quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:
wat wordt dit een vies topicQFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt , er is daar die vrijdag een heel verhaal over gepost en er is ook een topic ter nagedachtenis op relaties &psychologie. Volgende keer gewoon wat beter nadenken voor je wat post want niet iedereen zit daarop te wachtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yea right en hoe kan ik dat weten als ik alleen dit topic volg?
Pik-aaien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Lol, je bent niet de enige denk ik
Wat klinkt "swaffelen" trouwens ongelooflijk vies - Echt, bij dat woord zie ik direct al dingen voor me en hoor ik geluiden en zoIs er geen mooier woordje voor? Iets eleganters
Dat doe ik zodra jij stopt met overkomen als een vijf jarig jongetje met een lollie in z'n handen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar eens gaan doen.
Houd eens op met áltijd zo stoer doen via internet. In real life zou je zo'n opmerking ook niet maken.
[..]
Ja, erg logisch dat je dan zelfmoord erbij haalt. Hoe kunnen wij sowieso bepalen wie er gefrustreerder is enzovoort.
Was?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja, voor jou was het 'maagd zijn' ook een big issue.
Volgens mij is dat nog steeds een issue.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
Ja je hebt ook gelijk, alleen voelt het alsof ik nog maagd ben, want er moest altijd alcohol aan te pas komen, en ze deden het meer vanwege emotionele problemen. het is niet op de normale manier gebeurd vind ik.
Ja dat is ook vrij logisch en dat ontken ik ook niet. Ik ben dan ook blij dat ik het niet meer ben en nog blijer dat ik het niet door een hoer heb laten doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, voor jou was het 'maagd zijn' ook een big issue.
Oh, ik dacht die woont op zichzelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg of ze het dan terug in de koelkast legt. En dan eet haar vader het op ofzo.
quote:
Niks elegants aan, minibeerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
'met je pik ergens tegen aan slaan'?
quote:
Dit klinkt nog wel lief ergensquote:
Haha.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Dat zou meteen het commentaar op elke voetbalwedstrijd een stuk minder saai maken.
Ik postte enkel over hoe ik me voelde, en ik ga ervan uit dat de mods hier hetzelfde over denken anders had ik nu een ban gehad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja echt , er is daar die vrijdag een heel verhaal over gepost en er is ook een topic ter nagedachtenis op relaties &psychologie. Volgende keer gewoon wat beter nadenken voor je wat post want niet iedereen zit daarop te wachten
Je post is wel weg, dus het mocht sowieso niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik postte enkel over hoe ik me voelde, en ik ga ervan uit dat de mods hier hetzelfde over denken anders had ik nu een ban gehad.
Allereerst ben ik allergisch voor komkommer dus dat zou op wat voor manier dan ook ongemakkelijke taferelen opleveren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent toch niet vies van komkommer en/of jezelf.
Also sprach Zarathustra Drama Queen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef richard_prf het volgende:
Maar jij gaat er weer een drama van maken zie ik al.
Ik dacht eerst altijd dat dat een fabeltje was..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ik snap het niet zo dat er meiden zijn die het met banaan of komkommer doen, koop dan gewoon een vibrator en zet het geluid niet aan.
Vind het zo'n raar idee om dat met komkommer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die durven ze niet te kopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ik snap het niet zo dat er meiden zijn die het met banaan of komkommer doen, koop dan gewoon een vibrator en zet het geluid niet aan.
Vind het zo'n raar idee om dat met komkommer te doen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat dat een fabeltje was..Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |