Ik schop hem iig nietquote:
Ik maar één keer, vind ik best een goed gemiddelde.quote:
Ja.quote:GREYS EN GB ZIJN TE LAAT!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
een weekendtas volquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaaaa![]()
Hoeveel slips heeft Greys mee? Doe es ff tellen
Oh, nog echt ook zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
Ze wappert nu met een blauw geruite en ze zet hem op haar hoofd!
En hoeveel rode slipperts?quote:
Jaquote:
Whahahahaaaquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En GB zegt heel droog "doe ff dat labeltje naar binnen, anders staat het raar
oooow, homo ook...quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoera, de tv bleek een losse TV-kabel.
Ik heb een oude router van mijn pa aangesloten, maar ik krijg geen signaal op mijn laptop, dus ik denk dat internet wel gestopt is. Maar daar ga ik nog even over mailen met m'n exhuisgenoot, hoe hij dit wel/niet heeft afgesloten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
oooow, homo ook...![]()
En i-net werkt wel goed?
Internetten in het buitenland is straks wel duurder hequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:52 schreef Greys het volgende:
![]()
Mobiel internetten hatsee
Nu vlaai!
Onderweg kwam eerst Dingedong op de radio en daarna Never Alone en een telefoontje met Dulles die vreselijk blij was met hoe het gisteravond ging en daardoor minder zenuwachtig is voor vanavond. Ze zijn nu al in de arena en moeten blijven tot vanavond
Ok, hier wil ik wel meer van wetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nog, kan voor 9,95 een duits simkaartje kaufen straks bij de benzinepomp waarmee je voor 1 euro per dag kunt internetten. Maar dan mis ik misschien teveel als ik teveel internet
Eensch, helemaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou die telefoon lekker in je tasje laten zitten en gewoon genieten van de show. Persoonlijk. Misschien alleen soms een fotootje maken. De topics gaan toch te snel om fatsoenlijk bij te houden
.
Fixed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En GB Cat zegt heel droog "doe ff dat labeltje naar binnen, anders staat het raar
Kun je beter op de 3js stemmenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nog, kan voor 9,95 een duits simkaartje kaufen straks bij de benzinepomp waarmee je voor 1 euro per dag kunt internetten. Maar dan mis ik misschien teveel als ik teveel internet
Ik ben puur natuurquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Alle probleemgebieden zijn ingesnoerd, gecorrigeerd en afgespeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben die in rood-wit-blauw.quote:
met pompons!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlnr:
Goodbye, Tombolafan, Greys, Cat22. Sexy bitches!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |