SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar men doet hier altijd alsof alles gelijk opgaat voor mannen en vrouwen. en dat is niet zo. Hoe kan ik de tips serieus nemen van mensen die wel zo denken. Die kun je toch niet vertrouwen. Die lopen alles maar wat uit hun duim te zuigen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar schenkstroop, je wil dus van ons horen dat vrouwen het makkelijker hebben.
En dan?
Zoals ik al zei, het is geen wedstrijd.
Ach bij dit soort types negeer ik liever.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar schenkstroop, je wil dus van ons horen dat vrouwen het makkelijker hebben.
En dan?
Zoals ik al zei, het is geen wedstrijd.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
En Techno, beste josti,. tyf nou een keer op met je oneliners
MerA.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
@Mero: Is niet waar.. Als je als mooie meid depressief gaat doen (niet overhysterisch gaan huilen natuurlijk, maar dannog) wordt je zelfs eerder benadert dnek ik.. Tenzij je eruit ziet alsof je iemands kop eraf kan rukken. Maar dan krijg je nog wel sympathieke blikken van mannen op veilige afstand. vrouwen hebben het gewoon makkelijker.
Oja en alle mannen zijn wel, en wat zei je 'kansloze gasten zoals mij?', altijd op zoek naar sex. Ook de jongens die gebakken zitten. Dus niet alleen de kansloze jongens zoals mij zouden verdritige meiden eerder benaderen.
Graag of niet hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar men doet hier altijd alsof alles gelijk opgaat voor mannen en vrouwen. en dat is niet zo. Hoe kan ik de tips serieus nemen van mensen die wel zo denken. Die kun je toch niet vertrouwen. Die lopen alles maar wat uit hun duim te zuigen.
Ik ben altijd heel eerlijk tegen je geweest. Jij hebt het moeilijker dan anderen vanwege je uiterlijk, moeilijker sowieso dan vrouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar men doet hier altijd alsof alles gelijk opgaat voor mannen en vrouwen. en dat is niet zo. Hoe kan ik de tips serieus nemen van mensen die wel zo denken. Die kun je toch niet vertrouwen. Die lopen alles maar wat uit hun duim te zuigen.
En Techno, beste josti,. tyf nou een keer op met je oneliners
En dat is kenmerkend voor onze usual suspects.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Maar met mijn advies doe je ook weinig.
Blijf dan lekker weg, als je toch niets wilt aannemen met je eigenwijze hoofd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Toch wel leuk om te zien dat je zelf nu ook begint in te zien wat ik al eerder probeerde duidelijk te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blijf dan lekker weg, als je toch niets wilt aannemen met je eigenwijze hoofd.
Je kent hier niemand persoonlijk! Dus je hebt geen flauw benul of iemand weet waar hij/zij het over heeft. Stel je eens wat meer open voor je medemens. Dat zou je al een heel eind op weg helpen.
Oh nee wacht, ik ben ook niet te vertrouwen natuurlijk.
Je openstellen zal ook wonderen voor je sociale contacten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Blijf dan lekker weg, als je toch niets wilt aannemen met je eigenwijze hoofd.
Je kent hier niemand persoonlijk! Dus je hebt geen flauw benul of iemand weet waar hij/zij het over heeft. Stel je eens wat meer open voor je medemens. Dat zou je al een heel eind op weg helpen.
Oh nee wacht, ik ben ook niet te vertrouwen natuurlijk.
Mja advies geven is altijd makkelijker dan hetzelfde advies op jezelf toepassen, dat klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je openstellen zal ook wonderen voor je sociale contacten.
Oh wacht nu ben ik een socialegoeroe die komt vertellen hoe het moet.
Ik pas wat ik zeg meestal niet toe nee, omdat ik ook niet specifiek hulp bij versieren zoek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mja advies geven is altijd makkelijker dan hetzelfde advies op jezelf toepassen, dat klopt.
Tenminste ik neem aan dat dat je punt was, en je hebt gelijk.
Nein, fout fout fout. mooie meiden zullen altijd aandacht krijgen, ook als ze depri zijn dan komen er altijd wel wat mannen naar ze toe om te vragen wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor, ook mooie meiden zijn wel eens depressief.
Als ze dat eenmaal uitstralen worden ook die meiden hard genegeerd, of falen ze in versieren.
Tenzij ze wanhopige gasten als jij tegenkomen natuurlijk.
Ik heb Schenk al sinds ik hier kom posten hetzelfde verteld hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch wel leuk om te zien dat je zelf nu ook begint in te zien wat ik al eerder probeerde duidelijk te maken.
Dat is ter compensatie voor het niet staand kunnen plassen, je benen moeten scheren, op hakken moeten lopen, kinderen moeten baren, minder loon krijgen voor hetzelfde werk, cellulitis benen en eeuwig diëten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen hebben het gewoon makkelijker.
Zou je hem willen meeten? Heeft hij misschien wel zin in, wie weet. Wat heeft hij te verliezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb Schenk al sinds ik hier kom posten hetzelfde verteld hoor.
Verder even goeie vrienden, ga er vrolijk mee door als hij zo eigenwijs blijft doen.
En als we elkaar ooit zien krijgt 'ie een biertje van me zodat hij even bij me blijft plakken zodat ik kan beoordelen of hij echt zo'n botte lul is als dat hij hier overkomt. Daar geloof ik niets van nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |