Uiteraard, straks kan ze niet meer op ESF F&F MKT BLG weekendjequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaar mijn repost. Blijkt maar weer hoe erg wij begaan zijn met Greys' financien
.
Binnen europa is het nog te overzien volgens mij. In Egypte betaalde ik (bleek achterafquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef APK het volgende:
Zet dat fucking Internet nou uit, dat kost een vermogen in het buitenland
Daar moet ik eerst nog even toestemming voor vragenquote:
Ik hoop dat het meevalt in Duitsland, je leest op Fok! wel eens verhalen van mensen die een lange wandeling langs de grens maken ofzo en opeens een enorme rekening krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Binnen europa is het nog te overzien volgens mij. In Egypte betaalde ik (bleek achteraf) 10tje per MB
Das ook gewoon dom, volgens mij staat tegenwoordig standaard roaming uit, dus dan moet je het zelluf toch echt aangezet hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst nog even toestemming voor vragen
[..]
Ik hoop dat het meevalt in Duitsland, je leest op Fok! wel eens verhalen van mensen die een lange wandeling langs de grens maken ofzo en opeens een enorme rekening krijgen
Om ze te plaatsten natuurlijk...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
En hoezo moet je toestemming voor tetten
Ik wilde al even zeggen, we hebben het toch over dezelfde foto's. Maar ik snap je, minderjaringen erbij kunnen we niet hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Om ze te plaatsten natuurlijk...
Ja okay, jij hebt die series ook wel, maar voor je het weet staan ze bij Maarten-Pieter op de harddisk
Ze zijn er alweer vanaf. Dus geen zorgen, post wat je wilquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Om ze te plaatsten natuurlijk...
Ja okay, jij hebt die series ook wel, maar voor je het weet staan ze bij Maarten-Pieter op de harddisk
Greys, Tombo, Goodbye en Cat: Jullie weten wat je te doen staat!quote:Het gaat om het decor, om de presentatrice en of die nog een tepel uit haar blouse gaat laten slippen, om de camerabewegingen en het gezwaai van vlaggen.
Dijkshoornquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
http://www.nu.nl/column-d(...)te-verloedering.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |