Dat was ook zijn idee, of brandweerquote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef Kersjes het volgende:
Oehhh Chris, ik voorzie een toekomst als arts![]()
nou ze vraagt bijna dagelijks wanneer ze erheen mag, welke letter dit is, hoe ja haar naam schrijft, hoe je andere dingen schrijft, wil dingen over rekenen en tellen weten, wil zelf proberen woordjes te lezen (dat moet ik dan uitleggen) wil vooral leer-dingen doen zoals loco enzo. Ik merk dat ze gewoon wat meer uitdaging zoekt. Kinderopvang vindt ze nog prima, maar dan wel met wat meer uitdaging enzo. gelukkig spelen ze daar goed op in, dat is heel fijn. en haar vriendinnetje van een paar maanden jonger is er ook nog dus ze kunnen elkaar vermaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, hoe merk je dat ze klaar is voor school? Chris vermaakt zich nog prima op het KDV. En hij kent het concept basisschool ook niet echt. Ik hoor hier meer ouders met kinderen die eraan toe zijn, maar zie het hier echt nog niet.
Al zie ik wel steeds meer een mini-kleuter onstaan, met eigenwijze dingen en veel waarom vragen. Ik denk dat meer uitdaging geen kwaad kan, maar op het KDV gaan ze daar prima mee om..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |