Dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:50 schreef 44pje het volgende:
[..]
Kan je dan echt zoveel meer sparen? Wij huren nu in de particuliere sector. Absoluut niet duur, maar als we het zouden kopen dan is de hypotheek maar 75% van de huurprijs. En dan is over 30 jaar het appartement van mij ipv van de huurbaas.
We hebben ook serieus gekeken naar huren, maar het huis in de buurt die wij willen is dan ook duurder dan kopen. Dan ben je dus iemand anders zijn hypotheek aan het aflossen.

Dit zou sommigen een uitweg kunnen zijn :\quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Cherna het volgende:
[..]
Morgen kan ik omvallen. Mijn vrouw zal dan gelukkig zijn want dan valt de hyp weg.

Over 30 jaar, 100% verlost! En dan ben jij nog steeds een slaafquote:

Je bedoelt dat ik dan nog steeds kosten aan het levensonderhoud heb? Noem eens iemand die dat niet heeft? Een woning is een kostenpost... tenminste als je niet je woning laat verkrottenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef Whuzz het volgende:
Over 30 jaar, 100% verlost! En dan ben jij nog steeds een slaaf

Uiteraard bedoel ik dat! En ik heb die kosten ook. Alleen een enorm stuk minder dan jij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan nog steeds kosten aan het levensonderhoud heb? Noem eens iemand die dat niet heeft? Een woning is een kostenpost... tenminste als je niet je woning laat verkrotten

Over 30 jaar al? Zo zo, goed geregeld man!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over 30 jaar, 100% verlost! En dan ben jij nog steeds een slaaf

Als je alles goed bijhoud valt dat wel mee. Daarbij gaat het ook om woongenot. Je wilt dus zeggen als je gehuurd zit in de vrije sector dat je wel alles laat verkrotten. Natuurlijk de verhuurder houdt zaken ook bij maar doet alleen het hoognodige. Al het andere in je huis moet je ook zelf doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan nog steeds kosten aan het levensonderhoud heb? Noem eens iemand die dat niet heeft? Een woning is een kostenpost... tenminste als je niet je woning laat verkrotten

29 jaar en 8 maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Over 30 jaar al? Zo zo, goed geregeld man!

Mocht het helemaal misgaan in mijn leven dan houd ik dat voor ogen. Wel jammerlijk dat ik dan eerst naar Brabant moet afreizen, meestal rijd ik daar zo snel mogelijk doorheen, maar nood breekt wetquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard bedoel ik dat! En ik heb die kosten ook. Alleen een enorm stuk minder dan jij.
Maar je weet het he, je kunt altijd een centje bijverdienen met het vegen van mijn oprit!

Oi, iemand heeft de eerste 100 topics gemistquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef Cherna het volgende:
Maar je gaat wel erg ver met je stelling dat kopers leentokkies zijn.

Dat ambieër ik niet. Zoals het ernaar uitziet, gaat het ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
29 jaar en 8 maanden.
In jouw geval is het in elk geval minimaal 30 jaar + de tijd die je vanaf nu nog bij mama woont

Je hoeft er geen 30 jaar over te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
29 jaar en 8 maanden.
In jouw geval is het in elk geval minimaal 30 jaar + de tijd die je vanaf nu nog bij mama woont

Bij ons kun je het vrouwelijk schoon in elk geval bewonderen vanaf een terrasje met een heerlijk (belgisch-import) biertje. Die dragen geen burqa's hier!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mocht het helemaal misgaan in mijn leven dan houd ik dat voor ogen. Wel jammerlijk dat ik dan eerst naar Brabant moet afreizen, meestal rijd ik daar zo snel mogelijk doorheen, maar nood breekt wet

Haha, dan woont hij met zijn vrouw én zijn moeder in één huis.... Terrorizer móet wel gaan huren om nog énig gevoel van vrijheid te kunnen ervarenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je hoeft er geen 30 jaar over te doen.
Maar meneer terrorizer roept wel fijn vanuit de moederschoot, ik ben heel benieuwd of we hem over 1/2 jaar hier nog zien als hij getrouwd is. Dan zal hij van vrouwlief wel niet meer op fok mogen komen.

Jij deed het met een erfenis. En ik op mijn eigen manier, hoezo deze reactie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je hoeft er geen 30 jaar over te doen.
Maar meneer terrorizer roept wel fijn vanuit de moederschoot, ik ben heel benieuwd of we hem over 1/2 jaar hier nog zien als hij getrouwd is. Dan zal hij van vrouwlief wel niet meer op fok mogen komen.

Ja natuurlijk whuzz..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dan woont hij met zijn vrouw én zijn moeder in één huis.... Terrorizer móet wel gaan huren om nog énig gevoel van vrijheid te kunnen ervaren

Misschien omdat je altijd met een vrij grote mond kritiek uit op mensen die een huis gekocht hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Jij deed het met een erfenis. En ik op mijn eigen manier, hoezo deze reactie?

Een gedeeltelijke erfenis ja, maar ook nog wel wat eigen spaargeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Jij deed het met een erfenis. En ik op mijn eigen manier, hoezo deze reactie?

Omdat het gewoon heel erg lang is. En dat vindt jij ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een gedeeltelijke erfenis ja, maar ook nog wel wat eigen spaargeld.
Hoezo deze reactie, waarom zo'n sarcastische reactie naar whuzz toe over zijn aflossingstermijn dat vraag ik toch ook niet.

Van jou ben ik het gewend.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien omdat je altijd met een vrij grote mond kritiek uit op mensen die een huis gekocht hebben
Vinden we niet erg hoor, maar vanwaar dan de verontwaardiging als mensen moeten lachen om jouw situatie? Voor iemand die al sinds zijn 17e op zichzelf woont is het nu eenmaal ..uh.. "apart" om te horen dat iemand die al jaren volwassen is nog bij mama woont.

Ik dacht dat Asfexia al bij jou was begonnen met vegen en je tuinhuisje zonder internetverbinding huurt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar je weet het he, je kunt altijd een centje bijverdienen met het vegen van mijn oprit!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |