Dat beweerde ik ook nergens.quote:
Tenzij ik kleurenblind ben is dat meisje niet blond en dus om die reden al onvolmaakt.quote:En dan zal ik je nog eens iets vertellen: dat meisje is volmaakt.
Niet hotlinken Koos.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
Het is dat ik reteveel moeite heb met het maken van een UI, anders werd dat mijn plaatje.
Copy paste.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een journalist, wat weet hij van copyright of origineel werk.
Heb je het nu over PHP of echtgaaf?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Morendo het volgende:
Ik ga mijn school aaanklagen. Ik heb dankzij hun een diploma waar ik niks mee kan.
Moeten we een exorcisme uitvoeren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Morendo het volgende:
Ik ga mijn school aaanklagen. Ik heb dankzij hun een diploma waar ik niks mee kan.
Naar het oud papier brengen, dan kan je jezelf alvast bekendmaken met je nieuwe werkomgeving.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Morendo het volgende:
Nee, over arme Morendo spreek ik nu. Ook al problemen met de buren, morgen weer een uur in de bus zitten en mijn aanvraag voor een wapenvergunning is nog steeds niet gehonoreerd vanwege een kortstondige opname in een psychiatrische kliniek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Heb je het nu over PHP of echtgaaf?
Weet je wel hoe je met Word moet werken, of heb je nog een typemachine?quote:
the power of christ compels youquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, over arme Morendo spreek ik nu. Ook al problemen met de buren, morgen weer een uur in de bus zitten en mijn aanvraag voor een wapenvergunning is nog steeds niet gehonoreerd vanwege een kortstondige opname in een psychiatrische kliniek.
Verbazingwekkend hoe dat soort plintenladdergrapjes blijven werken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef betyar het volgende:
I love it when a plan comes together. Welk plan? En ooh ja ik heb te maken met een fanatieke leerling, mooi hoe de beste jongen een baksteenwals ging halen bij de uitvoerder.![]()
![]()
![]()
Ik kan typen en mailen. Dat was het.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je met Word moet werken, of heb je nog een typemachine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |