abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96689281
Ja maar nu komt het: ze vertelde mij dat ze niet kon sporten en ook niet mocht werken vanwege haar ziekte...nu kan dat ineens wel?? Eingelijk vanaf dag 1 dat het uit was kon ze het wel ! Ze is er ook altijd iet wat vaag over geweest...tss vragenvragen....

Ja doe mijn ding, moet eerlijk zeggen dat mijn baan me ook niet bevalt en heb veel te veel tijd om na te denken....
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:04:03 #27
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96689364
Misschien moet je je eens wat minder met haar gaan bezighouden. Het is uit, over, afgelopen, klaar. Boeiend wat zij nu uitspookt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96689534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef H6-4ever het volgende:
Ja maar nu komt het: ze vertelde mij dat ze niet kon sporten en ook niet mocht werken vanwege haar ziekte...nu kan dat ineens wel?? Eingelijk vanaf dag 1 dat het uit was kon ze het wel ! Ze is er ook altijd iet wat vaag over geweest...tss vragenvragen....

Ja doe mijn ding, moet eerlijk zeggen dat mijn baan me ook niet bevalt en heb veel te veel tijd om na te denken....
Hou je gewoon met jezelf bezig momenteel! Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk. Als je baan je niet bevalt steek je tijd dan in het vinden van iets wat je echt leuk vind. Echt geloof me die liefde komt vanzelf wel weer! Aan een dood paard moet je niet blijven trekken. Kom op borst vooruit kin omhoog en gaan!
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:11:34 #29
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_96689701
Hmmmm eens kijken of ik nog wat tips kan vinden in dit topic. Ben het janken wel een beetje zat (lol, zal ik er alsnog een borderline topic van maken? Zit denk ik ook wel een verschil in een meisje met borderline en een volwassen kerel van 30 met borderlin)
pi_96689879
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef GimmeGore het volgende:
Hmmmm eens kijken of ik nog wat tips kan vinden in dit topic. Ben het janken wel een beetje zat (lol, zal ik er alsnog een borderline topic van maken? Zit denk ik ook wel een verschil in een meisje met borderline en een volwassen kerel van 30 met borderlin)
Hoe uitte dat zich bij hem dan?
pi_96690016
Ja jullie hebben gelijk, maar ik vraag me die dingen toch af ben ik gebruikt? Ik ben er gewoon onzeker door geworden, en zij? Ze lacht zich dood...ik wil nooit meer dezelfde fouten maken, heb er veel van geleerd, neem nooit meer een chick met issues! ;) En laat mijn geluk nooit meer afhangen van iemand anders, daar zit ook de kronkel, zie dat veel en deed er zelf ook aan mee, niet alleen gelukkig kunnen zijn is funnest voor een relatie.
pi_96690118
Helemaal waar wat je zegt, je moet eerst gelukkig met jezelf zijn en dan is een relatie de perfecte aanvulling. Overigens heb ik ook dagen en avonden dat ik baal dat ik alleen ben. Maar ja moeten er maar het beste van maken he! Nobody else will do it for us.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:21:21 #33
259233 GimmeGore
pi_96690168
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Hoe uitte dat zich bij hem dan?
Ik denk dat het verschil meer zit in het lichamelijke. Als mijn ex boos was liep hij te gooien met dingen die ik een "klein meisje" niet eens zie optillen. Van tafels tot mij.

Ow en wat H6 ook zegt, ik heb er redelijke problemen aan over gehouden (nachtmerries, onzekerheid, depressie van alles wat ik hem heb zien doen) en hij? Hij heeft al weer een ander en loopt mij zwart te maken
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:42 #34
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96690359
En van wie heeft hij die diagnose gekregen?
pi_96690449
Het zint me niet dat ik zoveel meer te doen heb dan hij, en dat ik dan degene ben die hem niet los kan laten. Ik heb het eigenlijk hartstikke druk, heb een leuke baan, lieve mensen om mij heen. En ik zou veel zinnigere dingen moeten doen dan zitten kijken of ik hem ergens kan vinden op internet, bijvoorbeeld. |:(

Nu ik eraan denk gaat het me eigenlijk ook allang niet meer om hem als persoon. Hij heeft zoveel nare dingen gezegd en gedaan, het zou nooit meer wat kunnen worden tussen ons. Ik zou het niet eens meer willen. Maar toch blijft die behoefte aan contact met hem. Toch blijven die fantasietjes komen: "wat als we nog 1 keer af zouden spreken en hij zou me weer zien... dan zou hij vast spijt krijgen, dan zou hij vast inzien dat hij een fout heeft gemaakt".

En ik zit gewoon excuses te verzinnen voor zijn gedrag, eigenlijk. Ik hoop dan dat hij zich zo onbeschoft gedroeg uit frustratie of uit pijn, en dan hij zo negatief over mij praat tegen anderen omdat dat makkelijker voor hem is. Maar ik ben zo bang dat de waarheid veel erger is: hij vindt me totaal niet meer boeiend, denkt niet meer aan me en als hij aan me denkt vindt ie me toch maar een stom, raar mens en is ie blij van me af te zijn. Dat ik zijn meest teleurstellende, minst leuke ex ben geweest.
Damn, ik wou niet een nummer op iemands lijstje zijn en ik wou op z'n minst dat hij op een positieve manier aan me terug zou denken. Wat heb ik gefaald.

Maar aan de andere kant.. waarom mist hij het inzicht om te kijken naar zijn eigen fouten? Ik zie mijn fouten toch ook...
pi_96691157
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Hou je gewoon met jezelf bezig momenteel! Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk. Als je baan je niet bevalt steek je tijd dan in het vinden van iets wat je echt leuk vind. Echt geloof me die liefde komt vanzelf wel weer! Aan een dood paard moet je niet blijven trekken. Kom op borst vooruit kin omhoog en gaan!
Dat is het ook, mijn toekomst lag uitgestippeld met haar, we hadden bijna een woning gekocht en kinderwens. Nu moet ik alles alleen doen en dat is zwaar, en daarbij mijn werk enzenz.. ik denk dat dat er ook mee te maken heeft. Moet nu echt stappen gaan maken! Om te beginnen het ouderlijk huis uit :D
pi_96692898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Ik heb in de eerste week nadat het uit ging bij de boekhandel een "things to do today" boekje gekocht en ben als een gek allemaal doelen gaan opschrijven en daarmee bezig gegaan.

Jazz lounge muziek luisteren hielp ook best wel, haha. :P Daarvoor luisterde ik voornamelijk slam fm / radio 538 muziek, alleen helpen opzwepende liedjes van inna of shakira niet echt als je ldvd hebt. :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:15:39 #38
259233 GimmeGore
pi_96694432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef goofy_goober het volgende:
En van wie heeft hij die diagnose gekregen?
Mijn ex? Van de psych. Hij is zelfs al 2x opgenomen geweest voor zijn problemen, maar hij beloofde me dat het over was.
Nou mooi niet, ik ging net wat laatste spullen ophalen uit het huis, toen flipt hij hem weer helemaal. Ik zei iets wat hij verkeerd begreep, dus begon hij maar met mij vermoorden te dreigen.
pi_96694521
gvd wat ben ik een eikel, na 2 weken helemaal geen contact te hebben stond ze gisteravond opeens op de stoep... om te praten... goede gesprekken gehad over waar we mee bezig waren en dat de lucht een beetje aan het klaren was tussen ons... en of na alle opheldringen mssn toch nog een kansje zagen... uiteindelijk is ze blijven slapen, ik de halve nacht wakker geweest van geluk, ongeloof, frustaties... de volgende ochtend alles prima, elkaar gedag gekust en beide naar werk gegaan... krijg ik net weer een sms dat ze toch weer twijfelt omdat ze zowel gevoelens voor mij als die ander heeft...

wat moet ik hier nou weer mee
pi_96694575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Mijn ex? Van de psych. Hij is zelfs al 2x opgenomen geweest voor zijn problemen, maar hij beloofde me dat het over was.
Nou mooi niet, ik ging net wat laatste spullen ophalen uit het huis, toen flipt hij hem weer helemaal. Ik zei iets wat hij verkeerd begreep, dus begon hij maar met mij vermoorden te dreigen.
lekker ventje :r
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:27:18 #41
259233 GimmeGore
pi_96694843
over is trouwens het verkeerde woord.

Hij beloofde me dat hij er mee om had leren gaan
pi_96694983
Ik hoop dat jij een einde aan deze relatie hebt gemaakt?
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:42:04 #43
259233 GimmeGore
pi_96695408
Nou ja er is niet echt een eind aan gemaakt in de zin van:"het is uit, het werkt niet meer tussen ons"
Als de politie er aan te pas moet komen omdat je vriend besloten heeft dat je maar het huis uit moet en dat ook moet doen op donderdagavond om 23:30 zonder jas, portomonnee, legitimatie of wat dan ook. En hij dan besluit om je aan te vliegen met een mes in de hand om je "bang te maken" dan is het iedereen wel duidelijk dat het over is.
pi_96695562
Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn hoor. Bah wat een ongelofelijke klootzak. En t ergste is nog dat zulke foute mannen nog de meeste aandacht krijgen ook
pi_96695747
Dan weet je iig zeker, dat je veeeel beter af bent nu !!
pi_96696595
Mijn ex heeft afgelopen week haar eerste gesprek gehad bij een psychiater. Ze zei dat ze borderline-trekjes heeft.

Het is nu een jaar uit, met een nasleep van enkele maanden dat we nog wel een soort van 'bij elkaar' waren. Ze heeft nu een maand een nieuwe vriend, opzich trek ik het best goed. Merk wel dat ik best vaak even een dipje heb, en me flink klote voel.

Ik spreek haar af en toe op facebook, en verder kom ik haar zeker 1 a 2x per week tegen met uitgaan of whatever. Ze wilde graag een keer afspreken om mij ook het eerste verslag van de psychiater te laten lezen, omdat ik dan misschien beter zou begrijpen waarom bepaalde dingen op een bepaalde manier zijn gelopen.

Weet niet of ik dit nou moet doen. Ik merk dat ik toch nog gevoelens heb, ook al weet ik dat het nooit meer goed gaat komen, en ook nooit meer zal werken. Aan de andere kant ben ik ook erg benieuwd wat er in dat verslag staat.

Help :')
pi_96696868
Ik vind het juist een beetje vreemd van haar kant dat ze nog de behoefte voelt om vanalles uit te gaan leggen mbv dat rapport, terwijl ze alweer een nieuwe vriend heeft... Duidelijk geval van er nog niet helemaal klaar mee zijn van haar kant, en aangezien jij twijfelt ook een beetje van jouw kant...
Anderzijds begrijp ik ergens best dat je nieuwsgierig bent :P Jij hebt in tegenstelling tot velen hier de kans om antwoorden te krijgen waarom ze bepaalde dingen deed, die zou ik ook stiekem wel willen hebben van mijn ex :P

Overigens, Volgens mij heeft nagenoeg iedereen wel borderline trekjes, het verschilt alleen per persoon in welke mate die aanwezig zijn...

Denk dat heel veel mensen wel ''revenche'' gevoelens naar hun ex hebben, in ieder geval in de eerste periode... Niemand zal het leuk vinden om het idee te hebben dat het bij je ex allemaal voor de wind gaat als het bij jou allemaal even kut loopt...
Daarnaast herken ik ook iets uit de post van gisteravond van iemand, dat borderliners ''kicken'' op de eerste, spannende periode van een relatie, en er daarna klaar mee zijn..

Ik zou nu ook best zin hebben in die eerste fase, maar als ik dan denk aan de fase die daarna komt, met ruzietjes, en dat je je echt op je gemak bij elkaar gaat voelen ( weet ff niet zo goed te verwoorden ) , daar heb ik echt GEEN zin in...
Als ik van die stelletjes zie die al een paar jaar bij elkaar zijn die zitten te kibbelen over familiebezoekjes denk ik gatver echt niet!
pi_96697615
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:18 schreef grotewillem het volgende:
gvd wat ben ik een eikel, na 2 weken helemaal geen contact te hebben stond ze gisteravond opeens op de stoep... om te praten... goede gesprekken gehad over waar we mee bezig waren en dat de lucht een beetje aan het klaren was tussen ons... en of na alle opheldringen mssn toch nog een kansje zagen... uiteindelijk is ze blijven slapen, ik de halve nacht wakker geweest van geluk, ongeloof, frustaties... de volgende ochtend alles prima, elkaar gedag gekust en beide naar werk gegaan... krijg ik net weer een sms dat ze toch weer twijfelt omdat ze zowel gevoelens voor mij als die ander heeft...

wat moet ik hier nou weer mee
alles of niets, lozen !!!
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:35:17 #49
259233 GimmeGore
pi_96697803
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef H6-4ever het volgende:
Dan weet je iig zeker, dat je veeeel beter af bent nu !!
Dat wel, maar ik voel me zo verrekte alleen nu. Ik woon nu in een stad/regio waar ik verder vrij weinig mee heb behalve dat ik er toevallig op school zit.
Grootste deel van mijn vrienden wonen niet in de buurt, dus ff langsgaan om wat te drinken is geen optie meer. De mensen die ik hier ken, ken ik via mijn ex, en ik ben heel bang dat hij mij heeft zitten zwart maken (deed hij nl ook op hyves) en ik ben ook niet zo'n sociale held dat ik in mijn eentje naar de kroeg ga ofzo.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:39:45 #50
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96697970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik voel me zo verrekte alleen nu. Ik woon nu in een stad/regio waar ik verder vrij weinig mee heb behalve dat ik er toevallig op school zit.
Grootste deel van mijn vrienden wonen niet in de buurt, dus ff langsgaan om wat te drinken is geen optie meer. De mensen die ik hier ken, ken ik via mijn ex, en ik ben heel bang dat hij mij heeft zitten zwart maken (deed hij nl ook op hyves) en ik ben ook niet zo'n sociale held dat ik in mijn eentje naar de kroeg ga ofzo.
Mooie kans om je wat socialer op te stellen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')