quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Karim of Sharon, wie van die twee maakt me niet zoveel uit. Misschien Sharon dan toch, omdat die kwetsbaarder is dan Karim. Ik vond haar verhaaltje bij haar poster als enige ook echt wel mooi en eerlijk. Als je dat dan vergelijkt met die toneelstukjes van Djoon en Flip...
weet het niet zeker, maar dacht dat Gerard zijn boot op moest halen op die dagquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Karim of Sharon, wie van die twee maakt me niet zoveel uit. Misschien Sharon dan toch, omdat die kwetsbaarder is dan Karim. Ik vond haar verhaaltje bij haar poster als enige ook echt wel mooi en eerlijk. Als je dat dan vergelijkt met die toneelstukjes van Djoon en Flip...
Jurienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Blackprinces het volgende:
"ik ga naar huis want ik denk dat ik het met jullie niet kan vinden "
Jurienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Blackprinces het volgende:
"ik ga naar huis want ik denk dat ik het met jullie niet kan vinden "
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet het niet zeker, maar dacht dat Gerard zijn boot op moest halen op die dag
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
Bewoners, het is tijd om op te staan.
Joan, doe je zender om.
Die vieze, vette zeug die de hele dag haar bek loopt vol te proppen met vreten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
mootiequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vieze, vette zeug die de hele dag haar bek loopt vol te proppen met vreten?
servioooooooooquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik ben een horecatherapeut. En je mag nieteen half uur onder de douche Alex en je neemt teveel kaas op je brood.
de stemquote:
servioquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik ben een horecatherapeut. En je mag nieteen half uur onder de douche Alex en je neemt teveel kaas op je brood.
zum kotzenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef danilel het volgende:
3 keer schudden met haar billen en het komt voor elkaar........
moquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Mita het volgende:
Ik kom uit een goed nest, heb een goeie baan en heeeel veeeel vrienden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gezelligggg, in de kroeg is dit veel leuker, Meid toch, wat zie je er beeldschoon uit. Het volgende nummer is 69. Wie o wie heeft nummer 69?
Moquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Mita het volgende:
Ik kom uit een goed nest, heb een goeie baan en heeeel veeeel vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |