Er is er eentje die ik heel af en toe nog zie, was vorig jaar zelfs uitgenodigd voor zn bruiloft terwijl ik hem toen ook al minimaal twee jaar niet meer had gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
Van de basisschool zie ik echt niemand meer terwijl ik toch uit een dorp kom. Ik heb nog een paar middelbare schoolvrienden, daar ben ik wel blij mee
Jamaar wie wil jou nu niet op zijn bruiloft?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:02 schreef Q. het volgende:
Ik woon inmiddels meer dan 5 jaar naast mijn huidige buren maar meer dan een "Hoi" heb ik nog nooit tegen ze gezegd.
Zeg ook niet dat je direct de sleutel af moet geven. Maar vind het altijd wel gezellig. Kan zo met (bijna) iedereen een praatje maken. Als jij daarvoor kiest is dat jou keuze en dus goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik woon er fijn hoor, maar het kan me verder gestolen worden. Ik heb niets met 'ons kent ons' en ik hoef mijn buren niet zo nodig een sleutel te geven van mijn huis of een praatje te maken in het trappenhuis. Daar pas ik voor. Dus ik kies voor anonimiteit!
Degenen die niet willen dat ik ze failliet zuip?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar wie wil jou nu niet op zijn bruiloft?
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:02 schreef Q. het volgende:
Ik woon inmiddels meer dan 5 jaar naast mijn huidige buren maar meer dan een "Hoi" heb ik nog nooit tegen ze gezegd.
Wat zeiden ze terug dan? "Doei?"quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:02 schreef Q. het volgende:
Mijn directe buurvrouw is een mooie vrouwtje, volgens mij is ze Portugees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ookSoms schaam ik mij daar wel voor. Mijn buurman is dik over de 90 en er komt bijna nooit iemand. Daarvan weet ik dus dat die wel een paar weken in zijn huis weg kan liggen rotten als hij het hoekje om gaat. Ik zal er niet achter komen in elk geval
Snap ik, maar die behoefte heb ik dus gewoon nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Zeg ook niet dat je direct de sleutel af moet geven. Maar vind het altijd wel gezellig. Kan zo met (bijna) iedereen een praatje maken. Als jij daarvoor kiest is dat jou keuze en dus goed
Ben nu zelf aan het klussen in mijn nieuwe huis. De ene buren redelijk contact mee (wat ouder echtpaar), de andere is een jonge meid die er bijna nooit is.. Dus minder contact (wat ik persoonlijk wel jammer vind)..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ookSoms schaam ik mij daar wel voor. Mijn buurman is dik over de 90 en er komt bijna nooit iemand. Daarvan weet ik dus dat die wel een paar weken in zijn huis weg kan liggen rotten als hij het hoekje om gaat. Ik zal er niet achter komen in elk geval
You're a individualquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar die behoefte heb ik dus gewoon nietIk woon er prima hoor, maar ik ben niet zoals 'de rest' van het dorp en daar ben ik best blij mee
Het is een bruiloft, failliet zijn ze toch alquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Degenen die niet willen dat ik ze failliet zuip?
Spijtig.. Teveel wisseling in het dorp? Of andere oorzaak?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
Ik kom ook uit een dorp. En er was een tijd dat ik iedereen kende. Die tijd is lang voorbij
Enorme groei van 'stedelingen'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:11 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Spijtig.. Teveel wisseling in het dorp? Of andere oorzaak?
'Import'quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enorme groei van 'stedelingen'.Glanerbrug is er niks mooier op geworden.
Eindelijk.. Of er komen nu veel meer oudjes op een scootmobiel op de weg (ookal hebben ze geen controle)quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
Bejaarde fietsers vallen steeds vakerGeen bejaarden meer op de weg
Nou... Het klinkt stom. Maar zo is het wel.quote:
Scootmobielsquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Eindelijk.. Of er komen nu veel meer oudjes op een scootmobiel op de weg (ookal hebben ze geen controle)
Wat is er mis met ons?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enorme groei van 'stedelingen'.Glanerbrug is er niks mooier op geworden.
Geestelijk failliet is wat anders dan financieel failliet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een bruiloft, failliet zijn ze toch al
Niks. Tot er besloten wordt naast een boerderij te gaan wonen om vervolgens de boer aan te klagen wegens stankoverlast.quote:
Wat een sneu figuur is het eigenlijk hequote:
Dat klinkt dan wel weer zielig jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Tot er besloten wordt naast een boerderij te gaan wonen om vervolgens de boer aan te klagen wegens stankoverlast.
Blegh
Die hebben meteen het huis te koop gezet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:26 schreef rival het volgende:
Ik heb al een praatje gehouden met mijn toekomstige buurman
Ja dat kun je toch verwachten.. Boerenluchtje is overigens niks mis meequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Tot er besloten wordt naast een boerderij te gaan wonen om vervolgens de boer aan te klagen wegens stankoverlast.
Blegh
Best wel jaquote:
ik zag ze schrikken, ohjee een hollanderquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben meteen het huis te koop gezet?
Want dat is zo 'lekker landelijk'. Maar die stank, nee, dat is niet normaal hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
Blegh
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag ze schrikken, ohjee een hollander
Ik weet even niet wat ik ervan moet denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur is het eigenlijk he![]()
Mja, daar kies je voor. Dan moet je ook niet zeiken als de boer gaat gieren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja dat kun je toch verwachten.. Boerenluchtje is overigens niks mis mee![]()
Varkenslucht is trouwens wel erg sterk..
Ja, dat soort mensen, serieusquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want dat is zo 'lekker landelijk'. Maar die stank, nee, dat is niet normaal hoor
Sowieso mensenquote:
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik ervan moet denken
[..]
Mja, daar kies je voor. Dan moet je ook niet zeiken als de boer gaat gieren.
Ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso mensen
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja![]()
Is hij serieus of dronken.![]()
Ik vond het wel grappig
Logisch welquote:
Die een huis bij Schiphol kopen om vervolgens te gaan zaniken over de geluidsoverlast van vliegtuigen.quote:
Oh ja, nog zo'n groepquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Die een huis bij Schiphol kopen om vervolgens te gaan zaniken over de geluidsoverlast van vliegtuigen.
Die het hoekhuis kopen dat grenst aan een speeltuintje en dan klagen over kinderen die herrie makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Die een huis bij Schiphol kopen om vervolgens te gaan zaniken over de geluidsoverlast van vliegtuigen.
Of bejaarden die al jaren een fontein willen en zodra hij er dan is, hem weer kwijt willen want hij maakt 'kabaal' en ze moeten 'er van plassen' of ze 'worden er nat van'quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Die het hoekhuis kopen dat grenst aan een speeltuintje en dan klagen over kinderen die herrie maken
Die bal tegen je muur is ook een rampquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Die het hoekhuis kopen dat grenst aan een speeltuintje en dan klagen over kinderen die herrie maken
Gisteren nog meegemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Haha die was laatst toch al langsgekomen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of bejaarden die al jaren een fontein willen en zodra hij er dan is, hem weer kwijt willen want hij maakt 'kabaal' en ze moeten 'er van plassen' of ze 'worden er nat van'
Sowieso, bejaarden!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of bejaarden die al jaren een fontein willen en zodra hij er dan is, hem weer kwijt willen want hij maakt 'kabaal' en ze moeten 'er van plassen' of ze 'worden er nat van'
Van te voren bedenkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die bal tegen je muur is ook een ramp
Ja, maar hij is zo goed van toepassing, weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha die was laatst toch al langsgekomen?
Oh, zonder meerquote:
Wij woonden vroeger tegen de grote speeltuin aan.quote:
Mensen beoordelen hun buurt vaak op één dag. Bijvoorbeeld bezichtiging op dinsdagochtend; 'lekker rustige buurt!' en het dan gek vinden dat in het weekend en in de vakanties de kinderen overal vandaan komen en herrie makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij woonden vroeger tegen de grote speeltuin aan.
Kregen we nieuwe buren en die gingen bitchen over het feit dat alle kinderen door de brandgang renden om naar de speeltuin te gaan.
Ik vind dat soort mensen echt![]()
Als je een huis gaat kopen of zelfs huren kijk je toch eerst rond voor je ja zegt?
(ik niet natuurlijk, ik zei eerst ja en toen pas kwam de schrik over dezewijk)
Sommige mensen zullen het nooit begrijpen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kregen we nieuwe buren en die gingen bitchen over het feit dat alle kinderen door de brandgang renden om naar de speeltuin te gaan.
Als je een huis gaat kopen of zelfs huren kijk je toch eerst rond voor je ja zegt?
Dat is hier dus zo, overdag heerlijk rustig, na half vier lijkt het net een schoolplein, het krioelt van de kinderen dan. Zijn overigens ook altijd kinderen die zonder toezicht naar buiten mogen, ook zo jong als Peuter. Ben ik weer de overdreven mama die er bij zit, als enige.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen beoordelen hun buurt vaak op één dag. Bijvoorbeeld bezichtiging op dinsdagochtend; 'lekker rustige buurt!' en het dan gek vinden dat in het weekend en in de vakanties de kinderen overal vandaan komen en herrie maken
Haha ja heerlijk tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen beoordelen hun buurt vaak op één dag. Bijvoorbeeld bezichtiging op dinsdagochtend; 'lekker rustige buurt!' en het dan gek vinden dat in het weekend en in de vakanties de kinderen overal vandaan komen en herrie maken
Het is hier wel zo erg en nee geen plannen om te verhuizen, woon hier netquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen het nooit begrijpen..![]()
Geen plannen om te verhuizen? Of is het nog niet zo erg?
Ze is net verhuisdquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef Spijker83 het volgende:
Geen plannen om te verhuizen? Of is het nog niet zo erg?
Het is natuurlijk ook wel lastig in een dag.. Maar kunt toch wel even een praatje maken in de buurt? Wordt je veel duidelijk..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden toen ook graag een hoekhuis. maar toen ze zagen op de tekeningen dat DAT huis naast de speeltuin stond hebben ze die bewust niet gekozen... zo zag ik ook bij een huis dat 'mijn' muur een doorgang was waardoor ik die niet heb genomen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit wel in de buurt van zo'n pleintje... maar achter ist lekker rustigquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach, heb je ook wat te doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
Ben ik weer de overdreven mama die er bij zit, als enige.
Opgelost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
Ik weet trouwens ook waarom ik geen muziek heb hier, mag niet van Buma Stemra. Ja, alleen als je grof geld betaalt
Mag niet.quote:
Kunt altijd nog zelf liedjes gaan zingen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag niet.Ik zit in een openbare ruimte, dus ik mag geen muziek draaien, of dat nu op de computer is of via de luidsprekers.
Stomme Buma
iPod met één oordopje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
Ik weet trouwens ook waarom ik geen muziek heb hier, mag niet van Buma Stemra. Ja, alleen als je grof geld betaalt
Idd jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden toen ook graag een hoekhuis. maar toen ze zagen op de tekeningen dat DAT huis naast de speeltuin stond hebben ze die bewust niet gekozen... zo zag ik ook bij een huis dat 'mijn' muur een doorgang was waardoor ik die niet heb genomen...
Dikke vette pech als je daar niet aan denkt
Oh, dat is ook wel een goed idee.quote:
Dat maken ze overal hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Idd ja
Ik kon m'n woning alleen maar bekijken op een dinsdagmiddag 12 uur.. Natuurlijk wanneer iedereen in de flat weg was. Toen kon ik het kabaal nog niet horen wat ze soms maken
Iedereen op school/aan het werk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik kon m'n woning alleen maar bekijken op een dinsdagmiddag 12 uur.. Natuurlijk wanneer iedereen in de flat weg was. Toen kon ik het kabaal nog niet horen wat ze soms maken
Je ziet jezelf al lekker rustig op het balkonnetje zitten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen op school/aan het werk...
Oh wat een rustige flat dit
Mijn buren gaan al op de muren rammen en politie bellen als mn zoon en ik op de bank zitten te lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoezo.. Jij kunt toch ook genieten van hun koter? Mogen ze ook genieten van jou
en aardappelen op je balkon gooien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buren gaan al op de muren rammen en politie bellen als mn zoon en ik op de bank zitten te lachen![]()
Weinig zin om politie aan de deur te hebben als ik seks heb
Nee dat niet.quote:
Gezellige boel daar zo te horen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee dat niet.
De buurman heeft me wel beloofd dat ie een steen door de ruit gaat gooien als hij nog 1 keer mijn muziek hoort![]()
Oh ja de buurman is geen fan van hiphop
Haha das wel een anti-climax inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buren gaan al op de muren rammen en politie bellen als mn zoon en ik op de bank zitten te lachen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar lijkt het wel op..quote:
Nog 1 keer.......quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat niet.
De buurman heeft me wel beloofd dat ie een steen door de ruit gaat gooien als hij nog 1 keer mijn muziek hoort![]()
Ik zou voor thrashmetal gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..
Zou toch maar een hardcore gaan draaien of zo.. Misschien vind ie dat wel leuk
Stoertjequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nog 1 keer.......
mijn antwoord is dan standaard, doe nu dan, want die ene keer gaat toch wel gebeuren!
Ja ik heb de skills wel om in zo'n buurt te wonen hoor
Dat kan beter. Een vriend van me was het gezeur zo zat, dat hij zijn subwoofer op zn zwaarst heeft gezet, op een marmeren badkamertegel, tegen de muur grenzend aan dat van de klagende buren. Alle andere speakers afgesloten. Hardcore trance cd in de speler gedrukt. Speler op repeat gezet. En de deur achter zich dicht getrokken voor een lang weekendje weg met zijn vriendin naar Parijs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..
Zou toch maar een hardcore gaan draaien of zo.. Misschien vind ie dat wel leuk
Al een hotel gevonden?quote:
Dat vind ik gewoon ronduit asociaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan beter. Een vriend van me was het gezeur zo zat, dat hij zijn subwoofer op zn zwaarst heeft gezet, op een marmeren badkamertegel, tegen de muur grenzend aan dat van de klagende buren. Alle andere speakers afgesloten. Hardcore trance cd in de speler gedrukt. Speler op repeat gezet. En de deur achter zich dicht getrokken voor een lang weekendje weg met zijn vriendin naar Parijs.
Klagen over herrie die er niet is, maar wel zelf enorme herrie maken is nog asocialer. Na dat weekend geen last meer gehad.quote:
Hahaha... En toen die thuis kwam, was alles kapot?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan beter. Een vriend van me was het gezeur zo zat, dat hij zijn subwoofer op zn zwaarst heeft gezet, op een marmeren badkamertegel, tegen de muur grenzend aan dat van de klagende buren. Alle andere speakers afgesloten. Hardcore trance cd in de speler gedrukt. Speler op repeat gezet. En de deur achter zich dicht getrokken voor een lang weekendje weg met zijn vriendin naar Parijs.
Dat is het ook..quote:
Nee, maar ik heb er ook geen haast mee. Het is gewoon balen, de echt mooie appartementen zijn pas vanaf 1 juni beschikbaar. Wat net ff wat meer geld kost.quote:
Ik vind zijn actie net zo asociaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klagen over herrie die er niet is, maar wel zelf enorme herrie maken is nog asocialer. Na dat weekend geen last meer gehad.
ik ga dat soort situaties toch niet tegen komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Stoertje
Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |