Die punten zijn redelijk tegenstrijdig, ervan uitgaand dat je naar mate de game vordert meer onder druk komt te staan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
sta weer 1e in silver. En jullie hadden gelijk hoor, ben erachter dat m probes maken zuigt zodra ik onder druk word gezet+ ik saturate mn main veels te veel.
Verbaast me niets. Er bestaan immers geen vrouwen op het internet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef SoraAoi het volgende:
Ik heb een EU account waarmee ik vroeger high masters Diamond was maar ik stuur even een pm :p
South east asia = singapore, nieuw zeeland, australie, thailand, taiwan (SEN) etc etc etc
Qua niveau is het ongeveer hetzelfde als op EU imo.
Ik speel op SEA omdat ik tijdelijk in SEA woon (half jaar EU half jaar SEA).
Ben overigens GEEN vrouw irl
Waarom 45 en niet 20, dat is namelijk hoeveel langer een warpgate nu duurtquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik vind de nieuwe PvP zooooo veel beter nu. 4gaters blijven het proberen, maar wil nu amper. Je timing is gewoon een goede 45s later. Heerlijk
Omdat je je 5e chrono nu ook op een stalker gooit (mathcraften, meest effectief) , je kan zelfs je blink en warpgates tegelijk laten finishen. 2gate robo pvp lijkt een beetje de standaard te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:00 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Waarom 45 en niet 20, dat is namelijk hoeveel langer een warpgate nu duurtLijkt me dat als je de timings goed uitvoert een 4wg rush dus 20 seconden later komt en niet 45.
Vergeet ook de pylonrange niet, warpins in nu een stuk lastiger, dat merk je best wel als aanvallende partij. 4wg is gewoon niet meer effectief genoeg ten opzichte van andere builds.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef Siddartha het volgende:
Het is niet alsof de verandering in timing de 4-gate nutteloos maakt: Veel protoss spelers experimenteerde al met een verlate 4-gate om meer units te kunnen sturen. Behalve dat je dan meer units naar binnen stuurt, kun je dan ook uit de warpgates blijven produceren. Waar je normaal alleen nog wat zealots erbij kon produceren, kan je nu units blijven pompen.
Nadeel was dat je natuurlijk later met je timing was, dus makkelijker om tegen te houden áls de tegenstander het gescout had.
Geen? alleen 10 en 11 omdat ik dan toch aan t scouten ben met de probe die mn pylon maakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:17 schreef Razilat het volgende:
[..]
Die punten zijn redelijk tegenstrijdig, ervan uitgaand dat je naar mate de game vordert meer onder druk komt te staan.
Hoeveel teveel workers?
Hoeveel builders zet je in queue doorgaans?
Daar heb ik ook het meeste moeite mee PvP. Het draait toch uit op wie het eerste meeste collosi heeft.
Ik heb er anders nog dik moeite mee met 2 gate robo een 4 gate proberen tegen te houdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik vind de nieuwe PvP zooooo veel beter nu. 4gaters blijven het proberen, maar wil nu amper. Je timing is gewoon een goede 45s later. Heerlijk
Dat citaat van mij klopt niet helemaal (laatste zin) maar goed. Je zegt zelf een paar posts terug dat je je main oversaturate maar dat je onder druk ophoud met probes maken. Dit is tegenstrijdig, vandaar mijn vraag, hoeveel probes oversaturate je dan? en hoeveel workers queue je doorgaans?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Geen? alleen 10 en 11 omdat ik dan toch aan t scouten ben met de probe die mn pylon maakt.
Ja helaas draait heel dat protoss een beetje veel om de collosus alleen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Geen? alleen 10 en 11 omdat ik dan toch aan t scouten ben met de probe die mn pylon maakt.
[..]
Ik heb er anders nog dik moeite mee met 2 gate robo een 4 gate proberen tegen te houden
PvP is ook voor mij de moeilijkste matchup. Ik haat wie heeft het het meeste collosi races.
dat oversaturaten gebeurt als ik een pot niet onder druk wordt gezet en zelf druk kan zetten. M.a.w: ik expand te laat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:28 schreef Razilat het volgende:
[..]
Dat citaat van mij klopt niet helemaal (laatste zin) maar goed. Je zegt zelf een paar posts terug dat je je main oversaturate maar dat je onder druk ophoud met probes maken. Dit is tegenstrijdig, vandaar mijn vraag, hoeveel probes oversaturate je dan? en hoeveel workers queue je doorgaans?
als hij gewoon netjes zn ramp FF'd en jouw leger in 2en splitst is het over. Ik ga normaal immortals en val; aan zodra ik er heb, werkt redelijk. Blink harass ziugh ik gewoon ontzettend in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Daarom moet je proberen voor de colossicount iets te forceren. Als je wacht op colomassen ... ja dan ist best saai ja...
Blinkherass, immortals, drops, warpins, dts, air
zoveel wat je kunt doen.
1 base collosi?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:10 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
als hij gewoon netjes zn ramp FF'd en jouw leger in 2en splitst is het over. Ik ga normaal immortals en val; aan zodra ik er heb, werkt redelijk. Blink harass ziugh ik gewoon ontzettend in.
Vikings corrupters ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:12 schreef YoshiBignose het volgende:
GRAF PROTOSS IK KAN NIKS TEGEN DIE GRAF COLOSSUS KUT SPEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |