jawel, l2pquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:12 schreef YoshiBignose het volgende:
GRAF PROTOSS IK KAN NIKS TEGEN DIE GRAF COLOSSUS KUT SPEL
Met hydra's counter je void rays zo makkelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef YoshiBignose het volgende:
JA die zijn DUUR en hij had void ray's. Ik had dus maar muta's gemaakt maat die doen geen fucking damage met al die sentries.
Vervelend als je tegenstander zerg is of heb jij vliegen banelings voor de overlordsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:39 schreef GoodGawd het volgende:
Niet als er zo'n lange lijs als een collosus bij staat <_<
Je moet je gewoon helemaal niet richten op p units,je maakt gewoon 200 supply aan banelings dropt in hun basis en zorgt dat alle gebouwen eraan gaan. P was defeated!
Hydra'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Met hydra's counter je void rays zo makkelijk
en corruptors heb je de colosses en de void rais zijn ze wel duur mjah ach ja beter als heel je army verliezen![]()
Dat is zo... maar op metalopolis bouwde hij forge voor z'n expo dat is echt zo kut.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je het zover laat komen dat de toss én voids én colossi heeft... dan zit er eerder iets in je eigen game fout
tip: infestors en een boel drops, megairri als toss
Ja dan moet je niet zeuren dat coruptors duur zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hydra'sdie zijn als eerste weg door die collossi.
[..]
Dat is zo... maar op metalopolis bouwde hij forge voor z'n expo dat is echt zo kut.
Het wordt dan ook echt tijd om te stoppen met enkel roach/hydra vs protoss. Colossus countered hyra en stalker countered roaches.Waarom dat blijven maken dan? Dat is hetzelfde als wanneer ik zealots maak en huil dat ze verliezen van blueflame hellions. ja gohquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hydra'sdie zijn als eerste weg door die collossi.
Nog meer reden om te droppen lijkt me dan??quote:Dat is zo... maar op metalopolis bouwde hij forge voor z'n expo dat is echt zo kut.
Een echte Nederlanderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:36 schreef genakt het volgende:
Yoshi bouwt alleen zerglings en drones want de rest is zo duur
aaaah ik lig nog in het ziekenhuis, wanneer moet dat beginnen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:44 schreef Revje1 het volgende:
Het 4de Fok!King Starcraft II Toernooi. Aanmeldingsronde
Die collosi snap ik, maar waar gebruik je phoenix dan voor? Voor de vikings? Naar mijn weten buttrapen vikings die dingen toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef Siddartha het volgende:
Probeer maar eens als terran tegen collosi/phoenix te vechten.
Yup, en micro'en is zinloos want het echte nut van de phoenixen is de collosi beschermen/langer in leven houden. Dus je hebt twee mogelijkheden:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef GoodGawd het volgende:
phoenix > viking met attack move viking range is alleen veel groter
of 3: je maakt thors;quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Yup, en micro'en is zinloos want het echte nut van de phoenixen is de collosi beschermen/langer in leven houden. Dus je hebt twee mogelijkheden:
Je laat de vikings de collosi aanvallen : Je krijgt er misschien twee als je geluk hebt.
Je laat de vikings de phoenixen aanvallen mbv micro: Je hele grondleger is al dood voordat je hiermee klaar bent.
Ik zelf ben het vrijwel nog nooit tegengekomen, ik heb het alleen best vaak op live-streams gezien (grandmasters). Maar ik denk wel dat je gelijk hebt, thors zijn erg goed tegen beide units.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
of 3: je maakt thors;
kunnen niet gelift worden door de phoenix + colossi doet er NIKS tegen.
(check thorzains strat eens)
gg
Serieus maar heb je al eens aan een ander gameplan gedacht?
drones maken en hem outmacro'n als je niet kan harassen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef Salamando het volgende:
Het probleem dat ik als zerg heb is dat een tegenstander gewoon op 1/2 bases blijft zitten tot ie zo'n deathball heeft. Ik krijg verder niks voor elkaar met speedlings / mutalisks om eventueel te harrassen. Hoe los ik dit op?
Ik kan niet genoeg reinforcen als die doompush komt. Kan komen omdat ik te kut ben.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Turalyon het volgende:
[..]
drones maken en hem outmacro'n als je niet kan harassen.
Mja ik ben met 2x winnen 3x verliezen in Gold gezet...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef genakt het volgende:
1on1 sinds paar maanden geleden. Win ik word ik in silver geplaatst
..katheter.. ik heb medelijden met je. Nog nooit zelf 1 gehad, maar toch, het idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef GoodGawd het volgende:
neen, heb alleen een lamme arm.Zit nog een ruggeprik in, katheter in mijn pik en drain in borst tussen de long. Maar als de foto straks goed is mag al die meuk er vandaag uit! Beweeg me voort als een oude opa maar dat trerkt wel weer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |