abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100974534
Zoek de verschillen :D



pi_100974547
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef anonymoussie het volgende:
Oo ja van die rode lippen heb ik wel een foto.
ja no shit dat kan iedereen :') dat bewijst alleen niets
pi_100974548
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:35 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Mensen droegen geen lange jurken in de middeleeuwen.
Ga je eens verdiepen in slavernij.

O nee de meesten doen dat niet, die denken alles al te weten. :')
Kom je nog met een bron of blijf je raaskallen? Meneer drogredenering.
pi_100974554
^ goede avatar dat, trouwens.
pi_100974608
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:37 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Kom je nog met een bron of blijf je raaskallen? Meneer drogredenering.
:{w
Ik durf gewoon te zeggen waar het op staat.
Dat je zo ontwetend bent, spreekt van gebrekkigheid in kennis van jouw kant.

http://www.birmingham.gov(...)%2FWrapper%2FWrapper

Nou als de lippen hier niet rood zijn....
En ga Anqelique ofzo kijken, bevat veel geschiedenis. Daarin zie je ook negerslaven.
Hoe ze zich kleedde, dat lijkt gewoon op zwarte piet.
pi_100974623
De bron komt van mijn LOTR topic. :Y
pi_100974641
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef MrBadGuy het volgende:
Zoek de verschillen :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op die onderste staat Eric van Muiswinkel te commanderen.
pi_100974643
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

:{w
Ik durf gewoon te zeggen waar het op staat.
Dat je zo ontwetend bent, spreekt van gebrekkigheid in kennis van jouw kant.

http://www.birmingham.gov(...)%2FWrapper%2FWrapper

Nou als de lippen hier niet rood zijn....
En ga Anqelique ofzo kijken, bevat veel geschiedenis. Daarin zie je ook negerslaven.
Hoe ze zich kleedde, dat lijkt gewoon op zwarte piet.
Nee, je raaskalt zonder bron en doet daarbij alsof je het beter weet dan iedereen. Wat precies bewijst die foto eigenlijk?
pi_100974650
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

:{w
Ik durf gewoon te zeggen waar het op staat.
Dat je zo ontwetend bent, spreekt van gebrekkigheid in kennis van jouw kant.
Blijf jezelf eens niet herhalen, je geloofwaardigheid wordt er echt niet beter op. Maak je geen illusies, mijn kennis overschaduwt jouw kennis gigantisch.

quote:
http://www.birmingham.gov(...)%2FWrapper%2FWrapper

Nou als de lippen hier niet rood zijn....
En ga Anqelique ofzo kijken, bevat veel geschiedenis. Daarin zie je ook negerslaven.
Hoe ze zich kleedde, dat lijkt gewoon op zwarte piet.
Daar vroegen wij niet om. Je bent te simpel om je eigen stellingen te bekrachtigen met legitieme argumenten of bronnen. Je onkunde wordt pijnlijk belicht in dit topic, heel erg prettig om te zien.
pi_100974651
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef zeeeend het volgende:

I rest my case.
Welke case probeer je te resten? :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_100974661
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

We hadden het over slavernij. Of de slaaf zwart, blank, geel, bruin of pimpelpaars met roze stipjes is maakt niet echt uit ;)
Slavernij is racisme, welk volk ook tot slaven gemaakt wordt.
pi_100974669
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Slavernij is racisme, welk volk ook tot slaven gemaakt wordt.
Is geen synoniem. Wederom bega je een flater.
pi_100974678
Volgens mij is die 'bron' die je postte trouwens geen foto, maar een schilderij.
pi_100974694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Slavernij is racisme, welk volk ook tot slaven gemaakt wordt.
Misschien weet je niet wat racisme is. Of je weet niet wat slavernij is, maar die lijkt me makkelijker.
pi_100974758
Is onze paus Sinterklaas?
pi_100974768
Custom emoticon voor dit topic:
pi_100974823
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Blijf jezelf eens niet herhalen, je geloofwaardigheid wordt er echt niet beter op. Maak je geen illusies, mijn kennis overschaduwt jouw kennis gigantisch.

[..]
Jij lijkt wel een klein kind die voor Sinterklaas opkomt. Die geen kennis heeft van de geschiedenis en zijn feiten.
quote:
Daar vroegen wij niet om. Je bent te simpel om je eigen stellingen te bekrachtigen met legitieme argumenten of bronnen. Je onkunde wordt pijnlijk belicht in dit topic, heel erg prettig om te zien.
En de indoctrine van Sinterklaas heeft jullie allemaal ingezogen :+
Stelletje clowns!! Als jij Sinterklaas geen racisme vind, prima.
Ik heb nog nooit zo iets achterlijks gehoord als zwarte Piet is zwart door roet.
En mij voor dom uitmaken. Prima hoor.
Als jij zo graag Sinterklaas wil vieren...

Fijn dat jij mijn onkunde interessanter vindt dan het racisme wat er in Nederland getolereerd wordt.

Nog steeds heeft niemand beantwoord waar het feest nou goed voor is?
pi_100974853
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:50 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jij lijkt wel een klein kind die voor Sinterklaas opkomt. Die geen kennis heeft van de geschiedenis en zijn feiten.

[..]

En de indoctrine van Sinterklaas heeft jullie allemaal ingezogen :+
Stelletje clowns!! Als jij Sinterklaas geen racisme vind, prima.
Ik heb nog nooit zo iets achterlijks gehoord als zwarte Piet is zwart door roet.
En mij voor dom uitmaken. Prima hoor.
Als jij zo graag Sinterklaas wil vieren...

Fijn dat jij mijn onkunde interessanter vindt dan het racisme wat er in Nederland getolereerd wordt.

Nog steeds heeft niemand beantwoord waar het feest nou goed voor is?
Het is niet te beantwoorden waar het feest goed voor is, behalve volksvermaak. Dat geldt voor alle feesten toch?

edit: je komt trouwens extreem vervelend over met je betweterigheid en neerbuigende opmerkingen.
pi_100974855
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:50 schreef anonymoussie het volgende:
Nog steeds heeft niemand beantwoord waar het feest nou goed voor is?
Je vond mijn antwoord over Griekenland en studenten niet goed :( ?
pi_100974897
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:50 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jij lijkt wel een klein kind die voor Sinterklaas opkomt. Die geen kennis heeft van de geschiedenis en zijn feiten.
Jij lijkt een klein kind door je gebrek aan verstandelijk vermogen en legitieme argumenten.
quote:
[..]

En de indoctrine van Sinterklaas heeft jullie allemaal ingezogen :+
Stelletje clowns!! Als jij Sinterklaas geen racisme vind, prima.
Ik heb nog nooit zo iets achterlijks gehoord als zwarte Piet is zwart door roet.
En mij voor dom uitmaken. Prima hoor.
Als jij zo graag Sinterklaas wil vieren...
Leuk geweest, trol. :)
quote:
Fijn dat jij mijn onkunde interessanter vindt dan het racisme wat er in Nederland getolereerd wordt.

Nog steeds heeft niemand beantwoord waar het feest nou goed voor is?
Dat zogenaamde racisme waar jij op doelt is een fragment van jouw eigen fantasie, je bent een minkukel.
pi_100974904
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Je vond mijn antwoord over Griekenland en studenten niet goed :( ?
Nee :D
pi_100974916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

edit: je komt trouwens extreem vervelend over met je betweterigheid en neerbuigende opmerkingen.
Ze is ook een trol, die doen dat soort dingen. Laat je de kop niet gek maken!
pi_100974930
Goed topic was dit.
pi_100974939
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:55 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ze is ook een trol, die doen dat soort dingen. Laat je de kop niet gek maken!
haha 'ze'?
pi_100974944
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:55 schreef HyperViper het volgende:
Goed topic was dit.
Jammer dat ie zo goed als vol zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')