abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96645552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

''al die vervelende dm's''

Ik stuurde je er 1, compleet gerechtvaardigd en ik krijg er 3 terug. :')
Ik praat niet alleen over die ene, maar ook over daarvoor. Ik had toen al aangegeven of je aub wilde stoppen met die onzin berichten te sturen, natuurlijk krijg je er dan op een gegeven moment 3 terug omdat ik het zat was en wat mij betreft mag je die DM openbaren want ik heb je zeer zeker niet bedreigd.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:09:39 #127
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96645579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb je sowieso nooit bedreigd, dat deed jij bij mij juist met al die vervelende DM's die je stuurde en ik zei enkel "FLikker nou eens op met je DM's irritante kneus "zoiets , dat betekendt nie dat ik
je wat wil aandoen, dat maak jij er maar van.en dat je laatst 15 keer achter elkaar mij FoBo lurkte kwam uitermate bedreigend over.
*even evil doen

betere taktiek is het als je wilt stoken tussen ze, dat je alle posthistorie van supersoep gaat doorbladeren op zoek naar lastigval/versierpogingen van hem naar andere vrouwelijke users.

en dan allemaal bij elkaar verzameld, en dat strawberry laat weten.
al kan het nu misschien al te laat zijn
denk ik dan....

*angel
maar je hebt er zelf helemaal niets aan om slecht in de wereld te gaan brengen.
pi_96645606
ik zie een daniel aan komen
pi_96645638
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

*even evil doen

betere taktiek is het als je wilt stoken tussen ze, dat je alle posthistorie van supersoep gaat doorbladeren op zoek naar lastigval/versierpogingen van hem naar andere vrouwelijke users.

denk ik dan....

*angel
Nee hij is veel te laf om zich kwetsbaar op te stellen. Hij is alleen maar in dit topic aanwezig omdat Strawberry hier post. Eigenlijk ergert die zich mateloos aan ons en wil hij het liefst ons iets aandoen dat is duidelijk. En als ik dan zeg dat het beter is mij te negeren dan reageert hij enkel agressiever terug.
Hij stopt niet met deze pogingen totdat ik een ban krijg of hier verdwijn. Hij manipuleert zelfs Strawberry door de slachtoffers rol op te eisen en mij hier te vergelijken met Tristan van der Vis.
pi_96645651
On topic verdomme :( En regel je andere issues prive :(
pi_96645664
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee hij is veel te laf om zich kwetsbaar op te stellen. Hij is alleen maar in dit topic aanwezig omdat Strawberry hier post. Eigenlijk ergert die zich mateloos aan ons en wil hij het liefst ons iets aandoen dat is duidelijk. En als ik dan zeg dat het beter is mij te negeren dan reageert hij enkel agressiever terug.
Nou is het klaar hoor!
pi_96645671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik praat niet alleen over die ene, maar ook over daarvoor. Ik had toen al aangegeven of je aub wilde stoppen met die onzin berichten te sturen, natuurlijk krijg je er dan op een gegeven moment 3 terug omdat ik het zat was en wat mij betreft mag je die DM openbaren want ik heb je zeer zeker niet bedreigd.
Dat zeg ik toch ook niet, mafketel. Jij loopt DM's naar Strawberry te sturen dat je mij iets wil aandoen, en dat je het ''echt meent'' allemaal. Daar gaat het over.

En dat wil je counteren door een opmerking die ik ooit eens heb gemaakt, in dit topic, na aanleiding van jouw gerechtvaardigde ban. Goed bezig, deze strategie heb je de hele nacht lopen plannen ofzo? Een manier om me van Strawberry weg te krijgen want je zou er ''alles aan doen om ervoor te zorgen dat je haar niet krijgt''.

Echt, je maakt je nogal belachelijk door te beweren dat je niet agressief bezig bent. Heel dit topic viel nog over je rijgedrag gisteren.
Ron Paul 2012
pi_96645730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

*even evil doen

denk ik dan....

*angel
Heel m'n fobo staat vol met flirterige opmerkingen, gewoon voor de fun. Maar sinds ik Strawberry ken niet meer. Lief he. Gaat ze wel waarderen. O+

:')
Ron Paul 2012
pi_96645741
he die ruzies gaan niet over versieren |:( }:|
pi_96645772
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
he die ruzies gaan niet over versieren |:( }:|
Heb jij iets te melden over versieren omdat je weer post in het topic?
Ron Paul 2012
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:16:28 #136
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96645809
ik vraag me af of het wel verstandig is als vrouwenhaters een vriendin krijgen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96645813
ik heb dit weekend een feestje, jippie en ik ga me flink mooi maken en eens wat extra op reacties van mannen lettten en daarna fijn met mn eigen man naar huis.
twijfel alleen welke haarkleur ik zal nemen , ach waar je mee kan zitten he.
pi_96645867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet, mafketel. Jij loopt DM's naar Strawberry te sturen dat je mij iets wil aandoen, en dat je het ''echt meent'' allemaal. Daar gaat het over.

En dat wil je counteren door een opmerking die ik ooit eens heb gemaakt, in dit topic, na aanleiding van jouw gerechtvaardigde ban. Goed bezig, dese strategie heb je de hele nacht lopen plannen ofzo? Een manier om me van Strawberry weg te krijgen want je zou er ''alles aan doen om ervoor te zorgen dat je haar niet krijgt''.

Echt, je maakt je nogal belachelijk door te beweren dat je niet agressief bezig bent. Heel dit topic viel nog over je rijgedrag gisteren.
Dat heeft Straw dan te letterlijk genomen, en volgens mij had ik het alleen over IWBH dat als hij kwetsende opmerkingen zou maken over mijn scheve gezicht dat ik hem wel een klap zou verkopen maar dat is natuurlijk gedrag vind ik. Natuurlijk wil ik hem niks ernstigs aandoen. ik vertelde Straw enkel dat ik het jammer vond om met zo'n kneus om te gaan die enkel in je broekje wilt komen en je daarna verlaat en dan stoer kan meedelen hier op het forum dat je sex met haar hebt gehad, daar probeerde ik haar voor te waarschuwen.

En dat jij over mijn rijgedrag gaat beginnen is behoorlijk ironisch volgens mij heb jij niet eens je scooter rijbewijs en gaat vervolgens aanmerkingen maken over mijn rijgedrag.
Ik heb al ruim 4 jaar mijn rijbewijs, zit elke dag op te weg, ben in diverse landen geweest en ik heb nooit een ongeluk gehad.
Het moet niet gekker worden met jou.
Je probeert werkelijk overal goedkoop op te scoren om mij hier weg te krijgen, je tactiek is overduidelijk.
pi_96645916
liever een man zonder scooter of regulier rijbewijs dan een gek met rijbewijs die gevaar op de weg is als ie gefrustreerd is.
gewoon niet meer uithalen die fratsen op de weg
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:19:30 #140
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96645961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ik vind dat
-supersoep niet iedereen zomaar probeert te versieren op fok(het schandaal van *de markt* verzieken m.i.)

en dat het niets met jou te maken heeft. je zet jezelf neer als een agressief(rijstijl) en bezitterig(over strawberry) achtig mannetje.
maar het is nog niet te laat, je kan ermee stoppen en veranderen.

nouja weet ik veel eigenlijk, ik volg het nog maar amper
pi_96645968
momenteel is het even stil op dat front, mijn week stond meer in het teken van een verwarde overbuurman en de onverwachte huiselijke klusjes die er bij kwamen doordat die in het ziekenhuis kwam en ik huissleutel heb zoals kleding uitzoeken en koelkast uitmesten voor die thuis kwam.

En qua daten gaat het voor mij wel goed, ga gewoon uit etc en heb wat dat betreft geen moeite.
pi_96645996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En dat jij over mijn rijgedrag gaat beginnen is behoorlijk ironisch volgens mij heb jij niet eens je scooter rijbewijs en gaat vervolgens aanmerkingen maken over mijn rijgedrag.
Ik heb al ruim 4 jaar mijn rijbewijs, zit elke dag op te weg, ben in diverse landen geweest en ik heb nooit een ongeluk gehad.
Het moet niet gekker worden met jou.
Ik krijg binnenkort een Strawberry-rijbewijs. Is veel beter. :D

Zo, die opmerking zal jou wel even frustreren denk ik. Jaloers als je bent.
Ron Paul 2012
pi_96646023
whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, sorry!
en bedankt he, er vloog weer koffie over de tafel
pi_96646067
former, wat denk jij, welke haarkleur doet het beter bij mannen?
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:22:22 #145
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96646094
Het begint een beetje een SBS6/Telegraaf topic te worden :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:22:33 #146
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96646105
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de uitgesproken positieve wending die dit topic genomen heeft. Het is als het ware een serene oase op een groot, roerig forum.
pi_96646113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef missyB het volgende:
former, wat denk jij, welke haarkleur doet het beter bij mannen?
Ik antwoord ook even B-) , bij mij werkte de switch naar blond erg goed. Maar het ziet er wel heel natuurlijk uit, misschien scheelt dat.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:23:02 #148
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96646134
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zo, die opmerkingen zal jou wel even frustreren denk ik. Jaloers als je bent.
ik vind dat rijbewijs gedoe eigenlijk altijd een beetje dom hoor. we zijn toch (soort van) volwassenen....

ja als je net 18 bent kan het een groot gespreksonderwerp zijn, maar later niet meer

ook is een opleiding gaan doen na je 21ste geen kunst meer( op toelatingsexamen na).
als je al op je 18/19de op de uni zit, lijkt het allemaal veel meer veelbelovender.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:23:10 #149
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96646142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik antwoord ook even B-) , bij mij werkte de switch naar blond erg goed. Maar het ziet er wel heel natuurlijk uit, misschien scheelt dat.
afknapper!!! hihi
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96646208
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zo, die opmerkingen zal jou wel even frustreren denk ik. Jaloers als je bent.
Totaal niet ik heb strawberry nooit op die manier leuk gevonden ;) Ik vind het wel leuk hoe ze hier post, ik lees haar posts graag maar ik vind het lachwekkend dat je denkt dat ik jaloers op je ben. Zoals je weet was ik hopeloos verliefd op de blonde meid en daarvoor die dame in het oosten.
Het is allemaal heel goedkoop scoren voor je, ik vind het jammer dat je niks over jezelf durft te vertellen maar eigenlijk wel logisch met jouw strategie zo kan niemand je wat maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')