Picsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje,
Nu vind ik mezelf een leuk uitziende dame
Dit, we kunnen natuurlijk niet oordelen of we zomaar op je af zouden stappen zonder 20 bier achter de kiezen.quote:
Ik heb hier nergens gezegd dat ik afwachtend ben... ik stap zelf ook op mannen af... ik wil hiermee juist zeggen dat ik dat een keer niet meer wilquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef muhahaha het volgende:
Altijd leuk hoe afwachtend vrouwen blijven ook al zijn ze zo *zelfverzekerd*.
Ik val altijd op ordinaire vrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef PB-tje het volgende:
hahaha ja jullie verwachten een of andere bombshell nou... dus pics durf ik al niet meer
euhm, ja ik vind het nog steeds prettiger als mannen mij benaderen... hou wel van een echte heer
Daar kan je niet naar opzoek gaan, die moet dan naar jou toe komen. Je kunt met het uitgaan jezelf open stellen door niet continue bij iemand te gaan staan, maar gewoon wat rondlopen/kijken. Ik spreek een leuke dame gewoon aan en ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn die dat doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef PB-tje het volgende:
hahaha ja jullie verwachten een of andere bombshell nou... dus pics durf ik al niet meer
euhm, ja ik vind het nog steeds prettiger als mannen mij benaderen... hou wel van een echte heer
Omdat we er ook extreem goed in zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen zeuren werkelijk waar overal over.
Vrouwen die op mannen afstappenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik heb hier nergens gezegd dat ik afwachtend ben... ik stap zelf ook op mannen af...
Inderdaad. Als mannen te veel doen, worden we afgeschilderd als halve aanranders en als we te weinig doen, krijg je dit soort toestanden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen zeuren werkelijk waar overal over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |