beetje raar verhaal.. als dat ding echt zo hard staat, op repeat....quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klagen over herrie die er niet is, maar wel zelf enorme herrie maken is nog asocialer. Na dat weekend geen last meer gehad.
Als je mensen wil irriteren kun je beter electronische muziek nemen, want veel meer bas en dus gebonk.quote:
wel de woofer op zijn zwaarst!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er stond niet bij dat het volume op vol stond.
Dat gegrunt kan ook niet iedereen waarderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je mensen wil irriteren kun je beter electronische muziek nemen, want veel meer bas en dus gebonk.![]()
De strekking lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er stond niet bij dat het volume op vol stond.
Zeg, ik doe dat soort dingen niet he. Ik maak kom wel een praatje maken. Gezellig, ik en mijn Remmyquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef rival het volgende:
Ben ik ff blij dat ik niet naast jullie kom te wonen!
Maar de rest van de speakers dicht. Dus dan is het alleen getril en gebonk geweest lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:41 schreef rival het volgende:
wel de woofer op zijn zwaarst!
zal ie toch wel etzelfde mee bedoelen?
Oh mijn buurman is echt lachen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nog 1 keer.......
mijn antwoord is dan standaard, doe nu dan, want die ene keer gaat toch wel gebeuren!
Ja ik heb de skills wel om in zo'n buurt te wonen hoor
Best sneu als je dat nodig hebt, je kan ook gewoon je muziek zachter zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh mijn buurman is echt lachen.
Belt aan omdat hij wilde dat de muziek zachter ging, zo hard stond die niet het is hier gewoon gehorig.
Dan kan je op een paar manieren vragen of de muziek zacht mag.
Mijn buurman koos voor de: BEN JE DOOF OFZO?!variant.
Nu is hij aan het indimmen. Hij dacht dat ik echt net vers vanuit het westen naar Emmen was gekomen. Nu ontdekt hij dat ik stiekem best wel wat gajes hier ken. Gajes waar hij bang voor is
Ik heb ook altijd rekening gehouden met mn buren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Spijker83 het volgende:
Heb eigenlijk nooit problemen gehad met buren (gelukkig). En als er wat was moesten ze maar even wat zeggen, dan probeerde ik er rekening mee te houden..
Ik heb niet eens een subwoofer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef rival het volgende:
Ben ik ff blij dat ik niet naast jullie kom te wonen!
Lieverd mijn muziek gaat direct zachter als ik merk dat mensen er last van hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best sneu als je dat nodig hebt, je kan ook gewoon je muziek zachter zetten.
Met koopwoningen is het niet veel beter. Volgens mij woont boven mij een gezin dat louter bestaat uit drag queens omdat het net is alsof ze allemaal hoge hakken dragen als ze door het huis heen rennenquote:
Kijk daar kun je dus niks mee. Dus dat zou ik dan ook aangeven aan de buren.. Je kunt niet overal rekening mee houden (hoeveel je dat ook probeert).quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd rekening gehouden met mn buren.
Blijkbaar moet ik vanuit mn woonkamer kunnen ruiken dat de buren een kledder hebben en ik moet weten wanneer de kledder slaapt enz.
Mijn bovenbuurman is eng. Die is zo wanhopig op zoek naar seks, zou me niks verbazen als ik hem in de krant zie staan een keer als verkrachter
Moet zeggen dat mijn huidige buren in mn koop-jaren-flatje lekker rustig zijn. Vooralsnog.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met koopwoningen is het niet veel beter. Volgens mij woont boven mij een gezin dat louter bestaat uit drag queens omdat het net is alsof ze allemaal hoge hakken dragen als ze door het huis heen rennen
Had ik al verteld dat hij, mijn bovenbuurman en zijn bovenbuurman met regelmaat hardcore op oorlogssterkte draaien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je mensen wil irriteren kun je beter electronische muziek nemen, want veel meer bas en dus gebonk.![]()
Das vaak het probleem.. Direct beginnen met schelden en tieren i.p.v. even netjes aanbellen en vragen of wellicht de muziek wat zachter kan..quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd mijn muziek gaat direct zachter als ik merk dat mensen er last van hebben.
Ik laat me echter niet uitschelden en als een of andere voetveeg behandelen.
Hij begint met schelden en intimideren. Nu heeft hij door dat hij mij niet bang maakt en zijn ze langzaam aan het indimmen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat hij, mijn bovenbuurman en zijn bovenbuurman met regelmaat hardcore op oorlogssterkte draaien?
Het zijn gewoon petjes en hebben een hekel aan hiphop negers
Juist!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Spijker83 het volgende:
Heb eigenlijk nooit problemen gehad met buren (gelukkig). En als er wat was moesten ze maar even wat zeggen, dan probeerde ik er rekening mee te houden..
Dat dus. Je hoort niks, maar voelt het wel. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel metquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar de rest van de speakers dicht. Dus dan is het alleen getril en gebonk geweest lijkt me.
Nee schat, dat gaf ik aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kijk daar kun je dus niks mee. Dus dat zou ik dan ook aangeven aan de buren.. Je kunt niet overal rekening mee houden (hoeveel je dat ook probeert).
Zelf geen enge buren vooralsnog gezienMisschien komt dat nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |