gr......ote gr......utten wat een lekker bakkiequote:
In het Westen onweert het nooit...quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Succes TM.
Goedemorgen![]()
Is er bij jullie ook flinke onweer geweest vannacht? Hier wel.. echt heel hard.. 3x over wakker geworden.
Volgens mn vriend had het wel heel hard geregend, ik zou het zelf niet weten... ik word nooit ergens wakker vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Succes TM.
Goedemorgen![]()
Is er bij jullie ook flinke onweer geweest vannacht? Hier wel.. echt heel hard.. 3x over wakker geworden.
Naar een ander gebouw, aan de overkant van waar ik nu zit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
Gaan jullie naar een andere locatie MM? Wat een operatie lijkt me dat...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het Westen onweert het nooit...
Niks dus.
ik normaal ook niet, maar dit was echt heel hard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
MM en calex
[..]
Volgens mn vriend had het wel heel hard geregend, ik zou het zelf niet weten... ik word nooit ergens wakker van
Vorige week was slechts een midweekje.quote:
Ja, er moeten dan ook 6000 mensen hier verdwijnen...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef wyccie het volgende:
Die boomstam had ik nog niet gemist, maar het duurde bij mij ook 5 sec. voor ik het doorhad, omdat ik in eerste instantie de fail zocht in haar outfit. Ik scrollde door naar haar voeten waar ik Uggs of Crocs verwachtte.
Trouwens, ik ben ook lomp en sluit mijn mails ook vaak af met Gr. als ik vrienden mail.![]()
Bij vreemden niet, maar vrienden weten wel wat ik bedoel.
Boks.
Tikkie, jij bent 'm?quote:
Het is dat ik vanmiddag met de auto weg moet, anders had ik zeker op de racefiets naar het werk gegaan, en dan op de terugweg jezelf helemaal leegtrappen en jezelf in 't zweet werken, heerlijk tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tikkie, jij bent 'm?
Het is ook nooit goed....ik vind het te warm/zonnig om een uur te gaan rennen in de polder.
Zal ik je anders even een uurtje rondrijden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tikkie, jij bent 'm?
Het is ook nooit goed....ik vind het te warm/zonnig om een uur te gaan rennen in de polder.
Is ook heerlijk, maar ik moet oppassen dat ik niet uitdroog of mezelf kapotmaak in de aanloop naar de Marikenloop zondag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
jezelf helemaal leegtrappen en jezelf in 't zweet werken, heerlijk toch
gr.
Een uur in een hete auto vind ik nog minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik je anders even een uurtje rondrijden?
Scheelt weer...
Hoeveel ga je lopen en hoe lang hoop je er over te doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is ook heerlijk, maar ik moet oppassen dat ik niet uitdroog of mezelf kapotmaak in de aanloop naar de Marikenloop zondag.
Osama bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Nem, over die al-dan-niet-digitale-wand van NCIS:
[ afbeelding ]
Ik vind dit meer analoog dan digitaalZal vandaag eens kijken of Obama een rode streep heeft
dat zijn babys en die zijn tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Huuu ik ging net op het balkon even de hazelaar snoeien (hij gaat t volgens mij nog doen ook) toen ik zag dat er allemaal spinnewebben tussen zaten, met rare gele bolletjes erin
Blijken dat allemaal minispinnetjes te zijn!!!
Spinnenbaby's nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zijn babys en die zijn toch?
Geef je de voorkeur hieraan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Huuu ik ging net op het balkon even de hazelaar snoeien (hij gaat t volgens mij nog doen ook) toen ik zag dat er allemaal spinnewebben tussen zaten, met rare gele bolletjes erin
Blijken dat allemaal minispinnetjes te zijn!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: op verzoek van de dames hier ook de spoilertag toegevoegd
[ Bericht 8% gewijzigd door H_T op 11-05-2011 11:39:28 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Mag die in een spoiler, alsjeblieftquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef je de voorkeur hieraan?
[ afbeelding ]
Okayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Had je het plaatje in een spoiler gewild dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |