ik zei het ook nog maar één keerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna, ik weet nog niet waar zijn sleutels zijn
Damn...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar staan nu 25 vuilniszakken voor
Boem?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Rood draadje, bruin draadje, groen draadje.
vind je dat serieus veel?quote:
dat houdt ons niet tegen, dus wok ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar staan nu 25 vuilniszakken voor
Nee, ik was de paraplu's even vergeten.quote:
wok.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
iemand ervaring met Nintendo DS reparaties
hoeveel tijd was er nodig om die zooi op te bouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind je dat serieus veel?
Ik heb er gisteren iets van 100 naar de vuilstort gebracht
vlugge japie en handige harryquote:
Foutje moet kunnen baas!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vlugge japie en handige harry
Was die niet meteen vol?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, dat kan ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik was de paraplu's even vergeten.
Ik dacht dat ie ook wel een paar draadjes aan elkaar kon knopen en hem dan zo starten.
Niet normaal gewoonquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan hebben we gister ook al een paardentrailer vol weggebracht!
Ik vergelijk het met mijn kamerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Pics ter verduidelijkingquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
weer een DS met een kapotte behuizing... gammele zooi
Wat kan je niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat kan ik
ik heb mijn papieren personenauto beveiligings installaties en weet dus hoe je dat doet
ook bedrijfwagens trouwens
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Tutudututudutudu, Inspecor Gadget, tutudutudutuduuuuu whoohoo!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik was de paraplu's even vergeten.
Ik dacht dat ie ook wel een paar draadjes aan elkaar kon knopen en hem dan zo starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, VROEM.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tutudututudutudu, Inspecor Gadget, tutudutudutuduuuuu whoohoo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ehm.....quote:
week alweer half voorbijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh. Ja. En nee.
Never mind
Hoe is het met Koen?
die ga ik ook maar weer s herinvoeren @ workquote:
Tisser mop?quote:
Jaquote:
het laten sneeuwen in de zomerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm.....
o misschien.. o nee, dat kon ik wel![]()
eh eh ik weet niet![]()
quote:
De broer van Muckquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
nou.....quote:
Morgen op de FPquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En ik hoop dat ze het sportief opvatten dat ik de trampolineveren er ook in heb gegooid
slee-sneeuwquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou.....
echte koude sneeuw?
want zelfs dat lukt plaatselijk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen op de FP
Medewerker milieustation Heerhugowaard zwaar gewond door veer in hoofd.
Ghihi, moet ie een handstand doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen op de FP
Medewerker milieustation Heerhugowaard zwaar gewond door veer in hoofd.
Nog tien seconden, de laatste ronde, nu nog maar een paar en dan HO STOP HO!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, nog maar 10 minuten om je soap-stem-PM te versturen
quote:
ok, ik heb nog even tot de zomer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |