bullshit, zijn gewoon deze: http://purchaze.nl/nl/821(...)sport-red-white.htmlquote:
Wist niet dat jij air max rocktequote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef TripleP het volgende:
[..]
bullshit, zijn gewoon deze: http://purchaze.nl/nl/821(...)sport-red-white.html
1500 purple devilquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wist niet dat jij air max rockte
@HAL9000S: Vette New Balance, welke zijn het?
Mooie airmax, al ben ik niet zo'n groot voorstander van die kleurquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef TripleP het volgende:
[..]
bullshit, zijn gewoon deze: http://purchaze.nl/nl/821(...)sport-red-white.html
Netjes, in ieder geval beter dan die standaard Gucci(vaak in combinatie met Gucci pet) die je hier overal zietquote:
All stars zijn wel nice, zolang het niet in combinatie is met emohaar, kleding enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:43 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb All Stars waar geen foto's van zijn op het internet.
Schande.
Jeate, maar dan is alles kut.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
All stars zijn wel nice, zolang het niet in combinatie is met emohaar, kleding enzo
Oh, dat is dialect. Een synoniem voor een nonchalante ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:51 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eens.
Trouwens sorry, maar wat betekend Jeate?
Aha, thanks weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:52 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh, dat is dialect. Een synoniem voor een nonchalante ja.
Excuses daarvoor.
Heb ik ook een paar van, maar dan in het zwart(lijkt er erg op qua model). Alleen draag ik ze nooit omdat ze kut lopenquote:
Die colour way is erg nice.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef BasBron het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten echt achterlijk lekker
De bijenkorf (eigen merk)!quote:
Je benen maken de schoenenkeuze weer een beetje goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:49 schreef TripleP het volgende:
Omdat de laatste topicsluiter te lui was
De laatste schoenen:
HAL9000S
[ afbeelding ]
El_Borracho
[ afbeelding ]
Rekkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TripleP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wist dat Converse een dochteronderneming van Nike is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Selub het volgende:
All stars is een gay merk.
Air max for life!
En dat ze best wel nice schoenen maken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je wist dat Converse een dochteronderneming van Nike is?
Jammer dat Airmax nooit netjes staan door het imago wat er aan kleeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef -tape- het volgende:
Mooie benen TripleP.
Tijdje geleden nieuwe Air Max 90 Denim gehaald, zitten echt ouderwets relaxt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan echt netjes onder een hele lichte spijkerbroek.
Chukka (ongeacht merk) altijd goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef poritokitoki het volgende:
[..]
En dat ze best wel nice schoenen maken?
Vandaag binnen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Selub het volgende:
All stars is een gay merk.
Air max for life!
On-foot pics please.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef BasBron het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten echt achterlijk lekker
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 04:58 schreef HAL9000S het volgende:
Buzenits is echt kei en keihard aan de voet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie magnanni's. Ik ga deze week mijn 3e paar halen. Dit keer suède. http://www.assem.nl/schoe(...)ac/13340/3510.31.28/quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef Wiehoe het volgende:
Jeej ze zijn eindelijk binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn wel gruwelijk stout!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 04:58 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn absolute must haves op m'n lijst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 04:58 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nette schoenen. Misschien is het dan een leuke om op de zaterdag of zondag naar Rotterdam te gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooie magnanni's. Ik ga deze week mijn 3e paar halen. Dit keer suède. http://www.assem.nl/schoe(...)ac/13340/3510.31.28/
Iemand uit een Elite groep en een geweldige stijl, koopt toch geen juppen schoen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooie magnanni's. Ik ga deze week mijn 3e paar halen. Dit keer suède. http://www.assem.nl/schoe(...)ac/13340/3510.31.28/
Niets mis met die suède Magnannis. Mooi voor onder een spijkerbroek met een jasje. In de werkelijkheid zien ze er mooier uit dan op de foto die van Assem hanteert. Vooral in de kleur zwart.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Iemand uit een Elite groep en een geweldige stijl, koopt toch geen juppen schoen?
@wiehoe ze zien er mooi uit, al hou ik zelf niet van de meeste magnanni's! (in elk geval weer eens wat anders dan Adidas/Nike/Converse in dit topic)
Nee, die van jouw zijn lekker. Zouteloze overpriced schoenen met een merkje op de zijkant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef Stekelbees het volgende:
Oh, en @ all die nike air max mensen. 1980 belde, ze willen hun schoenen terug.
Tenzij jullie alelmaal gabbers zijn en staan te beuken op hardcore feesten draag je dat toch niet meer? Komop zeg. Hippe kleurtjes allemaal hoor.
Snap niet waarom je over een merkje begint maar goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, die van jouw zijn lekker. Zouteloze overpriced schoenen met een merkje op de zijkant.
Bestaat ook uit meer materiaal. Beter voetbed, betere voering etc.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Snap niet waarom je over een merkje begint maar goed.
Ze waren 60E. Die nike air's zijn duurder geloof ik?
Maar oke, jammerlijk tegenargument.
Zeggen dat Nike kwaliteitsmaterialen gebruiktquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Bestaat ook uit meer materiaal. Beter voetbed, betere voering etc.
Waar zegt ie dat? Hij zegt alleen dat ze beter zijn qua voering en voetbed dan die allstarish schoenen van stekelbees.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Zeggen dat Nike kwaliteitsmaterialen gebruikt
Daarmee impliceert hij:quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waar zegt ie dat? Hij zegt alleen dat ze beter zijn qua voering en voetbed dan die allstarish schoenen van stekelbees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |