Ik heb niet heel veel tijd om te koken, verder is mijn mooto ook: liever een leuk leven dan een lang leven!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:18 schreef porsche1 het volgende:
3-4 keer per week naar daar.
Lekker gezond.
Dat zei ik ook tegen haar.. Maar als ik haar weg doe, dan zal ik er nooit achter komen hoe mijn leven met haar zou zijn geweest!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Die hond was eerst, houden dus.
Tevens maakt het die hond niets uit of je een vriendin hebt, die zeurt niet. Die vriendin daar in tegen wel, laat haar er maar lekker mee leren leven.
Als je nu die hond weg doet ben je wel zwak en zij zal dit onthouden.
Mijn hond is heel gelukkig bij mij, dat weet ik zeker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef Aneurysma het volgende:
Jezus fuck, doe in godsnaam die hond weg want die verdiend een fatsoenlijke baas die weet hoe je een hond moet opvoeden.
Hond is weg, 2 weken later gaat het uitvmet vriendin > TS heeft niks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef Hater het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen haar.. Maar als ik haar weg doe, dan zal ik er nooit achter komen hoe mijn leven met haar zou zijn geweest!
Het beest bedenkt zich wel als hij straks obesitas en hartkwalen heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef Hater het volgende:
[..]
Mijn hond is heel gelukkig bij mij, dat weet ik zeker!
Graag even on-topic, onze leefstijl gaat niemand wat aan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Het beest bedenkt zich wel als hij straks obesitas en hartkwalen heeft.
dat dus..quote:
dan had je het niet moeten vertellen, voor de rest zou je niet met honden kunnen omgaan, als dit echt geweest zou zijn..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:24 schreef Hater het volgende:
[..]
Graag even on-topic, onze leefstijl gaat niemand wat aan.
Maar is 4 keer per week frituur wel leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Hater het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel tijd om te koken, verder is mijn mooto ook: liever een leuk leven dan een lang leven!
Zet het dan ook niet in de OP.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:24 schreef Hater het volgende:
[..]
Graag even on-topic, onze leefstijl gaat niemand wat aan.
Ze kent alle basiscommandos plus 2 andere dus wie kan er nou niet mee omgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dus..
[..]
dan had je het niet moeten vertellen, voor de rest kan je niet met honden omgaan, als dit echt geweest zou zijn..
Omdat iedereen op FOK! autist is, en niemand op FOK! heeft een vriendin, mogelijk binnenkort vriendin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:27 schreef Hater het volgende:
[..]
Ze kent alle basiscommandos plus 2 andere dus wie kan er nou niet mee omgaan.
waarom zou ik dit verzinnen eigenlijk?
Mijn vriendin is zelf ook op dieet, en ze wil de hond dus meeslepen... erg jammer allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:27 schreef Adames het volgende:
Geef je vriendin óók 4 frituursnacks per week
Ja, maar hoeveel jaren? Dat is de vraag. Heb je ook tegen je dierenarts gezegd dat je hond dat spul eet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Hater het volgende:
De enigste reacties die ik lees zijn dat ik niet goed met het beest om ga. Ik vind van wel, en de dierenarts zei iets van dat ze zo zeker nog jaren kan leven!
(ik hoop zo dat ik niet op een troll inga)quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Hater het volgende:
De enigste reacties die ik lees zijn dat ik niet goed met het beest om ga. Ik vind van wel, en de dierenarts zei iets van dat ze zo zeker nog jaren kan leven!
Hm nee, maar ik zal volgende week wel zijn advies vragen bij de wekenlijkse controlle. Maar wat vinden de mensen: de hond of de vriendin weg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel jaren? Dat is de vraag. Heb je ook tegen je dierenarts gezegd dat je hond dat spul eet?
Nee ik ben geen trollquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef killurz het volgende:
[..]
(ik hoop zo dat ik niet op een troll inga)
maar kan het niet laten.
gast denk naals jij zo door blijf gaan met je hond dan blijft ze aankomen
het is echt niet goed voor zo'n beest hoor
oh echt IQ van een stoeptegelquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef Hater het volgende:
[..]
Nee ik ben geen troll
Niet goed nee, maar er zijn ook zoveel dikke mensen!
Dus jou honden zijn altijd op dieet en kunnen nooit eens lekker schransen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:36 schreef killurz het volgende:
[..]
oh echt IQ van een stoeptegel
ik heb medelijden met je hond echt waar![]()
maar heb er hier ook 3 zitten dus ik red me wel
Ik denk dat je dierenarts je wel even verteld had dat je een hond niet vier snacks uit de frituur mag voeren. En sowieso die 'vriendin' weg, als ze al zeikt om een hond kun je nog veel meer van die ellende verwachten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:34 schreef Hater het volgende:
[..]
Hm nee, maar ik zal volgende week wel zijn advies vragen bij de wekenlijkse controlle. Maar wat vinden de mensen: de hond of de vriendin weg?
Drie a vier keer per week vier snacks is te veel van het goede.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef Hater het volgende:
[..]
Dus jou honden zijn altijd op dieet en kunnen nooit eens lekker schransen?
je zit op Fok! en het is 0:43, wat verwacht je anders?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die nog serieus op deze trolluser ingaan
Je kan ook zelf nog weggaan en je vriendin verder laten proberen om nog iets fatsoenlijks te maken van de hond. Twee vliegen in één klap!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:42 schreef Hater het volgende:
Dus: vriendin weg en wel haar ideen toepassen?
Nee dat kan ik niet doen dan heb ik alle pijn van beide kanten, ik kwam voor een opossing zodat ik echt voor 1 van de twee kan gaan, voor Lady of voor mijn andere schatje..
zegt de persoon die grotendeels in ONZ en KLB postquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:45 schreef Hater het volgende:
Jammer dat er maar zo weinig mensen serieus kunnen reageren, maar inderdaad, had het kunnen verwachten van fok.
voor 16 jarige pubertjes ja...quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
Hmmm... idd wel grappige film, die New Kids Turbo
Knapperd; je geeft het antwoord zelf al in de vraagquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:53 schreef Hater het volgende:
Laatste vraagje: als ik straks echt besluit met doktersadvies om haar voeding aan te passen, mag ze dan max 2 keer per week snacks of...? Mag ze dan alleen maar fruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |