abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:19:13 #201
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_100350881
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom? Ik denk niet dat ze erg blij zullen zijn met de concurrentie eerlijk gezegd. Of denk jij dat ze blij zijn met lage prijzen?
Omdat dit soort systemen het spel verzieken, vooral op PvP servers. Je moet tot op zekere hoogte een voordeel kunnen krijgen met geld.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_100351021
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Killaht het volgende:

[..]

Omdat dit soort systemen het spel verzieken, vooral op PvP servers. Je moet tot op zekere hoogte een voordeel kunnen krijgen met geld.
Je weet dat je het koopt van een andere speler toch? Hoe is het dan een voordeel? Het scheelt je misschien tijd, maar iedereen kan dezelfde items krijgen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100351383
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Killaht het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het 'in de handen wrijven van chinese goldfarmers' te maken? :?

Ik word altijd een beetje treurig als mensen zich druk maken over real money trading en dan allerlei zaken door elkaar gaan halen, niet gehinderd door ook maar de meest basale economische kennis en/of gameplay kennis. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:56:47 #204
350640 Brosef_Mengele
Wieder auferstehen
pi_100352222
Wel weer erg zonde van dat 4 player limiet.
Ik kan consistent een groep van 8 vrienden bij elkaar krijgen die het spel gaan spelen en dan moeten we dus gaan splitsen over 2 werelden of er vallen mensen buiten de boot.

Overigens is het nu wachten op mensen die een hele batterij aan bots gaan laten draaien en miljoenen binnen gaan slepen met die auction house meuk.
Tja leuk.
Dan kan je op den duur voor een paar euro een perf set equivalent aan Tal Rasha's wrappings kopen. :')

[ Bericht 45% gewijzigd door Brosef_Mengele op 05-08-2011 14:02:28 ]
pi_100352541
Het is natuurlijk ook wel waanzin dat Blizzard iets mag verdienen op de economie van hun eigen spel, die privileges zijn alleen voor derden.
Blessed is the mind too small for doubt.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:54:28 #206
350640 Brosef_Mengele
Wieder auferstehen
pi_100354457
Van mij mogen ze hoor.
Ik vind het briljant.
Het auction house playen heeft me nooit echt geboeid in bijvoorbeeld WoW maar voor echt geld wil ik me er wel in gaan verdiepen.
Een game spelen en tegelijk een leuk zakcentje per maand bijverdienen.
Wie wil dat nou niet? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Brosef_Mengele op 05-08-2011 15:11:39 ]
pi_100354536
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Overigens is het nu wachten op mensen die een hele batterij aan bots gaan laten draaien en miljoenen binnen gaan slepen met die auction house meuk.
Tja leuk.
Dan kan je op den duur voor een paar euro een perf set equivalent aan Tal Rasha's wrappings kopen. :')
Hoop dat ze die mensen snel bannen :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:57:27 #208
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_100354555
quote:

Dat kan nu toch ook al? Alleen zijn die sites niet van Blizzard
Lekker boeiend, ik ga ook spullen verkopen
pi_100355128
quote:
Wel weer erg zonde van dat 4 player limiet.
Ik kan consistent een groep van 8 vrienden bij elkaar krijgen die het spel gaan spelen en dan moeten we dus gaan splitsen over 2 werelden of er vallen mensen buiten de boot.

Tja leuk.
Bots heb je in elke game, eerlijk gezegd denk ik dat DIII voor pro-farmers een heel stuk minder interessant wordt juist dóór de legale RMT.

Ze concurreren nu niet slechts met andere pro-farmers maar met de hele playerbase van het spel waardoor je kan verwachten dat alles behalve de meest zeldzame stuff spotgoedkoop zal zijn en er dus voor onze chinese vrienden geen ruk te verdienen valt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:54 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Van mij mogen ze hoor.
Ik vind het briljant.
Het auction house playen heeft me nooit echt geboeid in bijvoorbeeld WoW maar voor echt geld wil ik me er wel in gaan verdiepen.
Een game spelen en tegelijk een leuk zakcentje per maand bijverdienen.
Wil wil dat nou niet? :)
Juist, dat wil iedereen en dus is het aanbod overweldigend in verhouding met de vraag en wordt het een heel pover zakcentje. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_100355278
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:56 schreef Tain het volgende:

[..]

Hoop dat ze die mensen snel bannen :)
Blizzard zal zich zeker een redelijke inspanning getroosten om bots te bannen maar dan nog zullen het er altijd tig zijn.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:25:23 #211
350640 Brosef_Mengele
Wieder auferstehen
pi_100357890
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bots heb je in elke game, eerlijk gezegd denk ik dat DIII voor pro-farmers een heel stuk minder interessant wordt juist dóór de legale RMT.

Ze concurreren nu niet slechts met andere pro-farmers maar met de hele playerbase van het spel waardoor je kan verwachten dat alles behalve de meest zeldzame stuff spotgoedkoop zal zijn en er dus voor onze chinese vrienden geen ruk te verdienen valt.

[..]

Juist, dat wil iedereen en dus is het aanbod overweldigend in verhouding met de vraag en wordt het een heel pover zakcentje. :')
Ik had het al aangegeven.
Prijzen zullen zeer laag komen te liggen aangezien het aanbod gigantisch zal zijn mits items net zo makkelijk droppen als in D2.
Als ik maar 40 eurocent krijg voor mooie items dan gaan ze gewoon in een mule of worden ze geruild voor andere items.
Voor een grijpstuiver kom ik Tristram niet uit haha.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Blizzard zal zich zeker een redelijke inspanning getroosten om bots te bannen maar dan nog zullen het er altijd tig zijn.
Dat is een wapenwedloop die ze niet kunnen winnen inderdaad.
Al met al maak ik me wat die AH betreft nergens zorgen over.
pi_100360059
Ik denk dat Blizzard het botprobleem van Diablo 2 wel gaat opvangen in Diablo 3. Net zoals in WoW, daar zijn relatief gezien veel minder cheat/hacks/bots dan in Diablo 2. Als ze gewoon actief het spel volgen en botters/cheaters snel bannen zullen mensen dat ook niet zo snel doen. En Diablo 3 zit nu op een battle.net-account, dus dan wordt misschien je hele b.netaccount gebanned. (alhoewel als je echt wil kun je gewoon b.netaccounts blijven aanmaken en gewoon de hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen)
pi_100361388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef stevin het volgende:
Ik denk dat Blizzard het botprobleem van Diablo 2 wel gaat opvangen in Diablo 3. Net zoals in WoW, daar zijn relatief gezien veel minder cheat/hacks/bots dan in Diablo 2. Als ze gewoon actief het spel volgen en botters/cheaters snel bannen zullen mensen dat ook niet zo snel doen. En Diablo 3 zit nu op een battle.net-account, dus dan wordt misschien je hele b.netaccount gebanned. (alhoewel als je echt wil kun je gewoon b.netaccounts blijven aanmaken en gewoon de hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen)
De hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen is vrij onrendabel als hun oude account gebanned is. Nadeel bij WoW is gewoon dat je een free trial kan krijgen zonder al teveel moeite.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100366233
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

easy voor blizz dan imo , doordat farmers (bank)rekeningen op een battle.net account moeten zetten is het vrij simpel om checks in te bouwen. een gold farmer kan wel 100den accounts hebben maar 100den bank accounts wordt al veel lastiger.
Zet een programma op battle.net dat in de gaten houd hoeveel ze traden en accounts flagged bij 'te' veel traden en dan de mogelijkheid tot overboeken tot na inspectie blocked en indien er gebot is ban die account en alle andere die aan die bankrekening gekoppelt zijn.
In het begin zullen veel het proberen maar als blizz het goed doet is dat snel afgelopen.
pi_100369252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef bubalus het volgende:

[..]

easy voor blizz dan imo , doordat farmers (bank)rekeningen op een battle.net account moeten zetten is het vrij simpel om checks in te bouwen. een gold farmer kan wel 100den accounts hebben maar 100den bank accounts wordt al veel lastiger.
Zet een programma op battle.net dat in de gaten houd hoeveel ze traden en accounts flagged bij 'te' veel traden en dan de mogelijkheid tot overboeken tot na inspectie blocked en indien er gebot is ban die account en alle andere die aan die bankrekening gekoppelt zijn.
In het begin zullen veel het proberen maar als blizz het goed doet is dat snel afgelopen.
Dat is in theorie idd vrij simpel. Maar hoe bewijs je dat er bots in het spel zijn? Als je ze niet met 100% zekerheid kan detecteren dan moet je mensen op gedrag gaan bannen. Maar dan komen er gewoon betere bots die menselijk gedrag beter simuleren en/of laat je je bots gewoon minder vaak runnen.

Overigens verwacht ik dat je niet alleen via het auction house items kan traden maar ook gewoon rechtstreeks aan anderen kan geven. En dan ga je gewoon buiten Blizzard's toezicht om. Net zoals dat nu in de meeste games gebeurd.

En als het helemaal niet mogelijk zou zijn om items te traden, hell, dan ga je als pro-farmer gewoon complete accounts verkopen.

Zolang er mensen bereid zijn voor virtuele chars/powerleveling/items/whatever echt geld neer te leggen zullen er botters/farmers zijn die in die behoefte voorzien.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:58:58 #216
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_100416293
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_100460671
Dit gaat me weer een aantal jaar van m'n leven kosten.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:02:46 #218
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_100460711
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef boyv het volgende:
Dit gaat me weer een aantal jaar van m'n leven kosten.
_O- Echt he.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_100461169
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef stevin het volgende:
WoW is dan ook een heel andere speelstijl dan D2.

WoW kan je mensen actief volgen, omdat iedereen op dezelfde server in dezelfde wereld zit. Bij D2 kan je een bot mooi laten rondrennen in een zelfgemaakte private game, dat vereist andere aanpak.
pi_100498335
Diablo 3 en vijf classes

In die nieuwe filmpjes krijg ik heel erg het idee dat elke class een stuk of 15 waardeloze skills heeft :X Ik heb nog niet iets kunnen ontdekken dat build/exploit waardig is. Lijkt me suf om dadelijk met een 5tal aan spells te moeten jongleren om een beetje build te maken. Wat jullie?
pi_100498907
Zien we wel in de beta. Inmiddels aangemeld.
pi_100499258
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Diablo 3 en vijf classes

In die nieuwe filmpjes krijg ik heel erg het idee dat elke class een stuk of 15 waardeloze skills heeft :X Ik heb nog niet iets kunnen ontdekken dat build/exploit waardig is. Lijkt me suf om dadelijk met een 5tal aan spells te moeten jongleren om een beetje build te maken. Wat jullie?
Ik maak me daar nog niet echt zorgen over. Er waren in Diablo 2 ook skills die pas goed werden als je er veel punten in had gestopt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100499887
Bovendien gaat er zoals gewoonlijk nog flink gepatched worden.

Zo was de amazon bliksemwerpskill in d2 ook flink overkill (met name in cowrun), maar daar is nu niks van over volgens mij.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:45:18 #224
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_100500005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:41 schreef boyv het volgende:
Bovendien gaat er zoals gewoonlijk nog flink gepatched worden.

Zo was de amazon bliksemwerpskill in d2 ook flink overkill (met name in cowrun), maar daar is nu niks van over volgens mij.
Ja, dat hebben ze ook vaak in WoW gedaan, nerfen.

Soms iets teveel, dat je char te zwak werdt dan anderen.
pi_100500650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:20 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik maak me daar nog niet echt zorgen over. Er waren in Diablo 2 ook skills die pas goed werden als je er veel punten in had gestopt.
Er zijn geen skillpoints meer he :)
pi_100501060
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Er zijn geen skillpoints meer he :)
Ja en nu heb je runestones en passive perks die van invloed zijn op je skills. Hier kan je vast weer hele leuke en sterke combi's mee gaan maken.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100501664
Purgatory episodes van vorige en deze week, aantal dingen al bekend maar toch weer wat intressante stukjes info... ^O^

http://www.youtube.com/us(...)D855CA/6/YqjhaCheahM

http://www.youtube.com/us(...)D855CA/0/dLnht5Q8iXg
pi_100501703
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja en nu heb je runestones en passive perks die van invloed zijn op je skills. Hier kan je vast weer hele leuke en sterke combi's mee gaan maken.
Lets hope :)
pi_100633556
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100634012
_O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:09:59 #231
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_100634243
Kun je je nog voor de beta opgeven?
pi_100645480
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die 2 dingen zijn dus volledig in strijd met elkaar. Als er massaal farmers op af komen gaat de prijs van items juist omlaag. Naar alle waarschijnlijkheid zal je voor een paar cent de meest epic gear kunnen kopen.
Of zoals lineage 1 met cloak of invisibility, ladingen characters die soms echt 40-50 coi's hadden of meer en de prijs word kunstmatig hoog gehouden.
pi_100648740
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:09 schreef Killaht het volgende:
Kun je je nog voor de beta opgeven?
via battlnet account je specs doorgeven en zeggen dat je intresse heb in de beta,
dan hopen dat je een mail krijgt
pi_100868724
Wow, beste nieuws over D3 tot nu toe, dit word echt geweldig. Zeker in combinatie met Hardcore Mode ! *O* *O* *O*

http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/a/u/1/vWeFyrsLqV4

Ook wat nieuwe screenshots released. Damn zeg... lijkt wel artwork! ^O^

http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/a/u/0/i-ekRnKjZfo
pi_100869039
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:31 schreef TheStonedOne het volgende:

[..]

Of zoals lineage 1 met cloak of invisibility, ladingen characters die soms echt 40-50 coi's hadden of meer en de prijs word kunstmatig hoog gehouden.
Dan zijn die spelers goed stom. 50* 25levert meer op dan 1 keer 1000 namelijk.
pi_100869083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:59 schreef Urb het volgende:
Wow, beste nieuws over D3 tot nu toe, dit word echt geweldig. Zeker in combinatie met Hardcore Mode ! *O* *O* *O*

http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/a/u/1/vWeFyrsLqV4

Ook wat nieuwe screenshots released. Damn zeg... lijkt wel artwork! ^O^

http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/a/u/0/i-ekRnKjZfo
Nice

Aan de ene kant wel een goede actie dat ze van de boss runs af willen stappen, maar eigenlijk ook wel jammer op HC was het toch wel leuk dat je steeds dezelfde mensen tegen kwam als je baal runs ging doen o.i.d.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:17:59 #237
131603 Afwazig
Serious business
pi_100869449
Man ik kan niet wachten _O_
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:33:31 #238
8898 Darklight
pi_100873252
We're honored to receive the award for "Best PC Game" of gamescom for Diablo III!
pi_101022438
Stay awhile and listen!!
pi_101032670
Blizzard streeft ernaar de game nog dit jaar te releasen! :o
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:00:09 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101047414
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan hebben ze nog 4 maanden en 9 dagen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_101047462
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
^O^ ^O^
I am happy
pi_101312020
Woensdag komt mijn preview online O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:45:40 #244
8898 Darklight
pi_101312354
Welke characters beginnen jullie? Ik twijfel tussen Barb en WD
Vond Barb nooit wat aan, maar heb paar maanden geleden voor het eerst een Barb in d2 gemaakt, en is nu lvl93
pi_101312396
Je kunt toch al geen 93 meer worden in Diablo III :P
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:47:04 #246
8898 Darklight
pi_101312461
Dat weet ik, lvl60 max
Had het over D2, vind Barbarian best leuk, maar mijn favoriet in D2 blijft de Necromancer
pi_101312590
Ik heb nog geen idee. Invite heb ik al, nu nog maar dom wachten tot de beta is, dan ga ik pas een keuze maken. De demon hunter vond ik erg leuk, zeker met die Bola-skill en multishot dat ook echt tof blijft. Monk had weer haar eigen dingen, ik vond assassin in deel 2 ook altijd erg lekker. Zelfs solo ubertrist mee gedaan, dus Monk heeft ook een kans. Witch Doctor en Wizard zijn mij nog aan de "seen that", maar ik heb natuurlijk niet alle skills inclusief runeskills kunnen zien.

Eigenlijk heb ik niets met de barb, maar dat ligt aan mij.

Geen idee dus :')
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:56:25 #248
8898 Darklight
pi_101313052
Invite kan ik denk ik wel vergeten, kan geen games toevoegen aan mn account, zegt dat de keys al in gebruik zijn(zijn legale keys)
Ws ooit geregistreerd, maar zou niet weten met welk emailadres
pi_101314337
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog geen idee. Invite heb ik al, nu nog maar dom wachten tot de beta is, dan ga ik pas een keuze maken. De demon hunter vond ik erg leuk, zeker met die Bola-skill en multishot dat ook echt tof blijft. Monk had weer haar eigen dingen, ik vond assassin in deel 2 ook altijd erg lekker. Zelfs solo ubertrist mee gedaan, dus Monk heeft ook een kans. Witch Doctor en Wizard zijn mij nog aan de "seen that", maar ik heb natuurlijk niet alle skills inclusief runeskills kunnen zien.

Eigenlijk heb ik niets met de barb, maar dat ligt aan mij.

Geen idee dus :')
:O envy
Key gekregen vanwege fok?
pi_101321390
This topic is getting my nerd on.

Foto waar ik D3 speel: http://twitpic.com/68wgpw
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_101324389
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:19 schreef stevin het volgende:

[..]

:O envy
Key gekregen vanwege fok?
Gewoon gespeeld op gamescom hoor :)
pi_101325137
man man man, ik heb 4 accounts vanwege die-hard warcraft 3 spelen met het hele huis maar oh wee als er een beta key op een ander account valt en ik 3 maanden moet kwijlen en niet zelf kan spelen
pi_101404014
Waarom heb ik niet zo'n kenserkey

Heb hier meer blizzard-licenties liggen dan een gezond persoon hoort te hebben.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:19:59 #254
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101415749
Ik ben nog steeds gruwelijk benieuwd naar de specs die je systeem moet hebben voor dit spel. Helaas nog weinig duidelijk over. Zit met een Mac/Windows probleem. Heb weinig zin om nog geld in dat verschrikkelijk brakken Windows te steken en mijn Mac zal zeer krap worden qua specs.

Mijn Windows-machine zal het wellicht redden met alleen een videokaart upgrade. Even afwachten nog maar... En alvast wat geld incalculeren naast de aanschaf van D3 zelf :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_101417205
Kan je uit ervaring (demo gespeeld op Gamescom) vertellen dat specs geen rol gaan spelen. Game ziet goed uit, maar zal wel een systeem vragen wat mid/high-end was in 2008.
pi_101418032
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef boyv het volgende:
Waarom heb ik niet zo'n kenserkey

Heb hier meer blizzard-licenties liggen dan een gezond persoon hoort te hebben.
Daar kijken ze helemaal niet naar. Gewoon opt-in en er gaat geloot worden.
pi_101418057
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:19 schreef jackson het volgende:
Ik ben nog steeds gruwelijk benieuwd naar de specs die je systeem moet hebben voor dit spel. Helaas nog weinig duidelijk over. Zit met een Mac/Windows probleem. Heb weinig zin om nog geld in dat verschrikkelijk brakken Windows te steken en mijn Mac zal zeer krap worden qua specs.

Mijn Windows-machine zal het wellicht redden met alleen een videokaart upgrade. Even afwachten nog maar... En alvast wat geld incalculeren naast de aanschaf van D3 zelf :D
Het is freaking Blizzard met Diablo III, geen Battlefield 3 :P

Ik heb een oude macbook, die gaat de beta iig proberen te draaien. Gaat vast lukken :~
pi_101471635
Diablo 3 en star wars the old republic... dit is dodelijk voor m'n volgende 5 jaar
pi_101474090
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Diablo 3 en star wars the old republic... dit is dodelijk voor m'n volgende 5 jaar
Ik maak me ook geen illusies meer dat ik nog wat ga bereiken in dit leven. :')
Op een shitload aan SoJ 2.0 na dan.
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:13:08 #260
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101480487
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef Rechterbal het volgende:
Kan je uit ervaring (demo gespeeld op Gamescom) vertellen dat specs geen rol gaan spelen. Game ziet goed uit, maar zal wel een systeem vragen wat mid/high-end was in 2008.
Ik heb toevallig een macbook van die tijd.... Het zal dus krap aan worden. Net als mijn windows machine. Dan maar wat nieuws kopen einde van dit jaar. Laten we hopen op een gezonde bonus :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_101480719
De beta wordt onder andere gebruikt om specs te bepalen, dus tegen die tijd horen we het wel :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:28:42 #262
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101480843
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
De beta wordt onder andere gebruikt om specs te bepalen, dus tegen die tijd horen we het wel :P
Ik proef iets van "wachten". En die smaak bevalt me niet :').
Haha, je hebt gelijk... geduld en zo.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_101480851
Blizzard is daar altijd vrij vaag over en je moet ook altijd wachten :P
pi_101484948
Laten we eerlijk zijn. Diablo 3 is geen titel die het van de hype en de feestdagen moet hebben. Diablo 3 verkoopt zichzelf. Zou het echt niet erg vinden te moeten wachten tot Mei ofzo.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:53:50 #265
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_101485011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Rechterbal het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Diablo 3 is geen titel die het van de hype en de feestdagen moet hebben. Diablo 3 verkoopt zichzelf. Zou het echt niet erg vinden te moeten wachten tot Mei ofzo.
Precies
Met Skyrim en ANNO 2070 hou ik het makkelijk nog een jaartje uit. :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:06:08 #266
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101485409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Rechterbal het volgende:
Mee eens maar als de verkoop rond kerst een boost krijgt van 1-3% gaat dat al over flink wat geld. Handig is het dus altijd, die kerst.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_101486065
Ik denk niet dat ouders bij zichzelf denken; 'Oh, ik koop mijn lieve kind Diablo 3'
Denk dat vooral sportgames hier profijt van hebben.

Vanavond trouwens nog eens D2 installeren. Zin in.
pi_101487504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Mee eens maar als de verkoop rond kerst een boost krijgt van 1-3% gaat dat al over flink wat geld. Handig is het dus altijd, die kerst.
Diablo III hypt zichzelf niet, dat doen de fans. Ze proberen het dit jaar af te krijgen, maar kerst is niet heilig (hihi, woordgrapje) bij Blizzard. Kerstverkopen tellen voor alle spellen: mensen krijgen hun kerstbonus, hebben een paar dagen vrij om te gamen en zijn in een kooplustige bui etc. Dat heeft niet alleen maar met de pakjes onder de kerstboom te maken :P

Het wordt toch day one voor veel mensen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:12:48 #269
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101487776
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Diablo III hypt zichzelf niet, dat doen de fans. Ze proberen het dit jaar af te krijgen, maar kerst is niet heilig (hihi, woordgrapje) bij Blizzard. Kerstverkopen tellen voor alle spellen: mensen krijgen hun kerstbonus, hebben een paar dagen vrij om te gamen en zijn in een kooplustige bui etc. Dat heeft niet alleen maar met de pakjes onder de kerstboom te maken :P

Het wordt toch day one voor veel mensen.
Dan zijn we het eens :). Het helpt altijd iets.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_101487873
Oh, en natuurlijk voor de mensen die niet op de subsite komen: Diablo III-preview
  woensdag 7 september 2011 @ 10:50:35 #271
8898 Darklight
pi_101666049
De Beta begint morgen(?), dus als iemand een key over heeft ;)
Er is al data gelekt, runestone effecten etc
http://wowbox.tw/d3/
  woensdag 7 september 2011 @ 11:27:19 #272
131603 Afwazig
Serious business
pi_101666910
Ik heb tot nog toe geen key gekregen :'(.
pi_101670570
Mocht iemand een key hebben waar hij/zij niets meedoet.....pm me.. :Y
I am happy
  woensdag 7 september 2011 @ 14:04:18 #274
131603 Afwazig
Serious business
pi_101671467
Ik denk dat je in dit topic geen mensen zult vinden met keys waar ze niks mee doen :P. De beta is wel kort overigens. Heb wat streams gezien.. het gaat tot King Leoric.. je bent level 8/9 als je daar aankomt. Maargoed, ik zou zo blij zijn als ik een invite kreeg _O_
pi_101671605
Uhm, het is niet dé beta voor iedereen hoor.

De familie en vriendjes krijgen keys. Zie ook:
Diablo III-beta voor vrienden en familie

[ Bericht 48% gewijzigd door Pheno op 07-09-2011 14:17:57 ]
pi_101684718
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:

Correct, hoewel schijnbaar de pers beta er binnekort ook al aan komt en daarna dus de rest ( wij :') )
Livestream van D3 Beta, slechte kwaliteit maar toch.. als ik dit zie wil ik ook speluh! :(
http://nl.twitch.tv/diablounderground

Edit:
Goeie monk stream hier atm:
http://www.livestream.com/pushbuttan

[ Bericht 6% gewijzigd door Urb op 07-09-2011 20:10:53 ]
  woensdag 7 september 2011 @ 21:32:57 #277
131603 Afwazig
Serious business
pi_101690096
Het einde van D3 is King Leoric. Die gast heb ik in Diablo 1 al een paar keer geowned, hoe kan die nou weer terug zijn? :P
pi_101690662
quote:
8s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Afwazig het volgende:
Het einde van D3 is King Leoric. Die gast heb ik in Diablo 1 al een paar keer geowned, hoe kan die nou weer terug zijn? :P
Hebben ze vast wel een goeie verklaring voor, het is zowieso een skelet he! :P
Ps;je bedoelde wss het einde van D3 beta neem ik aan ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 22:43:21 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_101693546
Ja dat bedoel ik. Als dat het einde van D3 was dan was het wel erg kort :P.
  donderdag 8 september 2011 @ 09:12:31 #280
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_101700344
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 8 september 2011 @ 09:41:10 #281
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101700804
Kwam deze link op tweakers tegen: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=809792

Als het klopt kun je een beeld krijgen of jouw videokaart de boel gaat trekken :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 8 september 2011 @ 09:43:13 #282
65252 Bart
pi_101700843
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:41 schreef jackson het volgende:
Kwam deze link op tweakers tegen: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=809792

Als het klopt kun je een beeld krijgen of jouw videokaart de boel gaat trekken :)
quote:
High GeForce GTX 470
*O*
  donderdag 8 september 2011 @ 09:50:05 #283
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101700982
quote:
99s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:43 schreef Bart het volgende:

[..]

[q]High GeForce GTX 470
*O*
[/quote]
Dat is niet verkeerd nee... Zal zelf even voor mijn desktop een upgrade moeten hebben.

Collega's van mij zeggen dat WoW net als Diablo 3 waarschijnlijk behoorlijk wat geheugen lust wanneer het beschikbaar is. Is 8GB aan te raden voor D3?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 8 september 2011 @ 09:57:00 #284
65252 Bart
pi_101701127
quote:
5s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:50 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat is niet verkeerd nee... Zal zelf even voor mijn desktop een upgrade moeten hebben.

Collega's van mij zeggen dat WoW net als Diablo 3 waarschijnlijk behoorlijk wat geheugen lust wanneer het beschikbaar is. Is 8GB aan te raden voor D3?
Welnee, 8GB is per definitie overkill voor games. 4GB is hoogstwaarschijnlijk genoeg, meer dan 6GB heb je sowieso niet nodig.

Aan de andere kant kost geheugen ook geen drol, 8GB heb je al voor 4 tientjes en je weet zeker dat je de komende paar jaar vooruit kan (tot games 64-bit worden in ieder geval).
  donderdag 8 september 2011 @ 09:58:50 #285
8898 Darklight
pi_101701173
Kan het in elk geval op Medium spelen ;)
Medium NVIDIA GeForce 9600 GT
  donderdag 8 september 2011 @ 10:00:16 #286
8898 Darklight
pi_101701206
quote:
Dat wordt mijn 1e character, de WD
  donderdag 8 september 2011 @ 10:15:48 #287
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101701546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:58 schreef Darklight het volgende:
Kan het in elk geval op Medium spelen ;)
Medium NVIDIA GeForce 9600 GT
Ik heb zelf de GeForce 9600M GT in mijn macbook zitten. Hopelijk gaat dat ook op medium werken. Zie al dat een relatief goedkope recente videokaart voor mijn Windows ( :') ) machine voldoende moet zijn als mijn processor vlot genoeg is want daar zie ik nog nergens specificaties over.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_101701740
quote:
! :D

Zijn de keys er nu uit?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101701762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 10:26 schreef benx het volgende:

[..]

! :D

Zijn de keys er nu uit?
Ja.

quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:

pi_101701783
Dus we wave voor de normale spelers komt nog :D
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101702682
quote:
High GeForce GTX 570
\o/
pi_101703063
quote:
3s.gif Op donderdag 8 september 2011 10:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Heb je al een key?
  donderdag 8 september 2011 @ 11:30:32 #293
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_101703180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
:Y
  donderdag 8 september 2011 @ 11:38:08 #294
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_101703452
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Heb je al een key?
Wie heeft er een key? Ik heb me wel aangemeld en ben Die-hard Diablo speler geweest vanaf deel 1 die ik ooit voor het eerst in de jaren negentig leende uit de plaatselijke bibliotheek..

Ik verdien een key.
  donderdag 8 september 2011 @ 11:50:49 #295
131603 Afwazig
Serious business
pi_101703842
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:38 schreef Killaht het volgende:

[..]

Wie heeft er een key? Ik heb me wel aangemeld en ben Die-hard Diablo speler geweest vanaf deel 1 die ik ooit voor het eerst in de jaren negentig leende uit de plaatselijke bibliotheek..

Ik verdien een key.
Ik ook. *Boks
  donderdag 8 september 2011 @ 12:21:19 #296
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_101704798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:38 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ik verdien een key.
Ja ik weet het ook nog lenen in bieb :') was Baas!!
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_101706049
Edit: Wat denken jullie, word het per maand dokken of gewoon 1x betalen?

Edit2: http://www.vg247.com/2011(...)blo-iii-public-beta/

[ Bericht 23% gewijzigd door Lamabal op 08-09-2011 13:13:20 ]
  donderdag 8 september 2011 @ 16:19:34 #298
8898 Darklight
pi_101712927
1x betalen en klaar
pi_101714924
Maar er komen wel allerlei opties waar je extra voor kunt betalen ( de IRL money Auction house daargelaten :') ) , denk bv aan grotere stash.
pi_101716228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:11 schreef Urb het volgende:
Maar er komen wel allerlei opties waar je extra voor kunt betalen ( de IRL money Auction house daargelaten :') ) , denk bv aan grotere stash.
bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')