abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:01:03 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_97128813
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:14 schreef Estrys het volgende:
Sprak net een kennis en haar zoontje heeft ook een loopfiets. Van de week een gewone fiets gekregen zonder zijwieltjes en hij fiets er zonder problemen zo op weg! Zonder zijwieltjes, gewoon netjes zijn evenwicht.
Dat hoor je wel vaker :) Om dan vervolgens de vervelende verhalen te horen van kapotte voetjes omdat ze proberen te remmen door hun voeten te gebruiken in plaats van de remmen van de fiets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:00:59 #202
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97130937
Ja hoor het lijkt vanavond precies hetzelfde te gaan als gisteren :X Alles is prima, ze speelt, zingt, kwekt en doet TOTDAT ze naar bed moet... Dan kent ze alleen nog standje hulen, gillen en dreinen. En ik heb hier zo geen energie voor momenteel....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2011 @ 21:29:50 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97131989
en omkopen Stiemie? Pedagogisch onverantwoord, maar wellicht een optie?

Hier gaat het slapen van Jan weer redelijk normaal. Malle kind slaapt alleen uit door de week en in 't weekend issie om half zeven wakker :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97132066
Hier een peuter die volkomen vertrouwt is met de loopfiets, maar in paniek raakt als we de zijwielen van haar fiets ook maar een tikkie van de grond af zetten...
Terwijl als je ziet hoe ze op die loopfiets zit en hoe makkelijk ze met voeten van de grond een heuveltje af rijdt enzo... je zou verwachten dat ze op een gewone fiets ook zo weg zou fietsen... hier niet dus.
Maar goed, nu kunnen we wel oefenen met remmen enzo en we hebben de wieltjes nu wat omhoog gebogen en dat accepteert ze redelijk, dus hopelijk kunnen we ze af en toe nog wat bijbuigen tot ze zelf ook ziet dat ze het kan... ;)
Fake it till you make it...
pi_97132088
Sterkte Stiemie :*
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:33:01 #206
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97132138
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef Stiemie het volgende:
Ja hoor het lijkt vanavond precies hetzelfde te gaan als gisteren :X Alles is prima, ze speelt, zingt, kwekt en doet TOTDAT ze naar bed moet... Dan kent ze alleen nog standje hulen, gillen en dreinen. En ik heb hier zo geen energie voor momenteel....
Fase... Ik zou er vooral niet op in gaan en gewoon kind op bed droppen. Normale ridel afgaan deur dicht en lekker in sop laten garen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2011 @ 21:36:21 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97132282
oh jah, laatst op twitter ging het over Jan en z'n plasgedrag. Hij vond het leuk om het aankleedkussen onder te piesen. Ik heb het idee dat hij wel op commando (kleine beetjes) kan plassen, maar het nog lang niet op kan houden, hij laat het lopen waar je bij staat en schijnt het niet eens door te hebben. Wc is ook alleen maar aantrekkelijk vanwege het wc-papier wat zo leuk afrolt :')

En jouw tactiek hebben wij dus ook een paar dagen gedaan Tico, sindsdien slaapt hij dus vrij redelijk door op z'n eigen kamer, middagdutje of niet.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 21 mei 2011 @ 21:43:04 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97132563
Omkopen? Geen idee hoe ik dat zou moeten doen? Bovendien wil ik gewoon dat ze gaat slapen, ik vraag niet of ze een overdreven moeilijk of pijnlijk iets wil ondergaan. Gewoon slapen :D

Ja Tico we gaan ook voor jouw optie denk ik. Gisteren van 19.30 tot 04.30 met haar bezig geweest. Eten, zetpilletje, drinken, schone luier. Alles proberen, maar er was gewoon NIKS. Zodra ze de huiskamer inkomt, is het feest, kwekken, op de bank klimmen etc. Maar in bed is alles drama :') Ze heeft net vijf kwartier alles bij elkaar gegild. Nu is het even stil, maar zo ging het gisteren net zo dus ze zal zo wel weer afgaan...

Ohhhh ik zie dat ik helemaal niet in het juiste topic zit :@ :@ :@ Ik bedoel Esmee en die is pas anderhalf :D Snapte er al niks van met dat omkopen :@ _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2011 @ 21:50:15 #209
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97132877
als je lief (normaal) gaat slapen, gaan we morgen iets leuks doen? Wat ook een remedie zou kunnen zijn, is haar gewoon laten spelen tot ze moe word, en haar dan ook niet laten slapen. Heb ik ook wel eens bij Jan gedaan. Je wilde toch spelen, dan zul je spelen. volgende dag wist hij niet hoe snel hij moest gaan slapen

zaterdag 21 mei 2011 @ 23:35:10 #210
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97137696
Stiemie sterkte met je dreumes, lees zo wel even in het dreumestopic hoe is het afgelopen (of morgen)...

We zijn vanavond op verjaardag geweest bij een vriendin van ons, en Maarten is meegeweest. Hij heeft het tot half 11 uitgehouden, toen begon hij in te kakken, daarna nog op de fiets naar huis dus hij lag iets van 10 over 11 in bed :D (even voor de duidelijkheid: DIT DOEN WE ECHT NOOIT)

Nu moet ik er wel bij vertellen dat hij vanochtend al tot kwart over 9 heeft uitgeslapen en vanmiddag weer van 3 tot 6 geslapen heeft!
Ben benieuwd hoe hij er morgen onder is...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_97138014
Marie waarom doe je nu alsof je je daar voor moet verontschuldigen?

Sommige kindjes kunnen nou eenmaal prima tegen veranderingen en sommige kinderen hangen wat meer naar structuur.

Wij hebben Pepijn ook altijd overal mee naar toe genomen. Die vermaakt zich idd prima tot laat op een verjaardag. Vanavond ook, tot 21.00 met neefjes etc buiten rond gerend, dan nog naar huis, om 22.15 in de tram in slaap gevallen.

Fijn hoor, voor ons makkelijk, en hij slaapt de volgende ochtend een uurtje langer en is weer gewoon gezellig.

Ben wat dat betreft wel heel benieuwd hoe nummer 2 straks is.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:04:39 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97139064
Marie heerlijk toch dat dat kan? Sommige kindjes kunnen daar prima tegen. Linde is bijvoorbeeld ook van het mediterrane model ;) Daar kun je in Spanje rustig pas om 21 uur ergens mee gaan eten. We lieten haar dan ook 's middags lekker lang slapen en dan sliep ze 's morgens ook wat langer. Ging gewoon prima en als het lukt lekker van genieten!

Overigens heeft onze nummer twee ons er wel van bewust gemaakt dat dat niet altijd voor alle kindjes opgaat. Hoe laat ze er ook in gaat, ze is standaard vroeg wakker }:|
  zondag 22 mei 2011 @ 04:06:49 #213
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_97145250
Oh, die loopfietsjes! Seb :D
Hier nooit een gehad en op die van de buurkinderen wil Devin nooit. Nou ja, dan niet. Fietsen met zijwieltjes gaat perfect en toevallig zei hij gister ineens dat hij zonder zijwieltjes wil proberen. Gaan we binnenkort maar eens proberen dan, zal mij benieuwen :Y

marie, lekker toch?
Toen wij in oktober 2 weken op vakantie waren naar Israel lag Devin er ook nooit voor 22.00 uur in, vaak zelfs nog veel later, Okay, hij viel 9 van de 10 keer dan wel in slaap in de auto, officiële middagdutjes deed hij namelijk al niet meer, maar go with the flow heeft hier gelukkig altijd prima gewerkt! Ook bij de 2e, kan me voorstellen dat het best lastig is als dat niet zo mooi uitpakt Stiemie. En succes met de slaapperikelen van jongste :*

Devin is gister voor het eerst bij een vriendje gaan spelen!
Zijn beste maatje van het kdv die vorige maand al naar de basisschool is gegaan. Het eerste half uur bleef ik erbij, zat ik op de bank te kletsen met zijn moeder die ik pas 2x eerder gezien heb (papa bracht hem altijd), daarna heeft hij er nog 1,5 uur zonder mij gespeeld.
Het ging hartstikke goed en na de 1e paar onwennige minuten kwamen ze allebei los en hebben ze heerlijk gespeeld!
Voor herhaling vatbaar *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_97145729
Dana gaat ook wel eens ergens mee naar toe en ze hou het erg goed vol om met een goed humeur lang wakker te zijn. Maar s'morgens is ze helaas weer evengoed weer net zo otijd als normaal wakker ;)

Stiemie, heb je al geprobeerd de lamp aan te laten in dr slaapkamer? dat bleek hier uiteindelijk de oplossing. En die is tegenwoordig nog steeds aan totdat ze slaapt. ze is echt doodsbang in het donker.
pi_97145895
Hier kan meneer heel goed tegen onregelmatigheid en vrijwel niks heeft invloed op zijn nachtrust.
Maar om 20:00 zou hij echt helemaal instorten gok ik :D

Gisteren op een terrasje een patatje gegeten ( O+ ) En Leander kreeg eenglas appelsap met een rietje. En dat rietje had een zonnebril.
Leander: oooooo! Mooie rietje! Zonnebil op rietje! 8-) Helemaal happy.
Hij: wil de gaag mee naar de huis nemen! (wil ik graag mee naar huis nemen)
Ik: Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan die mevrouw van net!
Hij bedenk zich niet, glijdt met zijn rietje van zijn stoel, rent naar de deur, gaat pontificaal tegenover de mevrouw staan...
'mevouw? maggede ik héél gaag de rietje met de zonnebil mee naar de huis nemen assebief?'
Dat was redelijk succesvol :D
  zondag 22 mei 2011 @ 08:52:55 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97145906
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Hier kan meneer heel goed tegen onregelmatigheid en vrijwel niks heeft invloed op zijn nachtrust.
Maar om 20:00 zou hij echt helemaal instorten gok ik :D

Gisteren op een terrasje een patatje gegeten ( O+ ) En Leander kreeg eenglas appelsap met een rietje. En dat rietje had een zonnebril.
Leander: oooooo! Mooie rietje! Zonnebil op rietje! 8-) Helemaal happy.
Hij: wil de gaag mee naar de huis nemen! (wil ik graag mee naar huis nemen)
Ik: Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan die mevrouw van net!
Hij bedenk zich niet, glijdt met zijn rietje van zijn stoel, rent naar de deur, gaat pontificaal tegenover de mevrouw staan...
'mevouw? maggede ik héél gaag de rietje met de zonnebil mee naar de huis nemen assebief?'
Dat was redelijk succesvol :D
O+ wat lief, kippenvel
pi_97145914
Tara zei ook: als ze nou nog nee kan zeggen, mist ze ergens wat essentiele hormonen :+
pi_97146507
selene kan echt niet tegen zulke onregelmatigheden hoor :N die is een week van slag als we naar een verjaardagsfeestje ver weg gaan. dus dat doen we zo min mogelijk. beetje sneu dat mensen ons daarin niet geloven en eisen dat we het wel doen, maar da's dan mooi pech. ravi kan er wel tegen trouwens ;) maar selene niet. die heeft echt veel behoefte aan orde & rust & regelmaat. voorspelbare dagen, voorspelbare tijden. heeft ze van mij :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97146669
Fijn als je je kind zo makkelijk ergens mee naartoe kan nemen.
Iris wilde tot voor kort eigenlijk liever niet slapen ergens anders dan thuis of bij mijn ouders in haar bed. Maar toen we laatst bij schoonouders waren heeft ze in haar campingbedje (zo'n deryan tentje) lekker geslapen en gister toen we bij vrienden op de camping waren heeft ze ook heerlijk een dutje gedaan.
Erg fijn, want dan voelt het ook weer wat makkelijker om ergens heen te gaan zeg maar.

Mirte viel gister in de auto terug naar huis in slaap (half 6), die wilde bij thuiskomst (6 uur) in bed. Om vervolgens een uur later toch mee te delen dat ze eruit wilde. Dus toen heeft ze nog een uurtje beneden gezeten, danoontje gegeten en gekleurd en daarna is ze gelukkig lekker gaan slapen :)
  zondag 22 mei 2011 @ 10:23:41 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97146686
p_iglet, zo was het niet bedoeld hoor, om me te verontschuldigen :)
Ik ben blij dat Maarten zo makkelijk is en zo makkelijk mee kan overal naar toe...
Vanmorgen tot tien over half 10 uitgeslapen :)

Wat ontzettend lief van Leander O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_97146768
ahhhhw Leander O+

Ik verbaas me de afgelopen twee weken regelmatig over Elin's vocabulaire, dacht ik eerst dat ze iets achterbleef.. spreekt ze nu volzinnen en net zo best als de 3 jarigen uit haar kdvgroep, helemaal trots O+ En vooral het Dankoewel en abbeblieft! vind ik zo lekker wijs, ze zegt dankoewel bij ales wat je r geeft, dus zelfs als ik haar r schoen aangeef die ze aan moet trekken 'dankoewel' O+

ook speelt ze kleine toneelstukjes O+ vadertje en moedertje, baby in de buik, op de grond vallen en dan heel hard OOOOOOH ELIN NIET VALLEENNNN enzo
pi_97146882
Fantasiespel is tof hè? Dat komt hier nu ook helemaal in. Een deur midden in de kamer fantaseren, dan op slot draaien en dan moeten wij hem weer open maken... Of we mogen er niet langs :')
En inderdaad den alsof hij valt, haha :D
  zondag 22 mei 2011 @ 10:44:01 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_97146984
Heerlijk, hier ook aan de orde van de dag, maar dan vooral water en walvissen en boten :P

Dan is de bank een boot en de kussens zijn walvissen en het leukste is dat hij Jochem ook aansteekt, die maakt inmiddels ook al zwembewegingen als hij op de grond ligt :P

Tja en vadertje en moedertje ook. De verhalen die er dan uitkomen zijn soms best heftig voor zo'n klein kereltje en dan merk je dat ze best ontzettend veel last hebben van de situatie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_97147038
Ja, dat kan ik me voorstellen Troel... 't is ook allemaal wel heel veel voor die kleintjes..
pi_97147835
Knap van Elin, KD! En gezellig dat geklets.

Ik moet erg lachen om M's 'hoor"- gebruik. 'Wil je een kopje thee? Nee hoor!'
Als hij iets moois in een boekje ziet: 'Dat kun je in de winkel kopen hoor!'

Hier speelt hij vaak dat hij naar zijn werk of naar de winkel gaat. Hij pakt een tas in met speelgoed, hangt hem om zijn schouder en zegt:Ik ga even werken hoor, tot strakkies. Kussie! En komt dan een zoen brengen. Zwaait nog een keer, komt nog een keer terug om te zeggen dat hij eerst nog even moet tanken en dan naar de trein gaat. Weer een kussie en loopt de kamer uit om vervolgens breed grijnzend 'daar ben ik weer hoor' te roepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')