hahahahaha ik bedoelde mn vraag in het algemeenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou ik niet wetendat moet je aan de mannen vragen
Cup B/C en niet groter dan die van J-Lo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:32 schreef missyB het volgende:
oke maar wat voor soort kont en formaat tieten vind het gros van d emannen dan aantrekkelijk?
pakt de centimeter, gaat de 5 cm niet halen zo blijkt hahahahahquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef Supersoep het volgende:
Je moet ze goed omhoog kunnen duwen en vast kunnen pakken.
Qua kont helpt het als je er eerst vijf centimeter in moet glijden vooraleer je bij de kringspier bent belandt, zeg maar. Idealiter.
Zit je nou een liniaal in je kont te drukken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef missyB het volgende:
[..]
pakt de centimeter, gaat de 5 cm niet halen zo blijkt hahahahah
ja allicht! hoe weet ik anders wat 5 cm isquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zit je nou een liniaal in je kont te drukken?
Ha, check!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Cup B/C en niet groter dan die van J-Lo.
True, toen ik nog bruin haar had was ik een stuk stiller, jonger en onzekerder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je dat eigenlijk helemaal voor jezelf uit moet maken en waar je bij lekker voelt.
Sowieso denk ik meer dat je eigen ding moet doen , dan laten leiden wat anderen er bij vinden. Het belangrijkste is dat jij er lekker bij voelt.
nope, word em ook nietquote:
Nou, je kan altijd nog gaan klagen dat je lelijk bent en dat je nooit contact hebt of zult hebben met mannen hierdoor enzo. Werkt echt supergoed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef missyB het volgende:
[..]
nope, word em ook niet
oke ik val dus officeel buiten de norm van wat aantrekkelijk gevonden word en nu?
Ik had het ook niet zo zwart-wit over aantrekkelijk. Het zijn dingen die ik persoonlijk zou prefereren mocht ik de keus hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef missyB het volgende:
[..]
nope, word em ook niet
oke ik val dus officeel buiten de norm van wat aantrekkelijk gevonden word en nu?
ik stap nu in mn auto!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, je kan altijd nog gaan klagen dat je lelijk bent en dat je nooit contact hebt of zult hebben met mannen hierdoor enzo. Werkt echt supergoed.
Mja, het moet allemaal in verhouding zijn. Een beetje babyvet mag best hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef missyB het volgende:
nope, word em ook niet
Nou dan ben ik toch benieuwd hoe het tegen die tijd voor mij zal zijn aangezien ik nu al erg tevreden over mijn lichaam ben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik zat laatst te denken nu ik in mijn 30er jaren ben , ben ik veel meer te vreden over mijn lichaam dan ik ooit geweest ben dus zal ook wel bij de leeftijd horenDat merk ik gewoon steeds meer denk dat je voorheen daar dan moeilijker over bent.
Ik heb ff in je Fobo zitten kijken en je bent een mooie meidquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef missyB het volgende:
[..]
nope, word em ook niet
Nou ik merk dus nu ik ouder word en mn lichaam echt veranderd is ik er meer moeite mee heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik zat laatst te denken nu ik in mijn 30er jaren ben , ben ik veel meer te vreden over mijn lichaam dan ik ooit geweest ben dus zal ook wel bij de leeftijd horenDat merk ik gewoon steeds meer denk dat je voorheen daar dan moeilijker over bent.
Kraak je nu jezelf af?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bovendien is dat Techno's norm hèDusja.
het verschil voor mij is eigenlijk dat ik nooit zo om uiterlijkheden gaf en het nu ik ouder word wel belangrijker ga vinden en juist nu gaat alles wat meer hangen enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef missyB het volgende:
[..]
Nou ik merk dus nu ik ouder word en mn lichaam echt veranderd is ik er meer moeite mee heb.
Vroegah was het strak int vel, lipjes getuit, borstjes vooruit maar nu, ja d etand des tijds slaat wel wat toe.
Ja.quote:
t word echt tijd he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
Mera en Techno flirten al weken lang. Wanneer komt het er eens van?
ik vind het nergens op slaan waar het over gaat. of naja het is mij wel duidelijk dat vrouwen alleen maar leuk eruit hoeven te zien, en dan komen de mannen wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Dit topic is al bijna fap-worthy aan het worden. Nu nog wat foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |