Oh, die loopfietsjes! Seb
Hier nooit een gehad en op die van de buurkinderen wil Devin nooit. Nou ja, dan niet. Fietsen met zijwieltjes gaat perfect en toevallig zei hij gister ineens dat hij zonder zijwieltjes wil proberen. Gaan we binnenkort maar eens proberen dan, zal mij benieuwen
marie, lekker toch?
Toen wij in oktober 2 weken op vakantie waren naar Israel lag Devin er ook nooit voor 22.00 uur in, vaak zelfs nog veel later, Okay, hij viel 9 van de 10 keer dan wel in slaap in de auto, officiële middagdutjes deed hij namelijk al niet meer, maar
go with the flow heeft hier gelukkig altijd prima gewerkt! Ook bij de 2e, kan me voorstellen dat het best lastig is als dat niet zo mooi uitpakt Stiemie.
En succes met de slaapperikelen van jongste
Devin is gister voor het eerst bij een vriendje gaan spelen!
Zijn beste maatje van het kdv die vorige maand al naar de basisschool is gegaan. Het eerste half uur bleef ik erbij, zat ik op de bank te kletsen met zijn moeder die ik pas 2x eerder gezien heb (papa bracht hem altijd), daarna heeft hij er nog 1,5 uur zonder mij gespeeld.
Het ging hartstikke goed en na de 1e paar onwennige minuten kwamen ze allebei los en hebben ze heerlijk gespeeld!
Voor herhaling vatbaar
.... met gevoel voor drama....