Mefke, ik denk dat je een foutje maakt, ik moet ook dinsdag alweer op controle hoor.. Mag nu elke week...quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:07 schreef mefke79 het volgende:
Zo Krijtlijk, dat is lekker snel!
Ieniminie en Tankgirl, succes!
Jee, L'tiekje wat hoef je pas laat weer terug zeg. Ik moet gewoon dinsdag al weer. Om de week nu dus. Vind ik ook prima hoor.
Ik ben gewoon gaar vandaag. Ben met man en kind opgestaan, half zeven dus. Toen zij vertrokken weer in bed gaan liggen (7.30 uur) en geslapen tot 10 uur. En nu nog moe. Snap er niets van, maar durf nu niet meer te gaan slapen, zul je zien dat het vanavond niet meer lukt.
Over die steunkousen. Het went vanzelf hoor. En het houdt me stukken mobieler dan de vorige keer, dus ik vind het prima. Het is het verschil tussen dit
[ afbeelding ]
en normale voeten. Enne, als ik ze nu even een dagje of twee niet aan heb, dan worden m'n voeten ook meteen weer dik. Dus ik trek ze gewoon aan. Ik kan nu ook gewoon mijn eigen schoenen aan, de zwarte schoenen die ik daar op de foto heb staan kan ik nu niet aan, veel te groot.
Ik mocht ook gewoon volgende week woe of don terugkomen als ik dat zelf prettig vond, maar wat haar betreft ook die ma erop. En ik voel me prima, meisje doet het goed, bloeddruk was gezakt, allemaal tekenen dat het goed gaat voorlopig, dus ik heb er zelf voor gekozen om het op die maandag te plannen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:54 schreef mefke79 het volgende:
Juud, waarom hoef jij dan pas zo laat weer terug? L'tiekje en ik moeten wel om de week...
Wellicht overbodig, maar heb je ook iets van een kussen of verhoging onder je voeteneind 's nachts? Dan kan het vocht namelijk makkelijker teruglopen je benen in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef Susie het volgende:
Ik kijk het in ieder geval nog even aan. (Eigenwijs ben ik) En anders idd even naar de huisarts. En die benen van Huup kan ik me nog herinneren ja, die kon hele mooie trappetjes op d'r scheenbenen maken!
Dat kan ik me wel voorstellen, al heb ik er minder 'last' van dan dat jij hebt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef mefke79 het volgende:
Ienemini, pfff, jammer zeg dat het niet doorzet. Ik hoop dat je vannacht wel wat kan slapen. Pak anders gerust wat paracetamol he (als het geen echte weeën zijn zakken ze af en zijn het dat wel, dan komt het er toch wel doorheen). Succes!
Juud, pf, dat zou ik dus echt niet durven, zo lang geen controle. Stom eigenlijk, vorige keer vond ik het onzin die controles en ook nu zie ik niet echt wat de meerwaarde is, maar het is eerder een gevoel ofzo.
O en dingetjes kopen vrolijkt meestal wel op..maar zelfs daar had ik geen zin in. Ik heb gewoon zin in mijn eigen leventje terug enzo..
Dat doe ik idd Juud en helpt wel. Vanmiddag met de benen op de bank gelegen en het is nu al vele malen minder!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wellicht overbodig, maar heb je ook iets van een kussen of verhoging onder je voeteneind 's nachts? Dan kan het vocht namelijk makkelijker teruglopen je benen in.
Het loopt overdag dan sowieso wel weer terug, maar je begint dan weer met wat minder dikkere voeten en enkels...is mij verteld.
Ik heb er gelukkig geen last van, kan zelfs mijn ringen nog om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |