Omdat dit soort systemen het spel verzieken, vooral op PvP servers. Je moet tot op zekere hoogte een voordeel kunnen krijgen met geld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk niet dat ze erg blij zullen zijn met de concurrentie eerlijk gezegd. Of denk jij dat ze blij zijn met lage prijzen?
Je weet dat je het koopt van een andere speler toch? Hoe is het dan een voordeel? Het scheelt je misschien tijd, maar iedereen kan dezelfde items krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Killaht het volgende:
[..]
Omdat dit soort systemen het spel verzieken, vooral op PvP servers. Je moet tot op zekere hoogte een voordeel kunnen krijgen met geld.
Wat heeft dat met het 'in de handen wrijven van chinese goldfarmers' te maken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Killaht het volgende:
[..]
Omdat dit soort systemen het spel verzieken, vooral op PvP servers. Je moet tot op zekere hoogte een voordeel kunnen krijgen met geld.
Hoop dat ze die mensen snel bannenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Overigens is het nu wachten op mensen die een hele batterij aan bots gaan laten draaien en miljoenen binnen gaan slepen met die auction house meuk.
Tja leuk.
Dan kan je op den duur voor een paar euro een perf set equivalent aan Tal Rasha's wrappings kopen.
Dat kan nu toch ook al? Alleen zijn die sites niet van Blizzardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Dan kan je op den duur voor een paar euro een perf set equivalent aan Tal Rasha's wrappings kopen.
Bots heb je in elke game, eerlijk gezegd denk ik dat DIII voor pro-farmers een heel stuk minder interessant wordt juist dóór de legale RMT.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Wel weer erg zonde van dat 4 player limiet.
Ik kan consistent een groep van 8 vrienden bij elkaar krijgen die het spel gaan spelen en dan moeten we dus gaan splitsen over 2 werelden of er vallen mensen buiten de boot.
Overigens is het nu wachten op mensen die een hele batterij aan bots gaan laten draaien en miljoenen binnen gaan slepen met die auction house meuk.
Tja leuk.
Juist, dat wil iedereen en dus is het aanbod overweldigend in verhouding met de vraag en wordt het een heel pover zakcentje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:54 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Van mij mogen ze hoor.
Ik vind het briljant.
Het auction house playen heeft me nooit echt geboeid in bijvoorbeeld WoW maar voor echt geld wil ik me er wel in gaan verdiepen.
Een game spelen en tegelijk een leuk zakcentje per maand bijverdienen.
Wil wil dat nou niet?
Blizzard zal zich zeker een redelijke inspanning getroosten om bots te bannen maar dan nog zullen het er altijd tig zijn.quote:
Ik had het al aangegeven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bots heb je in elke game, eerlijk gezegd denk ik dat DIII voor pro-farmers een heel stuk minder interessant wordt juist dóór de legale RMT.
Ze concurreren nu niet slechts met andere pro-farmers maar met de hele playerbase van het spel waardoor je kan verwachten dat alles behalve de meest zeldzame stuff spotgoedkoop zal zijn en er dus voor onze chinese vrienden geen ruk te verdienen valt.
[..]
Juist, dat wil iedereen en dus is het aanbod overweldigend in verhouding met de vraag en wordt het een heel pover zakcentje.
Dat is een wapenwedloop die ze niet kunnen winnen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blizzard zal zich zeker een redelijke inspanning getroosten om bots te bannen maar dan nog zullen het er altijd tig zijn.
De hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen is vrij onrendabel als hun oude account gebanned is. Nadeel bij WoW is gewoon dat je een free trial kan krijgen zonder al teveel moeite.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef stevin het volgende:
Ik denk dat Blizzard het botprobleem van Diablo 2 wel gaat opvangen in Diablo 3. Net zoals in WoW, daar zijn relatief gezien veel minder cheat/hacks/bots dan in Diablo 2. Als ze gewoon actief het spel volgen en botters/cheaters snel bannen zullen mensen dat ook niet zo snel doen. En Diablo 3 zit nu op een battle.net-account, dus dan wordt misschien je hele b.netaccount gebanned. (alhoewel als je echt wil kun je gewoon b.netaccounts blijven aanmaken en gewoon de hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen)
easy voor blizz dan imo , doordat farmers (bank)rekeningen op een battle.net account moeten zetten is het vrij simpel om checks in te bouwen. een gold farmer kan wel 100den accounts hebben maar 100den bank accounts wordt al veel lastiger.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blizzard zal zich zeker een redelijke inspanning getroosten om bots te bannen maar dan nog zullen het er altijd tig zijn.
Dat is in theorie idd vrij simpel. Maar hoe bewijs je dat er bots in het spel zijn? Als je ze niet met 100% zekerheid kan detecteren dan moet je mensen op gedrag gaan bannen. Maar dan komen er gewoon betere bots die menselijk gedrag beter simuleren en/of laat je je bots gewoon minder vaak runnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef bubalus het volgende:
[..]
easy voor blizz dan imo , doordat farmers (bank)rekeningen op een battle.net account moeten zetten is het vrij simpel om checks in te bouwen. een gold farmer kan wel 100den accounts hebben maar 100den bank accounts wordt al veel lastiger.
Zet een programma op battle.net dat in de gaten houd hoeveel ze traden en accounts flagged bij 'te' veel traden en dan de mogelijkheid tot overboeken tot na inspectie blocked en indien er gebot is ban die account en alle andere die aan die bankrekening gekoppelt zijn.
In het begin zullen veel het proberen maar als blizz het goed doet is dat snel afgelopen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef boyv het volgende:
Dit gaat me weer een aantal jaar van m'n leven kosten.
WoW is dan ook een heel andere speelstijl dan D2.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef stevin het volgende:
Ik denk dat Blizzard het botprobleem van Diablo 2 wel gaat opvangen in Diablo 3. Net zoals in WoW, daar zijn relatief gezien veel minder cheat/hacks/bots dan in Diablo 2. Als ze gewoon actief het spel volgen en botters/cheaters snel bannen zullen mensen dat ook niet zo snel doen. En Diablo 3 zit nu op een battle.net-account, dus dan wordt misschien je hele b.netaccount gebanned. (alhoewel als je echt wil kun je gewoon b.netaccounts blijven aanmaken en gewoon de hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen)
Ik maak me daar nog niet echt zorgen over. Er waren in Diablo 2 ook skills die pas goed werden als je er veel punten in had gestopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Diablo 3 en vijf classes
In die nieuwe filmpjes krijg ik heel erg het idee dat elke class een stuk of 15 waardeloze skills heeftIk heb nog niet iets kunnen ontdekken dat build/exploit waardig is. Lijkt me suf om dadelijk met een 5tal aan spells te moeten jongleren om een beetje build te maken. Wat jullie?
Ja, dat hebben ze ook vaak in WoW gedaan, nerfen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:41 schreef boyv het volgende:
Bovendien gaat er zoals gewoonlijk nog flink gepatched worden.
Zo was de amazon bliksemwerpskill in d2 ook flink overkill (met name in cowrun), maar daar is nu niks van over volgens mij.
Er zijn geen skillpoints meer hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik maak me daar nog niet echt zorgen over. Er waren in Diablo 2 ook skills die pas goed werden als je er veel punten in had gestopt.
Ja en nu heb je runestones en passive perks die van invloed zijn op je skills. Hier kan je vast weer hele leuke en sterke combi's mee gaan maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zijn geen skillpoints meer he
Lets hopequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en nu heb je runestones en passive perks die van invloed zijn op je skills. Hier kan je vast weer hele leuke en sterke combi's mee gaan maken.
Of zoals lineage 1 met cloak of invisibility, ladingen characters die soms echt 40-50 coi's hadden of meer en de prijs word kunstmatig hoog gehouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die 2 dingen zijn dus volledig in strijd met elkaar. Als er massaal farmers op af komen gaat de prijs van items juist omlaag. Naar alle waarschijnlijkheid zal je voor een paar cent de meest epic gear kunnen kopen.
via battlnet account je specs doorgeven en zeggen dat je intresse heb in de beta,quote:
Dan zijn die spelers goed stom. 50* 25levert meer op dan 1 keer 1000 namelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:31 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Of zoals lineage 1 met cloak of invisibility, ladingen characters die soms echt 40-50 coi's hadden of meer en de prijs word kunstmatig hoog gehouden.
Nicequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:59 schreef Urb het volgende:
Wow, beste nieuws over D3 tot nu toe, dit word echt geweldig. Zeker in combinatie met Hardcore Mode !![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/a/u/1/vWeFyrsLqV4
Ook wat nieuwe screenshots released. Damn zeg... lijkt wel artwork!![]()
http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/a/u/0/i-ekRnKjZfo
Dan hebben ze nog 4 maanden en 9 dagen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blizzard streeft ernaar de game nog dit jaar te releasen!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blizzard streeft ernaar de game nog dit jaar te releasen!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog geen idee. Invite heb ik al, nu nog maar dom wachten tot de beta is, dan ga ik pas een keuze maken. De demon hunter vond ik erg leuk, zeker met die Bola-skill en multishot dat ook echt tof blijft. Monk had weer haar eigen dingen, ik vond assassin in deel 2 ook altijd erg lekker. Zelfs solo ubertrist mee gedaan, dus Monk heeft ook een kans. Witch Doctor en Wizard zijn mij nog aan de "seen that", maar ik heb natuurlijk niet alle skills inclusief runeskills kunnen zien.
Eigenlijk heb ik niets met de barb, maar dat ligt aan mij.
Geen idee dus
Gewoon gespeeld op gamescom hoorquote:
Daar kijken ze helemaal niet naar. Gewoon opt-in en er gaat geloot worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef boyv het volgende:
Waarom heb ik niet zo'n kenserkey
Heb hier meer blizzard-licenties liggen dan een gezond persoon hoort te hebben.
Het is freaking Blizzard met Diablo III, geen Battlefield 3quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:19 schreef jackson het volgende:
Ik ben nog steeds gruwelijk benieuwd naar de specs die je systeem moet hebben voor dit spel. Helaas nog weinig duidelijk over. Zit met een Mac/Windows probleem. Heb weinig zin om nog geld in dat verschrikkelijk brakken Windows te steken en mijn Mac zal zeer krap worden qua specs.
Mijn Windows-machine zal het wellicht redden met alleen een videokaart upgrade. Even afwachten nog maar... En alvast wat geld incalculeren naast de aanschaf van D3 zelf
Ik maak me ook geen illusies meer dat ik nog wat ga bereiken in dit leven.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Diablo 3 en star wars the old republic... dit is dodelijk voor m'n volgende 5 jaar
Ik heb toevallig een macbook van die tijd.... Het zal dus krap aan worden. Net als mijn windows machine. Dan maar wat nieuws kopen einde van dit jaar. Laten we hopen op een gezonde bonusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef Rechterbal het volgende:
Kan je uit ervaring (demo gespeeld op Gamescom) vertellen dat specs geen rol gaan spelen. Game ziet goed uit, maar zal wel een systeem vragen wat mid/high-end was in 2008.
Ik proef iets van "wachten". En die smaak bevalt me nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
De beta wordt onder andere gebruikt om specs te bepalen, dus tegen die tijd horen we het wel
Preciesquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Rechterbal het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Diablo 3 is geen titel die het van de hype en de feestdagen moet hebben. Diablo 3 verkoopt zichzelf. Zou het echt niet erg vinden te moeten wachten tot Mei ofzo.
Mee eens maar als de verkoop rond kerst een boost krijgt van 1-3% gaat dat al over flink wat geld. Handig is het dus altijd, die kerst.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Rechterbal het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Diablo 3 is geen titel die het van de hype en de feestdagen moet hebben. Diablo 3 verkoopt zichzelf. Zou het echt niet erg vinden te moeten wachten tot Mei ofzo.
Diablo III hypt zichzelf niet, dat doen de fans. Ze proberen het dit jaar af te krijgen, maar kerst is niet heilig (hihi, woordgrapje) bij Blizzard. Kerstverkopen tellen voor alle spellen: mensen krijgen hun kerstbonus, hebben een paar dagen vrij om te gamen en zijn in een kooplustige bui etc. Dat heeft niet alleen maar met de pakjes onder de kerstboom te makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens maar als de verkoop rond kerst een boost krijgt van 1-3% gaat dat al over flink wat geld. Handig is het dus altijd, die kerst.
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo III hypt zichzelf niet, dat doen de fans. Ze proberen het dit jaar af te krijgen, maar kerst is niet heilig (hihi, woordgrapje) bij Blizzard. Kerstverkopen tellen voor alle spellen: mensen krijgen hun kerstbonus, hebben een paar dagen vrij om te gamen en zijn in een kooplustige bui etc. Dat heeft niet alleen maar met de pakjes onder de kerstboom te maken
Het wordt toch day one voor veel mensen.
Correct, hoewel schijnbaar de pers beta er binnekort ook al aan komt en daarna dus de rest ( wijquote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
Uhm, het is niet dé beta voor iedereen hoor.
De familie en vriendjes krijgen keys. Zie ook:
Diablo III-beta voor vrienden en familie
Hebben ze vast wel een goeie verklaring voor, het is zowieso een skelet he!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Afwazig het volgende:
Het einde van D3 is King Leoric. Die gast heb ik in Diablo 1 al een paar keer geowned, hoe kan die nou weer terug zijn?
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:41 schreef jackson het volgende:
Kwam deze link op tweakers tegen: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=809792
Als het klopt kun je een beeld krijgen of jouw videokaart de boel gaat trekken
quote:High GeForce GTX 470
quote:
Welnee, 8GB is per definitie overkill voor games. 4GB is hoogstwaarschijnlijk genoeg, meer dan 6GB heb je sowieso niet nodig.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd nee... Zal zelf even voor mijn desktop een upgrade moeten hebben.
Collega's van mij zeggen dat WoW net als Diablo 3 waarschijnlijk behoorlijk wat geheugen lust wanneer het beschikbaar is. Is 8GB aan te raden voor D3?
Ik heb zelf de GeForce 9600M GT in mijn macbook zitten. Hopelijk gaat dat ook op medium werken. Zie al dat een relatief goedkope recente videokaart voor mijn Windows (quote:Op donderdag 8 september 2011 09:58 schreef Darklight het volgende:
Kan het in elk geval op Medium spelen
Medium NVIDIA GeForce 9600 GT
!quote:
Ja.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
Uhm, het is niet dé beta voor iedereen hoor.
De familie en vriendjes krijgen keys. Zie ook:
Diablo III-beta voor vrienden en familie
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Diablo 3 en star wars the old republic... dit is dodelijk voor m'n volgende 5 jaar
Wie heeft er een key? Ik heb me wel aangemeld en ben Die-hard Diablo speler geweest vanaf deel 1 die ik ooit voor het eerst in de jaren negentig leende uit de plaatselijke bibliotheek..quote:
Ik ook. *Boksquote:Op donderdag 8 september 2011 11:38 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wie heeft er een key? Ik heb me wel aangemeld en ben Die-hard Diablo speler geweest vanaf deel 1 die ik ooit voor het eerst in de jaren negentig leende uit de plaatselijke bibliotheek..
Ik verdien een key.
Ja ik weet het ook nog lenen in biebquote:Op donderdag 8 september 2011 11:38 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wie heeft er een key? Ik heb me wel aangemeld en ben Die-hard Diablo speler geweest vanaf deel 1 die ik ooit voor het eerst in de jaren negentig leende uit de plaatselijke bibliotheek..
Ik verdien een key.
bron?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:11 schreef Urb het volgende:
Maar er komen wel allerlei opties waar je extra voor kunt betalen ( de IRL money Auction house daargelaten) , denk bv aan grotere stash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |