abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96675344
Ik weet niet hoe ik het vorige deel erin moet zetten noob is :@
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96675610
Kinderkleertjes deel 64 - Met hoedjes met bandjes. = het vorige deel.

We hebben de 74 voor Ilse. Die past nu goed. Ik vind de hema erg klein vallen. Ook bij de rompers vind ik ze raar. Ik heb 3 nieuwe rompers met spaghetti bandjes, en er zit zoveel verschil tussen.. Scheelt als je ze op elkaar legt wel 3 cm in de breedte en 2 in de lengte. Allemaal dezelfde maat. 8)7
*poef* nu is het weg
pi_96675854
de h&m bestelling die tussen 2-6 mei zou aankomen is hier gister gearriveerd :D
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96677273
Oehh, dat is hoopvol voor ons Karin! Dan kan het hier ook niet meer lang duren *O*

Ik heb voor de Hema Polo maat 80 gekocht. Morgen even passen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:37:16 #5
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96682830
de mijne ook :)

helft gaat overigens retour H&M ;) voornamelijk de positiemode voor moi...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96684767
Ik vindt het zo raar dat je bij elke webshop je bestelling binnen 24 tot 48 uur binnen hebt en dat het bij h&m zo lang duurt. Ik koop ook altijd alleen de dingen die op voorraad zijn, anders duurt het helemaal zo lang. En meestal gaat er ook nog een hoop retour ja!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:36:34 #7
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96684854
Ik heb tot nu toe eigenlijk geen problemen gehad bij H&M. Nou heb ik er ook nog maar twee keer wat besteld en alles was op voorraad, maar toch.

't grootste nadeel vind ik dat niet alles op de site staat en dat je om 6 uur 's ochtends achter je pc moet zitten wil er nog wat overzijn.
A grand adventure has begun.
pi_96685384
Nou Keshet dat vind ik ook rottig :{ dat als je iets wilt hebben dat je dan keivroeg erbij moet zijn. En die levertijden pfffrt :{

Ik heb 20 april besteld en wacht nog steeds. Het wordt steeds opgeschoven :') volgens KD is dat een soort nieuw truukje om de kortingscode-misbruik tegen te gaan. Maar ik heb gewoon 2 codes gebruikt die ik zelf opgestuurd heb gekregen, het zou geen punt moeten zijn dus.

Ik krijg er een beetje de balen van, best een slechte service, je geeft toch geld uit daar. Ik hoef het echt niet binnen 24 uur te hebben maar een levertijd van binnen 1 week zou toch wel gewoon prettig zijn. Ik zal daar nooit iets bestellen wat ik echt nodig heb voor een feestje/verjaardag/bruiloft omdat ik er gewoon niet van op aan kan dat ik het wel op tijd in huis heb.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96685712
Ik vind H&M ook zuigen atm, heb 14 maart besteld en de levertijd van 2 capri's uit die bestelling wordt ook steeds opgeschoven, inmiddels is het 23-27-05 geworden (wil altijd alles in 1 keer geleverd hebben).

Heb het nu maar opgegeven en de rest van de bestelling komt als het goed is volgende week, restbedrag is dan te laag dus worden die 2 capri's geannuleerd, wilde ze graag voor de vakantie hebben, jammer dan, tis niet zo dat Zoë niets heeft om aan te trekken, integendeel... :@
1 kortingscode gebruikt, van 25% op 1 artikel (idd op 1 van die capri's)
pi_96686072
quote:
13s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Spewey het volgende:
Ik vind H&M ook zuigen atm, heb 14 maart besteld en de levertijd van 2 capri's uit die bestelling wordt ook steeds opgeschoven, inmiddels is het 23-27-05 geworden (wil altijd alles in 1 keer geleverd hebben).

Heb het nu maar opgegeven en de rest van de bestelling komt als het goed is volgende week, restbedrag is dan te laag dus worden die 2 capri's geannuleerd, wilde ze graag voor de vakantie hebben, jammer dan, tis niet zo dat Zoë niets heeft om aan te trekken, integendeel... :@
1 kortingscode gebruikt, van 25% op 1 artikel (idd op 1 van die capri's)
nouja dat dus, hoewel bij mij nu de hele bestelling op 23-27 staat, dus niet 1 ding dat ik kan annuleren. -O- Ik heb alles voor de meisjes geannuleerd al, op een legging voor Elin na, de rest is voor mezelf en is gewoon best nodig (lees, een 2e broek zou fijn zijn...)
Ik kan wel alles annuleren maar dan heb k niets meer :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:40:23 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96686233
Ff een fijne broek van C&A bestellen via Otto? ik wacht op mijn jurk bij h&M toffe sjieke blauwe chiffon jurk met tule onderrok :o voor 20 euro!!!
Maar weer ff ontopic. Ik moet voor de jongens een soort van sjieke kleding. Maar ik wil dat het daarna ook nog draagbaar is. (al kost een pak (u weet wel pantalon, vest en colbert) slechts 45 euro :o maar da's zo synthetisch als de pest en lijkt me echt heel naar op een juni-bruiloft. buiten dat drie keer 45 plus accesoires ook in de papieren loopt. (voor een grapje)

Maar goed, draagbaar sjiek, en het mág een korte broek zijn! of nou ja, kort. zo'n geruit ding over de knie. Want anders trekken ze het weer niet aan. ;) beetje afgestyled mag, drie keer hetzelfde lijkt me ook best grappig :@ wie heeft een tip?

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 12-05-2011 10:08:15 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_96686808
Oh buuf ik zou gaan voor een (korte) pantalon en een zomerse blouse en dan met een colbertjasje erbij. Stoere dikke riem erbij en all-stars eronder.

Ff plaatjes zoeken :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96686925

of deze:

en dan op zo'n broek:

volgens mij best leuk als ie een stukje opgerold/omgeslagen is en met all-stars eronder.

of een korte met ruit:

en een jasje dr op:

en dat jasje dan met de mouwen opgestroopt/opgerold.

Urban chic ^O^ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:07:34 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96687101
ja, ik vind het supertof! alleen: allstars moet ik even tegen lullen denk ik. overhemd met korte mouw is mijn persoonlijke no-go en zo'n broek gaan ze no way in hell ooit nog aandoen. :')

*mompelt iets over pubers*

maar idee is superleuk. Oudste wil dit zo wel aan denk ik. Jongste is nog niet zo héél ingewikkeld qua kleding. Maar die middelste. :X
Dus op zoek naar iets wat zijn spierballen en brede schouders benadrukt. Hij is erg ijdel en in touch met zijn inner-tokkie. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:07:42 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96687106
Tof gekozen Huup! :Y
Ik zou het zo doen! :Y
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:08:55 #16
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96687153
ja ik ook BE, ik ook. ;(
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:12:36 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96687266
Maar dat is een kwestie van de juiste aanpak. ;)
Eerst een spuuglelijk dorky overhemd laten zien, zeggen dat je dat je dat leuk vindt.
En dan schoorvoetend richting zo'n leuke witte coachen, want echt wel dat de inner macho daar leuk bij uit komt! :Y Beetje hip veter-kettingkje erbij! :Y
pi_96687332
oeh ja zo'n gorilla-wear hemdje, voor zn schouders en spierballen! :P
niet doen als je denkt dat hij het ook daadwerkelijk aan zal trekken :') :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:17:52 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96687495
euh, de tijd dat ik iets kon aangeven of coachen is long gone. Echt, winterjassentijd vraagt om midden-oosten diplomatie. :P

nee zonder dollen mijn jongens mogen veel zelf bepalen. zij moeten het immers aan. Als ik het echt héél lelijk vind heb ik wel veto-recht :@ maar dat is hoogst zelden. Nu zoeken we alleen binnen een kader. en ja, ik kan ze gewoon aankleden als ik wil, maar dan dragen ze het daarna nooit meer. en dat vind ik zonde. Dus ik doe vast wat voorwerk om een richting te vinden en dan daar naar ieders tevredenheid wat bij te zoeken. En ik vind wat Huup bedacht heeft echt tof!

En ik weet mijn oudste ook (min de allstars :') ) nu de rest nog. Ik vind echt veel dingen zo leuk maar aankleden zoals vroeger, dát zit er niet meer in.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:23:30 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96687736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef huuphuup het volgende:
oeh ja zo'n gorilla-wear hemdje, voor zn schouders en spierballen! :P
niet doen als je denkt dat hij het ook daadwerkelijk aan zal trekken :') :+
oeh! nou, zó erg is het nog niet geloof ik. :D ach, ik vind het wel leuk dat hij zo'n uitgesproken smaak heeft. O+ hij durft ook veel. (hey, een roze T-shirt, die heb ik nog niet. koop je die mam?)

Hij houdt ook wel van de skater-look. of Urban? hoe heet dat? met die zoetje kleurtjes enzo?
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:25:56 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96687847
Ach weet je buuf, de anderen mensen op de bruilof weten ook hoe het werkt met pubers dus als je het bij two out of three voor elkaar zou krijgen zit je al wel goed hoor. ;) :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:27:00 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96687887
oh, euh, extra complicatie: ze zijn de bruidsjonkers. _O-
pi_96688139
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, euh, extra complicatie: ze zijn de bruidsjonkers. _O-
oei :o

en moeten ze per se alledrie in hetzelfde of mag je middelste ook in wat anders dan zn broers?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:58:21 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96689132
ze mogen iets verschillends aan. en het hoeft dus niet zo strak. maar mijn niet zo strak is zeg maar anders dan het niet zo strak van de bruid. Kledingadvies is sjiek, ook voor de andere gasten. extra genoemd op de kaart en nog extra uitgelegd dat je écht niet in spijkerbroek mag komen.
Dus.
hier het dilemma.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:04:27 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96689383
Daar had de bruid dan ook wel even over na mogen denken. ;) :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')