maar doe nou gewoon niet, ga je je alleen maar kutter van voelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik postte over hoe ik me voelde op dat momentverder geen aankondiging.
Toch wel raar dat daniel en die user het dan niet zo hadden opgevat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik postte over hoe ik me voelde op dat momentverder geen aankondiging.
geen idee hoe Daniël het had opgevat, ik heb geen waarschuwing gekregen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch wel raar dat daniel en die user het dan niet zo hadden opgevat?
Maar goed, fijn dat het niet zo was dan.
wanneer/in welke context heb je dat gedaan dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we het daar ook over hadden
Nee ik heb tegen de kont van Geraldine staan aanschuren en hij ging niet omhoog dus ik heb er echt geen last van.
Maar waarom moet je dat naar boven halen? Snap ik niet, dat is wel voeren, off topic en dan vervolgens zeuren op hem dat hij aandacht zoekt (want jij zeurt ook op hem). Begin er dan ook niet over. En als je dat wilt; doe het dan op zn minst privé. Vind ik het meest logische, maar het zal wel weer aan mij liggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch wel raar dat daniel en die user het dan niet zo hadden opgevat?
Maar goed, fijn dat het niet zo was dan.
Iew.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En jij dan? Al eens stukken gebruikte komkommer terug in de koelkast gelegd?
Yea right en hoe kan ik dat weten als ik alleen dit topic volg?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk heel dom en onnadenkend van je want iemand die een vaste poster was daar heeft het recentelijk gedaan en daar zaten vrienden van hem.
Lol, je bent niet de enige denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Huh. Het gaat mij echt voorbij, volg het allemaal niet meer.
Die vraag kun je beter aan Cue_ stellen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef Supersoep het volgende:
En jij dan? Al eens stukken gebruikte komkommer terug in de koelkast gelegd?
Jij bent echt zo iemand die nooit iets snapt.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dat naar boven halen? Snap ik niet, dat is wel voeren, off topic en dan vervolgens zeuren op hem dat hij aandacht zoekt (want jij zeurt ook op hem). Begin er dan ook niet over. En als je dat wilt; doe het dan op zn minst privé. Vind ik het meest logische, maar het zal wel weer aan mij liggen
'met je pik ergens tegen aan slaan'?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Lol, je bent niet de enige denk ik
Wat klinkt "swaffelen" trouwens ongelooflijk vies - Echt, bij dat woord zie ik direct al dingen voor me en hoor ik geluiden en zoIs er geen mooier woordje voor? Iets eleganters
De Cue_ van Cucumber?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Die vraag kun je beter aan Cue_ stellen.
Nahja ik bedoelde eigenlijk dat zij sexueel gefrustreerder zijn dan ik, dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik reageer op een post van hem waarin hij stelt dat Schenk en MLiG gefrustreerder zijn dan hij. Daar ben ik het dus niet mee eens, om die reden die ik aanhaalde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Raken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Lol, je bent niet de enige denk ik
Wat klinkt "swaffelen" trouwens ongelooflijk vies - Echt, bij dat woord zie ik direct al dingen voor me en hoor ik geluiden en zoIs er geen mooier woordje voor? Iets eleganters
Mja, voor jou was het 'maagd zijn' ook een big issue.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nahja ik bedoelde eigenlijk dat zij sexueel gefrustreerder zijn dan ik, dat lijkt me vrij duidelijk.
Nee, maar ik vroeg of ze het dan terug in de koelkast legt. En dan eet haar vader het op ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent toch niet vies van komkommer en/of jezelf.
Dan moet je dat maar eens gaan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij bent echt zo iemand die nooit iets snapt.
Ik kan zo een hele compilatie van 60 "ik snap het niet" posts van je maken.
Ja, erg logisch dat je dan zelfmoord erbij haalt. Hoe kunnen wij sowieso bepalen wie er gefrustreerder is enzovoort.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik reageer op een post van hem waarin hij stelt dat Schenk en MLiG gefrustreerder zijn dan hij. Daar ben ik het dus niet mee eens, om die reden die ik aanhaalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |