gr......ote gr......utten wat een lekker bakkiequote:
In het Westen onweert het nooit...quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Succes TM.
Goedemorgen![]()
Is er bij jullie ook flinke onweer geweest vannacht? Hier wel.. echt heel hard.. 3x over wakker geworden.
Volgens mn vriend had het wel heel hard geregend, ik zou het zelf niet weten... ik word nooit ergens wakker vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Succes TM.
Goedemorgen![]()
Is er bij jullie ook flinke onweer geweest vannacht? Hier wel.. echt heel hard.. 3x over wakker geworden.
Naar een ander gebouw, aan de overkant van waar ik nu zit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
Gaan jullie naar een andere locatie MM? Wat een operatie lijkt me dat...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het Westen onweert het nooit...
Niks dus.
ik normaal ook niet, maar dit was echt heel hard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
MM en calex
[..]
Volgens mn vriend had het wel heel hard geregend, ik zou het zelf niet weten... ik word nooit ergens wakker van
Vorige week was slechts een midweekje.quote:
Ja, er moeten dan ook 6000 mensen hier verdwijnen...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef wyccie het volgende:
Die boomstam had ik nog niet gemist, maar het duurde bij mij ook 5 sec. voor ik het doorhad, omdat ik in eerste instantie de fail zocht in haar outfit. Ik scrollde door naar haar voeten waar ik Uggs of Crocs verwachtte.
Trouwens, ik ben ook lomp en sluit mijn mails ook vaak af met Gr. als ik vrienden mail.![]()
Bij vreemden niet, maar vrienden weten wel wat ik bedoel.
Boks.
Tikkie, jij bent 'm?quote:
Het is dat ik vanmiddag met de auto weg moet, anders had ik zeker op de racefiets naar het werk gegaan, en dan op de terugweg jezelf helemaal leegtrappen en jezelf in 't zweet werken, heerlijk tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tikkie, jij bent 'm?
Het is ook nooit goed....ik vind het te warm/zonnig om een uur te gaan rennen in de polder.
Zal ik je anders even een uurtje rondrijden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tikkie, jij bent 'm?
Het is ook nooit goed....ik vind het te warm/zonnig om een uur te gaan rennen in de polder.
Is ook heerlijk, maar ik moet oppassen dat ik niet uitdroog of mezelf kapotmaak in de aanloop naar de Marikenloop zondag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
jezelf helemaal leegtrappen en jezelf in 't zweet werken, heerlijk toch
gr.
Een uur in een hete auto vind ik nog minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik je anders even een uurtje rondrijden?
Scheelt weer...
Hoeveel ga je lopen en hoe lang hoop je er over te doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is ook heerlijk, maar ik moet oppassen dat ik niet uitdroog of mezelf kapotmaak in de aanloop naar de Marikenloop zondag.
Osama bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Nem, over die al-dan-niet-digitale-wand van NCIS:
[ afbeelding ]
Ik vind dit meer analoog dan digitaalZal vandaag eens kijken of Obama een rode streep heeft
dat zijn babys en die zijn tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Huuu ik ging net op het balkon even de hazelaar snoeien (hij gaat t volgens mij nog doen ook) toen ik zag dat er allemaal spinnewebben tussen zaten, met rare gele bolletjes erin
Blijken dat allemaal minispinnetjes te zijn!!!
Spinnenbaby's nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zijn babys en die zijn toch?
Geef je de voorkeur hieraan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Huuu ik ging net op het balkon even de hazelaar snoeien (hij gaat t volgens mij nog doen ook) toen ik zag dat er allemaal spinnewebben tussen zaten, met rare gele bolletjes erin
Blijken dat allemaal minispinnetjes te zijn!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: op verzoek van de dames hier ook de spoilertag toegevoegd
[ Bericht 8% gewijzigd door H_T op 11-05-2011 11:39:28 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Mag die in een spoiler, alsjeblieftquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef je de voorkeur hieraan?
[ afbeelding ]
Okayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Had je het plaatje in een spoiler gewild dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik heb het al aangepast hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik post gewoon door tot we op de (voor mij) volgende pagina zitten
Veel te laatquote:
En Lord of the Rings? Daar zit een grotere spin inquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Veel te laatthanks
Ik haat spinnenkleintjes kan ik nog wel over maar ik zal nooit een film zoals 8 legged freaks kijken
Dat vind ik ook wel een goor stukje film jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Verschrikkelijke stuk was dat. Maar bij LotR gaat het niet alleen maar over die spin
Ik heb meer interesse in deze uitvinding:quote:
Arachnaphobia?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Veel te laatthanks
Ik haat spinnenkleintjes kan ik nog wel over maar ik zal nooit een film zoals 8 legged freaks kijken
Die heb ik hier in de kast staanquote:
Moet toegeven dat ik dat ook geen prettige film vind...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze bewegen minder snel, zitten niet in je huis en dus ook niet in je haar. Ze zijn niet klein genoeg om tussen je kleren te gaan zitten e.d.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik dat ook geen prettige film vind...
Vreemd eigenlijk dat we een spin vaak enger vinden dan een krab.
Soortgelijk qua uiterlijk, en zelfs minder makkelijk dood te trappen...
[ afbeelding ]
Dat zal het zijn...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze bewegen minder snel, zitten niet in je huis en dus ook niet in je haar. Ze zijn niet klein genoeg om tussen je kleren te gaan zitten e.d.
Maar ze zien er nog steeds niet erg vriendelijk uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze bewegen minder snel, zitten niet in je huis en dus ook niet in je haar. Ze zijn niet klein genoeg om tussen je kleren te gaan zitten e.d.
Waar kijken we naar? Ik zie alleen een soort vergelijkingsshop?quote:
Da's iets nieuws van FOK!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar kijken we naar? Ik zie alleen een soort vergelijkingsshop?
Ah gelukkig, die bestond nog nietquote:
Ja echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er staan ook dildo's en vibrators tussen. Altijd handig.![]()
Ik weet niet goed hoe ik moet reageren op deze post. Verdoriequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er staan ook dildo's en vibrators tussen. Altijd handig.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik moet reageren op deze post. Verdorie
Die zie ik (gelukkig??) niet, die website is hier geblocked en ik kan raden waarom...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]is natuurlijk niet serieus bedoeld, maar ze staan er wel! Zie plaatje van Nem.
Het is een soort van Hello Kitty ding. Echt iets voor de kleintjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zie ik (gelukkig??) niet, die website is hier geblocked en ik kan raden waarom...
Hello Pussy...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een soort van Hello Kitty ding. Echt iets voor de kleintjes
Ik kan me ook niet voorstellen dat je daar een beetje geil ligt te zijn en dan dat ding erbij pakt
Ik dacht dat je met Hello Kutty zou komenquote:
Hij is toch bedoeld voor vrouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met Hello Kutty zou komen
Jaquote:
Nee, wel even aan gedacht , maar die vond ik te makkelijk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met Hello Kutty zou komen
Niet eens verrassend.quote:
Ja, alleen dacht ik dat ik hem niet gepost had.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Je nieuwe coupe Diaan? Lekker rood! Leuk
Ik moest even denken wat je bedoelde, maar je bedoelt de zonnebrilquote:
Ja, dat dus...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moest even denken wat je bedoelde, maar je bedoelt de zonnebril![]()
Dit nummer hoor ik ook als ik een smsje krijg.
Istwat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de geinteresseerden, het nieuwe Moby album online te beluisteren: http://destroyed.moby.com/#
Ik ben nu aan het luisteren. Nummer 2 (Be the one) vind ik wel goed. Andere nummers wisselendquote:
Ja maar 'roodharige' mensen hebben toch ook eigenlijk altijd oranje haar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, alleen dacht ik dat ik hem niet gepost had.Het is trouwens meer oranje dan rood volgens mij.
Ik vind het een catchy nummer alleen ze heeft zo'n zeikstem.quote:
Whatever...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar 'roodharige' mensen hebben toch ook eigenlijk altijd oranje haar?
Met dank aan de AutoTune.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het een catchy nummer alleen ze heeft zo'n zeikstem.
De laatste jaren is 'ie zo aan het zwalken, vind ik...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het luisteren. Nummer 2 (Be the one) vind ik wel goed. Andere nummers wisselend
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste jaren is 'ie zo aan het zwalken, vind ik...
Eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met dank aan de AutoTune.
Toen Cher het voor het eerst gebruikte, vond ik het een innovatie.
Inderdaad. Ook het grote zwakke punt van Glee imho.quote:Nu vind ik het de dodelijke ziekte van de moderne muziek...
OK, hou dat vast, want dat is ook mijn mening en beoordeel dan het nieuwe album in die lijn...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Play" vond ik erg goed. "Wait for me" al minder(maar Pale Horses erg goed nummer)
Is dat zo? Ik vind het nogal een verschil: rood of oranje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar 'roodharige' mensen hebben toch ook eigenlijk altijd oranje haar?
Misschien moet je dan maar gewoon niet gaan luisterenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, hou dat vast, want dat is ook mijn mening en beoordeel dan het nieuwe album in die lijn...
Helaas gemist vorige keer.quote:Maar live blijft het een super-artiest met dubbele ADHD...
Erg goedquote:
Ah, dat zal het zijn geweest danquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ze waren vanmorgen bij Giel en dat klonk erg goed vond ik.
Volgen mij komt het vanavond ook nog in z'n geheel bij 3FM op de radio.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg goed
Het geluid was erg goed, de sfeer was goed(lekker knus), de nummers waren goed.
Als het goed is stonden ze vanochtend nog bij een ontbijtshow maar ik zou niet weten welke.
In mijn lijstje staat dat op 19 Mei maar als het vanavond komt, dan zou ik het zeker opnemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgen mij komt het vanavond ook nog in z'n geheel bij 3FM op de radio.
Zal eens kijken en eventueel opnemen...
Ah, overheen gekeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In mijn lijstje staat dat op 19 Mei maar als het vanavond komt, dan zou ik het zeker opnemen
Oeh, cello's e.d. toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, overheen gekeken.
Volgende week zit ik dan bij Epica in Paradiso...
Even serieus dan maar: Hoe gaat het met je zwangerschap?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Soempie het volgende:
Ik vind krabben enger dan spinnen. Zien er veel griezeliger uit en kunnen vast ook veel meer pijn doen.
Ja, een moetje. Ik moet beschaamd omlaag staren, met rode wangen en m'n boeketje voor m'n buik houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even serieus dan maar: Hoe gaat het met je zwangerschap?
Al trek in augurken en zure haring? Andere cliche's die blijken te kloppen?
Is je a.s. huwelijk nu een 'moetje' geworden? Hoe leg je het later aan het kind uit dat papa en mama nog niet getrouwd waren toen mama een plusje plaste?
quote:Ajacied Atouba hoopt op afscheid met kampioenschap
"Je hoopt toch op een basisplaats"
DOOR THOMAS HOGELING EN RICHARD VAN DER TOREN | 11 MAY 2011 | SPORT
Thimothée Atouba hoopt zijn carrière bij Ajax af te kunnen sluiten met het landskampioenschap. De 29-jarige Kameroenees speelde voor Ajax in totaal 1 competitiewedstrijd, de met 4-3 verloren uitwedstrijd tegen PSV. De wedstrijd tegen de Eindhovenaren in ‘het legendarische seizoen 2009-2010’ heeft volgens de verdediger een stempel gedrukt op het Ajax van nu. “In die wedstrijd hebben we ongelooflijk veel geleerd. Aan de ene kant dat we heel goed kunnen aanvallen, want we maakten drie goals, maar ook dat we echt heel slecht zijn in verdedigen, want we hadden dus vier tegengoals.”
Aanstaande zondag wordt voor Atouba de op één na belangrijkste wedstrijd in zijn periode bij Ajax. “Je hoopt toch op een basisplaats. Het team is de afgelopen jaren echt om me heen gegroeid, zelfs als bankzitter. Je kunt ieder moment ingezet worden. Als Boilesen, Blind en Anita uitvallen, dan kan ik zomaar spelen zondag. Althans, zolang Verhoeven geen plek in de verdediging ambieert. Het zou een bekroning zijn; na al die jaren voelt Ajax als een tweede Union Douala.”
Dit seizoen probeerde Atouba, die twee jaar geleden door Martin Jol werd binnengehaald, vooral vanaf de zijlijn ‘een stukje rust in de ploeg te brengen’: ”Juist vanaf de tribune merk je dat de ruzies elders invloed hebben op het team. Ik begrijp heel goed dat mensen als Cruijff het beste voorhebben met Ajax, maar het blijft lastig: hij heeft mooie plannen, maar niet de ervaring of de wil om ze eigenhandig uit te voeren. Dan past enige nuance en reflectie, van alle betrokken partijen. Ook financieel is het belangrijk om de boel op orde te houden, al gaat dat gelukkig steeds beter.”
Atouba is trots op zijn periode bij de Amsterdammers. “Dat ik veel betekend heb voor Ajax staat vast, ze hebben me natuurlijk niet voor niets ¤1,4 miljoen per jaar betaald.” Toch is Atouba bescheiden gebleven. “Mocht het lukken zondag, dan is dat zeker niet alleen mijn verdienste. Ook jongens als Nicolás Lodeiro, Hyun Jun Suk en Bruno Silva waren verschrikkelijk belangrijk.”
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, een moetje. Ik moet beschaamd omlaag staren, met rode wangen en m'n boeketje voor m'n buik houden
Die tomatensoep vind ik grappig, zwangeren gaan vaak andere dingen lekker vinden dan voorheen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:47 schreef Soempie het volgende:
En zwangerschap gaat eh, prima. Vanmorgen opeens wat misselijk, maar was maar een paar minuten. En nog steeds pijn in m'n borsten en moe.Wel opeens trek in tomatensoep, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet lekker vind.
Dat komt nog wel, ongetwijfeld...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef Soempie het volgende:
In elk geval kan het net zo goed zijn dat er niks in m'n buik groeit. Zo weinig merk ik er van.
Dat is wel apart ja..quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is echt heet hier... rond de dertig graden. Vorige week vroor het nog
Aardbezieën?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef iamredleader het volgende:
Woei, vers fruit gekocht bij de supermarkt, vanavond en morgenavond heerlijk smikkelen
Ik voel een smoothie aankomen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Aardbeien, een watermeloen, bananen en een avocado
Tofquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Ha...
Mw. MM's ouders zitten in Spanje (Andalusië) om te 'overjaardagen' en haar moeder is zondag jarig.
Nou ben ik de hele dag in touw met dat kampioensgedoe rond Ajax in het supportershome en dus heeft ze bedacht om dan maar stiekem naar Malaga af te reizen en haar moeder te verrassen.
Net dus bij Transavia een ticket geboekt: 6.30 uur heen en om 20.05 uur weer terug.![]()
Moet nu wel heel erg vroeg op; om haar weg te brengen, maar ze is net weer op tijd geland 's avonds zodat ik haar op kan halen...
quote:
Link doet het niet: Service Temporarily Unavailablequote:
dat had ik 3 weken geleden al gedaan, hierna heb ik er nog 1 te kijken en dan maar weer eens wat leuke films zoekenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Die heb ik gedownload vandaagbinnenkort maar eens kijken
Ja hequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
the king's speech aan het kijken, mooie film
wie uit wat? nee dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaaa briljant
Weet niet of het jou ook opgevallen was, maar die vrouw is Lizzy, uit Pride&Prejudice!
quote:Dear customers,
for all removing software requests, please direct your requests to supportuk@freecom.com and give us the serial number and the p/n number.
Regards
Freecom Support
jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, PS..heb jij al naar Google gekeken vandaag? Dat is toch helemaal jouw ding?
Zo gaat het ook met aanbestedingen in het OV. Er zit geen continuïteit in...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1,4 Miljoen per jaar...
En hij is niet de enige, niet alleen bij Ajax...
't Is bijna een pleonasme.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
het fruit dat ik koop is eigenlijk altijd wel vers
Ik was in de war. Dacht even dat je vriendin met de gipsvlucht terug moest vliegen ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
de gipsvlucht van gister is uitgesteld naar as dinsdag, wat mij ook beter uitkomt
Dus zaterdag nog de laatste dingen in het plafond afmaken, want ik kan er nu nog knap bij
Euh neequote:Op donderdag 12 mei 2011 08:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was in de war. Dacht even dat je vriendin met de gipsvlucht terug moest vliegen ofzo.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Niet te filmen:
Zijn we net aangekomen in ons nieuw pand, verhuizers zijn bezig om de boel te plaatsen... Gaat het alarm af en is er een ontruimingsoefening en moeten we het pand allemaal verlaten...
Sta nu buiten in mijn T-shirt en het is behoorlijk fris...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind het wel een strakke actie.
had je geen tijd om je jas mee te nemen?
Beter buiten een koud dan binnen en doodquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soms nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Jeuk jeuk jeuksmeer smeer smeer
Red, hoe hou je het uit zeg
Weet je ook wie de tekenaar is?quote:
Die heb ik niet bij me, ben met de auto...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Truequote:
Hmm daar heb ik een linkje van geopend net geloof ikquote:
Wat een straf, koffie moeten drinken bij de Starbucks...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Die heb ik niet bij me, ben met de auto...
Maar na een 'noodgedwongen' bezoekje aan Starbucks mochten we na 25 minuten weer naar binnen en zit ik nu aan mijn vers aangesloten PC...
Had je al eens gevraagd inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar wat voor zalf gebruik je nu?
Okay... maar dat is het betere werk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij me, ben met de auto...
Maar na een 'noodgedwongen' bezoekje aan Starbucks mochten we na 25 minuten weer naar binnen en zit ik nu aan mijn vers aangesloten PC...
quote:
:squote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Onze huisarts gaat z'n eigen praktijk beginnen. En wij blijven liever op de huidige plek (meer dokters, apotheek erbij in, is wat dichterbij). Dus m'n vader bellen omdat te regelen, moeten we allemaal apart bellenEn dan wordt je teruggebeld(!) en dat is tussen 10 en 11 's ochtends. Wat mij kut uitkomt morgen, dus ik bel maandag wel.
Ik heb geen idee, da's al minstens 10 jaar geledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
:s
Moesten jullie ook allemaal apart bellen om je aan te melden?
Wat een gedoequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Onze huisarts gaat z'n eigen praktijk beginnen. En wij blijven liever op de huidige plek (meer dokters, apotheek erbij in, is wat dichterbij). Dus m'n vader bellen omdat te regelen, moeten we allemaal apart bellenEn dan wordt je teruggebeld(!) en dat is tussen 10 en 11 's ochtends. Wat mij kut uitkomt morgen, dus ik bel maandag wel.
Bij ons hoorde dat bij de rondleiding.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, het hoost hier ineens!!en keihard waaien ook, zomaar uit het niets! De regen komt nu horizontaal mn raam langsvliegen
![]()
Soemp, vandaag is alleen maar rondleiding, volgende week start de training pas.
De veroorzaker van het archief natuurlijkquote:
Gespreksvoorbereiding... gezellig handmatig door allerlei systemen en dossiers fietsen om te checken of alles nog actueel/op orde/aanwezig is...quote:
Think out of the box...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Moest een Kolbleerstijlentest doen. Ben vooral een Doener en een Dromer. Nothing new here
quote:
anmeniemalsnooitnietquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ga je straks kijken naar de 3J's?
Vader abraham kon niet kiezen, dus hij heeft ze alle 3 maar gestuurdquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
O god ja, het songfestival.... hebben ze daar echt de 3J's voor gestuurd?
BOOBIES!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, mijn Osama-NCIS-screenshot
[ afbeelding ]
Word je daar zo blij van ja?quote:
Oh god, what are the oddsquote:
Mannen die in Italië geen rijbewijs meer schijnen te krijgen....quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welke man wordt daar nou niet blij van?
of vrouwen die dat ook wel kan bekorenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Mannen die in Italië geen rijbewijs meer schijnen te krijgen....
homo's dus
Maar het is wat dat betreft echt een ultiem waardeloze foto, dus ik snap je opmerking wel, maar niet in verband met die foto.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welke man wordt daar nou niet blij van?
Vrij groot als je Photoshoptquote:
Ook gesoept, de jurken en het haar hebben andere kleuren. Zie het filmpjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik bedoel van die boze stiefzustersof hebben ze dat ook gesoept?
Het deed mij denken aan weer zo'n hoax als 'mei 2011 bevat 5 zondagen, 5 maandagen en 5 dinsdagen! Dat komt maar eens in de 427 jaar voor!'quote:
Het plaatje is ook wel leuk, maar het klópt nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Hawaii-Tim: onze eigen Peter R. De Vries...
Kreeg het plaatje via Twitter van Boy George en ik heb het niet gecheckt. Maar wat Etc. zegt, hij is sowieso grappig...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan weer zo'n hoax als 'mei 2011 bevat 5 zondagen, 5 maandagen en 5 dinsdagen! Dat komt maar eens in de 427 jaar voor!'
Wat een grove leugen is (volgende keer is in 2016). Idioot veel retweets van mensen die denken dat het ook echt zo is waardoor je hetzelfde plaatje/nepfeitje op een dag wel vijftien keer langs ziet komenEn ook: Nederland warmste land van Europa!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook helemaal niet waar natuurlijk, maar half Nederland kon er niet over uitgepraat raken![]()
Tof!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier een lijst van andere misvattingen
quote:
Dat wordt proppen met ze allen in een helikopter...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, Twente-spelers zondag terug met een helikopter
Wat zal de A1 blij zijn...
Tuurlijk ga je het halen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Je moet natuurlijk nooit de huid verkopen voor de beer geschoten is, maar als die groep waarmee ik net de rondleiding had representatief is, dan ga ik het wel halen denk ikZaten toch behoorlijk wat mensen bij die een aantal basisbeginselen van fatsoen niet helemaal hadden meegekregen
Volwassen vrouwen die dwars door het verhaal van de rondleidster heen zaten te kakelen, constant vragen stellen die ook later nog wel aan bod zouden komen..... pff![]()
Wat wel fijn was, was dat mijn vriendin die er al werkt, toevallig ook net binnen kwam lopen toen ik nog heel ongemakkelijk stond te wachten tot de rondleiding zou beginnenkon ik mooi ff met haar kletsen. En er werkten nog 2 meiden die ik ken
Voor de liefhebbers van zelfkastijding:quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, Twente-spelers zondag terug met een helikopter
Wat zal de A1 blij zijn...
Dank!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Etcetera het volgende:
@ Nem: Ryan J Woodward volgens http://www.dutchcowboys.nl/google/22228
Als is het filmpje echt geen making of van de Doodle, beetje jammer.
thought of you favorite video everrrrquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dank!
Vandaag met Sven een flinke deuk geslagen in de vliering
De making off is van Thought of you, niet van de Doodle
Nou, "ever" gaat mij wat ver maar ik vind 'm ook heel erg goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
thought of you favorite video everrrr
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, "ever" gaat mij wat ver maar ik vind 'm ook heel erg goed
Fijn dat je die gepost hebt
Now what you hear is not a test I'm rapping to the beatquote:
Graagquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]als ik nog es wat moois vind zal ik het delen
quote:Amalia, die 1,50 euro zakgeld per week krijgt
http://www.nu.nl/gezondhe(...)krijgt-diabetes.htmlquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
En is dit niet een enorme inkopper?
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-hiv-besmetting.html
Zo kan ik ook wel promoveren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)krijgt-diabetes.html
Niet iedereen met overgewicht krijgt diabetes??
Wat is er mis met Atsukoquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik blijf die Atsuko eerlijk gezegd maar een raar verhaal vinden. Net als de Fok! Prijscheck, trouwens.
Mwoah, als ik het goed begrijp is het niet zozeer een ingrediënt, maar is het wel iets wat ze gebruiken bij het proces. En komt het uiteindelijk dus niet of nauwelijks in het product terecht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
De ingredienten van crystal meth:
http://www.lynnpolice.org/ingredients_of_meth.htm
Och jee, dat is minder relaxedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb straks 4 uur rijles. Had er vannacht nachtmerries van.
Ik zag het op TV vanmorgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, Diaan, volgens een varaan vanochtend bij Giel wordt Twente kampioen, tot zover de goed gefundeerde voorspellingen
Echt of weer in de simulator?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Soempie het volgende:
Hotmail? Bestaat dat dan nog?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en waarom doet hotmail moeilijk...grrrr
dat zou wel het een en ander verklarenquote:
Ik gebruik dat altijd eigenlijk....quote:
quote:De uitslag van het grondwater wordt in week 22 verwacht en dan wordt ook beslist hoe verder
Ja, dan is het verdomme al juni, ik word echt zo ontzettend doodziek van dit trage gedoequote:
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is gewoon kut!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan is het verdomme al juni, ik word echt zo ontzettend doodziek van dit trage gedoe
Gelukkig maar. Je kunt wel gewoon door in je huis?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:03 schreef TradeMarkie het volgende:
maar verder gaat het wel
Ik ben toe aan weekend, al heb ik weinig zin om morgen te klussen...
Zondag laatste wedstrijd voetballen en daarna de kantine in om een wedstrijdje in Amsterdam te kijken.
4 uur?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Soempie het volgende:
Ik had gelezen om 4 uur.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik blijf die Atsuko eerlijk gezegd maar een raar verhaal vinden. Net als de Fok! Prijscheck, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |