Correct, hoewel schijnbaar de pers beta er binnekort ook al aan komt en daarna dus de rest ( wijquote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
Uhm, het is niet dé beta voor iedereen hoor.
De familie en vriendjes krijgen keys. Zie ook:
Diablo III-beta voor vrienden en familie
Hebben ze vast wel een goeie verklaring voor, het is zowieso een skelet he!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Afwazig het volgende:
Het einde van D3 is King Leoric. Die gast heb ik in Diablo 1 al een paar keer geowned, hoe kan die nou weer terug zijn?
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:41 schreef jackson het volgende:
Kwam deze link op tweakers tegen: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=809792
Als het klopt kun je een beeld krijgen of jouw videokaart de boel gaat trekken
quote:High GeForce GTX 470
quote:
Welnee, 8GB is per definitie overkill voor games. 4GB is hoogstwaarschijnlijk genoeg, meer dan 6GB heb je sowieso niet nodig.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd nee... Zal zelf even voor mijn desktop een upgrade moeten hebben.
Collega's van mij zeggen dat WoW net als Diablo 3 waarschijnlijk behoorlijk wat geheugen lust wanneer het beschikbaar is. Is 8GB aan te raden voor D3?
Ik heb zelf de GeForce 9600M GT in mijn macbook zitten. Hopelijk gaat dat ook op medium werken. Zie al dat een relatief goedkope recente videokaart voor mijn Windows (quote:Op donderdag 8 september 2011 09:58 schreef Darklight het volgende:
Kan het in elk geval op Medium spelen
Medium NVIDIA GeForce 9600 GT
!quote:
Ja.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
Uhm, het is niet dé beta voor iedereen hoor.
De familie en vriendjes krijgen keys. Zie ook:
Diablo III-beta voor vrienden en familie
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Diablo 3 en star wars the old republic... dit is dodelijk voor m'n volgende 5 jaar
Wie heeft er een key? Ik heb me wel aangemeld en ben Die-hard Diablo speler geweest vanaf deel 1 die ik ooit voor het eerst in de jaren negentig leende uit de plaatselijke bibliotheek..quote:
Ik ook. *Boksquote:Op donderdag 8 september 2011 11:38 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wie heeft er een key? Ik heb me wel aangemeld en ben Die-hard Diablo speler geweest vanaf deel 1 die ik ooit voor het eerst in de jaren negentig leende uit de plaatselijke bibliotheek..
Ik verdien een key.
Ja ik weet het ook nog lenen in biebquote:Op donderdag 8 september 2011 11:38 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wie heeft er een key? Ik heb me wel aangemeld en ben Die-hard Diablo speler geweest vanaf deel 1 die ik ooit voor het eerst in de jaren negentig leende uit de plaatselijke bibliotheek..
Ik verdien een key.
bron?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:11 schreef Urb het volgende:
Maar er komen wel allerlei opties waar je extra voor kunt betalen ( de IRL money Auction house daargelaten) , denk bv aan grotere stash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |