abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96639635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Klagen over herrie die er niet is, maar wel zelf enorme herrie maken is nog asocialer. Na dat weekend geen last meer gehad.
beetje raar verhaal.. als dat ding echt zo hard staat, op repeat....

dan was er allang politie, en hij zijn huis kwijt... no way dat dat een heel weekend zo door kan gaan...
pi_96639650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zou voor thrashmetal gaan _O_
Als je mensen wil irriteren kun je beter electronische muziek nemen, want veel meer bas en dus gebonk. O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 10:41:20 ]
pi_96639675
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Er stond niet bij dat het volume op vol stond.
wel de woofer op zijn zwaarst!

zal ie toch wel etzelfde mee bedoelen?
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:42:04 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96639685
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Als je mensen wil irriteren kun je beter electronische muziek nemen, want veel meer bas en dus gebonk. O-)
Dat gegrunt kan ook niet iedereen waarderen :+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:42:35 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96639708
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Er stond niet bij dat het volume op vol stond.
De strekking lijkt me duidelijk ;)
pi_96639710
Ben ik ff blij dat ik niet naast jullie kom te wonen!
pi_96639722
Heb eigenlijk nooit problemen gehad met buren (gelukkig). En als er wat was moesten ze maar even wat zeggen, dan probeerde ik er rekening mee te houden..
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:43:13 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96639732
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef rival het volgende:
Zeg, ik doe dat soort dingen niet he. Ik maak kom wel een praatje maken. Gezellig, ik en mijn Remmy O+
pi_96639750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:41 schreef rival het volgende:
wel de woofer op zijn zwaarst!

zal ie toch wel etzelfde mee bedoelen?
Maar de rest van de speakers dicht. Dus dan is het alleen getril en gebonk geweest lijkt me.
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:44:33 #110
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96639778
quote:
9s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:27 schreef rival het volgende:

[..]

Nog 1 keer.......
mijn antwoord is dan standaard, doe nu dan, want die ene keer gaat toch wel gebeuren!

Ja ik heb de skills wel om in zo'n buurt te wonen hoor :7
Oh mijn buurman is echt lachen.
Belt aan omdat hij wilde dat de muziek zachter ging, zo hard stond die niet het is hier gewoon gehorig.
Dan kan je op een paar manieren vragen of de muziek zacht mag.
Mijn buurman koos voor de: BEN JE DOOF OFZO?! :( variant.

Nu is hij aan het indimmen. Hij dacht dat ik echt net vers vanuit het westen naar Emmen was gekomen. Nu ontdekt hij dat ik stiekem best wel wat gajes hier ken. Gajes waar hij bang voor is :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_96639820
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh mijn buurman is echt lachen.
Belt aan omdat hij wilde dat de muziek zachter ging, zo hard stond die niet het is hier gewoon gehorig.
Dan kan je op een paar manieren vragen of de muziek zacht mag.
Mijn buurman koos voor de: BEN JE DOOF OFZO?! :( variant.

Nu is hij aan het indimmen. Hij dacht dat ik echt net vers vanuit het westen naar Emmen was gekomen. Nu ontdekt hij dat ik stiekem best wel wat gajes hier ken. Gajes waar hij bang voor is :D
Best sneu als je dat nodig hebt, je kan ook gewoon je muziek zachter zetten.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:45:59 #112
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96639836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Spijker83 het volgende:
Heb eigenlijk nooit problemen gehad met buren (gelukkig). En als er wat was moesten ze maar even wat zeggen, dan probeerde ik er rekening mee te houden..
Ik heb ook altijd rekening gehouden met mn buren.
Blijkbaar moet ik vanuit mn woonkamer kunnen ruiken dat de buren een kledder hebben en ik moet weten wanneer de kledder slaapt enz.

Mijn bovenbuurman is eng. Die is zo wanhopig op zoek naar seks, zou me niks verbazen als ik hem in de krant zie staan een keer als verkrachter :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_96639837
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef rival het volgende:
Ik heb niet eens een subwoofer. B-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:46:02 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_96639839
Blij dat ik tegenwoordig beschaafde buren heb. In Enschede was dat wel anders: mn bovenburen waren dove turken die altijd de hele familie over vloer hadden, mn buurman naast me had 5 katten in een hokje aangrenzend aan mn slaapkamer zitten (vanaf mn balkon kon ik zien en ruiken dat die hele kamer één grote kattenbak was :') ) en hij had ook enorme schulden zodat zijn ramen steeds ingegooid werden en er regelmatig s nachts schuldeisers voor zijn (en dus ook voor onze) deur stonden te schreeuwen.

En dan was er nog de onderbuurman die stemmen in zn hoofd had en dacht dat wij dat waren. Heeft twee keer onze fietsbanden (fietsen stonden buiten voor de flat) doorgesneden en ook een keer met een mes voor de deur gestaan.

O+ Sociale huurwoningen O+.
For great justice!
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:47:16 #115
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96639893
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Best sneu als je dat nodig hebt, je kan ook gewoon je muziek zachter zetten.
Lieverd mijn muziek gaat direct zachter als ik merk dat mensen er last van hebben.
Ik laat me echter niet uitschelden en als een of andere voetveeg behandelen.
Hij begint met schelden en intimideren. Nu heeft hij door dat hij mij niet bang maakt en zijn ze langzaam aan het indimmen.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_96639922
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef Q. het volgende:

O+ Sociale huurwoningen O+.
Met koopwoningen is het niet veel beter. Volgens mij woont boven mij een gezin dat louter bestaat uit drag queens omdat het net is alsof ze allemaal hoge hakken dragen als ze door het huis heen rennen :')

Ik hoor ze ook nooit lopen. Rennen is het enige wat ze doen. En die klotekinderen van hun flikkeren steeds troep van hun balkon op het mijne.
pi_96639926
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd rekening gehouden met mn buren.
Blijkbaar moet ik vanuit mn woonkamer kunnen ruiken dat de buren een kledder hebben en ik moet weten wanneer de kledder slaapt enz.

Mijn bovenbuurman is eng. Die is zo wanhopig op zoek naar seks, zou me niks verbazen als ik hem in de krant zie staan een keer als verkrachter :X
Kijk daar kun je dus niks mee. Dus dat zou ik dan ook aangeven aan de buren.. Je kunt niet overal rekening mee houden (hoeveel je dat ook probeert).

Zelf geen enge buren vooralsnog gezien :) Misschien komt dat nog :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:49:19 #118
141482 Q.
JurassiQ
pi_96639958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met koopwoningen is het niet veel beter. Volgens mij woont boven mij een gezin dat louter bestaat uit drag queens omdat het net is alsof ze allemaal hoge hakken dragen als ze door het huis heen rennen :')
Moet zeggen dat mijn huidige buren in mn koop-jaren-flatje lekker rustig zijn. Vooralsnog. :+ Then again, tegen mn Enschede-buren kunnen ze nooit op. :+
For great justice!
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:49:20 #119
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96639959
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Had ik al verteld dat hij, mijn bovenbuurman en zijn bovenbuurman met regelmaat hardcore op oorlogssterkte draaien?

Het zijn gewoon petjes en hebben een hekel aan hiphop :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_96639982
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Lieverd mijn muziek gaat direct zachter als ik merk dat mensen er last van hebben.
Ik laat me echter niet uitschelden en als een of andere voetveeg behandelen.
Hij begint met schelden en intimideren. Nu heeft hij door dat hij mij niet bang maakt en zijn ze langzaam aan het indimmen.
Das vaak het probleem.. Direct beginnen met schelden en tieren i.p.v. even netjes aanbellen en vragen of wellicht de muziek wat zachter kan..

Tis zo simpel, maar voor sommige mensen zo moeilijk.. ;(
pi_96640019
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Had ik al verteld dat hij, mijn bovenbuurman en zijn bovenbuurman met regelmaat hardcore op oorlogssterkte draaien?

Het zijn gewoon petjes en hebben een hekel aan hiphop negers :D
O-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:51:28 #122
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96640039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Spijker83 het volgende:
Juist!
Zeg even: goh buuv mn kledder slaapt.
Dan gaat de muziek direct zacht of uit.

Maar hij kwam met: BEN JE DOOF OFZO!
Oh en: Ja en kan nu GVD die TAKKEHERRIE uit :(
En: Als je nu nog 1 keer die muziek aanzet gaan er stenen door je ruit heen en door de ruit van de kinderkamer.

Kijk dan heb ik echt al geen zin meer om rekening te houden met de kledder van de buren
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_96640100
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar de rest van de speakers dicht. Dus dan is het alleen getril en gebonk geweest lijkt me.
Dat dus. Je hoort niks, maar voelt het wel. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel met :o zat toen hij het vertelde. Maar het hielp wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:53:14 #124
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96640105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Kijk daar kun je dus niks mee. Dus dat zou ik dan ook aangeven aan de buren.. Je kunt niet overal rekening mee houden (hoeveel je dat ook probeert).

Zelf geen enge buren vooralsnog gezien :) Misschien komt dat nog :P
Nee schat, dat gaf ik aan.
Blijkbaar moet ik aan de gordijnen kunnen zien dat ze een kind hebben _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:54:22 #125
17979 MissMSX
Knightmare
pi_96640148
Ik heb vaak last van onze Surinaamse benedenburen. Altijd die kookluchten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')