abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96698390
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:07 schreef mefke79 het volgende:
Zo Krijtlijk, dat is lekker snel!

Ieniminie en Tankgirl, succes!

Jee, L'tiekje wat hoef je pas laat weer terug zeg. Ik moet gewoon dinsdag al weer. Om de week nu dus. Vind ik ook prima hoor.

Ik ben gewoon gaar vandaag. Ben met man en kind opgestaan, half zeven dus. Toen zij vertrokken weer in bed gaan liggen (7.30 uur) en geslapen tot 10 uur. En nu nog moe. Snap er niets van, maar durf nu niet meer te gaan slapen, zul je zien dat het vanavond niet meer lukt.

Over die steunkousen. Het went vanzelf hoor. En het houdt me stukken mobieler dan de vorige keer, dus ik vind het prima. Het is het verschil tussen dit
[ afbeelding ]
en normale voeten. Enne, als ik ze nu even een dagje of twee niet aan heb, dan worden m'n voeten ook meteen weer dik. Dus ik trek ze gewoon aan. Ik kan nu ook gewoon mijn eigen schoenen aan, de zwarte schoenen die ik daar op de foto heb staan kan ik nu niet aan, veel te groot.
Mefke, ik denk dat je een foutje maakt, ik moet ook dinsdag alweer op controle hoor.. Mag nu elke week...
Zo, net weer een paar uur liggen slapen, maar voel me nog steeds ietwat brak eigenlijk..
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:52:06 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_96698472
he, er stond toch de 23ste? Ik ga effe terugkijken... Ik zie het al, tis Juud die de 23ste pas terug hoeft, niet jij...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96698515
Dat was Juud volgens mij..
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:54:23 #204
100412 mefke79
komt goed!
pi_96698570
Juud, waarom hoef jij dan pas zo laat weer terug? L'tiekje en ik moeten wel om de week...
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:12:17 #205
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96699379
Stress = niet goed! Ik merk trouwens dat ik nergens het gevecht mee aan wil gaan, ben echt zo tegenover gesteld zoals ik normaal ben :? Ik krijg ook echt al opmerkingen dat ik zo rustig ben! haha!

Goedgekeurd door de vk, bloeddruk 120/70 en die vond ze echt top! ^O^ Hartje weer gehoord ook O+

Oh mefke! Wat een enkels! Dan vallen die van mij echt nog reuze mee. Besproken met vk en gaf aan dat er niet veel aan te doen is :? Wel in de gaten houden natuurlijk. Ga straks weer even lekker met de beentjes omhoog, met een kopje brandnetel thee. Overigens doet het bij mij (nog) niet zeer of iets hoor.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:21:03 #206
100412 mefke79
komt goed!
pi_96699742
Susie, de vk kan er ook weinig aan doen, je huisarts moet je een verwijzing geven voor de steunkousen. Je moet nog heel lang en wie weet het je het geluk dat je er geen pijn aan krijgt (Huup was veel meer opgezwollen, maar die had er geen last van), maar ik zou ze gewoon wel laten aanmeten. Je krijgt het vergoed, kost je niets en je kan ze altijd nog niet aan doen.

Ik ben ook veel minder fel in de zwangerschap, raar he.

Ooh, en ik heb echt een emotionele offday en geen idee waardoor. Blegh.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:26:31 #207
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96699942
Ik kijk het in ieder geval nog even aan. (Eigenwijs ben ik) En anders idd even naar de huisarts. En die benen van Huup kan ik me nog herinneren ja, die kon hele mooie trappetjes op d'r scheenbenen maken! :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:30:16 #208
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96700076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:54 schreef mefke79 het volgende:
Juud, waarom hoef jij dan pas zo laat weer terug? L'tiekje en ik moeten wel om de week...
Ik mocht ook gewoon volgende week woe of don terugkomen als ik dat zelf prettig vond, maar wat haar betreft ook die ma erop. En ik voel me prima, meisje doet het goed, bloeddruk was gezakt, allemaal tekenen dat het goed gaat voorlopig, dus ik heb er zelf voor gekozen om het op die maandag te plannen.

Mocht er iets gebeuren ondertussen of ik vertrouw het niet dan kan ik toch altijd bellen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:33:51 #209
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96700189
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef Susie het volgende:
Ik kijk het in ieder geval nog even aan. (Eigenwijs ben ik) En anders idd even naar de huisarts. En die benen van Huup kan ik me nog herinneren ja, die kon hele mooie trappetjes op d'r scheenbenen maken! :D
Wellicht overbodig, maar heb je ook iets van een kussen of verhoging onder je voeteneind 's nachts? Dan kan het vocht namelijk makkelijker teruglopen je benen in.
Het loopt overdag dan sowieso wel weer terug, maar je begint dan weer met wat minder dikkere voeten en enkels...is mij verteld.

Ik heb er gelukkig geen last van, kan zelfs mijn ringen nog om. :o
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:37:35 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96700332
@Mefke, als ik me een dagje niet zo happy voel dan ga ik iets leuks kopen voor ons meisje, online of even naar de winkels op ons pleintje.

Dat helpt altijd goed, of iets lekker halen voor het avondeten. :Y
pi_96701749
verloskundige heeft nogmaals gestript, maar heb er een hard hoofd in dat het vanddag nog meot gaan gebeuren. Kramp wordt steeds minder.

Deze verloskundige was het er helemaal mee eens om morgen naar het ziekenhuis te gaan en om het eventueel in te gaan leiden. Ze zij het lichaam is er meer dan aan toe alleen het kindje heeft er nog niet veel zin in. :-)

Ik hoop dat ze morgen plek in het ziekenhuis hebben en dat ze meteen maar beginnen met inleiden.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:37:22 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96703088
Spannend Ienemini! Hopelijk gaat het vanzelf nog lekker komen. Je weet het niet/nooit he! Maar erg lang gaat het dus niet meer duren voor je ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:38:53 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_96703155
Ienemini, pfff, jammer zeg dat het niet doorzet. Ik hoop dat je vannacht wel wat kan slapen. Pak anders gerust wat paracetamol he (als het geen echte weeën zijn zakken ze af en zijn het dat wel, dan komt het er toch wel doorheen). Succes!

Juud, pf, dat zou ik dus echt niet durven, zo lang geen controle. Stom eigenlijk, vorige keer vond ik het onzin die controles en ook nu zie ik niet echt wat de meerwaarde is, maar het is eerder een gevoel ofzo.
O en dingetjes kopen vrolijkt meestal wel op..maar zelfs daar had ik geen zin in. Ik heb gewoon zin in mijn eigen leventje terug enzo..
pi_96703338
Ik herken het gevoel wel een beetje mefke, voel me wat opgesloten thuis, iedereen aan het werk, dus ook weinig aanloop, en 's avonds (te vaak) nog dingen waardoor ik het idee heb dat ik O+ nauwelijks zie..

En loop me nu net te bedenken dat ik uk vandaag ook nog neit veel gevoeld heb, wat gedraai, maar meer niet...
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:44:34 #215
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96703437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef mefke79 het volgende:
Ienemini, pfff, jammer zeg dat het niet doorzet. Ik hoop dat je vannacht wel wat kan slapen. Pak anders gerust wat paracetamol he (als het geen echte weeën zijn zakken ze af en zijn het dat wel, dan komt het er toch wel doorheen). Succes!

Juud, pf, dat zou ik dus echt niet durven, zo lang geen controle. Stom eigenlijk, vorige keer vond ik het onzin die controles en ook nu zie ik niet echt wat de meerwaarde is, maar het is eerder een gevoel ofzo.
O en dingetjes kopen vrolijkt meestal wel op..maar zelfs daar had ik geen zin in. Ik heb gewoon zin in mijn eigen leventje terug enzo..
Dat kan ik me wel voorstellen, al heb ik er minder 'last' van dan dat jij hebt waarschijnlijk.
Ik vind het nog wel gezellig dat ze lekker in mijn buik zit, maar zal o zo blij zijn als ik geen buik meer heb en ik me weer fatsoenlijk kan draaien in bed en weer normaal de auto in en uit stap.
En weer mijn benen en de rest makkelijk kan scheren :)

Echt klaar met de zwangerschap ben ik dus nog niet, maar mijn lijf weer terug, het liefst morgen...
Terwijl ik altijd dacht dat geweldig te vinden, zwanger zijn is op een gegeven moment gewoon best pittig, niet alleen fysiek maar ook mentaal...

En idd, de controles bij mij zijn echt alleen voor mijn bloeddruk, voor de rest is het zonde van hun en mijn tijd. En dat ie nu wat gezakt is, zegt dat mijn lijf het nog goed trekt en het meisje het nog naar haar zin heeft. Dus ik verwacht ook niet zo snel verandering of dat ze ineens komt. :)
pi_96706275
heeft iemand ervaring met inleiden? in het ziekenhuis voelde ik mij vanochtend behandeld als een dom kind...de VK begon erover dat ze mij "een handje gingen helpen" en was bijzonder wazig wat ze nu eigenlijk wanneer gingen doen als het er maandag nog niet is, ik moest maar een tas meenemen in de auto, maar het kon ook zijn dat ik zo weer naar huis mocht om later in de week terug te komen, ik vroeg of ze van plan waren om te strippen, maar dat deden ze in het ziekenhuis niet, ze had het over een gel of een vetter en vliezen breken en/of weeenopwekkers , nu ik kon er niet echt iets van maken, maar was ook nog een beetje kwaad dat ik er bijna een uur op mijn afspraak moest wachten en dan ook nog op de terugkoppeling met de gyn, die even geen tijd had,
bovendien kreeg ik het gevoel dat ze lab onderzoeken doen gewoon om het lab uit te lasten (want ik moest eerder deze week een glucose dagcurve laten prikken, terwijl de dag ervoor de bloedtest op glucose gewoon goed was, ze hadden toen wel verhoogde glucose concentratie in de urinesneltest gevonden, en vandaag moest ik weer een uitgebreid bloedtest laten doen, omdat die andere al zo lang geleden was)
Als het zo moet ben ik het behoorlijk beu aan het worden...want voor hun is de gang van zaken natuurlijk normaal en weten ze waarschijnlijk precies wat ze wanneer doen, maar als patiënt krijg je de indruk dat ze maar wat doen en geen zin hebben je iets uit te leggen of voor- en nadelen op te noemen, maar gewoon dat doen wat ze altijd doen
ze wou vandaag op advies van de gyn wel een inwendig onderzoek doen en achteraf was het commentaar zoiets als "hm, ziet er niet slecht uit, 1-2 cm ontsluiting"

tja, wat moet ik er nu mee?

sorry voor de egopost... :{
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:11:07 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96706752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Wellicht overbodig, maar heb je ook iets van een kussen of verhoging onder je voeteneind 's nachts? Dan kan het vocht namelijk makkelijker teruglopen je benen in.
Het loopt overdag dan sowieso wel weer terug, maar je begint dan weer met wat minder dikkere voeten en enkels...is mij verteld.

Ik heb er gelukkig geen last van, kan zelfs mijn ringen nog om. :o
Dat doe ik idd Juud en helpt wel. Vanmiddag met de benen op de bank gelegen en het is nu al vele malen minder!

Tankgirl al een beeb? Ienemini dus naar het ziekenhuis morgen? Succes morgen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Susie op 12-05-2011 18:16:21 ]
pi_96706883
Vandaag het 2e streepje zichtbaar *O* Morgen langs de huisarts.
Volgens de biologische klok al 20 dagen zwanger *O*

Is trouwens ons eerste, morgen zullen we vast wel te horen krijgen hoe het nu allemaal verder moet.

mijn vrouw dus
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:21:22 #219
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96707139
Gefeliciteerd Xaban!

Zana, wat vervelend dat je zo'n gevoel hebt. Ik kan je helaas niet verder helpen.
pi_96707241
Zana ik ben ook ingeleid. het verhaal staat hier
Ik hoop dat je er wat aan hebt. :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96707680
Xaban, gefeliciteerd!

En Zana, vervelend dat het zo loopt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:55:00 #222
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96708536
Zana, ik ben ook ingeleid, er staat ook genoeg online erover, ik zou zeggen, gooi er ff een google in of zoek op fok! het bevallingsverhalen topic eens door.

Voor de rest kan ik alleen maar meegeven: zorg ervoor dat jij (en je vent) overal over bent ingelezen en stel gewoon vragen overal over. Desnoods vraag je tel nr's die je later nog eens kan bellen om vragen te stellen. Ik vond mezelf toentertijd op het moment zelf misschien wel een zeikwijf, maar achteraf gezien kun je beter veel vragen en duidelijk zijn over je eigen wensen, dan achteraf spijt hebben dat je vragen niet hebt durven stellen. Het is nu eenmaal zo dat er bepaalde protocollen zijn in een ZKH die voor personeel heel vanzelfsprekend zijn maar voor jou niet. Je mag best kritisch zijn.

Ik kwam met Alexa toentertijd ook met een enorm deceptie-gevoel het ZKH uit. Was een controle, echo hier, echo daar, heel de dag gewacht en toen: Mevrouw, u heeft 2 cm ontsluiting, de waarden zijn twijfelachtig, u wordt morgen ingeleid btw. Koud op mijn dak, zonder uitleg en ik was zo flabbergasted dat ik niet had gevraagd. Ik heb toen echt staan te brullen buiten. Welke waarden? Waarom word ik ingeleid? Etc etc. Daarna heb ik me zo volledig mogelijk ingelezen.

Nou ja, heel verhaal misschien heb je er geen fuck aan, als je nog wilt PM-en, hij staat open.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:28:37 #223
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96710293
En hier de beloofde foto. :)

donderdag 12 mei 2011 @ 19:30:06 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_96710382
O+ Wat een prachtig meisje Krijtlijk, nogmaals van harte gefeliciteerd!
pi_96710386
Wat een mooi meisje Krijtlijk <3
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')