Ik heb ff in je Fobo zitten kijken en je bent een mooie meidquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef missyB het volgende:
[..]
nope, word em ook niet
oke ik val dus officeel buiten de norm van wat aantrekkelijk gevonden word en nu?
Nou ik merk dus nu ik ouder word en mn lichaam echt veranderd is ik er meer moeite mee heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik zat laatst te denken nu ik in mijn 30er jaren ben , ben ik veel meer te vreden over mijn lichaam dan ik ooit geweest ben dus zal ook wel bij de leeftijd horenDat merk ik gewoon steeds meer denk dat je voorheen daar dan moeilijker over bent.
Kraak je nu jezelf af?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bovendien is dat Techno's norm hèDusja.
het verschil voor mij is eigenlijk dat ik nooit zo om uiterlijkheden gaf en het nu ik ouder word wel belangrijker ga vinden en juist nu gaat alles wat meer hangen enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef missyB het volgende:
[..]
Nou ik merk dus nu ik ouder word en mn lichaam echt veranderd is ik er meer moeite mee heb.
Vroegah was het strak int vel, lipjes getuit, borstjes vooruit maar nu, ja d etand des tijds slaat wel wat toe.
Ja.quote:
t word echt tijd he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
Mera en Techno flirten al weken lang. Wanneer komt het er eens van?
ik vind het nergens op slaan waar het over gaat. of naja het is mij wel duidelijk dat vrouwen alleen maar leuk eruit hoeven te zien, en dan komen de mannen wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Dit topic is al bijna fap-worthy aan het worden. Nu nog wat foto's.
Functioneel voorbeeldflirten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
Mera en Techno flirten al weken lang. Wanneer komt het er eens van?
het slaat wellicht nergens op maar we zijn even van oeverloos gezeik af vind je ook niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het nergens op slaan waar het over gaat. of naja het is mij wel duidelijk dat vrouwen alleen maar leuk eruit hoeven te zien, en dan komen de mannen wel.
net dm van supersoep: *kip*maar ik draag wel zelfvertrouwen*knip*
dat is wel iets waarom mannen aantrekkelijk worden gevonden. allemaal een stuk moeilijker
Oei, wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja.Mijn standaard is niet zo hoog, dus jou vind ik wel leuk.
![]()
sport?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
Dat kun je ook veranderen met sporten hoorIk heb zelf ook al heel lang ballet gedaan en blijf sportief en dat scheelt denk ik ook . Ik wil ook weer naar pilatus om weer even bij te trainen en redelijk in vorm te blijven.
Dit is nu oeverloos keuvelen. Dat vinden wij meiden gezellig en leuk, neem het mee als tip zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het nergens op slaan waar het over gaat.
nee hoor zelfs middelmatig uitziende vrouwen krijgen elke dag sex aangebodenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of naja het is mij wel duidelijk dat vrouwen alleen maar leuk eruit hoeven te zien, en dan komen de mannen wel.
oja?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee hoor zelfs middelmatig uitziende vrouwen krijgen elke dag sex aangeboden
Oh, DIT is dus oeverloos keuvelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit is nu oeverloos keuvelen. Dat vinden wij meiden gezellig en leuk, neem het mee als tip zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |