ja no shit dat kan iedereenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef anonymoussie het volgende:
Oo ja van die rode lippen heb ik wel een foto.
Kom je nog met een bron of blijf je raaskallen? Meneer drogredenering.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mensen droegen geen lange jurken in de middeleeuwen.
Ga je eens verdiepen in slavernij.
O nee de meesten doen dat niet, die denken alles al te weten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kom je nog met een bron of blijf je raaskallen? Meneer drogredenering.
Op die onderste staat Eric van Muiswinkel te commanderen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef MrBadGuy het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, je raaskalt zonder bron en doet daarbij alsof je het beter weet dan iedereen. Wat precies bewijst die foto eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
![]()
Ik durf gewoon te zeggen waar het op staat.
Dat je zo ontwetend bent, spreekt van gebrekkigheid in kennis van jouw kant.
http://www.birmingham.gov(...)%2FWrapper%2FWrapper
Nou als de lippen hier niet rood zijn....
En ga Anqelique ofzo kijken, bevat veel geschiedenis. Daarin zie je ook negerslaven.
Hoe ze zich kleedde, dat lijkt gewoon op zwarte piet.
Blijf jezelf eens niet herhalen, je geloofwaardigheid wordt er echt niet beter op. Maak je geen illusies, mijn kennis overschaduwt jouw kennis gigantisch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
![]()
Ik durf gewoon te zeggen waar het op staat.
Dat je zo ontwetend bent, spreekt van gebrekkigheid in kennis van jouw kant.
Daar vroegen wij niet om. Je bent te simpel om je eigen stellingen te bekrachtigen met legitieme argumenten of bronnen. Je onkunde wordt pijnlijk belicht in dit topic, heel erg prettig om te zien.quote:http://www.birmingham.gov(...)%2FWrapper%2FWrapper
Nou als de lippen hier niet rood zijn....
En ga Anqelique ofzo kijken, bevat veel geschiedenis. Daarin zie je ook negerslaven.
Hoe ze zich kleedde, dat lijkt gewoon op zwarte piet.
Welke case probeer je te resten?quote:
Slavernij is racisme, welk volk ook tot slaven gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
We hadden het over slavernij. Of de slaaf zwart, blank, geel, bruin of pimpelpaars met roze stipjes is maakt niet echt uit
Is geen synoniem. Wederom bega je een flater.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Slavernij is racisme, welk volk ook tot slaven gemaakt wordt.
Misschien weet je niet wat racisme is. Of je weet niet wat slavernij is, maar die lijkt me makkelijker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Slavernij is racisme, welk volk ook tot slaven gemaakt wordt.
Jij lijkt wel een klein kind die voor Sinterklaas opkomt. Die geen kennis heeft van de geschiedenis en zijn feiten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Blijf jezelf eens niet herhalen, je geloofwaardigheid wordt er echt niet beter op. Maak je geen illusies, mijn kennis overschaduwt jouw kennis gigantisch.
[..]
En de indoctrine van Sinterklaas heeft jullie allemaal ingezogenquote:Daar vroegen wij niet om. Je bent te simpel om je eigen stellingen te bekrachtigen met legitieme argumenten of bronnen. Je onkunde wordt pijnlijk belicht in dit topic, heel erg prettig om te zien.
Het is niet te beantwoorden waar het feest goed voor is, behalve volksvermaak. Dat geldt voor alle feesten toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een klein kind die voor Sinterklaas opkomt. Die geen kennis heeft van de geschiedenis en zijn feiten.
[..]
En de indoctrine van Sinterklaas heeft jullie allemaal ingezogen![]()
Stelletje clowns!! Als jij Sinterklaas geen racisme vind, prima.
Ik heb nog nooit zo iets achterlijks gehoord als zwarte Piet is zwart door roet.
En mij voor dom uitmaken. Prima hoor.
Als jij zo graag Sinterklaas wil vieren...
Fijn dat jij mijn onkunde interessanter vindt dan het racisme wat er in Nederland getolereerd wordt.
Nog steeds heeft niemand beantwoord waar het feest nou goed voor is?
Je vond mijn antwoord over Griekenland en studenten niet goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:50 schreef anonymoussie het volgende:
Nog steeds heeft niemand beantwoord waar het feest nou goed voor is?
Jij lijkt een klein kind door je gebrek aan verstandelijk vermogen en legitieme argumenten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een klein kind die voor Sinterklaas opkomt. Die geen kennis heeft van de geschiedenis en zijn feiten.
Leuk geweest, trol.quote:[..]
En de indoctrine van Sinterklaas heeft jullie allemaal ingezogen![]()
Stelletje clowns!! Als jij Sinterklaas geen racisme vind, prima.
Ik heb nog nooit zo iets achterlijks gehoord als zwarte Piet is zwart door roet.
En mij voor dom uitmaken. Prima hoor.
Als jij zo graag Sinterklaas wil vieren...
Dat zogenaamde racisme waar jij op doelt is een fragment van jouw eigen fantasie, je bent een minkukel.quote:Fijn dat jij mijn onkunde interessanter vindt dan het racisme wat er in Nederland getolereerd wordt.
Nog steeds heeft niemand beantwoord waar het feest nou goed voor is?
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je vond mijn antwoord over Griekenland en studenten niet goed?
Ze is ook een trol, die doen dat soort dingen. Laat je de kop niet gek maken!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
edit: je komt trouwens extreem vervelend over met je betweterigheid en neerbuigende opmerkingen.
haha 'ze'?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze is ook een trol, die doen dat soort dingen. Laat je de kop niet gek maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |