Begrijp niet precies waarmee de meneer in kwestie problemen heeft.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:34 schreef MrDeek het volgende:
Maar wanneer gaan we weer ontopic?
Van een gescheurde anus door het poepen zijn naar allemaal kwesties die te maken hebben met persoonlijke hygiene. vind ik jammer ....
poep jij bolletjesquote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef cohen het volgende:
. En mijn drol (echt een mega pingpongbal) was er gelukkig uit. De drol was heel hard! Weet iemand hoe dit opeens kan? De hele dag had ik nog een beetje pijn in mijn anus. En hij bloedde ook. Vanmorgen ging ik weer poepen en bloedde het weer een beetje...Wat een ervaring. Echt niet leuk
Ah jammer, ik wilde net een andere wending nemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:34 schreef MrDeek het volgende:
Maar wanneer gaan we weer ontopic?
Van een gescheurde anus door het poepen zijn naar allemaal kwesties die te maken hebben met persoonlijke hygiene. vind ik jammer ....
Kijk ook weer iemand met ervaring, ik weet niet of er gesproken moet worden over kijk-ervaring of gewoon iemand met ervaring. Kan je met ons delen hoe jij je wond laat helen? en heb je dan een vorm van obstipatie dat het zolang kan doen? Anders wil ik je adviseren gewoon laxerend te eten zodat je een vorm van diaree krijgt waardoor het makkelijker dr uit komt dan in de vorm van bolletjes!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:41 schreef thomaSe het volgende:
[..]
poep jij bolletjes![]()
oja je moet miss wel 3 dagen niet poepen dan herstelt de wond miss want nu gaat die heletijd open
het heelt niet behalve als je niet poept zoals ik heb gezegdquote:Op maandag 21 januari 2008 15:50 schreef MrDeek het volgende:
[..]
Kijk ook weer iemand met ervaring, ik weet niet of er gesproken moet worden over kijk-ervaring of gewoon iemand met ervaring. Kan je met ons delen hoe jij je wond laat helen? en heb je dan een vorm van obstipatie dat het zolang kan doen? Anders wil ik je adviseren gewoon laxerend te eten zodat je een vorm van diaree krijgt waardoor het makkelijker dr uit komt dan in de vorm van bolletjes!
Mag ik er nogmaals op attenderen dat de anus een uitgang is en niet de bedoeling is dat je er een skippybal in stopt! Probeer hem lek te prikken en dan er leeg uti te halen want zo in zijn geheel is geen stijl! Ik weet zeker dat je er een minder opgeblazen gevoel van zult hebben. Verder begin even met gezond te eten en veel water te drinken. De combinatie met vezels is gewoon beter voor je. Nogmaals voorkomen is beter dan genezen!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:49 schreef cohen het volgende:
jullie doen er een beetje luchtig over. Wat is gister meemaakte was echt heel erg. Vooral het deel toen er al een stukje drol uitwas en ik m weer mijn endeldarm in moest terugpersen, omdat ik het gevoel had dat het onmogelijk was om de skippybal uit te poepen. Moet je eens voorstellen!!
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef DolbyDigital het volgende:
gewoon een lege 2l fles cola erinstoppen, zuigt het vacuum en kan je je kak er gewoon uittrekken
Could you define?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef DolbyDigital het volgende:
gewoon een lege 2l fles cola erinstoppen, zuigt het vacuum en kan je je kak er gewoon uittrekken
Wat heb jij gebruikt dan om de stront weer naar binnen te krijgen? Het is onmogelijk om je anus dit te laten doen zonder dat je rectum naar buiten heb laten komen....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:57 schreef cohen het volgende:
mwoa, het terugduwen was een aparte, doch geen succesvolle ervaring. Terugdringen geschiedde niet met de vingers maar door averechtse peristaltische bewegingen
Ok poeperaap! hier in het nederlands, kan je uitleggen hoe je deze vacuum trekt met een cola flesquote:Op maandag 21 januari 2008 16:05 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Praat Nederlands pauperaap! Anders ga je lekker terug naar Engeland!!!!11@
geen idee, wil ook niet weten hoe dat in z'n werk gaatquote:Op maandag 21 januari 2008 16:07 schreef MrDeek het volgende:
[..]
Ok poeperaap! hier in het nederlands, kan je uitleggen hoe je deze vacuum trekt met een cola fles
Hoe kom je dna op het idee?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:08 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
geen idee, wil ook niet weten hoe dat in z'n werk gaat
Die meneer heeft een vreselijk tuinierongeluk meegemaakt!quote:
En komkomers zijn slecht voor je gestel! Daar ga je hard van poepen! niet doen dus!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:10 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Komkomers verbouwen is ook een gevaarlijke handel.
Witte koffie? Houdbaar tot juli 2007? Dat gaat helpen jaquote:Op maandag 21 januari 2008 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:
De oplossing om het de volgende keer te voorkomen
[ afbeelding ]
Wellicht als het over datum is komt het er nog makkelijker uitquote:Op maandag 21 januari 2008 17:36 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Witte koffie? Houdbaar tot juli 2007? Dat gaat helpen ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |