en besteden zelfs hun fapuurtjes aan jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje natuurlijk. maar zolang je als vrouw niet oerlelijk bent loopt er elke dag wel minstens een kerel langs je die denkt aan sex met jou
Ja maar dat is nou eenmaal hoe veel mannen denken. Verschil moet er zijn hè.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje natuurlijk. maar zolang je als vrouw niet oerlelijk bent loopt er elke dag wel minstens een kerel langs je die denkt aan sex met jou
Ga zo door , op die manier neemt het verlangen naar een vrouw gestaag af.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit is nu oeverloos keuvelen. Dat vinden wij meiden gezellig en leuk, neem het mee als tip zou ik zeggen.
das nu net beetje probleem, ik hou van vrouwlijk zijn maar kan echt als een olifant door een porseleinkast denderen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk meer dat het totaal pakketje is, je ziet er verzorgd uit, je doet wat je wil waardoor je ook aantrekkelijk gevonden word en ook juist gewoon hoe je bent als persoon.
Als je een ontzettend zuur iemand bent die overal over klaagt hoe gezellig ben je dan voor omgeving.
ik klaag er ook niet over, maar reageerde op mlig die het oneerlijk vondquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar dat is nou eenmaal hoe veel mannen denken. Verschil moet er zijn hè.
Dat heb ik zelf ook , ik ben meer mannelijk dan vrouwelijk qua doen en laten maar qua kleding valt dat ook mee. Ik kan er supervrouwelijk qua kleding uitzien , totdat ik ga praten dan ben ik gewoon soms zelf een stratenmaker zo grof kan ik zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef missyB het volgende:
[..]
das nu net beetje probleem, ik hou van vrouwlijk zijn maar kan echt als een olifant door een porseleinkast denderen.
ik heb 2 tattoos,rook zware shag en dronk vroeger bier uit het flesje!nu drink ik niks meer dus dat scheelt hahahaha.
ik wil dus wat meer vrouwelijk zijn, lukt me ook best wel maar ik sla zovaak flaters in het kiezen van kleding en haarstijl.
Ik heb dat gewoon niet ontwikkeld ofzo denk ik.
dan erbij heb ik best een druk leven dus denk ik smorgens, ach een jeans en truitje is oke en klaar, terwijl ik aan de andere kant een avondjurkentype ben en er vroeger stijf mee de kroeg in ging want ik vond het mooi klaar.
Als je even youtubet op chris de burgh oosterpoort groningen , die blonde bimbo met dat dansje ben ik.
mijn vrouwelijke kant is constant in gevecht met mn mannelijke kant denk ik????
Want gezellig doen zonder duidelijk doel isss..... ongewenst..?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ga zo door , op die manier neemt het verlangen naar een vrouw gestaag af.
thank god een vrouw net als ik! of is het een vrouw net als mij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook , ik ben meer mannelijk dan vrouwelijk qua doen en laten maar qua kleding valt dat ook mee. Ik kan er supervrouwelijk qua kleding uitzien , totdat ik ga praten dan ben ik gewoon soms zelf een stratenmaker zo grof kan ik zijn.
Ik laat het maar lekker zo want ik weet gewoon al dat ik geen meisjesmeisje ben. En de kerels tijdens het uitgaan vergeten soms doordat hoe ik praat ook gewoon dat ik een meisje ben omdat ik gewoon lekker meedoe.
doel van rich lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Want gezellig doen zonder duidelijk doel isss..... ongewenst..?
En jij vraagt je af waarom ik vind dat een vriendin geen goed idee voor je is?
Eens met ieder woord, ik wil ook bij jullie clubje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef missyB het volgende:
[..]
thank god een vrouw net als ik! of is het een vrouw net als mij?
ik kan ook in mn taal heel netjes zijn maar heb daar niet altijd zin in maar ben tegelijkertijd ook echt geen aso.
Vind het moeilijk te bepalen wie of hoe ik wil zijn
manwijf is ook het woord weer niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef Waaghals het volgende:
oh great een topic vol mannen en manwijven
volgensmij moet je achterover leunen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, DIT is dus oeverloos keuvelenGeen wonder dat ik nooit leuke gesprekken met meiden heb
Zolang het ontopic is best, maar dat waren de laatste paar posts niet, dat weet je ook wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
We hebben het over vrouw zijn en dingen daarbij dat hoort toch ook bij versieren![]()
Als je Barbie van Oh Oh Cherso als vriendin wil misschien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgensmij moet je achterover leunen.
en dan opnoemen:
dat je tieten van lora ferrari wil
de kont van oprah winfrey
de sexdrive van een nymfonaan
en de kookkunsten en schoonmaakkunsten van je moeder.
en dan op dat moment heel zelfverzekerd lijken, en dan er lacherig over doen.
je bent zo off base mlig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij moet je achterover leunen.
en dan opnoemen:
dat je tieten van lora ferrari wil
de kont van oprah winfrey
de sexdrive van een nymfonaan
en de kookkunsten en schoonmaakkunsten van je moeder.
en dan op dat moment heel zelfverzekerd lijken, en dan er lacherig over doen.
Nee, want opmerkingen over de grootte van moneyfornothing's tieten zullen de mods ook wel waarderen, me dunkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Spork het volgende:
jeetje ik volg deze reeks al een tijdje maar nu toch wel behoefte te posten.. deze topic zal toch niet zomaar dichtgaan omdat er eens over tieten wordt gepraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |