Mijn buren gaan al op de muren rammen en politie bellen als mn zoon en ik op de bank zitten te lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoezo.. Jij kunt toch ook genieten van hun koter? Mogen ze ook genieten van jou
en aardappelen op je balkon gooien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buren gaan al op de muren rammen en politie bellen als mn zoon en ik op de bank zitten te lachen![]()
Weinig zin om politie aan de deur te hebben als ik seks heb
Nee dat niet.quote:
Gezellige boel daar zo te horen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee dat niet.
De buurman heeft me wel beloofd dat ie een steen door de ruit gaat gooien als hij nog 1 keer mijn muziek hoort![]()
Oh ja de buurman is geen fan van hiphop
Haha das wel een anti-climax inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buren gaan al op de muren rammen en politie bellen als mn zoon en ik op de bank zitten te lachen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar lijkt het wel op..quote:
Nog 1 keer.......quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat niet.
De buurman heeft me wel beloofd dat ie een steen door de ruit gaat gooien als hij nog 1 keer mijn muziek hoort![]()
Ik zou voor thrashmetal gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..
Zou toch maar een hardcore gaan draaien of zo.. Misschien vind ie dat wel leuk
Stoertjequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nog 1 keer.......
mijn antwoord is dan standaard, doe nu dan, want die ene keer gaat toch wel gebeuren!
Ja ik heb de skills wel om in zo'n buurt te wonen hoor
Dat kan beter. Een vriend van me was het gezeur zo zat, dat hij zijn subwoofer op zn zwaarst heeft gezet, op een marmeren badkamertegel, tegen de muur grenzend aan dat van de klagende buren. Alle andere speakers afgesloten. Hardcore trance cd in de speler gedrukt. Speler op repeat gezet. En de deur achter zich dicht getrokken voor een lang weekendje weg met zijn vriendin naar Parijs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..
Zou toch maar een hardcore gaan draaien of zo.. Misschien vind ie dat wel leuk
Al een hotel gevonden?quote:
Dat vind ik gewoon ronduit asociaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan beter. Een vriend van me was het gezeur zo zat, dat hij zijn subwoofer op zn zwaarst heeft gezet, op een marmeren badkamertegel, tegen de muur grenzend aan dat van de klagende buren. Alle andere speakers afgesloten. Hardcore trance cd in de speler gedrukt. Speler op repeat gezet. En de deur achter zich dicht getrokken voor een lang weekendje weg met zijn vriendin naar Parijs.
Klagen over herrie die er niet is, maar wel zelf enorme herrie maken is nog asocialer. Na dat weekend geen last meer gehad.quote:
Hahaha... En toen die thuis kwam, was alles kapot?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan beter. Een vriend van me was het gezeur zo zat, dat hij zijn subwoofer op zn zwaarst heeft gezet, op een marmeren badkamertegel, tegen de muur grenzend aan dat van de klagende buren. Alle andere speakers afgesloten. Hardcore trance cd in de speler gedrukt. Speler op repeat gezet. En de deur achter zich dicht getrokken voor een lang weekendje weg met zijn vriendin naar Parijs.
Dat is het ook..quote:
Nee, maar ik heb er ook geen haast mee. Het is gewoon balen, de echt mooie appartementen zijn pas vanaf 1 juni beschikbaar. Wat net ff wat meer geld kost.quote:
Ik vind zijn actie net zo asociaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klagen over herrie die er niet is, maar wel zelf enorme herrie maken is nog asocialer. Na dat weekend geen last meer gehad.
ik ga dat soort situaties toch niet tegen komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Stoertje
Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |