kut loopt...
Daarnaast herken ik ook iets uit de post van gisteravond van iemand, dat borderliners ''kicken'' op de eerste, spannende periode van een relatie, en er daarna klaar mee zijn..
Ik zou nu ook best zin hebben in die eerste fase, maar als ik dan denk aan de fase die daarna komt, met ruzietjes, en dat je je echt op je gemak bij elkaar gaat voelen ( weet ff niet zo goed te verwoorden ) , daar heb ik echt GEEN zin in...
Als ik van die stelletjes zie die al een paar jaar bij elkaar zijn die zitten te kibbelen over familiebezoekjes denk ik gatver echt niet!
Ff niet lullig bedoeld; maar wil jij wel loskomen van je ex? Soort van oproepkracht tijdens de "het-is-weer-eens-uit-dipjes"? (van BL is toch redelijk bekend dat ze altijd een soort van 'bron' nodig hebben, een bron vanwaar ze de aandacht e.d. kunnen wegtrekken om nieuwe energie op te doen.....)quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Wat je zei over dat 'kicken' op de eerste fase van een relatie merk ik ook sterk bij mijn ex. Het is de 2e of 3e gast met wie ze het probeert sinds het uit is, maar elke keer loopt het op een teleurstelling uit, en vervolgens word ik weer 'opgeroepen' omdat ze het allemaal niet meer ziet zitten en het mes op d'r polsen zet.
Ik denk dat ik aankomende zondag wel even koffie met d'r ga drinken en dat verslag ga lezen. Hoop niet dat het meer vragen oproept dan beantwoord.
*edit.
Als ik dit zo lees voel ik me echt de bitch van mijn ex
Niet haten op Den Haag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Pinguino81 het volgende:
vanavond daten in den haag
Neerlands 2e poel des verderfs
Naja, denk dat als er ergens klappen vallen het natuurlijk wel in de hoek is van ex'en van BL'ers (thnxs H6-4ever).quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef missconfessions het volgende:
damn, wat zijn er opeens veel borderliners in de wereld !
Misschien kwam dit ook wel gedeeltelijk doordat jullie je sms-gesprekken niet volledig afsloten met een "spreek je later" of "hoop dat je het leuk hebt vandaag"ertussen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dan zal ik hier maar wat persoonlijks neerzetten. Ik ga binnenkort naar de psycholoog om te dealen met hoe ik omging met mijn ex toendertijd. Een zaak staat daarin hoofdzaak, ik werd werkelijk waar gestoord van het gesms. Als hij een hele tijd niet antwoordde liep ik te huilen en trillen en kon ik niks anders meer. Ligt natuurlijk ook deels aan hem bv. als ik vroeg of een afspraak niet doorging zat ik de volgende paar uur in spanning wat hij zou terugsmsen. Of het doorging of niet.
Dit soort dingen maken me nerveus dat ik hem eigenlijk heb weggejaagd. Ik liet niet altijd wat doorschemeren hiervan, soms smste ik hem wel iets vaker dan gewenst.. maar ik ben zo bang dat als ik me chill had gedragen dat het misschien nu nog steeds goedliep. Ik freakte ook wel eens als ik 1 smsje ergens kreeg in de ochtend en vervolgens helemaal geen antwoord meer. Ik was altijd wel bang dan..
Daar voel ik me nog steeds kut over dat ik zo deed. Als ik miss normaal had gedaan..
Maargoed. Niks meer aan te doen helaas. Maar misschien wel te voorkomen de volgende keer want het was natuurlijk voornamelijk lastig voor mezelf. Maar daarom twijfel ik nog wel of ik moet gaan naar de psych.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |