ONZ radioquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:36 schreef Morendo het volgende:
Goed nummer, daar niet van, maar hoe kom je daar in hemelsnaam op?
Welke filo?? Rechtsfilo etc??quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:37 schreef Morendo het volgende:
Ik heb ook nog een blauwe maandag filosofie gestudeerd. Vond het stomvervelend.
Chicklit, sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:42 schreef oompaloompa het volgende:
Als jullie toch wakker zijn, misschien kunnen jullie me helpen?
Ik zoek een engelse term voor van die "wegwerp" boekjes
aan de ene kant heb je high-brow literatuur
aan de andere..... ?
Low-brow is te beledigend, chick-lit te specifiek voor van die vrouwenboekjes, maar krijg niks beters gegoogled...
edit: en waar zou ik De Beauvoir van moeten kennen? Veel te bekende naam...
Na zoek een term om in een paper te gebruiken om het te beschrijven. Best-sellers is dan misschien weer te groot, alhoewel het beter in de buurt komt dan de dingen die ik tot nu toe heb verzonnen.quote:
Typische 'vrouw van'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:42 schreef oompaloompa het volgende:
edit: en waar zou ik De Beauvoir van moeten kennen? Veel te bekende naam...
Ja klopt. Het is moeilijk het over pruts-boekjes te hebben zonder het pruts-boekjes te noemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft toch wel een erg negatieve connotatie?
Ik zou volgens mij verder echt geen termen weten. Het is nogal lastig om iets als 'simpele boeken' te benoemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is moeilijk het over pruts-boekjes te hebben zonder het pruts-boekjes te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |