Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Volgens ST was ie best wel zwaar.quote:
dat projectje kan ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, auw, auw, mijn arme spieren
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komen we thuis, wilde hij meteen laten zien aan papa hoe leuk het wel niet is op dat ding![]()
of te smalquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens ST was ie best wel zwaar.
Ik vond hem prima te handelen, allen waren de deuren te laag.
Neenee, volgens de moeder van ST was ie best wel zwaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens ST was ie best wel zwaar.
Ik vond hem prima te handelen, allen waren de deuren te laag.
heb je geen go go gadget arms?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat projectje kan ik
en doe ik met (prille) liefde
maar je zit een beetje ver nu
Ik ga jou moeder niet zomaar de schuld geven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neenee, volgens de moeder van ST was ie best wel zwaar
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb stomme hoofdpijn2000 mg paracetamol en hij is er nog steeds...
Ik welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga jou moeder niet zomaar de schuld geven.
en hij zit heerlijk.quote:
Je moet er niet op zitten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hij zit heerlijk.
gewoon aan tafel gegeten vandaag![]()
de tafel van ST en brood van ST
gebakken ei met spek, kaas en tomaat(5
)
Kan heus joh, echt hout ftwquote:
je hebt PMquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
Nog een keertje voor wie het nog gemist heeft, en daarna zien jullie wel wat er gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
Nee, geen nieuwe aflevering, maar een paar vragen voor jullie!
In de eerste vijf afleveringen is het verhaal langzaam op gang gekomen, en de rollen lijken verdeeld... toch? Ik gun jullie nu een kans om het verhaal te beïnvloeden! Wat moet je daarvoor doen? Simpel, kiezen bij de volgende opties, en jouw keuze per PM aan mij sturen voor vanavond 22:30 uur!
1. Wie van deze tien?:
Barretje80
DaMart
Koen66
MarijkeZwolle
MPG
Muck
suikertaartje
Toekito
wel.o.k.
Yuki
2. Koude koffie of hete thee?
3. Dak of cabrio?
En het gaat dus niet om persoonlijke voorkeuren, maar om de invloed die de gekozen opties op het verhaal kunnen hebben!
Veel succes.
pas op he, als je 2 keer zegt kom dan dan jat ik peter zijn sleutels en kom met 182 km/h naar je toequote:
Ze is gaan slapenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Pien?
Ik zag net iets voorbij komen, dawasniegoe
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op he, als je 2 keer zegt kom dan dan jat ik peter zijn sleutels en kom met 182 km/h naar je toe
Kusje op je hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb stomme hoofdpijn2000 mg paracetamol en hij is er nog steeds...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op he, als je 2 keer zegt kom dan dan jat ik peter zijn sleutels en kom met 182 km/h naar je toe
ST doet een Koentjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Pien?
Ik zag net iets voorbij komen, dawasniegoe
waar zijn je autosleutels peter?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van wat we wier uit huis hebben geschrobt had ik een kaar gratis kunnen rijden zowat.
Bettje ether erbij en hoppa 182
11 is een mooi getalquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
11 nu.
En leuk om te zien dat jullie mijn gedachten volgen.
Dan stiefelt die franse peoplemover nog aardig door.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op je paraplu's!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb jij helemaal niet eens nodig
o neequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb jij helemaal niet eens nodig
Rood draadje, bruin draadje, groen draadje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna, ik weet nog niet waar zijn sleutels zijn
ik zei het ook nog maar één keerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna, ik weet nog niet waar zijn sleutels zijn
Damn...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar staan nu 25 vuilniszakken voor
Boem?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Rood draadje, bruin draadje, groen draadje.
vind je dat serieus veel?quote:
dat houdt ons niet tegen, dus wok ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar staan nu 25 vuilniszakken voor
Nee, ik was de paraplu's even vergeten.quote:
wok.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
iemand ervaring met Nintendo DS reparaties
hoeveel tijd was er nodig om die zooi op te bouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind je dat serieus veel?
Ik heb er gisteren iets van 100 naar de vuilstort gebracht
vlugge japie en handige harryquote:
Foutje moet kunnen baas!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vlugge japie en handige harry
Was die niet meteen vol?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, dat kan ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik was de paraplu's even vergeten.
Ik dacht dat ie ook wel een paar draadjes aan elkaar kon knopen en hem dan zo starten.
Niet normaal gewoonquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan hebben we gister ook al een paardentrailer vol weggebracht!
Ik vergelijk het met mijn kamerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Pics ter verduidelijkingquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
weer een DS met een kapotte behuizing... gammele zooi
Wat kan je niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat kan ik
ik heb mijn papieren personenauto beveiligings installaties en weet dus hoe je dat doet
ook bedrijfwagens trouwens
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Tutudututudutudu, Inspecor Gadget, tutudutudutuduuuuu whoohoo!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik was de paraplu's even vergeten.
Ik dacht dat ie ook wel een paar draadjes aan elkaar kon knopen en hem dan zo starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, VROEM.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tutudututudutudu, Inspecor Gadget, tutudutudutuduuuuu whoohoo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ehm.....quote:
week alweer half voorbijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh. Ja. En nee.
Never mind
Hoe is het met Koen?
die ga ik ook maar weer s herinvoeren @ workquote:
Tisser mop?quote:
Jaquote:
het laten sneeuwen in de zomerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm.....
o misschien.. o nee, dat kon ik wel![]()
eh eh ik weet niet![]()
quote:
De broer van Muckquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
nou.....quote:
Morgen op de FPquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En ik hoop dat ze het sportief opvatten dat ik de trampolineveren er ook in heb gegooid
slee-sneeuwquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou.....
echte koude sneeuw?
want zelfs dat lukt plaatselijk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen op de FP
Medewerker milieustation Heerhugowaard zwaar gewond door veer in hoofd.
Ghihi, moet ie een handstand doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen op de FP
Medewerker milieustation Heerhugowaard zwaar gewond door veer in hoofd.
Nog tien seconden, de laatste ronde, nu nog maar een paar en dan HO STOP HO!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, nog maar 10 minuten om je soap-stem-PM te versturen
quote:
ok, ik heb nog even tot de zomer.quote:
Jamaar slee-sneeuw!quote:
Het duurde ff.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihi, moet ie een handstand doen[ afbeelding ] *toink
Ow ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar slee-sneeuw!
Want mooie rode slee...
Whehehehehehehequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihi, moet ie een handstand doen[ afbeelding ] *toink
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog tien seconden, de laatste ronde, nu nog maar een paar en dan HO STOP HO!
is een fles of 7 voldoende?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
Symph, hebben jullie nog genoeg afwasmiddel? Ik heb ooit tijdens een aanbieding iets te veel meegenomen, en heb tot eind volgend jaar nog wel genoeg, schat ik.
Plaatje kwijtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Het duurde ff.
Kan op ie op z'n hoofd pongoën.
Maar wok kan het vast allebei tegelijkquote:
Die schatkamer hadden jullie nog niet gevonden toen ik er was, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het staat wel schattig naast die 15 flessen mannen doucheschuim
quote:
straks gaat suikertaartje weer mopperen omdat ik te laat ben voor een boekjequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
En twee schokkende ontdekkingen afgelopen dagen
1> Mijn serre schijnt ramen te hebben
2> Mijn douchecabine ook
Nee dat was gisterenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die schatkamer hadden jullie nog niet gevonden toen ik er was, toch?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
straks gaat suikertaartje weer mopperen omdat ik te laat ben voor een boekje
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Van 1 had ik al een vermoeden... ik mocht ze van je dochter alleen niet proberen schoon te spuiten met de tuinslang aan de buitenkant, omdat ze bang was dat dat een zooitje zou wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
2> Mijn douchecabine ook
een beetje welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of ja, dat is eigenlijk helemaal niet ""
het is idd een latertjequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
2> Mijn douchecabine ook
Ik vind hooguit ooit vloerbedekking op mijn kamer, verder nietsquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van 1 had ik al een vermoeden... ik mocht ze van je dochter alleen niet proberen schoon te spuiten met de tuinslang aan de buitenkant, omdat ze bang was dat dat een zooitje zou worden.
OMGquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat was gisteren
En de schoonmaakmiddelen waren zo blij dat ze voor het eerst in hun bestaan daglicht zagen dat ze spontaan de kast uit kwamen zeilen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat was gisteren
En de schoonmaakmiddelen waren zo blij dat ze voor het eerst in hun bestaan daglicht zagen dat ze spontaan de kast uit kwamen zeilen
Whehehehehehequote:
Hoe lang ben jij niet in dat huis geweest dat het ZO'N teringbende heeft kunnen worden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat was gisteren
Wok Energy ©quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehehe
Zelfs het licht in de gang is weer spontaan gaan branden en WOK heeft er niet eens aangezeten
dat dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij niet in dat huis geweest dat het ZO'N teringbende heeft kunnen worden?
Ik zou al mijn bezittingen inleveren als ik er 1 persoon voor terug zou krijgenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou al mijn bezittingen inleveren als ik er 1 persoon voor terug zou krijgen
Moet je er geen geld bij geven?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
wat krijg ik terug als ik m'n vrouw inruil?
Wok een beetje meer dan wijquote:
een schuldgevoelquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
wat krijg ik terug als ik m'n vrouw inruil?
quote:
Die onderste! Voor wok!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wok is een held. Zijn minstens zijn gewicht in goud waard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wok een beetje meer dan wij
(kunnen he, niet lief zijn per se)
quote:
quote:en hoe waar is dat
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Wok is een held. Zijn minstens zijn gewicht in goud waard.
Hoeveel had je ook weer gegeten aan die tafel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou lekker dan
ben ik aardig gedevalueerd de afgelopen weken
Twee keer zijn gewichtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
weeg je zo weinigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou lekker dan
5 gebakken eieren met spek, kaas en tomaat op 5 sneetjes suikertaartje broodquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel had je ook weer gegeten aan die tafel?
als ik m'n gewicht nou in goud waard wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
beetje kwijt geraaktquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
ik las hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
5 gebakken eieren met spek, kaas en tomaat op 5 sneetjes suikertaartje brood![]()
ik doe mijn best hoor
Ietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje kwijt geraakt
onder de 70 met 1,90 is ietsje aan de licht kant
Onder de 67 kilo heet het ondergewichtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje kwijt geraakt
Ben ik nu bijna zwaarder dan jijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje kwijt geraakt
2x dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou lekker dan
Ja. IETS.quote:
kut, dan hangt het eromquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onder de 67 kilo heet het ondergewicht
ja, dat zou zomaar kunnenquote:
Mij mag je geen kilo's geven!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik je 15 kilo geef wegen we even veel
Op de grens van ondergewicht - gezond gewicht hèquote:
Wij zijn even zwaar (of lichtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kut, dan hangt het erom
[..]
ja, dat zou zomaar kunnen
met dat harde werken hier verbrand ik ook nog eens extra![]()
en ik kan niet stilzitten want al die klusjes roepen me
hmzzzz iets fout gegaan bij quotenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mij mag je geen kilo's geven!
Ik wil er ook wel 15 kwijt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. IETS.
Ik zit ook onder de 70, maar dan bij 1,85.
wij gaan gewoon een keer fors bier drinken, dat zet lekker aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kut, dan hangt het erom
[..]
ja, dat zou zomaar kunnen
met dat harde werken hier verbrand ik ook nog eens extra![]()
en ik kan niet stilzitten want al die klusjes roepen me
Ik zei toch, ruilenquote:
Nog. Niet. Uitgegroeid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
Prfffft pokkesite'ernstig ondergewicht'
![]()
http://www.eetstoornis.info/bmi/index.htm
Ik zuip elke week liters bier, en ik kom geen gram aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij gaan gewoon een keer fors bier drinken, dat zet lekker aan
Maar. Je. Moet. Leeftijd. Kiezen.quote:
en toch oog je niet echt dik... ik ken iemand die ongeveer hetzelfde weegt en net zo lang is en die oogt vele malen dikkerquote:
Lengte houden, gewicht wisselen. Deal?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat mag
Maar dan blijf jij wel langer, goed?
Jeuj, ik oog niet dikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
en toch oog je niet echt dik... ik ken iemand die ongeveer hetzelfde weegt en net zo lang is en die oogt vele malen dikker
Balenquote:
Eens!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en toch oog je niet echt dik... ik ken iemand die ongeveer hetzelfde weegt en net zo lang is en die oogt vele malen dikker
BMI zegt sowieso weinig, en al helemaal als je nog geen 18 bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar. Je. Moet. Leeftijd. Kiezen.
Balen? Mwah.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen
Ik heb vanmiddag mijn hoogste BMI ever al gepost, en toen wilde iemand 'm niet weg-editten, dus ik hou m'n mond maar verder
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Balen? Mwah.
Ik heb wel lekker dikke tieten
Wij hebben twee weegschalen; de ene geeft 40 kilo aan, de andere 44quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook te zwaar, maar ik weet niet hoeveel, want ik heb geen weegschaal in huis.
Ik heb dus geen tietenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Balen? Mwah.
Daar kunnen heeeeeeeel veeeeeeeeel nootjes tussenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Balen? Mwah.
De zwaarste aanhouden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hebben twee weegschalen; de ene geeft 40 kilo aan, de andere 44
quote:
waar heb jij dat extra vet verstopt dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook te zwaar, maar ik weet niet hoeveel, want ik heb geen weegschaal in huis.
Ik geloof er niks van...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb dus geen tieten
Klote verhoudingen in mijn lichaam
Buik!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
waar heb jij dat extra vet verstopt dan?
Yeah!quote:
Niet helemaal neequote:
Die heb jij heus welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb dus geen tieten
Klote verhoudingen in mijn lichaam
Buikvet is gevaarlijkquote:
ik ben er blij mee hoorquote:
nou..poe heequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
meer om van te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Iets met BH'squote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb jij heus wel![]()
... Ik heb je fobo gespiekt...
daar zit bij mij ook echt alles. De rest ziet er niet verkeerd uitquote:
Wel als je onder een sumoworstelaar ligt.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meer om van te houden
Nee, dat typte jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je onder een sumoworstelaar ligt.
Die is baasquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker, heb even geknutseld.
[ afbeelding ]
Wok, doe die eens instellen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je buik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zit bij mij ook echt alles. De rest ziet er niet verkeerd uit
nope, regelmatig last van rug en enkels, dus er moet echt weer eens iets afquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet helemaal neeMaar als je je verder toch goed voelt...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben er blij mee hoor
[..]
nou..poe hee
Daar hadden we het eerder ook al eens over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als het erger word, moet ik er wel iets aan gaan doen.![]()
Die gast op je UI zal ook wel last van z'n rug hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, regelmatig last van rug en enkels, dus er moet echt weer eens iets af
En dan op de lichtste gaan staanquote:
Weet ik, ik meen dat ook echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hadden we het eerder ook al eens over.
Maar als het erger word, moet ik er wel iets aan gaan doen.
Wel gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh gelukkig, dan heeft niemand het gehoord
Dank jequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]. Ja, nou. Ik vind je er op de foto's iig
uitzien
nah, aardig uit verhoudingquote:
je mag alles met ons delenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Maar ik zie mezelf twee keer naakt per dag![]()
Dat zeg ik nu...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik, ik meen dat ook echt![]()
Maar als het niet fijn voelt dan 'moet' je er wat aan doen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Maar ik zie mezelf twee keer naakt per dag![]()
je kreeg direct een pop aangeboden ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Gofferdomme waarom vul ik toch altijd in dat ik 14 ben
iets heeft mijn buik gejatquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, aardig uit verhouding
is bij mij ook structureel, toen ik 20 was en goed op gewicht was buik er ook al
Ik vul de komende 3 maanden ook nog wel in dat ik 22 benquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Gofferdomme waarom vul ik toch altijd in dat ik 14 ben
Op BMI sites? Neuhhquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vul de komende 3 maanden ook nog wel in dat ik 22 ben
damn, ik ben 2x jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vul de komende 3 maanden ook nog wel in dat ik 22 ben
Zal ik dat gat eens opvullen met mijn billen en benen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets heeft mijn buik gejater zit bijna een gat nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Meer eieren met spek bakken, en aan MZ vragen of ze een taart wil bakken en die dan helemaal alleen opeten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal ik dat gat eens opvullen met mijn billen en benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn schoonmoeder was altijd zo plat als een dubbeltje, begint nu op d'r 67e opeens een buikjje te ontwikkelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 38 36. Hebben wij dan dezelfde lengtemaat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef wel.o.k het volgende:
ok, ik ben even gaan staan....
ik heb mijn klus spijkerbroek aan en die is 31 36...
daar kan ik mijn arm bij insteken
gestrekt gewoon naast mijn heup en zit de broek netjes ;Y
IS die al 2200!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dat stelt toch niks voor... GF is 100x Yuki.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal ik dat gat eens opvullen met mijn billen en benen?niet boven op mij gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik heb 36-34, soms zelfs 36-32 (korte pootjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 38 36. Hebben wij dan dezelfde lengtemaat?
Ik zie het bij jou niet hoor, maar ik ken het gevoel welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu...
Meestal heb ik er ook geen last van, maar vorige week stond ik ook op een foto en dan schrik ik toch wel een beetje.
blijkbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
die heb ik ronde 1 schoon gemaakt, nu nog 1 x met ontvetter en dan kan die ook weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer eieren met spek bakken, en aan MZ vragen of ze een taart wil bakken en die dan helemaal alleen opeten?
Of is de oven nog niet zo ver?
Ga. Eten. NU!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef wel.o.k het volgende:
ok, ik ben even gaan staan....
ik heb mijn klus spijkerbroek aan en die is 31 36...
daar kan ik mijn arm bij insteken
gestrekt gewoon naast mijn heup en zit de broek netjes ;Y
ik zie mijn buik op foto's het ergstequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie het bij jou niet hoor, maar ik ken het gevoel wel
Ook omdat ik vroeger altijd een panlat was. Ik kreeg bij schooldokters enzo altijd te horen dat ik echt meer moest eten, dan legde ik uit wat ik al at en dan liepen die ook met de oren te klapperen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie het bij jou niet hoor, maar ik ken het gevoel wel
De schattingen lopen uiteen, maar GF schijnt ooit Sinterklaas op schoot te hebben gehad, toen die nog een Klaasje was, en die trok aan de grijze baard van GFquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe is dat in godsnaam mogelijk, hans is 2 meter 50 zowatquote:
Is het zo'n 'wow, die vent lijkt wel zwanger'-buik?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie mijn buik op foto's het ergsteik hou ook niet op foto's
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schattingen lopen uiteen, maar GF schijnt ooit Sinterklaas op schoot te hebben gehad, toen die nog een Klaasje was, en die trok aan de grijze baard van GF.
jij kwam tot boven de serre en ik ook maar jij bent iets langer denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Hoe is dat in godsnaam mogelijk, hans is 2 meter 50 zowat
Ik zat opgevouwen op een stoel, en er niet op te letten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het zo'n 'wow, die vent lijkt wel zwanger'-buik?
ietsje te weinigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje kwijt geraakt
Dat doet nu iedereen die hoort of ziet wat ik eetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook omdat ik vroeger altijd een panlat was. Ik kreeg bij schooldokters enzo altijd te horen dat ik echt meer moest eten, dan legde ik uit wat ik al at en dan liepen die ook met de oren te klapperen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat opgevouwen op een stoel, en er niet op te letten.
Ietsje minder hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Hoe is dat in godsnaam mogelijk, hans is 2 meter 50 zowat
mwah... kan je beter aan degenen vragen die me IRL gezien hebben, zelf bekijk jeje zelf toch andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het zo'n 'wow, die vent lijkt wel zwanger'-buik?
Hij is 1963 jaar oud?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schattingen lopen uiteen, maar GF schijnt ooit Sinterklaas op schoot te hebben gehad, toen die nog een Klaasje was, en die trok aan de grijze baard van GF.
Oh, het kan dus nog goed komen met mequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook omdat ik vroeger altijd een panlat was. Ik kreeg bij schooldokters enzo altijd te horen dat ik echt meer moest eten, dan legde ik uit wat ik al at en dan liepen die ook met de oren te klapperen.
Ja...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah... kan je beter aan degenen vragen die me IRL gezien hebben, zelf bekijk je jezelf toch anders
Jij bent niet zwanger hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah... kan je beter aan degenen vragen die me IRL gezien hebben, zelf bekijk jeje zelf toch anders
Ik had pas door hoe lang jij was toen ik hier thuis de stoep af stapte om je te zoenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat opgevouwen op een stoel, en er niet op te letten.
echt, ik heb je hele buik niet eens gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah... kan je beter aan degenen vragen die me IRL gezien hebben, zelf bekijk jeje zelf toch anders
je moest op de moterkap van die volvo klimmenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had pas door hoe lang jij was toen ik hier thuis de stoep af stapte om je te zoenen![]()
*spring
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar dacht jij dat het getal in zijn naam voor stond dan?
Ik dacht z'n gewichtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
nah, sommigen dachten ook dat ik 66 wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is hij langer dan ik ben?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had pas door hoe lang jij was toen ik hier thuis de stoep af stapte om je te zoenen![]()
*spring
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moest op de moterkap van die volvo klimmen
Geen idee!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had me toch ook al bij marijke gezien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*spring
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, sommigen dachten ook dat ik 66 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |