Misschien lijken "echte" aliens wel op mensen. Ik heb Imca Marina altijd verdacht, maar dat terzijde.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wil "echte" aliens zien, figuren die niet op mensen lijken.
Ze doen dat natuurlijk omdat mens-acteurs vele malen makkelijker zijn dan robots/CGI of andere zooi. Maar daarom is het ook zo sneu en goedkoop. Bij District 9 waren de aliens natuurlijk top.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Misschien lijken "echte" aliens wel op mensen. Ik heb Imca Marina altijd verdacht, maar dat terzijde.
Ik snap wel wat je bedoelt. Bij The Event zijn de aliens ook vrijwel identiek aan mensen, en ik denk niet dat ze pas een menselijke vorm aannamen toen ze op aarde kwamen, want dan had ik als ik zo'n alien was wel een ander lichaam gekozen als waar sommigen nu in zaten.
wilde dat net gaan downloadenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Als het maar niet een soort Taken wordt. (mini serie)
Je zit continue op een climax te wachten die uiteindelijk niet komt. En de moeder - kind relatie is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wilde dat net gaan downloadenwat is er mis mee?
The Walking deadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef FoXje het volgende:
Doet me denken aan The Walking dead. Maandag maar downloaden
quote:Op maandag 20 juni 2011 08:37 schreef Mirel het volgende:
falling.skies.s01e01.720p.hdtv.x264-immerse deed vaag met audio in wmplayer, maar niet in VLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |