Ja, serieus. Liep ook ooit een topic over. Weet alleen bij god niet meer hoe dat heette en in welk subforum dat was.quote:
Anus geschuerd tijdens poepen ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, serieus. Liep ook ooit een topic over. Weet alleen bij god niet meer hoe dat heette en in welk subforum dat was.
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ging jij niet weg?
Nog iets wat je met Richard gemeen hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anus geschuerd tijdens poepen ?
Maar Straw de dames die ik heb leren kennen via internet beginnen vaak over sex, vaak zonder aanleiding, ik wil er niks van weten. Ik beëindig het gesprek dan altijd. Ik vind dat ze dan beter Cybersex kunnen hebben in World of Warcraft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ging jij niet weg?
Nog iets wat je met Richard gemeen hebt.
Strawberry wat doe mijn onschuldige oogjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anus geschuerd tijdens poepen ?
/sitquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar Straw de dames die ik heb leren kennen via internet beginnen vaak over sex, vaak zonder aanleiding, ik wil er niks van weten. Ik beëindig het gesprek dan altijd. Ik vind dat ze dan beter Cybersex kunnen hebben in World of Warcraft.
Er is wel een aanleiding. Ze zijn geil.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar Straw de dames die ik heb leren kennen via internet beginnen vaak over sex, vaak zonder aanleiding, ik wil er niks van weten. Ik beëindig het gesprek dan altijd. Ik vind dat ze dan beter Cybersex kunnen hebben in World of Warcraft.
Waarom heb ik nooit van dat soort msn gesprekkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een meid die ik via internet had leren kende begon ook over een komkommer een keer:
na even de msn geschiedenis te hebben doorgenomen:
" ik heb gisteren een komkommer in me gedaan, meer dan helft paste"
quote:Tot ik hem aan zag komen , in een rolstoel en in een badjas, voortgeduwd door z'n moeder met een stoïcijnse blik, waar de ernst vanaf straalde, hij zelf met een verkrampte blik, op één bil zittend, rode boei. Hij was per ongeluk in de badkamer bovenop een voorwerpje gevallen, waarvan hij de indruk had, dat het in z'n darm gegaan was op een of andere manier ().
Die lijkt er meer op, maar volgens mij was het in SEX inderdaad. En ook door medisch personeel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, mss deze: [med] wordt het eindelijk boeiend,moet je ineens elders zijn
Nee , echt uit het niks, hier een voorbeeldje: En ik dacht laat ik maar eens meelullen ofzo kijken hoe ze daar op reageert:quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is wel een aanleiding. Ze zijn geil.
Wees blij, die vielen in de praktijk het meest tegen. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef minibeer het volgende:
Waarom heb ik nooit van dat soort msn gesprekken
Die is wel wat gewend hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Als daniel dit topic doorleest krijgt die rode oortjes
ik zou iig met een big smile/rode oortjes/hard lachend achter de computer zittenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees blij, die vielen in de praktijk het meest tegen. Althans, dat is mijn ervaring.
Geil of flirterig dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee , echt uit het niks, hier een voorbeeldje: En ik dacht laat ik maar eens meelullen ofzo kijken hoe ze daar op reageert:
22:14:43 Liz richard moet ik nog ff schoonmake en dan kan k traine
22:14:44 Liz richard hah
22:14:48 Liz richard weetje wat helpt tegen hoofdpijn
22:14:55 Liz richard net nog getest onder de douche (A)
22:15:02 richard Liz Wat dan?
22:15:16 Liz richard sex lol
22:15:23 Liz richard best cure for headaches
22:15:26 richard Liz Lol
22:15:26 richard Liz![]()
22:15:29 Liz richard ey ik lul nie
22:15:30 Liz richard 'tis zow!
22:15:36 richard Liz Hey ik hoop dat je vaker hoofdpijn heb
22:15:39 richard Liz Moet je bellen dan kom ik wel even langs om je ervan af te helpen.
22:15:47 Liz richard wehehehe
22:15:51 Liz richard riiich
22:15:59 Liz richard "ja ik kom all.. jezus mens heeft ook altijd koppijn..."
22:16:06 Liz richard hahahahaha
in welke zin? En belangrijker: maakt het je iets uit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik gewoon geplayed word eerlijk gezegd.
Dat concludeer je uit dat gesprek?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik gewoon geplayed word eerlijk gezegd.
Dat bedoelde ik ja...quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind je het gek dat het nooit wat wordt...
is het raar dat ik als vent nooit zo'n gesprek aan zou gaan? ik vind dit echt een beetje wanhopigquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee , echt uit het niks, hier een voorbeeldje: En ik dacht laat ik maar eens meelullen ofzo kijken hoe ze daar op reageert:
22:14:43 Liz richard moet ik nog ff schoonmake en dan kan k traine
22:14:44 Liz richard hah
22:14:48 Liz richard weetje wat helpt tegen hoofdpijn
22:14:55 Liz richard net nog getest onder de douche (A)
22:15:02 richard Liz Wat dan?
22:15:16 Liz richard sex lol
22:15:23 Liz richard best cure for headaches
22:15:26 richard Liz Lol
22:15:26 richard Liz![]()
22:15:29 Liz richard ey ik lul nie
22:15:30 Liz richard 'tis zow!
22:15:36 richard Liz Hey ik hoop dat je vaker hoofdpijn heb
22:15:39 richard Liz Moet je bellen dan kom ik wel even langs om je ervan af te helpen.
22:15:47 Liz richard wehehehe
22:15:51 Liz richard riiich
22:15:59 Liz richard "ja ik kom all.. jezus mens heeft ook altijd koppijn..."
22:16:06 Liz richard hahahahaha
Nee niet alleen uit dat gesprek, maar ze loopt altijd geil te praten of ik wil langs komen enzo en dan slaat haar fantasie vervolgens op hol, volgens mij geilt ze gewoon op cybersex maar wilt ze verder niksquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat concludeer je uit dat gesprek?
Vind je het gek dat het nooit wat wordt...
Ja, goh, gek hè? Vrouwen, het zijn net mensen soms.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef richard_prf het volgende:
En de weinige chicks die ik ontmoet: zo'n 6 in totaal via mobiel of internet hebben het er vaak over ze houden nogal van fantaseren.
Idd snap er niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, goh, gek hè? Vrouwen, het zijn net mensen soms.
Rode rozen waren het, toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
In conclusion, zodat het allemaal heel ontopic is en het morgen niet weggemod wordt:
Luchtig en gekscherend kunnen kletsen over seks-gerelateerde situaties kan erg aantrekkelijk zijn. Je maakt het een niet te serieus onderwerp, zodat je gesprekspartner zich comfortabel voelt bij het idee. En je komt niet opdringerig over terwijl je het toch spannend maakt.
Bovendien wordt er gelachen, en dat werkt al-tijd goed voor de chemistry.
o wacht, zij is het die begint over seks? ik was in de war met de namen zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Spork het volgende:
[..]
is het raar dat ik als vent nooit zo'n gesprek aan zou gaan? ik vind dit echt een beetje wanhopig
Ok, noem het dan flirten. Een flirt hoeft niet altijd direct te zeggen dat je er een long term relatie mee aan gaat. Bovendien, vrouwen vinden het ook aantrekkelijk als je met andere vrouwen bent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha. Een lelijk mokkel versieren. Dat vind ik ook zoiets; waarom zou je iemand versieren die je niet aantrekkelijk vindt. Niks leuks aan lijkt me.. eerder vernederend voor haar en jezelf, maar goede tip verder
Hoe lang deed je erover om dat allemaal te lezen? Dat zijn een paar boeken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:36 schreef opinionr het volgende:
Ik heb even heel snel deze 76 topics doorgelezenEn ik trek de volgende conclusie: De meeste mannen kijken te veel op tegen vrouwen. Alsof ze superieur zijn ten opzichte van de man. Alsof het enge buitenaardse wezens zijn die zojuist geland zijn en waarvan je je nog afvraagt hoe je er mee moet communiceren. Tip: Probeer een vrouw als je gelijke te zien. Of ga eerst een hele lelijke mokkels versieren, puur om zelfvertrouwen op te doen. Succes!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
In conclusion, zodat het allemaal heel ontopic is en het morgen niet weggemod wordt:
Luchtig en gekscherend kunnen kletsen over seks-gerelateerde situaties kan erg aantrekkelijk zijn. Je maakt het een niet te serieus onderwerp, zodat je gesprekspartner zich comfortabel voelt bij het idee. En je komt niet opdringerig over terwijl je het toch spannend maakt.
Smerige praat? Ze had het over zichzelf bevredigen onder de douche.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga er nooit op in, ik ben serieus niet gediend van dit soort smerige praat.
Alleen de OP was genoeg geweest dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:36 schreef opinionr het volgende:
Ik heb even heel snel deze 76 topics doorgelezenEn ik trek de volgende conclusie: De meeste mannen kijken te veel op tegen vrouwen. Alsof ze superieur zijn ten opzichte van de man. Alsof het enge buitenaardse wezens zijn die zojuist geland zijn en waarvan je je nog afvraagt hoe je er mee moet communiceren. Tip: Probeer een vrouw als je gelijke te zien. Of ga eerst een hele lelijke mokkels versieren, puur om zelfvertrouwen op te doen. Succes!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dude...quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe lang deed je erover om dat allemaal te lezen? Dat zijn een paar boeken.
Weet ik niet. Omdat het allemaal te lang heeft geduurd denk ik. ofzo. weet ik veel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smerige praat? Ze had het over zichzelf bevredigen onder de douche.
Hoe kun je dat nou niet geil vinden.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smerige praat? Ze had het over zichzelf bevredigen onder de douche.
Hoe kun je dat nou niet geil vinden.
quote:
Ja, dat kan best wel.. Zou jij dat doen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:39 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ok, noem het dan flirten. Een flirt hoeft niet altijd direct te zeggen dat je er een long term relatie mee aan gaat. Bovendien, vrouwen vinden het ook aantrekkelijk als je met andere vrouwen bent.
Klopt. Ben het wel eens met die post, dus hopelijk wordt het even gelezen door the usual suspects. Kunnen ze iets van leren.quote:
Misschien moet je nog wel uit de kast komen? Tja, weet ik veel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef richard_prf het volgende:
Weet ik niet. Omdat het allemaal te lang heeft geduurd denk ik. ofzo. weet ik veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |