Ja, dat ist.quote:
Wauw wat een gouden tip!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie vodafone.de en dan CallYa Open End Internet
Ff googlen daarop.
haha... maakt niet uit.. wordt ook live op internet uitgezondenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuuuuuuuut. Ik heb geen tv-ontvangst meer. Kutzooi..
Ondertussen heb ik weer televisiequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha... maakt niet uit.. wordt ook live op internet uitgezonden
dat tros gelul wil je stiekem toch niet horen
Stream loopt erg achter, kan je het icm het topic wel vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha... maakt niet uit.. wordt ook live op internet uitgezonden
dat tros gelul wil je stiekem toch niet horen
schotelantenne gekocht?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik weer televisie.
Daar ben ik op dit moment wel erg blij meequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Televisie wordt vaak niet meteen afgesloten na opzeggen van het abonnement. Ik heb Ziggo opgezegd en daarna nog enkele keren een brief ontvangen dat ik toch echt een abonnement moet nemen als ik gebruik wil blijven maken van hun dienstverlening, enz enz enz. Pas na enkele maanden én een 'laatste waarschuwing' hebben ze het uitgezet
Nice!quote:
Idd, kopen die dingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, Tombo, Goodbye en Cat, als jullie een Duitse simkaart kopen kunnen jullie toch ook op Nederland stemmen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
Groeten uit Dusseldorf![]()
Net bij de boot wezen kijken in de Altstad, nu even wat eten. Hadden veel bekijks in de metro en op straat en diverse Duitsers spraken ons aan of zongen Shalalie
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Internetten in het buitenland is straks wel duurder he. Niet vergeten uit te zetten als je dat niet wil betalen.
Koop een Duitse simkaart, dan kan je op Nederland stemmen en dan heb je ook wat als je daarnaartoe op vakantie gaat!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
Groeten uit Dusseldorf![]()
Net bij de boot wezen kijken in de Altstad, nu even wat eten. Hadden veel bekijks in de metro en op straat en diverse Duitsers spraken ons aan of zongen Shalalie
Uiteraard, straks kan ze niet meer op ESF F&F MKT BLG weekendjequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaar mijn repost. Blijkt maar weer hoe erg wij begaan zijn met Greys' financien
.
Binnen europa is het nog te overzien volgens mij. In Egypte betaalde ik (bleek achterafquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef APK het volgende:
Zet dat fucking Internet nou uit, dat kost een vermogen in het buitenland
Daar moet ik eerst nog even toestemming voor vragenquote:
Ik hoop dat het meevalt in Duitsland, je leest op Fok! wel eens verhalen van mensen die een lange wandeling langs de grens maken ofzo en opeens een enorme rekening krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Binnen europa is het nog te overzien volgens mij. In Egypte betaalde ik (bleek achteraf) 10tje per MB
Das ook gewoon dom, volgens mij staat tegenwoordig standaard roaming uit, dus dan moet je het zelluf toch echt aangezet hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst nog even toestemming voor vragen
[..]
Ik hoop dat het meevalt in Duitsland, je leest op Fok! wel eens verhalen van mensen die een lange wandeling langs de grens maken ofzo en opeens een enorme rekening krijgen
Om ze te plaatsten natuurlijk...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
En hoezo moet je toestemming voor tetten
Ik wilde al even zeggen, we hebben het toch over dezelfde foto's. Maar ik snap je, minderjaringen erbij kunnen we niet hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Om ze te plaatsten natuurlijk...
Ja okay, jij hebt die series ook wel, maar voor je het weet staan ze bij Maarten-Pieter op de harddisk
Ze zijn er alweer vanaf. Dus geen zorgen, post wat je wilquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Om ze te plaatsten natuurlijk...
Ja okay, jij hebt die series ook wel, maar voor je het weet staan ze bij Maarten-Pieter op de harddisk
Greys, Tombo, Goodbye en Cat: Jullie weten wat je te doen staat!quote:Het gaat om het decor, om de presentatrice en of die nog een tepel uit haar blouse gaat laten slippen, om de camerabewegingen en het gezwaai van vlaggen.
Dijkshoornquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
http://www.nu.nl/column-d(...)te-verloedering.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |