Ik heb ff in je Fobo zitten kijken en je bent een mooie meidquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef missyB het volgende:
[..]
nope, word em ook niet
oke ik val dus officeel buiten de norm van wat aantrekkelijk gevonden word en nu?
Nou ik merk dus nu ik ouder word en mn lichaam echt veranderd is ik er meer moeite mee heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik zat laatst te denken nu ik in mijn 30er jaren ben , ben ik veel meer te vreden over mijn lichaam dan ik ooit geweest ben dus zal ook wel bij de leeftijd horenDat merk ik gewoon steeds meer denk dat je voorheen daar dan moeilijker over bent.
Kraak je nu jezelf af?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bovendien is dat Techno's norm hèDusja.
het verschil voor mij is eigenlijk dat ik nooit zo om uiterlijkheden gaf en het nu ik ouder word wel belangrijker ga vinden en juist nu gaat alles wat meer hangen enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef missyB het volgende:
[..]
Nou ik merk dus nu ik ouder word en mn lichaam echt veranderd is ik er meer moeite mee heb.
Vroegah was het strak int vel, lipjes getuit, borstjes vooruit maar nu, ja d etand des tijds slaat wel wat toe.
Ja.quote:
t word echt tijd he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
Mera en Techno flirten al weken lang. Wanneer komt het er eens van?
ik vind het nergens op slaan waar het over gaat. of naja het is mij wel duidelijk dat vrouwen alleen maar leuk eruit hoeven te zien, en dan komen de mannen wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Dit topic is al bijna fap-worthy aan het worden. Nu nog wat foto's.
Functioneel voorbeeldflirten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
Mera en Techno flirten al weken lang. Wanneer komt het er eens van?
het slaat wellicht nergens op maar we zijn even van oeverloos gezeik af vind je ook niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het nergens op slaan waar het over gaat. of naja het is mij wel duidelijk dat vrouwen alleen maar leuk eruit hoeven te zien, en dan komen de mannen wel.
net dm van supersoep: *kip*maar ik draag wel zelfvertrouwen*knip*
dat is wel iets waarom mannen aantrekkelijk worden gevonden. allemaal een stuk moeilijker
Oei, wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja.Mijn standaard is niet zo hoog, dus jou vind ik wel leuk.
![]()
sport?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
Dat kun je ook veranderen met sporten hoorIk heb zelf ook al heel lang ballet gedaan en blijf sportief en dat scheelt denk ik ook . Ik wil ook weer naar pilatus om weer even bij te trainen en redelijk in vorm te blijven.
Dit is nu oeverloos keuvelen. Dat vinden wij meiden gezellig en leuk, neem het mee als tip zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het nergens op slaan waar het over gaat.
nee hoor zelfs middelmatig uitziende vrouwen krijgen elke dag sex aangebodenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of naja het is mij wel duidelijk dat vrouwen alleen maar leuk eruit hoeven te zien, en dan komen de mannen wel.
oja?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee hoor zelfs middelmatig uitziende vrouwen krijgen elke dag sex aangeboden
Oh, DIT is dus oeverloos keuvelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit is nu oeverloos keuvelen. Dat vinden wij meiden gezellig en leuk, neem het mee als tip zou ik zeggen.
ik chargeer het een beetje natuurlijk. maar zolang je als vrouw niet oerlelijk bent loopt er elke dag wel minstens een kerel langs je die denkt aan sex met jouquote:
en besteden zelfs hun fapuurtjes aan jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje natuurlijk. maar zolang je als vrouw niet oerlelijk bent loopt er elke dag wel minstens een kerel langs je die denkt aan sex met jou
Ja maar dat is nou eenmaal hoe veel mannen denken. Verschil moet er zijn hè.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje natuurlijk. maar zolang je als vrouw niet oerlelijk bent loopt er elke dag wel minstens een kerel langs je die denkt aan sex met jou
Ga zo door , op die manier neemt het verlangen naar een vrouw gestaag af.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit is nu oeverloos keuvelen. Dat vinden wij meiden gezellig en leuk, neem het mee als tip zou ik zeggen.
das nu net beetje probleem, ik hou van vrouwlijk zijn maar kan echt als een olifant door een porseleinkast denderen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk meer dat het totaal pakketje is, je ziet er verzorgd uit, je doet wat je wil waardoor je ook aantrekkelijk gevonden word en ook juist gewoon hoe je bent als persoon.
Als je een ontzettend zuur iemand bent die overal over klaagt hoe gezellig ben je dan voor omgeving.
ik klaag er ook niet over, maar reageerde op mlig die het oneerlijk vondquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar dat is nou eenmaal hoe veel mannen denken. Verschil moet er zijn hè.
Dat heb ik zelf ook , ik ben meer mannelijk dan vrouwelijk qua doen en laten maar qua kleding valt dat ook mee. Ik kan er supervrouwelijk qua kleding uitzien , totdat ik ga praten dan ben ik gewoon soms zelf een stratenmaker zo grof kan ik zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef missyB het volgende:
[..]
das nu net beetje probleem, ik hou van vrouwlijk zijn maar kan echt als een olifant door een porseleinkast denderen.
ik heb 2 tattoos,rook zware shag en dronk vroeger bier uit het flesje!nu drink ik niks meer dus dat scheelt hahahaha.
ik wil dus wat meer vrouwelijk zijn, lukt me ook best wel maar ik sla zovaak flaters in het kiezen van kleding en haarstijl.
Ik heb dat gewoon niet ontwikkeld ofzo denk ik.
dan erbij heb ik best een druk leven dus denk ik smorgens, ach een jeans en truitje is oke en klaar, terwijl ik aan de andere kant een avondjurkentype ben en er vroeger stijf mee de kroeg in ging want ik vond het mooi klaar.
Als je even youtubet op chris de burgh oosterpoort groningen , die blonde bimbo met dat dansje ben ik.
mijn vrouwelijke kant is constant in gevecht met mn mannelijke kant denk ik????
Want gezellig doen zonder duidelijk doel isss..... ongewenst..?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ga zo door , op die manier neemt het verlangen naar een vrouw gestaag af.
thank god een vrouw net als ik! of is het een vrouw net als mij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook , ik ben meer mannelijk dan vrouwelijk qua doen en laten maar qua kleding valt dat ook mee. Ik kan er supervrouwelijk qua kleding uitzien , totdat ik ga praten dan ben ik gewoon soms zelf een stratenmaker zo grof kan ik zijn.
Ik laat het maar lekker zo want ik weet gewoon al dat ik geen meisjesmeisje ben. En de kerels tijdens het uitgaan vergeten soms doordat hoe ik praat ook gewoon dat ik een meisje ben omdat ik gewoon lekker meedoe.
doel van rich lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Want gezellig doen zonder duidelijk doel isss..... ongewenst..?
En jij vraagt je af waarom ik vind dat een vriendin geen goed idee voor je is?
Eens met ieder woord, ik wil ook bij jullie clubje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef missyB het volgende:
[..]
thank god een vrouw net als ik! of is het een vrouw net als mij?
ik kan ook in mn taal heel netjes zijn maar heb daar niet altijd zin in maar ben tegelijkertijd ook echt geen aso.
Vind het moeilijk te bepalen wie of hoe ik wil zijn
manwijf is ook het woord weer niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef Waaghals het volgende:
oh great een topic vol mannen en manwijven
volgensmij moet je achterover leunen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, DIT is dus oeverloos keuvelenGeen wonder dat ik nooit leuke gesprekken met meiden heb
Zolang het ontopic is best, maar dat waren de laatste paar posts niet, dat weet je ook wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
We hebben het over vrouw zijn en dingen daarbij dat hoort toch ook bij versieren![]()
Als je Barbie van Oh Oh Cherso als vriendin wil misschien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgensmij moet je achterover leunen.
en dan opnoemen:
dat je tieten van lora ferrari wil
de kont van oprah winfrey
de sexdrive van een nymfonaan
en de kookkunsten en schoonmaakkunsten van je moeder.
en dan op dat moment heel zelfverzekerd lijken, en dan er lacherig over doen.
je bent zo off base mlig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij moet je achterover leunen.
en dan opnoemen:
dat je tieten van lora ferrari wil
de kont van oprah winfrey
de sexdrive van een nymfonaan
en de kookkunsten en schoonmaakkunsten van je moeder.
en dan op dat moment heel zelfverzekerd lijken, en dan er lacherig over doen.
Nee, want opmerkingen over de grootte van moneyfornothing's tieten zullen de mods ook wel waarderen, me dunkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Spork het volgende:
jeetje ik volg deze reeks al een tijdje maar nu toch wel behoefte te posten.. deze topic zal toch niet zomaar dichtgaan omdat er eens over tieten wordt gepraat?
Ik bedoelde het ook meer algemeen, het was iig geen sneer naar jou.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik klaag er ook niet over, maar reageerde op mlig die het oneerlijk vond
Gamen vind ik niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:
Vrouwen die gamen en met me naar voetbal willen kijken.
Vind ik wel ja, want mannen kunnen klagen over vrouwen en hun non verbale en verbale comunicatie maar mannen kunnen er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nou waar Missy het over had , over haar strijd met vrouwelijke mannelijke kant was toch ook wel degelijk on topic hoor .
ik ken er zo een, die bleek lesbischquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:
Zijn er hier vrouwen die gestyleerde compilatiefilmpjes van C. Ronaldo wel geil vinden? Even een vraag die in me opkomt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef formerjellybean het volgende:
Nu ga ik iets heel stoms zeggen , maar degene die ik leuk vind voetbalt en is daar erg fanatiek en ergens lijkt het me heel sexy om hem te zien voetballen
Off-base betekent dat je er compleet naast zit.quote:
ik vind mannen die zich met ziel en zaligheid ergens in storten dus bijv voetbal ook sexy.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef formerjellybean het volgende:
Nu ga ik iets heel stoms zeggen , maar degene die ik leuk vind voetbalt en is daar erg fanatiek en ergens lijkt het me heel sexy om hem te zien voetballen
Tja, ik vind hockeyvrouwen leuk, omdat ze zich in kunnen zetten voor iets en niet miepen over af en toe een blauwe plekquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef missyB het volgende:
ik vind mannen die zich met ziel en zaligheid ergens in storten dus bijv voetbal ook sexy.
tis de energie die ze afgeven die ik sexy vind, ja en vers zweet!
vrouwen die gamen kan ik ook wel waarderen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:
Dan ben ik heel raar dan kan het me niet boeien maar zodra het iemand is die ik heel erg leuk vind , dan is het sexy. Ook net zo sexy als diegene die je leuk vind zich naar de bar worstelt om even wat te drinken voor je te halen , dat is ook iets wat ik dan sexy vind.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn er hier vrouwen die gestyleerde compilatiefilmpjes van C. Ronaldo wel geil vinden? Even een vraag die in me opkomt.
Mijn tietenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, want opmerkingen over de grootte van moneyfornothing's tieten zullen de mods ook wel waarderen, me dunkt.
Nahh, heb helemaal niks met die jankbal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn er hier vrouwen die gestyleerde compilatiefilmpjes van C. Ronaldo wel geil vinden? Even een vraag die in me opkomt.
hockey is vet gevaarlijk volgensmijquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik vind hockeyvrouwen leuk, omdat ze zich in kunnen zetten voor iets en niet miepen over af en toe een blauwe plek
Da's die gast die nog steeds uit de kast moet komen, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Supersoep het volgende:
daar gaat het ook niet om al steken de schenen door de huid naar buiten, catbert vind hockeyspeeelsters sexy om hun inzet en geen zeikers zijn met blauwe plekken en ws ook om de outfitjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hockey is vet gevaarlijk volgensmij
allemaal gevaar voor de schenen
Met gelakte teennagels ja. Maar toch, die heeft niet te klagen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's die gast die nog steeds uit de kast moet komen, toch?
er is wel meer gevaarlijk maar dat kan nog wel aantrekkelijk zijn toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Daarom heb je dus scheenbeschermers aan, en een bitje in je mond.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
Rokjes zijn ook erg leuk idd. M'n vriendin droeg altijd een trainingsbroek en daar heb ik gewoon een rokje voor gekochtquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef missyB het volgende:
daar gaat het ook niet om al steken de schenen door de huid naar buiten, catbert vind hockeyspeeelsters sexy om hun inzet en geen zeikers zijn met blauwe plekken en ws ook om de outfitjes
tja de pluspunten van de vrouw ontlopen elkaar niet veelquote:
Schenkstroop.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef HappyGirl91 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, hoor - maar wie was nou degene die gisteren vertelde afgeknapt te zijn op een meisje omdat ze een kindje had met kroeshaar? Was dat Schenkstroop of Supersoep? Als iemand dat nog weet (of een van de twee zelf antwoord zou willen geven)
dat iemand een kind heeft zou nog wel een afknapper kunnen zijn maar echt om het kroeshaar..??quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef HappyGirl91 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, hoor - maar wie was nou degene die gisteren vertelde afgeknapt te zijn op een meisje omdat ze een kindje had met kroeshaar? Was dat Schenkstroop of Supersoep? Als iemand dat nog weet (of een van de twee zelf antwoord zou willen geven)
Schenk heeft nogal een hekel aan negers omdat die alle vrouwen inpikken in z'n beleving.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:37 schreef Spork het volgende:
dat iemand een kind heeft zou nog wel een afknapper kunnen zijn maar echt om het kroeshaar..??
Rokjes met legging.quote:Rokjes zijn ook erg leuk idd. M'n vriendin droeg altijd een trainingsbroek en daar heb ik gewoon een rokje voor gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar loop ik echt naar te kijken als ik achter zo iemand loop.Ron Paul 2012
Serieus? Mijn god.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
Schenk heeft nogal een hekel aan negers omdat die alle vrouwen inpikken in z'n beleving.
Fixed.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Rokjes met legging.Zeg wat voor man ben jij je moet toch ook wat vrouwelijk vlees zien, die zie je niet in een leggingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar loop ik echt naar te kijken als ik achter zo iemand loop.![]()
Ik heb trouwens qua winter vaak jurkjes met legging gedragen maar in de lente en zomer zie ik het nut er niet zo van in
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Schenkstroop.
Dus mij niet slaan a.u.b.
Op rokjes zonder legging heb ik ook helemaal niks tegen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zeg wat voor man ben jij je moet toch ook wat vrouwelijk vlees zien, die zie je niet in een legging![]()
Ik heb trouwens qua winter vaak jurkjes met legging gedragen maar in de lente en zomer zie ik het nut er niet zo van in
ach dat negergedoe viel best wel mee, hij wist niet eens of het haar koter was, en als het wel de hare was kan dat op zich al een issue zijn, en dan als laatste een mini antilliaantje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef formerjellybean het volgende:
ligt het aan mij of zitten in dit topic wat gasten met rare frustraties en agressies , schenkstroop en richard hebben allebei die vage vlagen.
Dat rijden met die auto is ook niet echt gezond en dan hoor ik nu dat gedoe met dat iemand moeite heeft met negers.
of je scrolt gewoon even terugquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef Spork het volgende:
dat auto verhaal heb ik gemist, snap ook niet wat de drukte daarom is
leg es uit?
Hij rijd als die weleens gefrustreerd is op mensen in , wat ik niet echt supernormaal vind , moet je maar even terugkijken in oudere topics daar verteld die het in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef Spork het volgende:
dat auto verhaal heb ik gemist, snap ook niet wat de drukte daarom is
leg es uit?
ik heb dit hele topic gelezen, er wordt wel vanalles gezegd dat hij echt op mensen inrijd maar of dat nou echt is of overdreven? ik ga het vorige topic wel ff doorzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |