Ik heb niet heel veel tijd om te koken, verder is mijn mooto ook: liever een leuk leven dan een lang leven!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:18 schreef porsche1 het volgende:
3-4 keer per week naar daar.
Lekker gezond.
Dat zei ik ook tegen haar.. Maar als ik haar weg doe, dan zal ik er nooit achter komen hoe mijn leven met haar zou zijn geweest!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Die hond was eerst, houden dus.
Tevens maakt het die hond niets uit of je een vriendin hebt, die zeurt niet. Die vriendin daar in tegen wel, laat haar er maar lekker mee leren leven.
Als je nu die hond weg doet ben je wel zwak en zij zal dit onthouden.
Mijn hond is heel gelukkig bij mij, dat weet ik zeker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef Aneurysma het volgende:
Jezus fuck, doe in godsnaam die hond weg want die verdiend een fatsoenlijke baas die weet hoe je een hond moet opvoeden.
Hond is weg, 2 weken later gaat het uitvmet vriendin > TS heeft niks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef Hater het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen haar.. Maar als ik haar weg doe, dan zal ik er nooit achter komen hoe mijn leven met haar zou zijn geweest!
Het beest bedenkt zich wel als hij straks obesitas en hartkwalen heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef Hater het volgende:
[..]
Mijn hond is heel gelukkig bij mij, dat weet ik zeker!
Graag even on-topic, onze leefstijl gaat niemand wat aan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Het beest bedenkt zich wel als hij straks obesitas en hartkwalen heeft.
dat dus..quote:
dan had je het niet moeten vertellen, voor de rest zou je niet met honden kunnen omgaan, als dit echt geweest zou zijn..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:24 schreef Hater het volgende:
[..]
Graag even on-topic, onze leefstijl gaat niemand wat aan.
Maar is 4 keer per week frituur wel leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Hater het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel tijd om te koken, verder is mijn mooto ook: liever een leuk leven dan een lang leven!
Zet het dan ook niet in de OP.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:24 schreef Hater het volgende:
[..]
Graag even on-topic, onze leefstijl gaat niemand wat aan.
Ze kent alle basiscommandos plus 2 andere dus wie kan er nou niet mee omgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dus..
[..]
dan had je het niet moeten vertellen, voor de rest kan je niet met honden omgaan, als dit echt geweest zou zijn..
Omdat iedereen op FOK! autist is, en niemand op FOK! heeft een vriendin, mogelijk binnenkort vriendin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:27 schreef Hater het volgende:
[..]
Ze kent alle basiscommandos plus 2 andere dus wie kan er nou niet mee omgaan.
waarom zou ik dit verzinnen eigenlijk?
Mijn vriendin is zelf ook op dieet, en ze wil de hond dus meeslepen... erg jammer allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:27 schreef Adames het volgende:
Geef je vriendin óók 4 frituursnacks per week
Ja, maar hoeveel jaren? Dat is de vraag. Heb je ook tegen je dierenarts gezegd dat je hond dat spul eet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Hater het volgende:
De enigste reacties die ik lees zijn dat ik niet goed met het beest om ga. Ik vind van wel, en de dierenarts zei iets van dat ze zo zeker nog jaren kan leven!
(ik hoop zo dat ik niet op een troll inga)quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Hater het volgende:
De enigste reacties die ik lees zijn dat ik niet goed met het beest om ga. Ik vind van wel, en de dierenarts zei iets van dat ze zo zeker nog jaren kan leven!
Hm nee, maar ik zal volgende week wel zijn advies vragen bij de wekenlijkse controlle. Maar wat vinden de mensen: de hond of de vriendin weg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel jaren? Dat is de vraag. Heb je ook tegen je dierenarts gezegd dat je hond dat spul eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |