Moet er ook een # voor het nummertje staan, dan wel geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef sjampoeh het volgende:
gert of ibenny die andere graag dicht ? nummer ging niet automatisch mee he
ah vandaar !quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet er ook een # voor het nummertje staan, dan wel geloof ik
yeahhhhhhhhh hoek sharon neer NUUUUUquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
Ondertussen in portugal:
Tijdens het koffer inpakken krijgen Jo en Sharon dan toch eindelijk de lang verwachte bitch fight...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef danilel het volgende:
men.............
ben net terug.......
raar zo, geen streamssssss
er staat toch nr 2 bij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet er ook een # voor het nummertje staan, dan wel geloof ik
tuurlijk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Freule het volgende:
mag ik wel over sst praten hier, en dan met name over hoe walgelijk de tranen waren van Sharon.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Stability het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhh hoek sharon neer NUUUUU
ja alleen als het offtopic isquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Freule het volgende:
mag ik wel over sst praten hier, en dan met name over hoe walgelijk de tranen waren van Sharon.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Freule het volgende:
good night!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga er ook van tussen, even bijslapen, tot mogguh![]()
Tot morgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
een lauraatje doen he? slaap lekker tot morgen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Ja die krijg je niet zomaar omgeduwd hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Stability het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhh hoek sharon neer NUUUUU
ik wel ! 1 lowkick en ze bezwijktquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja die krijg je niet zomaar omgeduwd hoor
zien zien zienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
Ondertussen in portugal:
Tijdens het koffer inpakken krijgen Jo en Sharon dan toch eindelijk de lang verwachte bitch fight...
als het CzS#2 zou zijn zou die volgens mij wel automatisch ophogenquote:
Huh wrom mocht je niet zwaaien dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
voor degene die gaan![]()
![]()
![]()
was net gewend dat ik niet mocht zwaaien meer
dat denk ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als het CzS#2 zou zijn zou die volgens mij wel automatisch ophogen
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
voor degene die gaan![]()
![]()
![]()
was net gewend dat ik niet mocht zwaaien meer
Serieus?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
in de cos mocht zwaaien niet meer
Het is nu nog geen reeks, vandaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als het CzS#2 zou zijn zou die volgens mij wel automatisch ophogen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
is dit een leuk plaatje voor onze nieuwe chatroom?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
in de cos mocht zwaaien niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan jij dat doen, of moeten we Piet of Gert daarvoor hebben?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]ik ben veels te gehoorzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
waarom twijfel je aan mij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Waarom geloof ik daar geen fakking tering van?
dan moet ik hem ff netjes uitsnijden............quote:
ik vind hem leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik kunnen doen, maar dit is het forum van hun dus laat het aan hun over (heb het al doorgeseindquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan jij dat doen, of moeten we Piet of Gert daarvoor hebben?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[..]
dan moet ik hem ff netjes uitsnijden............
iedereen het er mee eens?
dan ga ik het ff snel doen zo
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen, maar dit is het forum van hun dus laat het aan hun over (heb het al doorgeseind)
Thanksquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen, maar dit is het forum van hun dus laat het aan hun over (heb het al doorgeseind)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[..]
dan moet ik hem ff netjes uitsnijden............
iedereen het er mee eens?
dan ga ik het ff snel doen zo
2. Stop met het upc kanaal of ziggo kanaal aan laten staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef Studiotje het volgende:
1. Blijf vooral niet F5'en op de oude streampagina's.
2. Geef toe aan jezelf en je mede-streamers dat je een serieus probleem hebt. Dat is het begin van de oplossing.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef Studiotje het volgende:
1. Blijf vooral niet F5'en op de oude streampagina's.
De COS OP?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
dan maak ik later zelf wel een leuk plaatje, maar dan hebben we nu tenminste iets toch?
*** stort net als mo ter aarde ***quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
2. Geef toe aan jezelf en je mede-streamers dat je een serieus probleem hebt. Dat is het begin van de oplossing.
nee een nieuw plaatje voor deze seriequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
dan maak ik later zelf wel een leuk plaatje, maar dan hebben we nu tenminste iets toch?
Luister! Luister naar me! Ik wil niet dat je zo slecht over jezelf denkt. Niet alleen om jezelf, maar ook om je moedur!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
*** stort net als mo ter aarde ***
Ik geef het toeeeeeeeeeeee ik heb een probleeeeeeeeeeeem
ok...ik fabriceer wel wat leuks met dit plaatje ...kga er wat bij maken , is leuker hequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga weer heel blij zijn met je fotosjoep kunsten
...laat me met rust, ga naar je eigen fotoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Luister! Luister naar me! Ik wil niet dat je zo slecht over jezelf denkt. Niet alleen om jezelf, maar ook om je moedur!
Heb je dan ook een leuke Ui voor mij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ok...ik fabriceer wel wat leuks met dit plaatje ...kga er wat bij maken , is leuker he
ik vind dat toegeven zo moeilijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
2. Geef toe aan jezelf en je mede-streamers dat je een serieus probleem hebt. Dat is het begin van de oplossing.
moet ik dan ook maken, maar eerst dit ff , ik ben druk nu met verzinnen en plaatjes zoeken die ik kan gebruikenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Stability het volgende:
[..]
moet ik dan ook maken, maar eerst dit ff , ik ben druk nu met verzinnen en plaatjes zoeken die ik kan gebruiken
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Stability het volgende:
[..]
moet ik dan ook maken, maar eerst dit ff , ik ben druk nu met verzinnen en plaatjes zoeken die ik kan gebruiken
Ja maar, maar, je moet wel een hartje voor me tekenen, want, ik ik ik , ben belangrijk en ook onzeker over me uiterlijk met me vlekken, en daarom maak ik een kleurplaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
...laat me met rust, ga naar je eigen foto
Votequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
we kunnen trouwens complete rollenspellen maken over bepaalde bewoners zeg...
sommige van jullie zeggen iets en iedereen weet over welke bewoner het gaat.
fantastisch toch??
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
fantastisch toch??
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
fantastisch toch??
Yepquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
fantastisch toch??
*** kijkt om zich heen en geeft martine een kroeltje ***quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja maar, maar, je moet wel een hartje voor me tekenen, want, ik ik ik , ben belangrijk en ook onzeker over me uiterlijk met me vlekken, en daarom maak ik een kleurplaat.
Ik mis me rimpelkontju, bulletje, Ik wil naar me moeduuur.
![]()
![]()
![]()
Kroelen NU!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
*** kijkt om zich heen en geeft martine een kroeltje ***
Ik mis me werk, ik mis het inschenken van biertjes en meisjes die me aanbidden...
je verliest 5000 euro uit je persoonlijke kluisquote:
misschien, ik weet het nog niet, ben aan het brain waven wat ik ga makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je hier wat mee?
Je wil zeker ook een borstverkleining van mamajo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
*** kijkt om zich heen en geeft martine een kroeltje ***
Ik mis me werk, ik mis het inschenken van biertjes en meisjes die me aanbidden...
verkleining???quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Je wil zeker ook een borstverkleining van mamajo?
Aafkequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik liepte gisteren over de markt, wacht effe *knijp, knijp* en toen had ik veel gedrinkt, (oh wacht effe me tiet valt uit me bloesje), en toen ging ik hakkuh![]()
![]()
nou zeik ik echt in me broekquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik liepte gisteren over de markt, wacht effe *knijp, knijp* en toen had ik veel gedrinkt, (oh wacht effe me tiet valt uit me bloesje), en toen ging ik hakkuh![]()
![]()
jij wint 1000 euro voor je persoonljke kluisquote:
Gerard, bij het filmpje van Karimquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef bamby het volgende:
En toch ga ik straks de herhaling van de sst kijken, heb een hoop gemist tijdens de uitzending
guidoquote:
NEE!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
lieffies...............? mag het een andere keer asjeblieft? ik heb totaal geen inspiratie vanavond om iets te maken, merk ik...ik wil wel met jullie meedoen...dan maak ik het plaatje een andere keer ok?
Sofia?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
"ben ik bezig met die vent in de plee, ging er echt hard aan toe....breekt gewoon de wc pot door... "
weet niet meer precies hoe het gezegd is
tuurlijk, moet wel leuk voor je blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
lieffies...............? mag het een andere keer asjeblieft? ik heb totaal geen inspiratie vanavond om iets te maken, merk ik...ik wil wel met jullie meedoen...dan maak ik het plaatje een andere keer ok?
Ja hoor..... we gaan toch nog heel veel nieuwe volgdraadjes hier krijgen, dus de OP komt vanzelf welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
trustequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef Freule het volgende:
Ik ga na me bedje moet morgen fris en fruitig zijn voor de finale tot morgen allemaal![]()
![]()
bedoel je dat je hem gemist hebt??quote:
ja ik heb gewoon totaal geen idee wat ik moet maken..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor..... we gaan toch nog heel veel nieuwe volgdraadjes hier krijgen, dus de OP komt vanzelf wel
Karim of Sharon, wie van die twee maakt me niet zoveel uit. Misschien Sharon dan toch, omdat die kwetsbaarder is dan Karim. Ik vond haar verhaaltje bij haar poster als enige ook echt wel mooi en eerlijk. Als je dat dan vergelijkt met die toneelstukjes van Djoon en Flip...quote:
Cynthiaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
"ik vind het niet zo aardig van je dat je zegt dat ik me haar buiten moet kammen "
Syntiaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
"ik vind het niet zo aardig van je dat je zegt dat ik me haar buiten moet kammen "
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Karim of Sharon, wie van die twee maakt me niet zoveel uit. Misschien Sharon dan toch, omdat die kwetsbaarder is dan Karim. Ik vond haar verhaaltje bij haar poster als enige ook echt wel mooi en eerlijk. Als je dat dan vergelijkt met die toneelstukjes van Djoon en Flip...
weet het niet zeker, maar dacht dat Gerard zijn boot op moest halen op die dagquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Karim of Sharon, wie van die twee maakt me niet zoveel uit. Misschien Sharon dan toch, omdat die kwetsbaarder is dan Karim. Ik vond haar verhaaltje bij haar poster als enige ook echt wel mooi en eerlijk. Als je dat dan vergelijkt met die toneelstukjes van Djoon en Flip...
Jurienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Blackprinces het volgende:
"ik ga naar huis want ik denk dat ik het met jullie niet kan vinden "
Jurienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Blackprinces het volgende:
"ik ga naar huis want ik denk dat ik het met jullie niet kan vinden "
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet het niet zeker, maar dacht dat Gerard zijn boot op moest halen op die dag
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
Bewoners, het is tijd om op te staan.
Joan, doe je zender om.
Die vieze, vette zeug die de hele dag haar bek loopt vol te proppen met vreten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
mootiequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vieze, vette zeug die de hele dag haar bek loopt vol te proppen met vreten?
servioooooooooquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik ben een horecatherapeut. En je mag nieteen half uur onder de douche Alex en je neemt teveel kaas op je brood.
de stemquote:
servioquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik ben een horecatherapeut. En je mag nieteen half uur onder de douche Alex en je neemt teveel kaas op je brood.
zum kotzenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef danilel het volgende:
3 keer schudden met haar billen en het komt voor elkaar........
moquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Mita het volgende:
Ik kom uit een goed nest, heb een goeie baan en heeeel veeeel vrienden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gezelligggg, in de kroeg is dit veel leuker, Meid toch, wat zie je er beeldschoon uit. Het volgende nummer is 69. Wie o wie heeft nummer 69?
Moquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Mita het volgende:
Ik kom uit een goed nest, heb een goeie baan en heeeel veeeel vrienden
Ze heeft best een lief loenzend koppie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vieze, vette zeug die de hele dag haar bek loopt vol te proppen met vreten?
ow ja tuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Fout! Miss Windy Mills natuurlijk. duhuh
hahaha ja dat IS stervio's tweede egoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Fout! Miss Windy Mills natuurlijk. duhuh
Dat was wat Joanna zei tegen Sharon toen ze genomineerd was en Sharon ook. Toen zei Sharon iets in de trant van ja, ik ben ook genomineerd! En toen zei ze dat.quote:
oh hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat was wat Joanna zei tegen Sharon toen ze genomineerd was en Sharon ook. Toen zei Sharon iets in de trant van ja, ik ben ook genomineerd! En toen zei ze dat.
fout...flipquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die wilde ik net schrijven, Segootje!
alex toen hij naar huis ging,.....laura was zijn hoofdprijsquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
durf ik niet zo te zeggen eigenlijk maar ik gok Jo?
Oh ja nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
![]()
[..]
alex toen hij naar huis ging,.....laura was zijn hoofdprijs
owwww ja, maar ja dat zoemen he van die vent...kon t toch al zo moeilijk ontcijferenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
![]()
[..]
alex toen hij naar huis ging,.....laura was zijn hoofdprijs
En deze ook nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik heb een aparte telefoon voor bakvis meisjes die mij een waanzinnig coole barman vinden.
(hint: het is niet Flip)
en dat grote glimmende voorhoofdquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
owwww ja, maar ja dat zoemen he van die vent...kon t toch al zo moeilijk ontcijferen
Waar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Kijk nou, allemaal nieuw volk in dit subforum
ik ook...eng ventjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrr ben blij dat ie met de live niet meer zoveel in beeld wordt genomen
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Oh hi!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
lauraquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
Een snoepje, maar. En ik drink alleen Passoa.
RLS bestaat al even he, en dan zijn wij de nieuwe.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Noelle06 het volgende:
Jullie zijn verhuisd zonder mij in te lichten![]()
Waar gaan we morgen posten met de finale...?
Jij hebt er tenminste werk van gemaaktquote:
Nah, komt allemaal vanzelf welquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er tenminste werk van gemaakt![]()
Wat denk jij, moeten we de nieuwkomers voorbereiden?
nou dan daar, ik post nooit tijdens de live ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lijkt me nog in het Secret Story topic.
Maar je weet wat er met mij gebeurd is de eerste keer dat ik hem op Fok! tegenkwamquote:
Nee! Vertel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je weet wat er met mij gebeurd is de eerste keer dat ik hem op Fok! tegenkwam
Maar morgen wel, als Jo vierde wordt en Karim sst wintquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou dan daar, ik post nooit tijdens de live ofzo
Noelle heeft me hier heen gestuurt! (zat nog in de COSquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Niki.P
heeft ook het nieuwe draadje gevonden
Hallo welkom ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ben ook maar gekomen. Iemand die weet of Karim al op de radio is geweest??
ja dat is knagsje...hij wilde hem zelf niet online zetten, doe ik het maarquote:
Truste Martinequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Lieve medeverslaafden, Ik ben Martine en ik ben verslaafd.![]()
Het was een leerzame avond bij de AS (Anonieme Streamers)
Tot de volgende keer
Bon nuit
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Tot de volgende keer
Bon nuit
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Tot de volgende keer
Bon nuit
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Tot de volgende keer
Bon nuit
Byequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Tot de volgende keer
Bon nuit
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat is knagsje...hij wilde hem zelf niet online zetten, doe ik het maar
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Tot de volgende keer
Bon nuit
latersssssss slaap lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga slapen ik denk dat het feit dat er geen streams meer zijn wonderen gaat doen voor mijn nachtrust!!
Slaap Lekker allemaal!!
![]()
(mag hier eigenlijk zeker ook niet he, zwaaien)
Edit: O zie dat iedereen het doet
trustequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga slapen ik denk dat het feit dat er geen streams meer zijn wonderen gaat doen voor mijn nachtrust!!
Slaap Lekker allemaal!!
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
Slaap Lekker allemaal!!
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
Slaap Lekker allemaal!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |