bullshit, zijn gewoon deze: http://purchaze.nl/nl/821(...)sport-red-white.htmlquote:
Wist niet dat jij air max rocktequote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef TripleP het volgende:
[..]
bullshit, zijn gewoon deze: http://purchaze.nl/nl/821(...)sport-red-white.html
1500 purple devilquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wist niet dat jij air max rockte
@HAL9000S: Vette New Balance, welke zijn het?
Mooie airmax, al ben ik niet zo'n groot voorstander van die kleurquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef TripleP het volgende:
[..]
bullshit, zijn gewoon deze: http://purchaze.nl/nl/821(...)sport-red-white.html
Netjes, in ieder geval beter dan die standaard Gucci(vaak in combinatie met Gucci pet) die je hier overal zietquote:
All stars zijn wel nice, zolang het niet in combinatie is met emohaar, kleding enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:43 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb All Stars waar geen foto's van zijn op het internet.
Schande.
Jeate, maar dan is alles kut.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
All stars zijn wel nice, zolang het niet in combinatie is met emohaar, kleding enzo
Oh, dat is dialect. Een synoniem voor een nonchalante ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:51 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eens.
Trouwens sorry, maar wat betekend Jeate?
Aha, thanks weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:52 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh, dat is dialect. Een synoniem voor een nonchalante ja.
Excuses daarvoor.
Heb ik ook een paar van, maar dan in het zwart(lijkt er erg op qua model). Alleen draag ik ze nooit omdat ze kut lopenquote:
Die colour way is erg nice.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef BasBron het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten echt achterlijk lekker
De bijenkorf (eigen merk)!quote:
Je benen maken de schoenenkeuze weer een beetje goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:49 schreef TripleP het volgende:
Omdat de laatste topicsluiter te lui was
De laatste schoenen:
HAL9000S
[ afbeelding ]
El_Borracho
[ afbeelding ]
Rekkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TripleP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wist dat Converse een dochteronderneming van Nike is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Selub het volgende:
All stars is een gay merk.
Air max for life!
En dat ze best wel nice schoenen maken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je wist dat Converse een dochteronderneming van Nike is?
Jammer dat Airmax nooit netjes staan door het imago wat er aan kleeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef -tape- het volgende:
Mooie benen TripleP.
Tijdje geleden nieuwe Air Max 90 Denim gehaald, zitten echt ouderwets relaxt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan echt netjes onder een hele lichte spijkerbroek.
Chukka (ongeacht merk) altijd goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef poritokitoki het volgende:
[..]
En dat ze best wel nice schoenen maken?
Vandaag binnen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Selub het volgende:
All stars is een gay merk.
Air max for life!
On-foot pics please.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef BasBron het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten echt achterlijk lekker
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 04:58 schreef HAL9000S het volgende:
Buzenits is echt kei en keihard aan de voet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie magnanni's. Ik ga deze week mijn 3e paar halen. Dit keer suède. http://www.assem.nl/schoe(...)ac/13340/3510.31.28/quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef Wiehoe het volgende:
Jeej ze zijn eindelijk binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn wel gruwelijk stout!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 04:58 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn absolute must haves op m'n lijst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 04:58 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nette schoenen. Misschien is het dan een leuke om op de zaterdag of zondag naar Rotterdam te gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooie magnanni's. Ik ga deze week mijn 3e paar halen. Dit keer suède. http://www.assem.nl/schoe(...)ac/13340/3510.31.28/
Iemand uit een Elite groep en een geweldige stijl, koopt toch geen juppen schoen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooie magnanni's. Ik ga deze week mijn 3e paar halen. Dit keer suède. http://www.assem.nl/schoe(...)ac/13340/3510.31.28/
Niets mis met die suède Magnannis. Mooi voor onder een spijkerbroek met een jasje. In de werkelijkheid zien ze er mooier uit dan op de foto die van Assem hanteert. Vooral in de kleur zwart.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Iemand uit een Elite groep en een geweldige stijl, koopt toch geen juppen schoen?
@wiehoe ze zien er mooi uit, al hou ik zelf niet van de meeste magnanni's! (in elk geval weer eens wat anders dan Adidas/Nike/Converse in dit topic)
Nee, die van jouw zijn lekker. Zouteloze overpriced schoenen met een merkje op de zijkant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef Stekelbees het volgende:
Oh, en @ all die nike air max mensen. 1980 belde, ze willen hun schoenen terug.
Tenzij jullie alelmaal gabbers zijn en staan te beuken op hardcore feesten draag je dat toch niet meer? Komop zeg. Hippe kleurtjes allemaal hoor.
Snap niet waarom je over een merkje begint maar goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, die van jouw zijn lekker. Zouteloze overpriced schoenen met een merkje op de zijkant.
Bestaat ook uit meer materiaal. Beter voetbed, betere voering etc.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Snap niet waarom je over een merkje begint maar goed.
Ze waren 60E. Die nike air's zijn duurder geloof ik?
Maar oke, jammerlijk tegenargument.
Zeggen dat Nike kwaliteitsmaterialen gebruiktquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Bestaat ook uit meer materiaal. Beter voetbed, betere voering etc.
Waar zegt ie dat? Hij zegt alleen dat ze beter zijn qua voering en voetbed dan die allstarish schoenen van stekelbees.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Zeggen dat Nike kwaliteitsmaterialen gebruikt
Daarmee impliceert hij:quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waar zegt ie dat? Hij zegt alleen dat ze beter zijn qua voering en voetbed dan die allstarish schoenen van stekelbees.
Daarmee zegt hij:quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Daarmee impliceert hij:
- Nike gebruikt alleen de beste materialen waardoor stekelbees' schoenen in het niet vallen.
- De schoenen van stekelbees zijn van slechte kwaliteit.
Aangezien hij waarschijnlijk die schoenen van stekelbees niet heeft en ze dus niet getest heeft kom je uit op de eerste optie.
Dat eerste hangt van persoonlijke voorkeur af, de vraag of het voetbed van een allstar schoen minder goed is als die van een Nike schoen ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daarmee zegt hij:
- Nike gebruikt dikkere voering, dus meer comfort
- Dat soort allstar-ish schoenen hebben amper een voetbed.
Maar vat jij het zo op als jij het wilt, dan vat ik het zo op als ik het wil, en kan het topic rustig verder gaan
De jaren ' 10 belde, ze willen hun allstars terug, tenzij je een basketballer bent en staat te ballen op een basketbal veldje draag je dat toch niet meer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef Stekelbees het volgende:
Oh, en @ all die nike air max mensen. 1980 belde, ze willen hun schoenen terug.
Tenzij jullie alelmaal gabbers zijn en staan te beuken op hardcore feesten draag je dat toch niet meer? Komop zeg. Hippe kleurtjes allemaal hoor.
Ja dat is ook niet gek, het is een basketbalschoen van 100 jaar oudquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:23 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik moet toegeven, ik heb nog nooit zo zitten vloeken op schoenen als ik nu doe met mijn Allstars. De binnenvoering is na driekwart jaar al helemaal aan gort en voor (wat) lange(re) afstanden zijn ze afschuwelijk om op te lopen.
Ik loop juist bijna altijd op Allstars, vind ze heerlijk lopen. Zodra een paar 'af' is, koop ik weer een nieuw paar. Maar dat is meestal pas na 2 jaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:23 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik moet toegeven, ik heb nog nooit zo zitten vloeken op schoenen als ik nu doe met mijn Allstars. De binnenvoering is na driekwart jaar al helemaal aan gort en voor (wat) lange(re) afstanden zijn ze afschuwelijk om op te lopen.
allstars zijn fijn om 2x per maand op te lopen, verder liever niet. al kan ik er dan best wel een hele dag op lopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:23 schreef MisterChirrel het volgende:
Eh nee hoor.... sommige nieuwe nike modellen koop ik omdat ze verschrikkelijk fijn zitten, dat ze ook mooi zijn is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:37 schreef alexandervdb het volgende:
En lul niet zo stom dat je nike's koopt omdat ze zo lekker zitten, je koopt ze omdat je ze mooi vind. Dat ze daarbij niet verrot zitten is misschien mooi mee genomen.
Als je ooit op zo'n schoen gelopen hebt dan wil je niet meer terug naar een crappy retro uit de jaren '80quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef MisterChirrel het volgende:
Los vind ik die schoenen afschuwelijk, maar onder denim valt het goed te doen inderdaad.
Dat is een wat oudere release, zul je op internet moeten zoeken zijn niet meer in de winkel verkrijgbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef -tape- het volgende:
HAL9000S, waar heb je deze vandaan? En dan ook echt dezelfde kleurenOp internet staan ze wel, maar niet in deze kleurencombinatie.
Je geeft dus wel aan dat je hem mooi vind, en voor jou is het een verzameling geworden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als je ooit op zo'n schoen gelopen hebt dan wil je niet meer terug naar een crappy retro uit de jaren '80Ik vind het persoonlijk wel een prachtschoen btw maar ik kijk er dan ook iets anders naar dan de gemiddelde schoenendrager wsl.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is een wat oudere release, zul je op internet moeten zoeken zijn niet meer in de winkel verkrijgbaar.
Nee je snapt me niet. Ik kan een schoen mooi vinden zonder in eerste instantie het esthetische aspect te hoeven waarderen. Ik koop die schoen omdat hij fijn zit. Omdat ik techniek erachter 'mooi' vind. Dat ik hem dan ook in esthetisch opzicht mooi vind is leuk, maar niet essentieel omdat ik hem in technisch opzicht en qua comfort al 'mooi' vind. Zou de schoen optisch gezien lelijk zijn, dan zou ik nog niet het gevoel hebben een paar lelijke schoenen te hebben gekocht omdat er meer zaken bij komen kijken die bepalen of een schoen 'mooi' is of niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Je geeft dus wel aan dat je hem mooi vind, en voor jou is het een verzameling geworden.
En dat je een beetje tegendraads de mainstream in gaat vind je zelf alleen maar leuk.
Dit geef je zelf al aan door te zeggen ''andere vinden hem waarschijnlijk niet mooi''
Dus weer, alleen puur uit ''kwaliteit'' en ''comfort'' doe je het niet.
Nogmaals, omdat die schoenen speciale zolen hebben koop je ze niet.
Btw, ik zit hier niet om te bashen en vind de sneakers idd goed staan onder die jeans. Alleen je argument gaat gewoon nergens over en dat maak je gelijk duidelijk in je eigen stuk tekst.
quote:The Nike Lunar Orbit+ lands as a fresh introduction for the Nike Sportswear Spring 2011 collection. Inspired by the premium materials and meticulous fabrication of the original Nike Tech Pack jackets, this shoe features a breathable 3-layer mesh upper, asymmetrical zip, and raised geometric upper to increase air flow with limited surface contact on the foot. Nods to the tech pack include welded bemis tape, coated zippers, smooth premium construction and superior comfort.
This technical approach to footwear design represents an evolution for NSW as it pushes the boundaries on advanced craftsmanship combined with minimalist design aesthetic. Designer Nate VanHook brought his expertise in wetsuit design to this project, introducing a technical 3-layer mesh upper combining liner, EVA foam and a top-layer mesh.
No detail was overlooked, with a lazered sock liner to increase breathability, top-of-the-line Nike Running mid/outsole tooling, reflective seam seals, and GPS coordinates for Beaverton, Oregon etched along the asymmetrical zipper seam.
Jij hebt ook net wat geleerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:02 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De jaren ' 10 belde, ze willen hun allstars terug, tenzij je een basketballer bent en staat te ballen op een basketbal veldje draag je dat toch niet meer?
Wat een onzin
Kwalititatief is een allstar echt niet te vergelijken met een air max, dat is alleen een stuk canvas met een rukzooltje.... techniek van 100 jaar oud. Verder draagt iedereen bijna retro schoenen, huidige 'sneakers' gebruik je om op hard te lopen. Uitzonderingen nagelaten.
Oh en haten op nike en allstar de hemel in prijzen is helemaal een faal aangezien converse een dochteronderneming is van nike.
Als je gaat trollen, doe het dan goed..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:57 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag speciaal voor deze topic een kleurrijke air max 1 uit de jaren 80 die ik eigenlijk alleen op een gabberparty had mogen dragen en alleen draag omdat ik ze mooi vind. Dat ze fijn zitten is alleen mooi meegenomen. De kwaliteit is ook kut want het is nike. De swoosh is ook eigenlijk veel te groot maar daar zeurt gelukkig niemand over want het is nike.
[ afbeelding ]
Die tekst daarboven is wel een poging om te trollen, snoezepoes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:16 schreef HAL9000S het volgende:
Eh ik ben niet aan het trollen lieve schat.
Ach komop, is dat stukje onvrede dat ik typte tegenwoordig al een poging tot trollen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Die tekst daarboven is wel een poging om te trollen, snoezepoes.
En dit ook weer, trouwens.
Spijtig, een goeie trollpoging is altijd om van te genieten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:29 schreef MisterChirrel het volgende:
Alles is trolling tegenwoordig, het begrip is totaal verwaterd.
Denk niet dat die flap dan zo mooi is, of je moet 'em er onder vouwen. Is ook een optie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:37 schreef El_Borracho het volgende:
Waar zijn de onyx busenitz zoal te koop? En iemand zin om een on-foot pic te nemen, bij voorkeur onder een short/korte broek, zodat ik kan zien of ik ook op festivals met die schoenen zou kunnen rondlopen
Ik ben al heel lang aan het twijfelen tussen Janoski en Busenitz, de eerste lijkt me beter onder een short.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:38 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Denk niet dat die flap dan zo mooi is, of je moet 'em er onder vouwen. Is ook een optie.
Onyx colourway is bijna overal uitverkocht nu, je moet wel ff goed zoeken denk ik. De gewone zwart/witte CW ligt nu overal en die is ook erg appetijtelijk imo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:37 schreef El_Borracho het volgende:
Waar zijn de onyx busenitz zoal te koop? En iemand zin om een on-foot pic te nemen, bij voorkeur onder een short/korte broek, zodat ik kan zien of ik ook op festivals met die schoenen zou kunnen rondlopen
Als ik een man wasquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Onyx colourway is bijna overal uitverkocht nu, je moet wel ff goed zoeken denk ik. De gewone zwart/witte CW ligt nu overal en die is ook erg appetijtelijk imo.
[ afbeelding ]
Ja dat dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef Nezhi het volgende:
Jij kan het toch ook prima dragen?Zolang die er in je maat is natuurlijk... >.>
Ik zou ze gewoon eens passen.... het is een vrij smalle en kleine schoen dus in een klein (vrouwen) maatje ziet het er best chill uit wsl.quote:
De fit is gelijk prima en een evt half maatje upsizen is een optie. Ik wil die blauwe of rode nog steedsquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon eens passen.... het is een vrij smalle en kleine schoen dus in een klein (vrouwen) maatje ziet het er best chill uit wsl.
Caliroots heeft de onyx nog in veel maten en zowaar in de sale voor 49equote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Onyx colourway is bijna overal uitverkocht nu, je moet wel ff goed zoeken denk ik. De gewone zwart/witte CW ligt nu overal en die is ook erg appetijtelijk imo.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je Adidas lelijk vondquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik sluit geen enkel merk op voorhand uit, er zit altijd wel wat lekkers tussen. Adidas draag ik ook vrij veel. Campus blijft een van m'n favouriete modellen....quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Adidas lelijk vond
Ik ben het wel met je eens, dit zijn mooie schoenen
Misschien op http://www.cafemoda.nl ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Maraca het volgende:
Aangezien hier de schoenenkenners zitten een vraagjeBen al een tijdje op zoek naar dit soort schoenen
[ afbeelding ]
Had ze op uwantisell gezien, maar daar is mijn maat uitverkochtWeet iemand een (online) winkel of een winkel in de omgeving Rotterdam die dit soort schoenen verkopen? Mag met een lagere hak (liever zelfs
)
Helaas niet. Maar bedanktquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef TripleP het volgende:
[..]
Misschien op http://www.cafemoda.nl ?
Mmmh mintos..quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee ik sluit geen enkel merk op voorhand uit, er zit altijd wel wat lekkers tussen. Adidas draag ik ook vrij veel. Campus blijft een van m'n favouriete modellen....
[ afbeelding ]
Hoeveel paar schoenen heb jij?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee ik sluit geen enkel merk op voorhand uit, er zit altijd wel wat lekkers tussen. Adidas draag ik ook vrij veel. Campus blijft een van m'n favouriete modellen....
[ afbeelding ]
Op mijn hoogtepunt een stuk of 75 maar tegenwoordig probeer ik mezelf te beperken tot een paar of 20/25.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen heb jij?
Dure hobby maar wel nice.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Op mijn hoogtepunt een stuk of 75 maar
tegenwoordig probeer ik mezelf te beperken tot een paar of 20/25.
Adidas is wat meer casual en wat minder sportief dan Nike. Deze vindt ik ook mooi hoewel die rubberen tong van de Busenitz iets mooier is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn godquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Op mijn hoogtepunt een stuk of 75 maar tegenwoordig probeer ik mezelf te beperken tot een paar of 20/25.
Als het niet te duur is met import etc kan je op ccs kijken, daar hadden ze laatst nog een sale met de maroon Busenitz. Maat 7 - 11 uitverkocht, de rest is er nog. Er is ook een blauwe met gumzool, weet niet of je die bedoelt maar die hebben ze nog in maat 7 tot 13quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De fit is gelijk prima en een evt half maatje upsizen is een optie. Ik wil die blauwe of rode nog steeds
Ik heb ook maar US 6, en de meeste sites die ik heb gezien beginnen bij US 7quote:
pfff... zoveel modellen. Wat ik gaaf vind van adidas zijn zx8000 en zx9000 bijvoorbeeld, zijn wel erg sportief overigens. Of superstars, laats een superstar collabo met het Japanse porter gekocht:quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:56 schreef sciter het volgende:
[..]
Adidas is wat meer casual en wat minder sportief dan Nike. Deze vindt ik ook mooi hoewel die rubberen tong van de Busenitz iets mooier is.
Ik zoek eigenlijk meer iets wat beter staat onder shorts. Enkele suggesties?
Erg fijn schoentje, materialen zijn top notch, erg fijne voering zit erin (normaal krijg ik altijd last van m'n hakken bij superstars) en de rits is functioneel.quote:
Mag ook wel voor die prijsquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Erg fijn schoentje, materialen zijn top notch, erg fijne voering zit erin (normaal krijg ik altijd last van m'n hakken bij superstars) en de rits is functioneel.
De maroons zijn daar niet meer in mijn maat (10/10,5) en de blauwe die ik bedoel zijn niet die met gumsole maar met de witte zool.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Als het niet te duur is met import etc kan je op ccs kijken, daar hadden ze laatst nog een sale met de maroon Busenitz. Maat 7 - 11 uitverkocht, de rest is er nog. Er is ook een blauwe met gumzool, weet niet of je die bedoelt maar die hebben ze nog in maat 7 tot 13![]()
http://shop.ccs.com/searchresults/?search=k&keyword=busenitz
[..]
Ik heb ook maar US 6, en de meeste sites die ik heb gezien beginnen bij US 7
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:49 schreef Mick39 het volgende:
Hoe vallen de busenitz eigenlijk? Gewoon true to size ongeveer?
waar heb jij ze gekocht?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef BasBron het volgende:
[..]
Heel comfortabel en ik vind ze echt om je voet heen sluiten zeg maar.
In een winkel of op internet besteld, dat kan tegenwoordig ookquote:
Zoek je ze echt met een dichte neus? Of mogen ze ook open zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Maraca het volgende:
Aangezien hier de schoenenkenners zitten een vraagjeBen al een tijdje op zoek naar dit soort schoenen
[ afbeelding ]
Had ze op uwantisell gezien, maar daar is mijn maat uitverkochtWeet iemand een (online) winkel of een winkel in de omgeving Rotterdam die dit soort schoenen verkopen? Mag met een lagere hak (liever zelfs
)
http://www.247store.nl/quote:
Ga eens langs in een van deze zaken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:33 schreef mister_popcorn het volgende:
Ben op zoek naar dit model om te passen in omgeving Den Haag. Weet iemand toevallig of, en zo ja waar dat mogelijk is?
BvD!
quote:NBx approved stores stock our full NBx collection featuring our best technical running product, the hallmark for our premium running shoes, perfect for the customer who wants the upmost in fit, feel and performance.
NBx Stores
1. Hardloopwinkel
Schoolstraat 33
Den haag, 2511 AW
NL
DISTANCE: 0.9 miles
+ Directions
2. Zier Running
Laan van Meerdervoort 632
Den Haag, 2564 AK
NL
DISTANCE: 1.3 miles
+ Directions
Vrij logisch, inderdaad. D0H.quote:
Ik denk dat ze daar geen retro's hebben liggen zoals de 576, dat is hetzelfde als in een van die renschoenen op zoek gaan naar de Air max 87quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:45 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ga eens langs in een van deze zaken?
[..]
waar kan ik deze online kopen ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar !quote:Op zondag 29 mei 2011 11:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel de meest lelijke schoenen die een man aan kan trekken.
Doe je daar ook een kort sexy rokje op?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Waarom posten alleen de mannen wat?
Mijn laatste twee aankopen van afgelopen winter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt een duidelijke foto, dus:
[ afbeelding ]
![]()
Ik hou van m'n Tommy's!
Waarop? Op de laarzen?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:49 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Doe je daar ook een kort sexy rokje op?
Ik zat me ook al te verbazen over het hoge mannen aantal!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Waarom posten alleen de mannen wat?
Mijn laatste twee aankopen van afgelopen winter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt een duidelijke foto, dus:
[ afbeelding ]
![]()
Ik hou van m'n Tommy's!
Ik ben zelf een man dus ik denk dat ze ze wel voor mannen hebben ja....quote:
Nee, jij serieus?quote:
Nee, ik vind ze ook afschuwelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:37 schreef Deliah het volgende:
[..]
Nee, jij serieus?. Ze zijn een stuk eleganter dan normale platte dichte leren schoenen. Of je bent er zo één die vindt dat vrouwen altijd op hoge hakken enz. moeten lopen of je bent aan het trollen.
Ik vind het zeker mooi als vrouwen altijd op hoge hakken etc. lopen, maar ik veplicht het niet o.i.d.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:37 schreef Deliah het volgende:
[..]
Nee, jij serieus?. Ze zijn een stuk eleganter dan normale platte dichte leren schoenen. Of je bent er zo één die vindt dat vrouwen altijd op hoge hakken enz. moeten lopen of je bent aan het trollen.
Alsof dat veel zou veranderen. Schoen blijft walgelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:53 schreef Gemaskerde het volgende:
Maak anders eens een on-footpic. Wellicht geeft die foto die je postte geen goede weergave van de schoen in het echt. Zeer onwaarschijnlijk maar het zou kunnen.
Haha dat zegt ik toch in die laatste zin, maar ik ben wel benieuwd als ze tegendeel kan bewijzen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof dat veel zou veranderen. Schoen blijft walgelijk.
Is er een kans dat je die schoen gaat waarderen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha dat zegt ik toch in die laatste zin, maar ik ben wel benieuwd als ze tegendeel kan bewijzen.
Niet SC'en mevrouwtje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is er een kans dat je die schoen gaat waarderen dan?
Oh echt niet? Denk dat een hak je wel goed zal staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Niet SC'en mevrouwtje.
En nee, was sowieso niet van plan het zelf te kopen.
Ik houd ook wel van hoge hakken, maar niet om er op te gaan wandelen of de hele dag op te moeten staan. Ik begrijp niet helemaal hoe je deze schoenen lelijker kan vinden dan crocs, crocs zijn spuuglelijke dingen en van rubber? (plastic uiterlijk), deze zijn van leer. De band in het midden zorgt ervoor dat de schoen niet zo makkelijk uitvalt, geeft dus stevigheid en maakt dat je er beter op kan lopen (ik loop regelmatig op ballerina's (gelukkig heb ik kleine voeten) en die kunnen makkelijk uitvallen). Wat dat betreft lijken deze op ballerina's met een betere zool en een band.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:51 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind het zeker mooi als vrouwen altijd op hoge hakken etc. lopen, maar ik veplicht het niet o.i.d.
Die schoenen zijn gewoon teringlelijk, kan mij niet voorstellen dat je ze mooi vindt. Nog net iets lelijker dan crocs. Zwaar oncharmant bed(zool), lelijke kleur, die band in het midden heeft totaal geen nut, lelijke vorm en zit er erg provesorisch inelkaar gezet uit met. Sorry maar ik vind het echt lelijk, van mij part vindt jij het mooi maar ik uit alleen m'n eigen mening.
Zijn echt van die schoenen waarmee ik (dikke) vrouwen zie lopen die de meest vreemde kleding aan hebben. In de trant van korte pittige kapsels.
Geen foto's, maar hier kan je wel andere beelden zien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:53 schreef Gemaskerde het volgende:
Maak anders eens een on-footpic. Wellicht geeft die foto die je postte geen goede weergave van de schoen in het echt. Zeer onwaarschijnlijk maar het zou kunnen.
Dankjequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh echt niet? Denk dat een hak je wel goed zal staan.
Ja ja ik hou al op.
Dat kan natuurlijk, ik heb dat ook met veel schoenen die hier gepost worden. Die op pagina 6 bovenaan staan vind ik bijvoorbeeld vreselijk.quote:
Zó. Meteen in de aanval om een meningverschil. Trek je er niet zoveel van aan. Jij draagt schoenen omdat jij ze mooi vindt niet om dat anderen het mooi vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:09 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van hoge hakken, maar niet om er op te gaan wandelen of de hele dag op te moeten staan. Ik begrijp niet helemaal hoe je deze schoenen lelijker kan vinden dan crocs, crocs zijn spuuglelijke dingen en van rubber? (plastic uiterlijk), deze zijn van leer. De band in het midden zorgt ervoor dat de schoen niet zo makkelijk uitvalt, geeft dus stevigheid en maakt dat je er beter op kan lopen (ik loop regelmatig op ballerina's (gelukkig heb ik kleine voeten) en die kunnen makkelijk uitvallen). Wat dat betreft lijken deze op ballerina's met een betere zool en een band.
Ik vermoed dat je de stiksels als provisorisch beschouwt. Korte pittige kapsels vind ik overigens ook vreselijk.
[..]
Geen foto's, maar hier kan je wel andere beelden zien.
Als je deze overigens zwaar oncharmant vindt, hoe reageer je als je een vrouw op deze ziet lopen? [ afbeelding ]
Voor sommige dingen zijn bepaalde schoenen gewoon niet geschikt. En om dan maar schoenen te gaan dragen die niet geschikt zijn is lachwekkend.
Dat van die stiksels klopt en sowieso die vorm ziet er gewoon erg provosorisch uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:09 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van hoge hakken, maar niet om er op te gaan wandelen of de hele dag op te moeten staan. Ik begrijp niet helemaal hoe je deze schoenen lelijker kan vinden dan crocs, crocs zijn spuuglelijke dingen en van rubber? (plastic uiterlijk), deze zijn van leer. De band in het midden zorgt ervoor dat de schoen niet zo makkelijk uitvalt, geeft dus stevigheid en maakt dat je er beter op kan lopen (ik loop regelmatig op ballerina's (gelukkig heb ik kleine voeten) en die kunnen makkelijk uitvallen). Wat dat betreft lijken deze op ballerina's met een betere zool en een band.
Ik vermoed dat je de stiksels als provisorisch beschouwt. Korte pittige kapsels vind ik overigens ook vreselijk.
[..]
Geen foto's, maar hier kan je wel andere beelden zien.
Als je deze overigens zwaar oncharmant vindt, hoe reageer je als je een vrouw op deze ziet lopen? [ afbeelding ]
Voor sommige dingen zijn bepaalde schoenen gewoon niet geschikt. En om dan maar schoenen te gaan dragen die niet geschikt zijn is lachwekkend.
Ik vond het aardig dat ie vragen stelde! En daarom draag ik ze ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zó. Meteen in de aanval om een meningverschil. Trek je er niet zoveel van aan. Jij draagt schoenen omdat jij ze mooi vindt niet om dat anderen het mooi vinden.
90 euro ?! 'T zijn net van die vanHaren schoenen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat van die stiksels klopt en sowieso die vorm ziet er gewoon erg provosorisch uit.
Heb net die site bekeken, heb je serieus 90 euro betaald voor die schoenen?
En nee vind die bergschoenen ook helemaal niks
Die schoenen doen mij eerder denken aan de kruidvat of etos o.i.d.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
90 euro ?! 'T zijn net van die vanHaren schoenen..van die 19,95 dingen
Ben zelf erg te spreken over Adidas schoenen, alleen vind ik die classics nog steeds niet mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:40 schreef Audreyoot het volgende:
Zaterdag een nieuw paar adidas classic(mijn 3e paar inmiddelsze lopen zo lekker)
[ afbeelding ]
En de grijze ballerina's uit mijn winkel gepikt (bah wat ben ik slecht haha)
[ afbeelding ]
Mijn voeten lijken kleiner in de classicsquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ben zelf erg te spreken over Adidas schoenen, alleen vind ik die classics nog steeds niet mooi.
Die ballerina's zien erg mooi uit
Eens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Mijn voeten lijken kleiner in de classicsIk vind de classics prima, niet veel poespas maar gewoon een goede sportschoen
![]()
Ballerina's zijn ook leuk, voor een seizoen ofzo. Ik verkoop ze voor 14,95 dus je moet er dan ook geen kwaliteitsschoen van verwachten. Ze doen het prima als afwisselschoentje
Zal je denk ik niet kennen, ik heb een klein winkeltje in het zuidenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eens.
Van welke winkel ben je eigenaresse?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef King-Ernie het volgende:
Hema dus, krijg ik korting op die magische kaasbroodjes![]()
Waar in het zuiden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:41 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Zal je denk ik niet kennen, ik heb een klein winkeltje in het zuidenIk verkoop schoenen, tassen, speelgoed, huisgeurtjes en wat cadeaus
je voeten zijn te breedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef HAL9000S het volgende:
New Balance 1300.jp.... kostte toen ie in 1985 voor het eerst uitkwam 500 guldens. Vervolgens kwam hij iedere 5 jaar opnieuw uit, alleen in Asie, vorig jaar in 2010 voor het eerst een wereldwijde release.
[ afbeelding ]
Ik wacht nogquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
tvp. vanmiddag ff pics van al mn schoenen maken.
Die kratten stonden daar voor een feestje 's avonds. Alles is op gegaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef scoloo het volgende:
En je moet ook een keer kratjes inleverenof leeg drinken dat kan natuurlijk ook
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Santaclaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn nike's
+1 voor de collectiequote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hier nog ligt iig.
Meestal loop ik rond op de roze hakken met de strikjes en anders de zwarte kistjes.
dit is niet alles hoor, maar ik moet zeggen; ik heb schoenen nog nooooit weggegooid.. Ben wel 1 rode allstar kwijtgeraakt door crowdsurfen..quote:
de eerste (airmax) was volgens mij iets van 150 euro en de andere 2 ongeveer 100. ;pquote:Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Vind ze alle drie wel nice, maar voornamelijk tweede.
Hoeveel kostte het?
Ik heb een paar maanden geleden 5 paar verkocht, 3 paar weggegeven en een paartje of 4 weggegooid en nog steeds heb ik een 15tal paar sneakers en 6 paar nette schoenen ongeveer.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
dit is niet alles hoor, maar ik moet zeggen; ik heb schoenen nog nooooit weggegooid.. Ben wel 1 rode allstar kwijtgeraakt door crowdsurfen..
die vans zijn mooi! ik zoek al een hele tijd nieuwe vans, heb jij nog tips ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef King-Ernie het volgende:
Weinig Vans gezien:)
men 2de paar:
[ afbeelding ]
Meer foto's!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef deadly_kiss het volgende:
deze foto is van feb''10
er paste niks meer in die kast dus ik had 2 vuilniszakken gevuld met schoenen en was helemaal overtuigd dat ik er foto's van zou gaan maken en dan wegdoen...
inmiddels staat die kast alweer stapelsvol en staan de schoenen die ik ooit zou wegdoen nogsteeds in een hoekje verstopt![]()
[ afbeelding ]
Heb je ze voor de foto bij elkaar gezet of staan ze altijd zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hier nog ligt iig.
Meestal loop ik rond op de roze hakken met de strikjes en anders de zwarte kistjes.
Te truttigquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef linpunt het volgende:
Meestal loop ik rond op de roze hakken met de strikjes
Ik lieg trouwens, die heb ik sinds een week non-stop aan.. 'altijd'quote:
Killerheels or gtfo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik lieg trouwens, die heb ik sinds een week non-stop aan.. 'altijd'
Maar meestal wel hoge hakken, bruin, beige of zwart
Oh daar zitten mooie bijquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hier nog ligt iig.
Ze zijn grijsgroenig en veeel hoger dan je denktquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh daar zitten mooie bijWaar zijn die grijzige slingbacks met wedge van, die zo schuin achter die roze heels staan?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
fap
[ afbeelding ]
ikea gang we IN dis
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
fap
[ afbeelding ]
ikea gang we IN dis
LEKKER!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
fap
[ afbeelding ]
ikea gang we IN dis
wauw netjes!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
fap
[ afbeelding ]
ikea gang we IN dis
Bedoel je toevallig dit?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:27 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand waar je van die schoenen kan krijgen met een dun wit laagje eronder? Zijn vaak best wel nette modellen, grijs of zo, en wat puntig geloof ik. Vind ze erg mooi maar ik weet niet welk merk, iemand een idee?
Ja die! Dank jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig dit?
http://www.wehkamp.nl/her(...)B21_442614/?AAPP=200
i likequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Mastroianni het volgende:
Vanuit de kast:
[ afbeelding ]
Op de trap:
Van Boven naar beneden:
3x Bestetti Bespoke
3x Santoni
Sutor Mantellassi, Santoni, Ermenegildo Zegna
Santoni, St. Crispin's, Edward Green
3x Santoni
Santoni, Magnanni, Crockett & Jones Benchgrade (mijn 1e paar 'nette' schoenen, nu ruim 7 jaar oud)
Crockett & Jones Handgrade Shell Cordovan, Crockett & Jones Handgrade Chelsea beiden aan groot onderhoud toe :-^
Nog onderweg:
3x Bespoke Bestetti (boots ter reparatie, loafer nieuw en stingray)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jezusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Mastroianni het volgende:
Vanuit de kast:
[ afbeelding ]
Op de trap:
Van Boven naar beneden:
3x Bestetti Bespoke
3x Santoni
3x Santoni
Santoni, Magnanni, Crockett & Jones Benchgrade (mijn 1e paar 'nette' schoenen, nu ruim 7 jaar oud)
Crockett & Jones Handgrade Shell Cordovan, Crockett & Jones Handgrade Chelsea beiden aan groot onderhoud toe :-^
Nog onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grote collectie is het zeker!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Mastroianni het volgende:
Vanuit de kast:
[ afbeelding ]
Op de trap:
Van Boven naar beneden:
3x Bestetti Bespoke
3x Santoni
3x Santoni
Nog onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breekt er brand uit, zijn jullie beiden meteen bezig met al die schoenen in veiligheid brengenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef deadly_kiss het volgende:
whahahahad ik maar zo'n vent...
kon die tenminste ook niet ouwehoeren tegen me als ik mijn verzameling weer bijvul
Meer dan ik toe wil gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Gemaskerde het volgende:
@Mastroiannie, zal wel aardig wat gekost hebben al die schoenen, of niet?
Dankjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig dit?
http://www.wehkamp.nl/her(...)B21_442614/?AAPP=200
Heel mooi!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Mastroianni het volgende:
Vanuit de kast:
[ afbeelding ]
Op de trap:
Van Boven naar beneden:
3x Bestetti Bespoke
3x Santoni
3x Santoni
Nog onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close Up van blauwe paar, op maat gemaakt met initialen op de sluiting:
[ afbeelding ]
Heb het al vaker gezegd maar je bent een baas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Mastroianni het volgende:
Vanuit de kast:
[ afbeelding ]
Op de trap:
Van Boven naar beneden:
3x Bestetti Bespoke
3x Santoni
3x Santoni
Nog onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De schoenen zijn absoluut niet mijn smaak, maar volgens mij heb jij echt een te gek huis!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Mastroianni het volgende:
Vanuit de kast:
[ afbeelding ]
Op de trap:
Van Boven naar beneden:
3x Bestetti Bespoke
3x Santoni
3x Santoni
Nog onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoeaaaaa, kom ik aan met m'n 3 paarquote:
Foto!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:40 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Whoeaaaaa, kom ik aan met m'n 3 paar4 als je werkschoenen erbij rekent
1 paar Lowa (hike/trek dingen) en 2 paar puma's (sport en sneaker paar)
Ik denk dat jij 't volgende filmpje wel kunt waarderenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd maar je bent een baas.
Zowel serie modellen als bespoke moet je ter plekke bestellen zeker?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:06 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik denk dat jij 't volgende filmpje wel kunt waarderen
Bij de schoenmaker waar ik mijn schoenen koop heeft een webwinkel die zijn ready to wear collectie verkoopt namelijk gefilmd hoe hij die schoenen maakt. Op 3:46 staat mijn paar op 't videootje klaar om uitgeleverd te worden (suede/leer achter de 2 bruine schoenen).
Hoeveel kosten ze?quote:
Nette prijs, maar dacht altijd dat Puma goedkoper was, maar kan mij vergissen in type.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef Senderious het volgende:
¤80,- bij Patta.
Bij pickyourshoes $64,99.
Oh, kan best.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nette prijs, maar dacht altijd dat Puma goedkoper was, maar kan mij vergissen in type.
Uhm, weet niet echt of 't snel vies wordt. Maar het is dezelfde stof die bij Converse All Stars en Vans Authentics wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Canvas is dat spul dat altijd zo makkelijk vies wordt toch, dat stof?
Ik dacht dat don diablo die gekocht had in het blauw. Staan in het vorige sneakertopic als ik het goed heb.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik dacht dat don diablo die gekocht had in het blauw. Staan in het vorige sneakertopic als ik het goed heb.
Wat dikker canvas. Vans authentic is dunner imo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Senderious het volgende:
[..]
Mooi!
Wat voor soort canvas is het eigenlijk? Van dat Vans Authentic canvas of anders?
Deze zijn altijd rond die prijs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef Senderious het volgende:
[..]
Oh, kan best.
Maar deze schoenen zijn in samenwerking met Undefeated gemaakt, denk dat ze daarom wat duurder zijn.
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:39 schreef xquzive het volgende:
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
[ afbeelding ]
Wat denk je van het te vragen aan je Facebookvriend/kennis?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:39 schreef xquzive het volgende:
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
[ afbeelding ]
Ik gok dat jij die kast als ultieme versiertruc gebruiktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Mastroianni het volgende:
Vanuit de kast:
[ afbeelding ]
Op de trap:
Van Boven naar beneden:
3x Bestetti Bespoke
3x Santoni
3x Santoni
Nog onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meeste dames vinden die kast verschrikkelijk, hij staat al zo vol met mijn schoenen dat er geen paar meer bij kan. Ik heb al noodgedwongen schoenen naar een andere kast moeten doen in de kelder omdat 't niet meer pastquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik gok dat jij die kast als ultieme versiertruc gebruikt
Zoja, kan het je niet kwalijk nemen. Damn!
Maar jij zal nooit zeuren over de hoeveelheid schoenen van een vrouwquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
De meeste dames vinden die kast verschrikkelijk, hij staat al zo vol met mijn schoenen dat er geen paar meer bij kan. Ik heb al noodgedwongen schoenen naar een andere kast moeten doen in de kelder omdat 't niet meer past
Ik ook niet, maar ik heb vermoedelijk meer schoenen dan m'n vriendin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar jij zal nooit zeuren over de hoeveelheid schoenen van een vrouw![]()
Mijn vriend zeurt ook niet echt over, maar vind het ook niet fantastisch.
Ik juich het alleen maar toequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar jij zal nooit zeuren over de hoeveelheid schoenen van een vrouw![]()
Mijn vriend zeurt ook niet echt over, maar vind het ook niet fantastisch.
Zaterdag a.s. is Riccardo in amsterdam. In juli komt hij weer terug. Als je een paar wil kun je me PMen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb vermoedelijk meer schoenen dan m'n vriendin.
Tof filmpje nog MastroianniZeker het overwegen waard om een keer bespoke schoenen te nemen.
Komt me nu totaal niet uit. Voorlopig even rustiger aan doen qua aankopen. Net oa 2 nieuwe dry's gekocht. Maar die bespoke schoenen gaan er nog wel komen. Te gaaf gewoon.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Zaterdag a.s. is Riccardo in amsterdam. In juli komt hij weer terug. Als je een paar wil kun je me PMen.
Ik deel je haat tegen birkenstocks, uggs, crocs enzo! Lelijk, duur en praktisch ieder meisje heeft ze al.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik juich het alleen maar toeAlleen birkenstocks, uggs en dat soort dingen komen er bij mij niet in
Heb je toevallig ook een aan foto van die eerste? Ik ben heel benieuwd hoe ze staan, mooie lichte kleur hebben ze!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef nexusje het volgende:
eindelijk !
[ afbeelding ] van paar weken terug
Deze week:
[ afbeelding ]
new loves ui 06 ! me=happy
Geen probleem, als je interesse hebt weet je me te vinden. Samen met een paar vrienden halen we Riccardo om de 2 maanden ofzo naar NL voor nieuwe klanten en fittings.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Komt me nu totaal niet uit. Voorlopig even rustiger aan doen qua aankopen. Net oa 2 nieuwe dry's gekocht. Maar die bespoke schoenen gaan er nog wel komen. Te gaaf gewoon.
* TripleP kreetje slaaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef nexusje het volgende:
eindelijk !
[ afbeelding ] van paar weken terug
Deze week:
[ afbeelding ]
new loves ui 06 ! me=happy
Heb ze nog niet binnen, via lb indeed maargoedd kweet dat ze meui zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:14 schreef HAL9000S het volgende:
Jordan 1 'New love' uit het Old love new love pack. Heb ze ooit gehad maar weer weg gedaan helaasch.
Mooiste collectie van dit topic ooitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Mastroianni het volgende:
Vanuit de kast:
[ afbeelding ]
Op de trap:
Van Boven naar beneden:
3x Bestetti Bespoke
3x Santoni
3x Santoni
Nog onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nike air jordan 1quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:26 schreef ElProf het volgende:
Kan iemand mij het verschil tussen normale hoge nike's en die Jordan nike's uitleggen, behalve jordan teken enzo.
Zou je eens in wat draag je vandaag en of sneaker topic kunnen kijken. Daar sta ik meerdere keren mee op de foto. Zijn lichter irl.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een aan foto van die eerste? Ik ben heel benieuwd hoe ze staan, mooie lichte kleur hebben ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |