Hou je gewoon met jezelf bezig momenteel! Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk. Als je baan je niet bevalt steek je tijd dan in het vinden van iets wat je echt leuk vind. Echt geloof me die liefde komt vanzelf wel weer! Aan een dood paard moet je niet blijven trekken. Kom op borst vooruit kin omhoog en gaan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef H6-4ever het volgende:
Ja maar nu komt het: ze vertelde mij dat ze niet kon sporten en ook niet mocht werken vanwege haar ziekte...nu kan dat ineens wel?? Eingelijk vanaf dag 1 dat het uit was kon ze het wel ! Ze is er ook altijd iet wat vaag over geweest...tss vragenvragen....
Ja doe mijn ding, moet eerlijk zeggen dat mijn baan me ook niet bevalt en heb veel te veel tijd om na te denken....
Hoe uitte dat zich bij hem dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef GimmeGore het volgende:
Hmmmm eens kijken of ik nog wat tips kan vinden in dit topic. Ben het janken wel een beetje zat (lol, zal ik er alsnog een borderline topic van maken? Zit denk ik ook wel een verschil in een meisje met borderline en een volwassen kerel van 30 met borderlin)
Ik denk dat het verschil meer zit in het lichamelijke. Als mijn ex boos was liep hij te gooien met dingen die ik een "klein meisje" niet eens zie optillen. Van tafels tot mij.quote:
Dat is het ook, mijn toekomst lag uitgestippeld met haar, we hadden bijna een woning gekocht en kinderwens. Nu moet ik alles alleen doen en dat is zwaar, en daarbij mijn werk enzenz.. ik denk dat dat er ook mee te maken heeft. Moet nu echt stappen gaan maken! Om te beginnen het ouderlijk huis uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Hou je gewoon met jezelf bezig momenteel! Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk. Als je baan je niet bevalt steek je tijd dan in het vinden van iets wat je echt leuk vind. Echt geloof me die liefde komt vanzelf wel weer! Aan een dood paard moet je niet blijven trekken. Kom op borst vooruit kin omhoog en gaan!
Ik heb in de eerste week nadat het uit ging bij de boekhandel een "things to do today" boekje gekocht en ben als een gek allemaal doelen gaan opschrijven en daarmee bezig gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Hou je gewoon met jezelf bezig momenteel! Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk. Als je baan je niet bevalt steek je tijd dan in het vinden van iets wat je echt leuk vind. Echt geloof me die liefde komt vanzelf wel weer! Aan een dood paard moet je niet blijven trekken. Kom op borst vooruit kin omhoog en gaan!
Mijn ex? Van de psych. Hij is zelfs al 2x opgenomen geweest voor zijn problemen, maar hij beloofde me dat het over was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef goofy_goober het volgende:
En van wie heeft hij die diagnose gekregen?
lekker ventjequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn ex? Van de psych. Hij is zelfs al 2x opgenomen geweest voor zijn problemen, maar hij beloofde me dat het over was.
Nou mooi niet, ik ging net wat laatste spullen ophalen uit het huis, toen flipt hij hem weer helemaal. Ik zei iets wat hij verkeerd begreep, dus begon hij maar met mij vermoorden te dreigen.
alles of niets, lozen !!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:18 schreef grotewillem het volgende:
gvd wat ben ik een eikel, na 2 weken helemaal geen contact te hebben stond ze gisteravond opeens op de stoep... om te praten... goede gesprekken gehad over waar we mee bezig waren en dat de lucht een beetje aan het klaren was tussen ons... en of na alle opheldringen mssn toch nog een kansje zagen... uiteindelijk is ze blijven slapen, ik de halve nacht wakker geweest van geluk, ongeloof, frustaties... de volgende ochtend alles prima, elkaar gedag gekust en beide naar werk gegaan... krijg ik net weer een sms dat ze toch weer twijfelt omdat ze zowel gevoelens voor mij als die ander heeft...
wat moet ik hier nou weer mee
Dat wel, maar ik voel me zo verrekte alleen nu. Ik woon nu in een stad/regio waar ik verder vrij weinig mee heb behalve dat ik er toevallig op school zit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef H6-4ever het volgende:
Dan weet je iig zeker, dat je veeeel beter af bent nu !!
Mooie kans om je wat socialer op te stellen dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik voel me zo verrekte alleen nu. Ik woon nu in een stad/regio waar ik verder vrij weinig mee heb behalve dat ik er toevallig op school zit.
Grootste deel van mijn vrienden wonen niet in de buurt, dus ff langsgaan om wat te drinken is geen optie meer. De mensen die ik hier ken, ken ik via mijn ex, en ik ben heel bang dat hij mij heeft zitten zwart maken (deed hij nl ook op hyves) en ik ben ook niet zo'n sociale held dat ik in mijn eentje naar de kroeg ga ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |