Picsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje,
Nu vind ik mezelf een leuk uitziende dame
Dit, we kunnen natuurlijk niet oordelen of we zomaar op je af zouden stappen zonder 20 bier achter de kiezen.quote:
Ik heb hier nergens gezegd dat ik afwachtend ben... ik stap zelf ook op mannen af... ik wil hiermee juist zeggen dat ik dat een keer niet meer wilquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef muhahaha het volgende:
Altijd leuk hoe afwachtend vrouwen blijven ook al zijn ze zo *zelfverzekerd*.
Ik val altijd op ordinaire vrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef PB-tje het volgende:
hahaha ja jullie verwachten een of andere bombshell nou... dus pics durf ik al niet meer
euhm, ja ik vind het nog steeds prettiger als mannen mij benaderen... hou wel van een echte heer
Daar kan je niet naar opzoek gaan, die moet dan naar jou toe komen. Je kunt met het uitgaan jezelf open stellen door niet continue bij iemand te gaan staan, maar gewoon wat rondlopen/kijken. Ik spreek een leuke dame gewoon aan en ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn die dat doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef PB-tje het volgende:
hahaha ja jullie verwachten een of andere bombshell nou... dus pics durf ik al niet meer
euhm, ja ik vind het nog steeds prettiger als mannen mij benaderen... hou wel van een echte heer
Omdat we er ook extreem goed in zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen zeuren werkelijk waar overal over.
Vrouwen die op mannen afstappenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik heb hier nergens gezegd dat ik afwachtend ben... ik stap zelf ook op mannen af...
Inderdaad. Als mannen te veel doen, worden we afgeschilderd als halve aanranders en als we te weinig doen, krijg je dit soort toestanden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen zeuren werkelijk waar overal over.
Een stoere kerel blijkbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Waaghals het volgende:
welke kerel gaat dan lelijke vrouwen benaderen?
Saai dingquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:10 schreef Black_Ninja het volgende:
Dit topic had ik kunnen zien aankomen van je![]()
Nee ik ga niet meer mee in deze discussie
Na 20 bier, zie ik het verschil niet meer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Waaghals het volgende:
welke kerel gaat dan lelijke vrouwen benaderen?
Een beetje tegengas mag tegenwoordig niet meer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:10 schreef tja77 het volgende:
Grappig te zien hoe veel mannen reageren als ze op hun pikkie worden getrapt.
Tuurlijk wel. Maar dan ligt het er natuurlijk maar net aan hoe een vrouw zich zelf gedraagt en hoe ze er uit ziet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Saai ding
Jezus, wat bijten er veel mannen zeg
Dus jullie gaan nooit op stap met de gedachte: vanavond wil ik een meid scoren?
elke week denk ik dat en er zit ooit een week bij dat het niet luktquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Saai ding
Je hebt een ladder nodig om op mijn pikkie te kunnen trappen! [/stoeremannenpost]quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:10 schreef tja77 het volgende:
Grappig te zien hoe veel mannen reageren als ze op hun pikkie worden getrapt.
Tja, inmiddels ben ik er achter dat je helemaal niet zo stoer bent als dat je je hier voor doetquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Saai ding
Jij mag datquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een beetje tegengas mag tegenwoordig niet meer?
En dan de volgende ochtend met spijt in je bed?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Na 20 bier, zie ik het verschil niet meer.
Helaas..
Je wilt dus gewoon een avond neuken, aangezien je iemand zoekt die een x wil scoren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Saai ding
Zit jij op zo een man te wachten dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Saai ding
Waarom voel je je dan aangesproken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt een ladder nodig om op mijn pikkie te kunnen trappen! [/stoeremannenpost]
Vaak wel, eigenlijk altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Saai ding
Nee, vrouwen zijn hun vermogen kwijt om een man zelfverzekerd te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje,
Nu vind ik mezelf een leuk uitziende dame met een vlotte babbel...maar toch heb ik de grootste moeite om zelfverzekerde mannen te vinden.
Gelukkig ben ik niet de enige die tegen dit probleem aan loopt, meerdere vriendinnen van me zien het zelfde gebeuren... mannen zijn hun ballen kwijt!
Tegenwoordig durven ze je pas aan te spreken als ze 20 bier achter de kiezen hebben... maar liever doen ze alles nog via facebook/hyves... om zo het blauwtje te vermijden?
Nu ben ik ook wel een angstaanjagende vrouw.... ik heb een goede baan, leuk voorkomen, leuke vrienden, vlotte babbel... ik ben direct en zelfverzekerd... ik zou zelfs wegrennen
Wat moet ik doen om mezelf benaderbaar te maken?
ja idd arrogante meiden zou ik zelf ook niet zo snel op afstappen, ik denk dan kapsones!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Dagkaart het volgende:
Nou, wat ik vaak van vrienden hoor is:
wow, mooie meid, maar wat een arrogante uitstraling....
Ben je arrogant dan, of kom je zo over?
Dat weten de meeste mannen, en wij weten ook dat precies dit geklaag elke vrouw gelijk maakt, hoe knap of lelijk ze ook zijn. Daarom is het logisch dat mannen niet op jou afstappen omdat je waarschijnlijk gewoon te lelijk bent. Als wij dat gezeik aan moeten horen, dan liever uit een knap smoeltje dan uit een lelijke. Dus trek je conclusie TS, ga naar de sportschool, koop cremetjes, plastische chirurgie, of misschien iets nog radicalers...kijk kritisch naar jezelf en wees niet zo arrogant omdat je een vagina hebt, ook jij bloed eens per maand, net zoals alle andere vrouwen.quote:
arrogante uitstraling kan een vrouw ook puur uit zelfverdediging doen, dat ze juist super onzeker is, en dat probeert te verbloemen door een bepaalde houding aan te nemen. Veel mensen (ook vrouwen) oordelen te snel daarover.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Dagkaart het volgende:
Nou, wat ik vaak van vrienden hoor is:
wow, mooie meid, maar wat een arrogante uitstraling....
Ben je arrogant dan, of kom je zo over?
Je bent gewoon niet vrouwelijk genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef PB-tje het volgende:
Jammer, van de niet serieuze reacties... ik bedoelde het namelijk wel serieus...
En schijnbaar is van jezelf zeggen dat je een leuk leventje hebt...arrogant...
Beetje apart.. maar nee ik ben niet het type dat elke avond netjes het eten klaar zal hebben, achter je kont opruimt, en braaf op je zit te wachten...
Denk dat het dat dan zal zijn...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet vrouwelijk genoeg.
Ja, zoiets denk ik ook wel eens, zelf zijn ze erg onzeker soms. Maar ik zeg niet dat PB-tje arrogant is, ik probeer haar alleen een antwoord te geven: veel mooie/leuke vrouwen hebben vaak een arrogante uitstraling.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
arrogante uitstraling kan een vrouw ook puur uit zelfverdediging doen, dat ze juist super onzeker is, en dat probeert te verbloemen door een bepaalde houding aan te nemen. Veel mensen (ook vrouwen) oordelen te snel daarover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |