abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:26:29 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100970240
feitelijk is het rascistisch om Gargamel een jood te noemen want dat staat nergens

je noemt hem een jood omdat je vind dat joden ... etc.

joden vinden dat rascistisch, het karakter an sich niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100970279
Dat van de smurfen is wel erg.
Misschien omdat wij blank zijn vinden we dit normaal.
Maar er is nog niemand die intelligent genoeg is een goede strip/ tekenfilm te bedenken zonder racisme. Dan wordt het hoog tijd.

XMen, Spiderman, Batman is toch niet racistisch?
pi_100970341
Het valt toch niet goed te praten. Voor ons eigen vermaak (en winst en propaganda's van degenen met zulke walgelijke ideologieen).
Het is net als hoe de politiek oorlog probeert goed te praten.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:30:58 #179
19242 yavanna
Results may vary.
pi_100970353
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

En natuurlijk ook:

[ afbeelding ]

Valt er iets op aan de nieuwe tekenstijl ?

[ afbeelding ]
Het halve gezicht van Sjors ( of is het Sjimmie ) bestaat uit lippen. :o
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_100970357
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:28 schreef anonymoussie het volgende:
XMen, Spiderman, Batman is toch niet racistisch?
De slechterik Magneto is een Jood ;)
Maar ok, dat is vooral omdat een holocaust verleden zijn motieven verklaart.

Je ziet echter maar weinig neger X-men. Storm was lichtbruin. Bishop met zijn zonnebril was wel een erg stereotiepe stoere neger.

[ Bericht 9% gewijzigd door MisterSqueaky op 20-08-2011 13:37:56 ]
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:31:13 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100970358
ik ben niet blank en ik vind het de normaalste zaak van de wereld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100970411
We zouden zulke soort ideologieen (helemaal in tekenfilms voor kinderen die makkelijk alles opnemen als een spons) niet toe moeten staan.
Of sta je achter racisme?
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:33:51 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100970426
ik zie er geen racisme of ideologie in
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:34:44 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100970440
niet meer als in de opmerking dat zwarten je wel even in elkaar komen beuken als je iets verkeerd zegt iig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100970483
Net als zwarte piet ook belachelijk rode lippen heeft :')
pi_100970505
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:31 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

De slechterik Magneto is een Jood ;)
Maar ok, dat is vooral omdat een holocaust verleden zijn motieven verklaart.

Je ziet echter maar weinig neger X-men. Storm was lichtbruin...

In de film speelt Hal Berry een Xvrouw :P
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:39:05 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100970521
ja Storm

komt uit de rimboe en aanbid de maan ofzoiets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100970534
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:30 schreef yavanna het volgende:

[..]

Het halve gezicht van Sjors ( of is het Sjimmie ) bestaat uit lippen. :o
Sjimmie ;)
Hij is ook zijn grote gouden oorbellen kwijtgeraakt.
pi_100970539
Wereldtopic! :7
pi_100970595
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

In de film speelt Hal Berry een Xvrouw :P
Storm dus :P

Maar goed, de X-men films (de comics en tekenfilms aanzienlijk minder) zijn idd gebaseerd op de politieke boodschap "anders zijn is niet per se goed of slecht" die zo hard mogelijk je strot moet worden ingeduwd ;) En dus niet zo racistisch als de smurfen.
pi_100970684
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:02 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Menselijk dus. Dat bedoelt hij met "true en honest" - een realistisch karakter. Geen verzonnen ubermensch "ik bn zo vrolijk en doe het goede" als Alfred ;)
Niet waar. Het is ook verdrietig.
Alfred blijft positief ondanks zijn negatieve ervaringen (verlies van zijn ouders)
Het eindliedjes zingt:
Vandaag ben ik zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk.
Ik ben behoorlijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit.
Als tegenstelling zingt de mol: Soms is ongelukkig, soms is hij ongelukkig dan sterft hij van verdriet.

Dus Alfred is niet alleen een constant vrolijk eendje hoor.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:45:45 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100970697
oeh en Jubilee is Chinees en die schiet vuurwerk uit dr handen!!

niet elke chinees doet karate en houd van vuurwerk yo!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100970805
Barbamama is zwart en Barbapapa is roze.
Dit is duidelijk multicultureel :D
Aangezien sommige withuiden (ik ook) roze kleuren bij hitte of spanning.
En sommige withuiden zijn echt rood :P
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:52:09 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100970852
ja maar daar was geen bal aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100970946
De smurfen zijn echt niet leuker hoor! :P
Ik zou alsnog voor Alfred, XMen, Batman, Spiderman gaan.
pi_100971051
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:33 schreef anonymoussie het volgende:
We zouden zulke soort ideologieen (helemaal in tekenfilms voor kinderen die makkelijk alles opnemen als een spons) niet toe moeten staan.
Of sta je achter racisme?
Seabert ook verbieden?
Dat was me een partij propaganda voor de milieumaffia.
pi_100971054
Dragonball vind ik persoonlijk één van de beste tekenfilms ooit!!
Manga O+ .
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:59:15 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100971060
xmen en batman zijn wat zware kost voor kinderen van die leeftijd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100971079
Smurfen niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')