Ik blijf nog even Karimpipi houden hoor... langzaam afkicken...quote:
OMG ik steek me ogen uit nuquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Bart is geschokt van de negatieve reacties van zijn 'fans'.
Ja ik dacht dat je daar ook zat daar heet ze plientje toch of zo???quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb het al gedaan...mn oude vertrouwde avvie...die ze gestolen hebben van me ! grrrrrrr op nolive
Barts meest legendarische optreden bij Popstarsquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Bart is geschokt van de negatieve reacties van zijn 'fans'.
quote:
Ik ben wat softer geworden heb ik gemerkt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ik moet weer lief doen he, pffffff
ik vond het net zo leuk worden dat gemekker hahahaa heeeeeeerlijk gewoon
nee joh , ik kom niet op nolive....vroeger wel tot ik een onterechte ban van die slappelul sly kreeg...zomaar nergens om.....ik wil daar noooit meer komen.....die avatar jatter was ene liesje geloof ik? iemand wees me erop toen, in de cos met een screenshotquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je daar ook zat daar heet ze plientje toch of zo???
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Barts meest legendarische optreden bij Popstars
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
Het SST-forum blijft na de finale heus nog wel een paar dagen open hoor!
Maar dit is een voorschot op de SST-afkick-topicreeks die daarna sowieso wel in RLS zou komen dus?
Nou eh... welkom in RLS.![]()
Goedlopende andere SST-topics worden straks ook meeverhuisd naar RLS hoor, trouwens. Dat jullie niet denken dat alles zomaar dichtgeflikkerd wordt.
Idem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik blijf nog even Karimpipi houden hoor... langzaam afkicken...
Gertquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
Maar dit is een voorschot op de SST-afkick-topicreeks die daarna sowieso wel in RLS zou komen dus?
Goedlopende andere SST-topics worden straks ook meeverhuisd naar RLS hoor, trouwens. Dat jullie niet denken dat alles zomaar dichtgeflikkerd wordt.
nee ik kijk geen nep5 meer, alleen morgen nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar kwam er zomaar door .... Stay away from net5 dus
quote:
zijn ze zo snel wegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet het er zo raar uit
zo herken ik je weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb het al gedaan...mn oude vertrouwde avvie...die ze gestolen hebben van me ! grrrrrrr op nolive
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet worteltjes blijven eten van m'n vrienden
zoethout kouwen, water drinken desnoods met een pen spelen als je maar volhoudtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet worteltjes blijven eten van m'n vrienden
je bent geweldig, gert !quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
Goedlopende andere SST-topics worden straks ook meeverhuisd naar RLS hoor, trouwens. Dat jullie niet denken dat alles zomaar ineens dichtgeflikkerd wordt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef Stability het volgende:
[..]
nee joh , ik kom niet op nolive....vroeger wel tot ik een onterechte ban van die slappelul sly kreeg...zomaar nergens om.....ik wil daar noooit meer komen.....die avatar jatter was ene liesje geloof ik? iemand wees me erop toen, in de cos met een screenshot
Zo dat heeft Jo snel opgeruimdquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet het er zo raar uit
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wousjuh het volgende:
Nou mensen ik ga effe bijtanken...
tot morgen!!
ja hij had een of andere ban manie toen...als iets hem niet zinde, vloog je er af...alsof ik dat erg vond hahaha echt niet !!!quote:
doegiequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wousjuh het volgende:
tot morgen!!
heb vanavond al 5 keer mijn tanden gepoetstquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zoethout kouwen, water drinken desnoods met een pen spelen als je maar volhoudt
Ach op vol vloog je er al bijna af als ze een vermoeden hadden dat je van fok kwamquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij had een of andere ban manie toen...als iets hem niet zinde, vloog je er af...alsof ik dat erg vond hahaha echt niet !!!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wousjuh het volgende:
tot morgen!!
op zulke sites wil je toch niet komen als je een beetje nadenkt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ach op vol vloog je er al bijna af als ze een vermoeden hadden dat je van fok kwam
Doeiquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wousjuh het volgende:
tot morgen!!
Tot dit dicht zit!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wacht ff waar tellen we de berichtjes voor af??
Het nieuwe topic?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wacht ff waar tellen we de berichtjes voor af??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |