Ik praat niet alleen over die ene, maar ook over daarvoor. Ik had toen al aangegeven of je aub wilde stoppen met die onzin berichten te sturen, natuurlijk krijg je er dan op een gegeven moment 3 terug omdat ik het zat was en wat mij betreft mag je die DM openbaren want ik heb je zeer zeker niet bedreigd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
''al die vervelende dm's''
Ik stuurde je er 1, compleet gerechtvaardigd en ik krijg er 3 terug.
*even evil doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb je sowieso nooit bedreigd, dat deed jij bij mij juist met al die vervelende DM's die je stuurde en ik zei enkel "FLikker nou eens op met je DM's irritante kneus "zoiets , dat betekendt nie dat ik
je wat wil aandoen, dat maak jij er maar van.en dat je laatst 15 keer achter elkaar mij FoBo lurkte kwam uitermate bedreigend over.
Nee hij is veel te laf om zich kwetsbaar op te stellen. Hij is alleen maar in dit topic aanwezig omdat Strawberry hier post. Eigenlijk ergert die zich mateloos aan ons en wil hij het liefst ons iets aandoen dat is duidelijk. En als ik dan zeg dat het beter is mij te negeren dan reageert hij enkel agressiever terug.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
*even evil doen
betere taktiek is het als je wilt stoken tussen ze, dat je alle posthistorie van supersoep gaat doorbladeren op zoek naar lastigval/versierpogingen van hem naar andere vrouwelijke users.
en dan allemaal bij elkaar verzameld, en dat strawberry laat weten.
al kan het nu misschien al te laat zijn
denk ik dan....
*angel
maar je hebt er zelf helemaal niets aan om slecht in de wereld te gaan brengen.
Nou is het klaar hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee hij is veel te laf om zich kwetsbaar op te stellen. Hij is alleen maar in dit topic aanwezig omdat Strawberry hier post. Eigenlijk ergert die zich mateloos aan ons en wil hij het liefst ons iets aandoen dat is duidelijk. En als ik dan zeg dat het beter is mij te negeren dan reageert hij enkel agressiever terug.
Dat zeg ik toch ook niet, mafketel. Jij loopt DM's naar Strawberry te sturen dat je mij iets wil aandoen, en dat je het ''echt meent'' allemaal. Daar gaat het over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik praat niet alleen over die ene, maar ook over daarvoor. Ik had toen al aangegeven of je aub wilde stoppen met die onzin berichten te sturen, natuurlijk krijg je er dan op een gegeven moment 3 terug omdat ik het zat was en wat mij betreft mag je die DM openbaren want ik heb je zeer zeker niet bedreigd.
Heel m'n fobo staat vol met flirterige opmerkingen, gewoon voor de fun. Maar sinds ik Strawberry ken niet meer. Lief he. Gaat ze wel waarderen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
*even evil doen
betere taktiek is het als je wilt stoken tussen ze, dat je alle posthistorie van supersoep gaat doorbladeren op zoek naar lastigval/versierpogingen van hem naar andere vrouwelijke users.
en dan allemaal bij elkaar verzameld, en dat strawberry laat weten.
al kan het nu misschien al te laat zijn
denk ik dan....
*angel
maar je hebt er zelf helemaal niets aan om slecht in de wereld te gaan brengen.
Heb jij iets te melden over versieren omdat je weer post in het topic?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
he die ruzies gaan niet over versieren![]()
Dat heeft Straw dan te letterlijk genomen, en volgens mij had ik het alleen over IWBH dat als hij kwetsende opmerkingen zou maken over mijn scheve gezicht dat ik hem wel een klap zou verkopen maar dat is natuurlijk gedrag vind ik. Natuurlijk wil ik hem niks ernstigs aandoen. ik vertelde Straw enkel dat ik het jammer vond om met zo'n kneus om te gaan die enkel in je broekje wilt komen en je daarna verlaat en dan stoer kan meedelen hier op het forum dat je sex met haar hebt gehad, daar probeerde ik haar voor te waarschuwen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, mafketel. Jij loopt DM's naar Strawberry te sturen dat je mij iets wil aandoen, en dat je het ''echt meent'' allemaal. Daar gaat het over.
En dat wil je counteren door een opmerking die ik ooit eens heb gemaakt, in dit topic, na aanleiding van jouw gerechtvaardigde ban. Goed bezig, dese strategie heb je de hele nacht lopen plannen ofzo? Een manier om me van Strawberry weg te krijgen want je zou er ''alles aan doen om ervoor te zorgen dat je haar niet krijgt''.
Echt, je maakt je nogal belachelijk door te beweren dat je niet agressief bezig bent. Heel dit topic viel nog over je rijgedrag gisteren.
ik vind datquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee hij is veel te laf om zich kwetsbaar op te stellen. Hij is alleen maar in dit topic aanwezig omdat Strawberry hier post. Eigenlijk ergert die zich mateloos aan ons en wil hij het liefst ons iets aandoen dat is duidelijk. En als ik dan zeg dat het beter is mij te negeren dan reageert hij enkel agressiever terug.
Ik krijg binnenkort een Strawberry-rijbewijs. Is veel beter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dat jij over mijn rijgedrag gaat beginnen is behoorlijk ironisch volgens mij heb jij niet eens je scooter rijbewijs en gaat vervolgens aanmerkingen maken over mijn rijgedrag.
Ik heb al ruim 4 jaar mijn rijbewijs, zit elke dag op te weg, ben in diverse landen geweest en ik heb nooit een ongeluk gehad.
Het moet niet gekker worden met jou.
Ik antwoord ook evenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef missyB het volgende:
former, wat denk jij, welke haarkleur doet het beter bij mannen?
ik vind dat rijbewijs gedoe eigenlijk altijd een beetje dom hoor. we zijn toch (soort van) volwassenen....quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort een Strawberry-rijbewijs. Is veel beter.![]()
Zo, die opmerkingen zal jou wel even frustreren denk ik. Jaloers als je bent.
afknapper!!! hihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik antwoord ook even, bij mij werkte de switch naar blond erg goed. Maar het ziet er wel heel natuurlijk uit, misschien scheelt dat.
Totaal niet ik heb strawberry nooit op die manier leuk gevondenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort een Strawberry-rijbewijs. Is veel beter.![]()
Zo, die opmerkingen zal jou wel even frustreren denk ik. Jaloers als je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |