Ja, serieus. Liep ook ooit een topic over. Weet alleen bij god niet meer hoe dat heette en in welk subforum dat was.quote:
Anus geschuerd tijdens poepen ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, serieus. Liep ook ooit een topic over. Weet alleen bij god niet meer hoe dat heette en in welk subforum dat was.
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ging jij niet weg?
Nog iets wat je met Richard gemeen hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anus geschuerd tijdens poepen ?
Maar Straw de dames die ik heb leren kennen via internet beginnen vaak over sex, vaak zonder aanleiding, ik wil er niks van weten. Ik beëindig het gesprek dan altijd. Ik vind dat ze dan beter Cybersex kunnen hebben in World of Warcraft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ging jij niet weg?
Nog iets wat je met Richard gemeen hebt.
Strawberry wat doe mijn onschuldige oogjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anus geschuerd tijdens poepen ?
/sitquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar Straw de dames die ik heb leren kennen via internet beginnen vaak over sex, vaak zonder aanleiding, ik wil er niks van weten. Ik beëindig het gesprek dan altijd. Ik vind dat ze dan beter Cybersex kunnen hebben in World of Warcraft.
Er is wel een aanleiding. Ze zijn geil.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar Straw de dames die ik heb leren kennen via internet beginnen vaak over sex, vaak zonder aanleiding, ik wil er niks van weten. Ik beëindig het gesprek dan altijd. Ik vind dat ze dan beter Cybersex kunnen hebben in World of Warcraft.
Waarom heb ik nooit van dat soort msn gesprekkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een meid die ik via internet had leren kende begon ook over een komkommer een keer:
na even de msn geschiedenis te hebben doorgenomen:
" ik heb gisteren een komkommer in me gedaan, meer dan helft paste"
quote:Tot ik hem aan zag komen , in een rolstoel en in een badjas, voortgeduwd door z'n moeder met een stoïcijnse blik, waar de ernst vanaf straalde, hij zelf met een verkrampte blik, op één bil zittend, rode boei. Hij was per ongeluk in de badkamer bovenop een voorwerpje gevallen, waarvan hij de indruk had, dat het in z'n darm gegaan was op een of andere manier ().
Die lijkt er meer op, maar volgens mij was het in SEX inderdaad. En ook door medisch personeel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, mss deze: [med] wordt het eindelijk boeiend,moet je ineens elders zijn
Nee , echt uit het niks, hier een voorbeeldje: En ik dacht laat ik maar eens meelullen ofzo kijken hoe ze daar op reageert:quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is wel een aanleiding. Ze zijn geil.
Wees blij, die vielen in de praktijk het meest tegen. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef minibeer het volgende:
Waarom heb ik nooit van dat soort msn gesprekken
Die is wel wat gewend hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Als daniel dit topic doorleest krijgt die rode oortjes
ik zou iig met een big smile/rode oortjes/hard lachend achter de computer zittenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees blij, die vielen in de praktijk het meest tegen. Althans, dat is mijn ervaring.
Geil of flirterig dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee , echt uit het niks, hier een voorbeeldje: En ik dacht laat ik maar eens meelullen ofzo kijken hoe ze daar op reageert:
22:14:43 Liz richard moet ik nog ff schoonmake en dan kan k traine
22:14:44 Liz richard hah
22:14:48 Liz richard weetje wat helpt tegen hoofdpijn
22:14:55 Liz richard net nog getest onder de douche (A)
22:15:02 richard Liz Wat dan?
22:15:16 Liz richard sex lol
22:15:23 Liz richard best cure for headaches
22:15:26 richard Liz Lol
22:15:26 richard Liz![]()
22:15:29 Liz richard ey ik lul nie
22:15:30 Liz richard 'tis zow!
22:15:36 richard Liz Hey ik hoop dat je vaker hoofdpijn heb
22:15:39 richard Liz Moet je bellen dan kom ik wel even langs om je ervan af te helpen.
22:15:47 Liz richard wehehehe
22:15:51 Liz richard riiich
22:15:59 Liz richard "ja ik kom all.. jezus mens heeft ook altijd koppijn..."
22:16:06 Liz richard hahahahaha
in welke zin? En belangrijker: maakt het je iets uit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik gewoon geplayed word eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |