abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:38:43 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96675381

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96675447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef Schenkstroop het volgende:
ga toch weg met die bullshit man.
Speltip 38: Dat negatieve gezanik scoort in de regel niet erg hoog.
pi_96675500
Maar schenkstroop, je wil dus van ons horen dat vrouwen het makkelijker hebben.

En dan?

Zoals ik al zei, het is geen wedstrijd.
pi_96675671
Hmm, wat wordt er eigenlijk veel gekibbeld vandaag :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:44:42 #5
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96675735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:

En dan?

Maar men doet hier altijd alsof alles gelijk opgaat voor mannen en vrouwen. en dat is niet zo. Hoe kan ik de tips serieus nemen van mensen die wel zo denken. Die kun je toch niet vertrouwen. Die lopen alles maar wat uit hun duim te zuigen.

En Techno, beste josti,. tyf nou een keer op met je oneliners :(
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:44:49 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96675744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:

En dan?

Ach bij dit soort types negeer ik liever.

Gaat doen alsof ik doe alsof ik de wijsheid in pacht heb. Terwijl ik meteen heb gezegd dat ik niet zo heel veel ervaring heb.
C'est la vie
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:44:49 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96675745
>:O
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:45:17 #8
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96675769
spannend topic :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_96675825
Schenkstroop mag zich eerst eens richten op het contact leggen met z'n buurmeisje. First things first.
Ron Paul 2012
pi_96675844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
:D Ja, op die klaagzangposts van jou zit men te wachten. :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:46:56 #11
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96675864
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
@Mero: Is niet waar.. Als je als mooie meid depressief gaat doen (niet overhysterisch gaan huilen natuurlijk, maar dannog) wordt je zelfs eerder benadert dnek ik.. Tenzij je eruit ziet alsof je iemands kop eraf kan rukken. Maar dan krijg je nog wel sympathieke blikken van mannen op veilige afstand. vrouwen hebben het gewoon makkelijker.

Oja en alle mannen zijn wel, en wat zei je 'kansloze gasten zoals mij?', altijd op zoek naar sex. Ook de jongens die gebakken zitten. Dus niet alleen de kansloze jongens zoals mij zouden verdritige meiden eerder benaderen.
MerA. ;)

Ik zei trouwens wanhopig. Niet kansloos. Is heel wat anders hè. Ik geloof niet in kansloosheid. :N

En ik spreek uit ervaring. Ik ben niet de allermooiste maar weet dat ik er best mag wezen.
Heb een heel lange kloteperiode achter de rug, zit er nu nog half in zelfs, maar hard op weg terug naar de top. En ik zeg je. Als je uitstraling ruk is kun je inderdaad pitty-talk krijgen, en nog steeds een irritante enkeling die slechts zijn schwanz in je wil duwen, maar je komt gewoon net zo moeilijk aan de normale man als iemand die lelijk bevonden wordt door de maatschappij.

Als je denkt in jouw hokjes hebben vrouwen het inderdaad makkelijker, ja.
Maar je staat er overduidelijk niet bij stil dat vrouwen misschien ook wel eens iets serieus willen, in plaats van dat eeuwige "Hoi, neuken?". :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96675885
quote:

[..]

Maar men doet hier altijd alsof alles gelijk opgaat voor mannen en vrouwen. en dat is niet zo. Hoe kan ik de tips serieus nemen van mensen die wel zo denken. Die kun je toch niet vertrouwen. Die lopen alles maar wat uit hun duim te zuigen.
Graag of niet hoor.
pi_96675932
Schenk, anders moet je eens proberen om hier op FOK! contact te zoeken met een meisje. Of via andere sites; dat werkt altijd wel, hoe labiel/wanhopig je ook bent. Dat is 'm juist, volgens mij.
pi_96675945
quote:

[..]

Ik ben altijd heel eerlijk tegen je geweest. Jij hebt het moeilijker dan anderen vanwege je uiterlijk, moeilijker sowieso dan vrouwen.

Maar met mijn advies doe je ook weinig.
Ron Paul 2012
pi_96675990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Maar met mijn advies doe je ook weinig.
En dat is kenmerkend voor onze usual suspects.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:52:10 #16
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96676155
quote:

[..]

Blijf dan lekker weg, als je toch niets wilt aannemen met je eigenwijze hoofd.
Je kent hier niemand persoonlijk! Dus je hebt geen flauw benul of iemand weet waar hij/zij het over heeft. Stel je eens wat meer open voor je medemens. Dat zou je al een heel eind op weg helpen.

Oh nee wacht, ik ben ook niet te vertrouwen natuurlijk. :X
pi_96676262
quote:
13s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kent hier niemand persoonlijk! Dus je hebt geen flauw benul of iemand weet waar hij/zij het over heeft. Stel je eens wat meer open voor je medemens. Dat zou je al een heel eind op weg helpen.

Toch wel leuk om te zien dat je zelf nu ook begint in te zien wat ik al eerder probeerde duidelijk te maken. ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:54:27 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96676306
quote:
13s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je openstellen zal ook wonderen voor je sociale contacten.

Oh wacht nu ben ik een socialegoeroe die komt vertellen hoe het moet.
C'est la vie
pi_96676384
ja ja knappe mensen hebben de hele wereld , en dat is niet eerlijk oh nee :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:56:54 #20
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96676457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Je openstellen zal ook wonderen voor je sociale contacten.

Oh wacht nu ben ik een socialegoeroe die komt vertellen hoe het moet.
Mja advies geven is altijd makkelijker dan hetzelfde advies op jezelf toepassen, dat klopt. :D
Tenminste ik neem aan dat dat je punt was, en je hebt gelijk. :Y
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:00:19 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96676690
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mja advies geven is altijd makkelijker dan hetzelfde advies op jezelf toepassen, dat klopt. :D
Tenminste ik neem aan dat dat je punt was, en je hebt gelijk. :Y
Ik pas wat ik zeg meestal niet toe nee, omdat ik ook niet specifiek hulp bij versieren zoek.
C'est la vie
pi_96676695
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Neehoor, ook mooie meiden zijn wel eens depressief.
Als ze dat eenmaal uitstralen worden ook die meiden hard genegeerd, of falen ze in versieren.

Tenzij ze wanhopige gasten als jij tegenkomen natuurlijk. :{
Nein, fout fout fout. mooie meiden zullen altijd aandacht krijgen, ook als ze depri zijn dan komen er altijd wel wat mannen naar ze toe om te vragen wat er aan de hand is.

Maar zelf versieren daar falen ze misschien in, maar waarom zouden ze het zelf doen?
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:00:46 #23
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96676723
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Toch wel leuk om te zien dat je zelf nu ook begint in te zien wat ik al eerder probeerde duidelijk te maken. ;)
Ik heb Schenk al sinds ik hier kom posten hetzelfde verteld hoor.
Verder even goeie vrienden, ga er vrolijk mee door als hij zo eigenwijs blijft doen. :)
En als we elkaar ooit zien krijgt 'ie een biertje van me zodat hij even bij me blijft plakken zodat ik kan beoordelen of hij echt zo'n botte lul is als dat hij hier overkomt. Daar geloof ik niets van nl.
pi_96676750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen hebben het gewoon makkelijker.
Dat is ter compensatie voor het niet staand kunnen plassen, je benen moeten scheren, op hakken moeten lopen, kinderen moeten baren, minder loon krijgen voor hetzelfde werk, cellulitis benen en eeuwig diëten.

Goeie deal dacht ik zo.
pi_96676794
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb Schenk al sinds ik hier kom posten hetzelfde verteld hoor.
Verder even goeie vrienden, ga er vrolijk mee door als hij zo eigenwijs blijft doen. :)
En als we elkaar ooit zien krijgt 'ie een biertje van me zodat hij even bij me blijft plakken zodat ik kan beoordelen of hij echt zo'n botte lul is als dat hij hier overkomt. Daar geloof ik niets van nl.
Zou je hem willen meeten? Heeft hij misschien wel zin in, wie weet. Wat heeft hij te verliezen. :P
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')