Geniale titel voor n liedje..quote:
Daar ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Geniale titel voor n liedje..
volgende keer graag als laatste poster van n topic even n nieuwe aanmaken (volgens de Fok mores)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Well, you ain't never caught a rabbit
And you ain't no friend of mine
[ link | afbeelding ]
Wat een zeiknummer eigenlijkquote:
Erg fijn jaquote:
Top. Ga ik s meer van zoeken en luisteren!quote:
Nog iets voor er achter aan danquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Chivez het volgende:
[..]
![]()
Thx, lekker deuntje bij deze K-vertragingIk wil naar huis!!!!!
Thx! Moet er in berusten, paar uur vertraging, maar krijg wel neigingen zo...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Nog iets voor er achter aan dan#uvraagtwijdraaien
Dankuuuu!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef AnAlphaBeta het volgende:
lol - goed nr. Vertraging als je niets liever wil dan al direct thuis zijn zuigt bavianenballen, idd.
Tot die tijd:
Mooi voor in de reclames !!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Chivez het volgende:
[..]
Dankuuuu!![]()
Nu ff deze (nog een uur wachten!)
Klopt! Deze is ook lekker van ze (kreeg niks geladen, kutvliegveld hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooi voor in de reclames !!
Ryksopp - Eple is wat de meeste kennen terwijl zij nog zoveel meer goeds maken.
Goeiemorgen! Ik neem aan dat je niet pas net binnen komt?quote:
LOL, nee, kort nachtjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:36 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Ik neem aan dat je niet pas net binnen komt?
En klinkt dat een beetje lekker, die drie nummers zo door elkaar?quote:
Jazeker, je zou het eens moeten proberen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En klinkt dat een beetje lekker, die drie nummers zo door elkaar?
Hier staat Heavy Psych van Nebula op om maar ontopic te blijven.
Ik wacht wel even tot ik dat Tribes of Neurot ding ergens kan vinden waar je wel twee platen tegelijk zou moeten afspelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jazeker, je zou het eens moeten proberen!
quote:
Ik ken ook alleen dat nummer, maar die is zeker goed jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:08 schreef Chivez het volgende:
[..]
Kende haar nog niet, maar klinkt idd goed!
Fijne bliepjes idd.quote:
Hmmm..bij nader luisteren nogal eentonig eigenlijk..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef AnAlphaBeta het volgende:
(kwam ik via dat Alden Tyrell deuntje tegen)
Yes ma´am.quote:
Voor mij 1 van de vrolijkste nummers van het moment.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef Chivez het volgende:
[..]
![]()
Nu deze, blijft een lekker meeblehrnummer![]()
Fender Bass Keys is ook wreed.quote:
LOL, die bui duurde niet lang dan! Phil is zo mooi iddquote:
Hehe...als ik me laat meeslepen kan t wel even duren. Zaterdagavond op een forum is daar niet de plek en tijd voor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Chivez het volgende:
[..]
LOL, die bui duurde niet lang dan! Phil is zo mooi idd
gewoon de link van JouwTube plaatsen en klaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef Hundehaus het volgende:
System Of A Down![]()
* Hundehaus is nieuw kan niet filmpje posten hihi.![]()
Foo Fighters docu nu op Ned 3 Snakeyquote:
I can´t, dus dan maar 1 van de beste gitaar solo´s luisteren.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Foo Fighters docu nu op Ned 3 Snakeykan je alleen niet zien denk ik.
Wat een held.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |